{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.269 visninger | Oprettet:

Kvinders regler til mænd ! ;) {{forumTopicSubject}}

Synes nu lige i også skulle have jer et regelsæt at forholde jer til smiley

1. Hvis du ikke synes du er pumpet , så er du det sikkert ikke. Lad være med at spørge os. Vi gider ikke have skæld ud for at svare ærligt.

2. Hvis du ikke engang er mand nok til at løfte et toiletbræt op inden du skal tisse, så lad vær! smiley

3. Lad være med at bruge længere tid foran spejlet end vi gør, det er ikke charmerende. Når I står foran spejlet så husk også lige at lade vores selvbruner og foundation være i fred.

4. Fødselsdage, jubilæer o.s.v. er prøver for at se om I endnu engang kan finde den perfekte personlige gave! Forresten man bliver ikke anholdt for at give sin kæreste en lille ting på en alm. hverdag, det gør man virkelig ikke….

5. Nogle gange brokker vi os over ting, og har bare lyst til at snakke om det uden du skal være helten og komme med 100 metoder hvorpå du tror problemet bliver løst. Vi savner bare lidt empati og sympati.

6. Nogen gange tænker vi ikke på jer. Lær at leve med det.

7. Lad være med at spørge os hvad vi tænker på, hvis du ikke er parat til at diskutere emner som tøj, sko, makeup,
sex and the city, det nyeste udgave af woman, costume osv.

8. Søndag er ikke lig sport i tv. Tværtimod kommer der genudsendelser af diverse serier.

9. Indkøb er en sportsgren - lær tænke på det som sådan.

10. Når vi skal nogen steder, så er hvad vi umiddelbart har på ikke altid den bedste løsning, derfor betyder det at vi er færdige om en halv time, når vi siger vi er færdige om et par minutter.

11. Man kan aldrig få for meget tøj, eller for mange sko og tasker.

12. At græde er ikke afpresning, men en måde at vise følelser på. Slå ordet følelser op i en ordbog hvis du ikke kender det.

13. Din ex-kæreste er en idiot. Og hvis du har pige venner er det helt fint, bare lad være med at skjule det, og introducer os i stedet.

14. Forstå en hentydning. Det er ikke ligeså let for tøser altid at lægge kortene på bordet.

15. Sæt hukommelse på telefonen mht. mærkedage, det betyder virkelig meget for os at I husker dem, og I får selv mest ud af det i sidste ende.

16. Det er tilladt at have over tre par sko.

17. Ja og Nej er ikke acceptable svar til næsten alle spørgsmål.

18. Du er sandsynligvis stærkere, vær en mand og bær indkøbsposerne - gider du.

19. En hovedpine der varer 17 måneder er meget normalt. ;o)

20. Sjovt nok er alle racistiske, kønsdiskriminerende, perverse jokes ikke altid sjove.

21. Vi lader være med at lære visse ting i denne verden, f.eks. ting omkring biler… Det er et valg vi har taget, så vi kan savle over lækre fyre I bare overkroppe smurt ind i MOTORolie!!


22. Nej vi faker ikke en orgasme altid og hele tiden, det gør vi virkelig ikke.

23. Alt det I sagde for 6 måneder siden er fuldstændig brugbart i en diskussion. Din mangel på intelligens når vi diskuterer, er ikke nok til at du slipper.. smiley


Faktisk bliver ingen udtalelser nulstillet og forældet efter 7 dage, selvom I tror det.

24. Hvis det I siger kan forstås på to måder, og en af dem gør os ked af det eller gale, så er vi tøser overbeviste om at det var det negative I mente!!!!!!

25. Når vi ikke lige gider have sex med det samme vi vågner om morgenen betyder det ikke at vi ikke har lyst til det, men at vi gerne lige vil have børstet tænder og evt. snuppe et bad inden.
Så længe du vågner op om morgenen og tror at en klitoris er det samme som en elevatorknap, så tager det altså en halv time ekstra. VI FÅR IKKE MERE LYST TIL SEX JO HURTIGERE OG HÅRDERE DU TRYKKER PÅ DEN!!

26. Det er meget sjældent det er muligt at nå at sige det vi vil sige under reklamerne, og det samme gælder åbenbart også for jer når der er sex and the city og paradise hotel i tv.

27.Bare fordi Christopher Columbus ikke behøvede at spørge om vej, betyder det ikke at I fyre heller aldrig gør.

28. Kvinder der bruger push-up BH og nedringet bluse mister ikke deres rettighed til at klage over at nogen stirrer på deres bryster.

29 .Hvis vi har brugt 8 timer på at gøre rent, så bliver vi virkelig glade hvis I gider bruge 8 sekunder på at bemærke det. Og for resten rengøring er en mulig aktivitet selvom du er en mand.

30. Der findes mere end 30 nuancer af hvid, og det er faktisk en stor beslutning at tage, hvilken af dem man bør vælge.

31. Hvis det klør, så lad være med at klø, især når I er blandt vores familie eller veninder.

32. Hvis I kan formå at få os til at føle os specielle og gider bruge de få min det kræver hver dag, vil I blive overraskede over hvor meget I vil få til gengæld, hvis I ikke forventer at få noget til gengæld.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinders regler til mænd ! ;)
  • #1   16. jun 2009 Og det skal vi huske i hovedet?

