{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

nicklas h
nicklas h
Tilmeldt:
10. jun 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47

hjælp kæreste og veninde problemer :'( {{forumTopicSubject}}

jaa nu er det sådan at mig og min bedste veninde har kendt hinanden i ca 4 år og er kommet til at blive lidt (meget) forelsket i hinanden men problemet er hun har en kæreste som hun har været sammen med i ca 5 mdr! og de skal på ferie på tirsdag og hun kan ligesom ikke bare sige fuck dig! jeg har sagt til hende at hun må finde ud af om det er mig eller ham hun vil have selvom det lyder hårdt og så siger hun det bare er så svært! og de skal også på samme efterskole! og jeg kender i forvejen hendes kæreste rimelig godt! ved fandme ikke hvad jeg mere skal skrive!

men vi er begge meget forelsket og hun ved som sagt heller ikke hvad hun skal stille op selvom det lyder meget simpelt bare at droppe ham og komme sammen med mig!

hjælp please bare en kommentar eller tip vill være lidt rart!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp kæreste og veninde problemer :'(
  • #1   29. jun 2008 Personligt hvis jeg havde været hendes kæreste og jeg var ven med dig så havde vi nok ikke kommet uden om en slåskamp !

    mit råd : DROP Hende og find noget andet .
    så undgår du alle problemerne ! smiley


  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #2   29. jun 2008 ja men er lidt lige glad med om han vil give tæsk det genere mig sku ikke det er bare mere alt det andet shit

  • #3   29. jun 2008 træk dig smiley
    ...


    sys bare man er en røv med øre hvis man går bag venners rygge. istedet for at score noget selv .
    men okay fair nok, ved ikke hvor gode venner i er .


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #5   29. jun 2008 nu er det ikke kun mig der scorer det er lige så meget hende! tror jeg siger til hende at hvis hun virkelig vil have mig må hun slå op med ham og så må vi lige holde lidt lav profil i noget tid og så starte stille og roligt op smiley lyder det ikke fair nok?

  • #6   29. jun 2008 træk dig og hver en kamerat!

    kommer du sammen med hende for du ham på nakken og jeres venskab er slut. så slår i måske op og jeres venskab går i smader.

    + at det er noget svineri overfor din ven at du ligger an på hans kærete!


  • #7   29. jun 2008 Drop det.
    Lad være at give liv for damer.
    Gør det istedet for venner !!


  • #8   29. jun 2008 kan kun sige, det kun dig der kender svaret på det spørgsmål!!!

  • #9   29. jun 2008 nicklas H

    at være et svin overfor en ven fatter jeg ikke du gider .

    godt man ikk har dig som ven ! smiley

    har du ingen respekt over for ham eller hvad går der galt med dig ?

    NEJ sys ikke det lyder fair .


  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #10   29. jun 2008 fuck noget lort... mann

  • kent ø
    kent ø Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 66
    #11   29. jun 2008 vend den om, hvad ville du syns om det, hvis du var hendes kæreste og din ven egyndte at være sammen med din hende?

    jeg ville selv gå totalt amok, og ikke mere venskab der !


  • #12   29. jun 2008 Venner er ALTID vigtigere end kærester! Venner har man resten af livet og kærester kan man altid få! Tager du hende istedet for dem som venner har du INGEN respekt herfra!

  • #13   29. jun 2008 min eks gjorde det ved mig, hvor jeg var "kæresten" i din situation, og ham min "kammerat" er langtfra den samme ven som før! har mistet så meget respekt for ham, men vi snakker dog stadig sammen. de lovede mig begge de ikke ville lave noget selvom de kunne li hinanden ville de holde sig fra hinanden for min skyld, et par timer senere lå de og knaldede, gal jeg blev sur.. syntes det er mangel på respekt men sådan er vi vel forskellige.. nu har han ødelagt det ved at være tæt på at være hende utro, så nu er de ikke sammen mere, snakker knapt nok sammen mere eller noget, og han er ikke den bedste ven som jeg havde før de begyndte, så ja der er ikke kommet noget som helst godt ud af det, tag rådet til dig eller lad være nu har du hørt min historie:)

  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #14   29. jun 2008 tror sku jeg tager en seriøs snak med hende gutter tak for alle rådene =D

  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #15   29. jun 2008 pas dog dig selv victor! hvad fanden kan jeg bruge det til!

  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #16   29. jun 2008 bare fordi du er 19 og dobbelt så udviklet som mig og sikkert dobbelt så bred! så er det da klart! men kan sku ikke bruge din dumme kommentar til noget!

  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #17   29. jun 2008 okay..! peace

    men det var ikke lige den hjælp jeg havde brug for nu? smiley


  • #18   29. jun 2008 Nicklas H rolig nu smiley hehe

    men ja snak med hende, syntes sku heller ikke du kan være det bekendt overfor din ven smiley


  • #19   29. jun 2008 find dog selv ud af det man, du har selv været medskyldig i situationen, så kan du fandme også selv redde dig ud igen........ så om du vælger det rigtige . elelr forkerte. det jo så det. man vælger forkert af og til i livet alligevel.

  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #20   29. jun 2008 hvad mener du trunte!

  • #21   29. jun 2008 Per F

    klart du blev gal !

    sindsyg jeg havde gået amok på dem begge .
    ja og så måtte jeg jo gøre en undtagelse selv om det en pige ! smiley


  • #22   29. jun 2008 Gæt? .

    amen jeg kan godt love dig for jeg råbte og skreg:P snakkede ikke med dem begge en månedes tid, men problemet er bare vi havde præcis samme vennegruppe så vi ku ikke undgå at se konstant..


  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #23   29. jun 2008 Hmm...

    Gør som du føler for, hvis hun alligevel kigger efter dig holder det ikke med ham alligevel... var hun tilfreds med at være sammen med ham kiggede hun nok slet ikke efter noget andet.

    - Men det koster dig nok et venskab, måske endda 2 på sigt.
    Der er det dig der skal gøre op med dig selv hvad du vil, hvad der betyder mest. - Er det ikke ligefrem en ven, men kun en du kender lidt ude i periferien så spring da på.. Synd for ham, men når det er sådan så var det sq nok sket før eller siden alligevel. Men når man kærester med sine veninder bliver venne-forholdet til dem sjældent det samme hvis det ikke ender med at gå.


  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #24   29. jun 2008 fuck hvor er det svært..! alt det i siger lyder lige godt på hver sin måde måske skal vi bare slappe lidt af og se hvad der sker :S

  • #25   29. jun 2008
    Per F

    ej hvor nedtur, det gør det ikke meget bedre !!!


  • #26   29. jun 2008 du skal enten totalt glemme hende eller totalt gå ind for at få hende ... spild af både din tid og de 2 andres tid at trække sådan noget i langdrag...tro mig har selv prøvet noget der hen ad smiley

  • #27   29. jun 2008 Gæt?. lige præcis, men de er ikke sammen mere nu, så er ved at begynde og snakke med min eks igen smiley selvom min kammerat aldrig bliver den samme ven igen

  • #28   29. jun 2008 jakob jeg syntes ikke vold er nogen løsning, lige mget hvor vred jeg blev men sådan er vi jo alle sammen forskellige:) men ja det er fandme ikke nogen sjov situation og stå i

Kommentér på:
hjælp kæreste og veninde problemer :'(

Annonce