{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Thomas s
Thomas s
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77

hjælp mig... (vild med en) {{forumTopicSubject}}

Heej..
jeg er vild med en pige og jeg ved ikk om hun kan lig mig.. men hun vil tit gerne vare sammen med mig.. jeg ved ikk om jeg vil spørge hende når vi skal være sammen næste gang som er imorgen (søndag) men tænker på det..! jeg vil blive rigtig glad hvis i kan give mig nogle ord med på vejen.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig... (vild med en)
  • Özen !
    Özen ! Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #1   19. jul 2008 Du vinder kun ved at være kostbar / uopnåelige, og lade hende kæmpe for din opmærksomhed.Husk, aldrig hop med begge ben i sumpen, når det gælder kvinder, det ender ALTID galt. Tag en dag af gangen, og se om hun giver klare signaler for at hun vil mere end det i har i øjeblikket.

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #2   19. jul 2008 Flamur O. jeg er 14 og hun 13..

    Rasmus J. vi har skrevet sammen i lang tid og det har os udviklet sig meget med at vi skriver sødt til hinanden, næsten heletiden...


  • #3   19. jul 2008 Nue, hvor sødt:D.

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #4   19. jul 2008 tak,, jeg tager imod alle jeres forslag og prøver ar spille kostbar og uopnåelig som i siger... ;b

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #5   19. jul 2008 ja, men sårn er hun heldigvis ikk......

  • #6   19. jul 2008 En fyr som spiller kostbar? Arhhh? Den holder vidst ikke helt. De piger jeg kender elsker SELV at spille kostbar, og vide at fyrene vil have dem.
    Men alligevel vil jeg sige, at man ikke skal stå med "tungen ud af munden" og virke desperat. Virk cool, og giv tegn til hende om at du vil have hende.

    At hun elsker at være sammen med dig kunne godt være fordi hun kan lide dig, men pas på - det kan osse være hun bare synes du er en god ven!

    Jeg vil sige at du skal blive ved med at tilbringe så meget tid sammen med hende, som muligt, og så spørge ind til, hvordan hun egentlig føler for dig.


  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #7   19. jul 2008 jeg kan godt følge dig...


  • #8   19. jul 2008 Jeg vil sige du skal passe på med at spille kostbar, for så kan det være hun tænker "han gider mig ikke, så finder jeg bare på noget andet"

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #9   19. jul 2008 kan os godt følge dig Stiinapigen .....

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #10   19. jul 2008 hun skrev for et stykke tid siden at hun kunne lig en anden og han os kunne lig hende.. men så har hun lige skrevet at han siger at han ikk kan lig hende og at han aldrig har kunnet det... skal jeg så tage sancen og spørge hende eller skal jeg vendte?

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #11   20. jul 2008 ok,, hun er 13 og jeg er 14...

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #12   24. jul 2008 men hvorfor spørger i hvor gamle vi er?

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #13   24. jul 2008 ok, tak..


  • #14   24. jul 2008

Kommentér på:
hjælp mig... (vild med en)

Annonce