{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

følelser! {{forumTopicSubject}}

er der nogen her som virkelig har svært ved at fortælle sine følelser over for den person man virkelig elsker eller bare holder af!? jeg har selv altid været god til at udtrykke mine følelser, men jeg er bare blevet så dårlig til det, jeg tror jeg er bange for at blive såret, så derfor vil jeg helst undgå at komme for tæt på den anden person, andre som har eller har haft det på den måde før?
evt. nogen gode ider til hvad man kan gøre ved det!?:/



Malou!<3




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  følelser!
  • #1   27. maj 2008 Møj* : tja sådan har jeg os haft det i perioder sys squ det er svært... eller det er det blevet desværre

  • #2   27. maj 2008 jaa det tar tid bare svært når man føler noget for en person men man kan bare ikk få det sagt, har fået det at vide mange gange at jeg er meget tilbageholdene, alt andet er fint men når det så kommer til følelser så blir det hele svært og jeg bakker ud!:(

  • #4   27. maj 2008 camilla: ahhh ja den er squ os svær, prøv at spil kostbar og virke uinteresseret, hehe ej ved det ikk, tror jeg skal holde min kæft til hvad der angår følelser for er selv blevet pis dårlig til det:(

  • #6   27. maj 2008 camilla: ja det squ synd for os, haha smiley
    genneralt har jeg virkelig heller ingen tillid til fyre, sys mange af dem er nogen svin for at sige det rent ud!! nok fordi jeg vælger de forkerte smiley


  • #8   27. maj 2008 camilla:
    godt at jeg ikk er alene om den mening:) alle de fyre jeg ikk er interesseret i er helt vilde med miig og vil virkelig noget seriøst med miig, men så de fyre jeg er interesseret i viser sig bare til at være nogen idioter i sidste ende! min eks kæreste skrev til miig sidst hvordan jeg havde det osv og har ikk snakket med ham i lang tid og han har så kæreste på nu " har han hele tiden " og det er en ny hver anden uge! nå men så skrev han til miig at han savnede miig så når han blev single igen om noget tid så ville han godt ha miig igen øhhh hvad fanden er det for noget at skrive helt ærlig!! og det var miig der slog op med ham!! igen pga. følelserne... men seriøst den ene er mere dum end anden fuck jeg overvejer at blive lesbisk:)


  • #10   27. maj 2008 haha ja fyre tror vi hænger på træerne, men hvis det er sex det handler om så kan vi jo få det hvor som helst og af hvem som helst, ingen problemer med det da, hehe det er da en lille fordel for os piger;D


  • #11   27. maj 2008 jeg har det seriøst på samme måde ;s

  • #12   27. maj 2008 ahhh skønt at høre jeg ikk er den eneste men selvfølgelig trist at man har det på den måde for hvorfor fuck skal det være så svært at fortælle:/ arrrr!!

  • #14   27. maj 2008 ja, ? ved det virkelig ikk . er vel ogs bange for at man skal grine af mig ? ;s

  • #16   27. maj 2008 ja som sagt fyre er nogen svin så det ku det vel sagtens finde på:D
    har lært en ting genneralt : man skal aldrig stole på andre end siig selv


  • #18   27. maj 2008 kær: generalisere?? uddyb

  • #19   27. maj 2008 camilla:
    ja den skal man holde fast i;D men forhåbentlig dukker der en sød fyr op en dag så skal man nok ikk holde alt for meget fast i den sætning, så kommer man nok ikk så langt:D


  • #20   27. maj 2008 matthias L:
    tja byen er fedt men ikk til at finde en seriøst kæreste smiley


  • #22   27. maj 2008 godt så;D

Kommentér på:
følelser!

Annonce