{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.490 visninger | Oprettet:

mænd og følelser.................. {{forumTopicSubject}}

jeg kan mærke på min kæreste og jeg at vi er meget forskellige mht føleleser:-)

han har svært ved at udtrykke hans følelser, hvor jeg synes det er noget af det nemmeste:-)

men tænker tit det er de små ting han gør som tæller:-)

f.eks så i lørdags kom han 3 timer før vi havde aftalt, fordi han savnede mig så meget. han havde købt ind til aftensmad,chips,kager og blomster fik jeg os. men en nøgle til hans hus havde han os med.

spurgte ham om hvorfor han havde taget den med?
han siger det er hans måde at vise mig på at han elsker mig:-) synes det er sødt.....


men kan det virkelig passe at nogen mænd har svære ved at snakke følelser og vise dem end piger???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd og følelser..................
  • #1   16. mar 2010 Thyzon ! :

    ja det er rigtigt... men jeg har hellere ik lyst til at diskutere. jeg kan godt... men prøver at lade om ingenting, så gør tingene væk af sig selv nogen gange.

    men vil ik diskutere over sms eller i tlf.


  • #2   16. mar 2010 Sådan er jeg lige præcis også.

    Henter hende tit på hendes job uden hun ved det bare for at vise jeg er der, skal jeg noget om aftenen,bliver jeg gerne hjemme indtil hun er faldet i søvn, da hun ikke kan lide at sove alene, køber gerne en gave til hende helt uden grund.. Men når det kommer til følelser, så er jeg ikke den der bringer det på banen, og begynder hun på det, så bliver jeg helt "paf" i hovedet.. Troede faktisk kun det var mig der var sådan, så dette er jo dejligt læsestof, for at se der er en magen til mig smiley



  • #3   16. mar 2010 Det kan godt være... Sådan kan det også være med piger!
    - Det kommer helt an på forholdet, hvor god man er til at vise følelser og sige tingene som de er. Det kræver stor tillid, hvis det skal være muligt at snakke med hinanden om ALT!


  • #4   16. mar 2010 jesper k:

    jo der findes en derude som dig:) og det min kæreste:-)

    når jeg kommer hjem til ham så kommer han altid og henter mig ved min bil på den anden sidde af den store vej:-)

    når vi skal afsted om morgen følger han mig til bilen og venter på jeg får startet...synes det er sødt.

    når vi lufter mine hunde holder han mig i hånden.:-)

    men siger jeg til ham at jeg saver ham...så siger han jaja.... det er som om han ikke kan snakke om føleser...

    en dag der sendte han en sms, hvor der stod HEJ. jeg tænkte det var dog kedeligt at bare skrive HEJ. jeg spurgte om hvorfor? han siger at det er hans måde at vise mig at han tænker på mig. han er ikke til sms. han synes det er upersonligt og at man nemt kan misforstå hinanden.

    du gør da os nogle søde og betænksome ting for din kæreste


  • #5   16. mar 2010 negative følser som sagt foroven holder vi gerne igen med og gider egentlig ikk rigtig snakke om dem.

    Jeg har været sammen med en pige i et år og dog kun kærester med hende et par måneder.

    Hun var på ferie, da hun kom hjem havde jeg skrevet et brev til hende og havde købt 10 røde roser og lavet et hjerte af stearinlys, og gav hende en nøgle til min lejlighed og hun begyndte helt at græde for har os kun vist meget små ting førhen.


  • #6   16. mar 2010 Christian H

    Sådan har jeg det også, det er sådan noget jeg har venner til smiley


  • DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #7   16. mar 2010 Christian H

    Er overhovedet ikke enig i dette. Rigtige mænd er netop i stand til at vise følelser, men hvordan de kommer til udtryk er netop meget forskellige.

    *suffolk *

    Din kæreste viser sine følelser og sin kærlighed til dig, men ikke på den måde du måske forventer det, eller er vant til for den sags skyld. Som du selv er inde på, skal du ligge mærke til alle de små ting, han gør for netop at glæde dig, ting som mange personer i forhold ikke ligger mærke til i en ellers hektisk hverdag.

    Måske du ikke får alle de søde beskeder hver dag, eller får bekræftet dig selv, når i er sammen ved at han fortæller dig, hvor dejlig, fantastisk og vidunderlig du er og hvor meget han elsker dig, men derimod viser han det i hans handlinger, hvilket ofte ikke bliver lagt mærke til på samme måde.

    Din kæreste giver dig opmærksomhed, tænker på dig selv når i ikke er sammen. Det er udtryk for hans følelser til dig, også selvom de ikke bliver overleveret mundligt. Du har en betænksom kæreste, noget jeg tror mange til tider savner smiley


  • #9   16. mar 2010 Sjovt nok, er det modsat her :p.. Selvom det nu også sker omvendt engang i mellem. smiley

  • #10   16. mar 2010 det lyder som om du har dig en rigtigt sød kæreste der holder rigtigt meget af dig!!!
    det med de ikke siger direkte hvordan deres følser er det vil jeg give mange af de andre ret i at det ikke kun er drenge der har det sådan

    men syntes det super du er klar over alle de små ting han gør for og vise dig han elsker dig de ting bliver i mange forhold overset



  • #11   16. mar 2010 Christian H

    Sådan er vi så forskellige.. Jeg er af en hel anden mening... Jeg ønsker ikke kun en kæreste men og en bedste ven!..


