{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

hjælp mig ...med at komme over ham {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg og min ( kæreste ) er så lige gået fra hinanden.. jeg er bare aå pisse forelsket i ham at jeg er ved at grave mig ned i et stort sort hul hvor jeg kan være ked af det helt alene og folk bare skal glemme mig..Jeg ved godt at folk bare siger, at jeg skal prøve at komme vider og bare glemme ham.. Men men det er fuckt svært.. især hvis men skal kunne se sig sammen med ham 4-ever så det sku ikke nemt at komme vider..! Nogen der har prøvet det samme og hvad gør i for at komme over en der ikke elsker jer lige så højt som du elsker ham/hende.. !

Lige nu kan jeg bare slet ikke se mig være sammen med andre end ham.. Det skal lige siges at vi blev enig om at gå fra hinanden, fordi jeg var mere vild med ham og så mener jeg at det aldrig ville komme til at gå godt hvis vi blev sammen.. Men men ja det gør så forbandet ondt og kan ikke lade vær med at tænke på ham hele tiden selv når jeg er i byen er han i mine tanker.. smiley

vær sød at svar seriøst..


Kommentarer på:  hjælp mig ...med at komme over ham
  • #1   14. jun 2010 Hold dig beskæftiget så du tænker på noget andet, det værste du kan gøre er at være inaktiv og gå og have ondt af dig selv.

  • #2   14. jun 2010 Gør mig virkelig ondt at høre...Jeg kan 100% følge dig... Det samme skete for mig her i januar.
    Jeg var er egnetlig og er nu stadig overbevist om han var min eneste ene. eller hvad man nu skal sige. Synes bare alt var så perfekt med ham.

    Det gør sgu rigtig ondt, og jeg har nu stadig os virkelig svært ved at se at jeg sgu ku finde en ny fyr der bare var halt så godt samme med mig.

    Der er snart gået et halt år. og jeg er nu stadig ret ked af det over det hele endte som det gjorde. vi arbejder så os samme, og jo ik en fordel, selom vi ikke arbejder tæt samme, ser jeg ham jo alligevel lige hver dag... og gør skam det ikke letter at glemme ham.



  • #3   14. jun 2010 Jeg har det på samme måde, mig og min eks gik fra hinanden i fredags, jeg tænker på hende hele tiden og jeg elsker hende virkelig! Jeg gør ik noget for at komme videre pt må jeg indrømme, jeg sidder vel bare og håber på hun vil være med til og give det en chance mere, ved godt der er en mulighed for at der ik kommer en chance mere og jeg så bare bliver mere ked af det, men det må jeg tage med for jeg elsker hende og det vil jeg altid gøre smiley

  • #4   14. jun 2010 nej det er slet ikke fedt og har da prøvet før at være såret men den her gang gør bare mere ondt.. smiley

  • #5   14. jun 2010 hej!

    ja det eraltid svært i starten sådan noget uanset om man er enig eller ej.. jeg oplevede efter ca 3års forhold at komme hjem og hun var skredet uden at sige det til mig.. det slog mig fuldstændig ud og jeg gik helt ned.. det er nu her du har brug for dine veninder og venner som kan støtte dig igennem det, man skal ikk glemme sig fra det men komme igennem det det gør en stærkere.. jeg er først selv nu her blevet mere klar på et forhold igen og det er 8 mdr siden jeg blev selv... men tag dig tid til at hele.. og prøv at undlade kontakten med ham i noget tid det hjælper meget med at komme lidt videre da der ikk bliver prikket til en når man får en sms osv... det er ikke let og føler med dig..


  • #6   14. jun 2010 Som Maria H siger: Hold dig igang. Det er det bedste du kan gøre for dig selv. Det er næsten ligemeget hvad det er, bare sørg for at du ikke kommer til at sidde derhjemme og ha' ondt af dig selv, selvom det kan virke meget fristende.

    Held & lykke med det hele. Jeg håber du kommer dig over bruddet. smiley


  • #8   14. jun 2010 Ja jeg tror også bare jeg sidder og venter på han ville have mig tilbage også selv om jeg ved at det ikke sker ville man jo altid ønske at det ville ske, fordi man er så forelsket i dem.. og håber på det bedste.. Jeg kan ikke komme vider pt. men jo prøver da på det men kan slet ikke se mig være sammen med en anden.

  • #9   14. jun 2010 Kender det slt for godt, min kæreste gjorde det forbi sidste søndag.
    Det gør så forbandet ondt ! hun havde bare ikke de samme følelser for mig som jeg havde for hende, det er sgu røv !
    Det værste bliver sgu at se hende sammen med en anden :s

    Men bare hold dig igang, så du tænker på noget andet, det er svært, men prøv !


  • #10   14. jun 2010 kan jeg ikke og sån er jeg ikke..

  • #11   14. jun 2010 "den bedste måde at komme over en dreng, er at komme under en ny"

  • Signe B
    Signe B Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #12   14. jun 2010 præcis som "jensen" siger smiley gå en maaaaaasse i byen og nyd du er single smiley

  • #13   15. jun 2010 Nina L; nemlig, det er altid svært i sær hvis man elsker personen.. Jeg ved ik hvor længe jeg vil vente men vil squ vente på hende, håber bare hun vil komme tilbage og jeg har det på samme måde kan slet ik se mig selv sammen med en anden ;/

  • Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #14   15. jun 2010 I gik fra hinnaden fordi at du var mere vild med ham? Er du vimmer mand i har rigtigt nok kæmpet for det forhold, jeg bliver helt svedt.. eller..
    Det er da lige så latterligt som en grund en buddy engang fik "du elsker mig for meget" WTF?!
    Elsker man hinnaden gå man da ikke fra hinnaden, så kæmper man for det, og det man kæmper for har de bedste beløninger end det der kommer let..

    Men ud over det så er du 22, der er rigeligt at fyre derude, du ser jo godt ud smiley Vær du bare glad for at du ikke er 32 og alle fyrene har barn med en ho i hver by smiley


  • Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #15   15. jun 2010 Fjern selv de for mange n'er i hinanden smiley

  • #16   15. jun 2010 Giv det tid, selvom det er svært og man føler at man aldrig vil kome videre.. Bliv ved med at overbevise dig selv om at det nok skal ske - for det gør det! Og jaa, ellers så hold det beskæftiget.. Hyg om dig selv, gå ud med vennerne, veninderne, lav noget med familien eller dyrk din hobby. Du ku også starte på noget nyt, hvad ved jeg - et eller andet du måske har gået og overvejet at starte til.

  • Alex L
    Alex L Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 12
    #17   20. jun 2010 begynd til ridning....Helt seriøst ment....fik det råd af en god ven, da min forlovede efter 6 år gjorde det forbi...Man siger at heste er de bedste terapeuter der findes...I dag er jeg blevet så glad for de 4 bende at jeg har købt en hest som jeg rider lange ture på...det er afstressende og balsam for sjælen.... De svigter dig aldrig

  • #19   22. jun 2010 bedste måde at kommer over en på er at komme under en anden:-)

Kommentér på:
hjælp mig ...med at komme over ham

Annonce