{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-piller - graviditet?
  • #3   5. jul 2008 Har du ikke snakket med din læge om det ?

• #4   5. jul 2008 Der står intet i vejledningen om det..
    Vi snakkede ik lige om fra hvornår de virkede.

Rikke E
    Jaa jeg syns de er gode nok, har ik haft nogen bivirkninger hvertfald (:
    Kan du?

• #5   5. jul 2008 jeg tror du skal vente til efter første mens med at være sikker på at de virker.....din krop skal jo lige ind i rytmen X)

• #6   5. jul 2008 Hmm, hvordan fucker din hud op? Syns ogs jeg har fået mere uren hud efter jeg er begyndt på dem x/

Aight, det gør jeg så ;P

• #7   5. jul 2008 Jaa nemlig smiley
    Rigtig træls.

Kristine
    Det lyder super (:

Skal nok finde ud a det, tak for det alle sammen (:

• #9   5. jul 2008 Rikke E
    så skift over til jasmin smiley
    først havde jeg jasmin, det var/er virkeligt de bedste p piller man kan få sig, så skiftede jeg til novynette pga det der i medierne, men efter som jeg overhovedet ikk fungere på novynette fortalte min læge mig at det var en konkurrent til jasmin, som fik det hele op i medierne og der ikk er noget i vejen med dem. og nu har jeg det godt igen smiley

• #10   5. jul 2008
    Kristine D
    sådan fik jeg det også smiley

• #12   5. jul 2008 ... .

Ehhhmm . Jeg ville helt klart <b>IKKE</b> anbefale jasmin ! Min kusine på 14 fik en blodprop af dem . Så nej vil absolut ikke anbefale dem !

• #15   5. jul 2008 snak med din læge om det,
    Den jeg fik virkede rimelig hurtigt, kan ikke huske det præcist, men andre går der længe før de virker.

Li ang. Jasmine p-piller, min søster har fået dem i mange år og der er ikke sket hende noget, og der er en risiko ved at tage alle p-pille med blodprob, men tag en snak med din læge, han/hun kan førtælle dig det helt præist..
    de er ke taget af markedet, da der vist ikke var det store i det der var i medierne

men synes du skal ringe til din læge

• #21   5. jul 2008 Mica, er nu enig med dig, de er ikke mere farlig end alle mulige andre

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #22   5. jul 2008 Der er en hormon stof i alle P-piller.. Dette stof gør at man er større tendens til at udvikle kræft og andre ting...
    Men det er i ALLE p-piller...

• #24   6. jul 2008 jeg ville ALDRIG tage de Yasminpiller. Der er vel en grund til at de har været i medierne....de sagde jo at der statistisk havde været langt flere blodpropper af lige præcis denne pille.....

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #25   6. jul 2008 der går 2-3 uger fik jeg at vide da jeg startede på novynetten

• #26   6. jul 2008 Tak for det (:

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #27   7. jul 2008 Svend A: sikke dog et dårligt råd- det ved du da vist ikk så meget om hva. Det gør de altså nu ikk nødvendigvis nej- man kan ikke generalisere dem.

Jeg ville nok osse hellere læse indlægssedlen el spørge på apoteket el hos lægen end stole på en flok intetanende teenagere herinde fra der ikk ved hva de dabler om da!

Når man herinde ligefrem får råd fra andre der bare siger man skal hibe pikken ud inden man kommer for så er der ikk farer for at blive gravid- ja så er det da en af de ting der beviser det ikk er baboom man skal modtage nogen form for råd på. Og du beviser det endnu engang ligeledes

Kommentér på:
P-piller - graviditet?

Annonce