  • #12   16. mar 2010 Jeg har det sådan, at hvis ikke jeg kan komme af med de ting jeg har på hjertet, ting som irritere mig, eller hvis jeg er oppe/nede, så blir jeg åndsvag inde i mit hoved.
    Jeg snakker altid med både mine venner, veninder og alle som gider høre, hvis der er noget.

    Og Christian H, at sige at "rigtige mænd" ikke viser følelser, det er da noget gammeldags pis og lukke ud !!!
    Jeg snakker glædeligt med alle omkring alt i store træk. Jeg får det meget bedre af det, så hvorfor lade vær?!
    Men at nogen bare er nogle hardcore mothafuckasssshhhh (:S) viser bare at de ikke har haft en ORDENTLIG nedtur ! smiley


  • DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #13   16. mar 2010 Christian H

    Jeg har langt lettere ved at åbne mig op overfor en kæreste eller en veninde, end jeg har med at tale om følelser med en anden dreng/mand, da de ofte bare kommer til at virke akavet. Men som sagt, der er vi alle så forskellige.


  • #14   16. mar 2010 tak for de gode svar:-)

    ja jeg synes os det er de små ting man skal ligge mærke til som bliver gjort... jeg er rigtig glad for ham. men jeg er nok bedre til at bruge store ord og flotte sætninger end at gøre små søde ting...desværre... jeg er ik så opfindsom. smiley

    rigtig mænd viser da følelser i min verden.:-)


  • #15   17. mar 2010 Christian:

    min kæreste og jeg er meget meget forskellige... nogen gange som dag og nat...

    vi ser forskelligt på mange ting f.eks sm, jeg vil gerne skrive mange søde smsér, han mener kun vi skal bruge det til korte beskeder...
    arbejde...han vil gerne komme 30 min før og få en ordentlig overlevering fra det foregående skift... jeg kommer bare de 5 min før vi skal. mine ting herhjemme er ofte væk, fordi jeg ik kan huske hvor jeg nu lagde dem. hans ting er aldrig væk:-)

    han vil gerne sove 10-12 timer hverdag og gerne en middagssøvn:-)

    jeg nøjes med 4-6 timer så er jeg på farten:-)

    jeg har rigtig mange venner og er udadvendt...han har 2 venner:-)

    men alligevel...så nyder vi når vi er sammen og hygger os.trods vores forskelligheder.:-)


  • #16   17. mar 2010 Bløde mænd er døde mænd! - Sådan er det bare!

  • #17   17. mar 2010 christian:

    griner.........hun savnede dig vel allerede:-)

    jeg elsker søde sms.... og nogen dage så tager det ham lige og der kommer nogen, dem må jeg så mindes med glæde...og tænke, når han nu sender noget så må han da virkelig mene det:-)


  • #18   17. mar 2010 christian:

    ja det kan jeg godt se:-)

    men fordi man ik lige har samme interesse så kan man jo godt lade den anden havde sin interesse i fred..

    f.eks som man kan se i min profil så har jeg 2 hunde. det er min interresse. han er sød at gå ture med os. men træning den kommer jeg selv til at stå for... men så er jeg tilgengæld så at hører på ham når han snakker landbrug... han har jo hans traktor og jord han han dyrker. jeg vil gerne ta med osv. men kommer nok aldrig til at gå op i gødningsplan osv:-)


  • Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #19   31. mar 2010 Jamen du har ret i at det er svært for os mænd at "mærke" følelserne i kroppen.


    Men vi viser det via vores lyst og det vi gør - og vi gør det underbevidsthed tror jeg smiley


    læs:
    Jeg har selv svært ved at sige "jeg savner dig" uden at tænke dobbelt over det ( GØR jeg nu også det? ) - men hvis jeg ikke gjorde det, hvorfor tænker jeg så på hende hver 5. minut når hun er kørt, og i iver venter et svar på den sms jeg sendte 10 minutter efter hun skrev? smiley


  • Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #20   9. jun 2010

    Jeg har utrolig svært ved at tale om følelser.. Det ligger bare ikke mig naturligt at skulle blotte følelser overfor en fyr.. Så er et lille smil, kys eller et knus mere mig.. det viser ligeså meget... men at sige eller skrive følelser det kan jeg bare ikke ...
    At en fyr taler åbent om hans følelser, skræmmer mig mere end noget som helst andet .... en stemme indeni mig siger bare : FLYGT FOR SATAN !!! :S


Kommentér på:
mænd og følelser..................

Annonce