  • #3   16. jun 2009 Find 30 fejl.

  • #4   16. jun 2009 den er jo dårlig smiley intet passer smiley




  • #5   16. jun 2009 Præcis smedegård smiley

  • #6   16. jun 2009 jimmi

    jeg kan finde 32 smiley


  • #7   16. jun 2009 hvor plat.. en eller anden smid lige den RIGTIGE ind !

  • #9   16. jun 2009 Hvem fanden gider fake en orgasme? Det bliver da aldrig bedre hvis han tror at han har gjort det helt perfekt hver eneste gang?

  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #10   16. jun 2009 Jeg forstår slet ikke den slags regler - hverken for mænd eller kvinder. De er i mine øjne ligegyldige - og det er vel bedre at finde et regelsæt begge partnere mere eller mindre går ind for.

  • #11   16. jun 2009 1. Hvis du synes du er overvægtig, så er du det sikkert. Lad være med at spørge os. Vi nægter at svare.

    2. Lær at bruge toiletbrættet. Du er en stor pige. Hvis det er oppe, så slå det ned.

    3. Lad være med at klippe dit hår - nogensinde. Langt hår er altid pænere end kort hår. En af grundene til at fyre er bange for at gifte sig er, at gifte kvinder altid klipper deres hår, og bagefter hænger du på hende.

    4. Fødselsdage, jubilæer o.s.v. er ikke prøver for at se om vi endnu engang kan finde den perfekte gave!

    5. Hvis du stiller spørgsmål som du ikke ønsker et svar på, så forvent et svar du ikke ønsker at høre.

    6. Nogen gange tænker jeg ikke på dig. Lær at leve med det.

    7. Lad være med at spørge os hvad vi tænker på, hvis du ikke er parat til at diskutere emner som biler, fodbold o.s.v.

    8. Søndag = sport. Det er lige som fuldmåne og tidevandets skiften. Lad det være sådan.

    9. Indkøb er ikke en sportsgren - og nej, vi vil aldrig tænke på det som sådan.

    10. Når vi skal nogen steder, så er hvad som helst du har på helt fint. Det er det virkeligt.

    11. Du har tøj nok. Du har for mange sko.

    12. At græde er afpresning.

    13. Din ex-kæreste er en idiot.

    14. Fortæl os hvad du vil. Lad os gøre dette helt klart: Skjulte hentydninger virker ikke. Klare hentydninger virker ikke. Åbenlyse hentydninger virker ikke. Bare sig det!

    15. Nej, vi ved ikke hvilken dag det er i dag. Det gør vi aldrig. Skriv mærkedage ind i en kalender og mind os jævnligt om dem i god tid.

    16. De fleste fyre har tre par sko - højst. Hvad får dig til at tro, at vi er i stand til at vælge hvilket par ud af 30 der passer bedst til dit tøj?

    17. Ja og Nej er helt acceptable svar til næsten alle spørgsmål.

    18. Kom kun til os med et problem hvis du vil have hjælp til at løse det. Hvis du bare ønsker sympati, så brug dine veninder.

    19. En hovedpine der varer 17 måneder er et problem. Gå til lægen.

    20. Franske film er for franskmænd.

    21. Tjek din olie. Vil du ikke nok.

    22. Lad være med at simulere. Vi vil hellere være ineffektive end bedrages.

    23. Alt det vi sagde for 6 måneder siden er ubrugeligt i en diskussion.
    Faktisk bliver alle vores udtalelser nulstillet og forældet efter 7 dage.

    24. Hvis det vi siger kan forstås på to måder, og en af dem gør dig ked af det eller gal, så mente vi det andet!!!!!!

    25. Lad være med at gnide på lampen, hvis du ikke vil have ånden til at komme ud.

    26. Når det er muligt, så sig det du vil sige under reklamerne.

    27. Christopher Columbus behøvede ikke at spørge om vej. Det gør vi heller ikke.

    28. Kvinder der bruger push-up BH og nedringet bluse mister deres rettighed til at klage over at nogen stirrer på deres bryster. Flere kvinder burde bruge push-up BH og nedringede bluser. Vi elsker at stirre på bryster.

    29. Vores forhold bliver aldrig som det var de første to måneder. Lev med det. Og lad være med at pive over det til dine veninder, som om DERES forhold er SÅ meget bedre.

    30. ALLE mænd ser kun i 16 farver. Lige som Windows standard opsætning. Fersken er for eksempel ikke en farve, det er en frugt. Vi har ingen ide om hvad cerise er.

    31. Hvis det klør, vil vi klø. Sådan er vi.

    32. Har du en kjole på, så hav aldrig trusser under - det tager bare for lang tid!


  • #12   16. jun 2009 HER ER DEN RIGTIGE: http://msnmand.dk/article/24802

  • #13   16. jun 2009 det kan godt være i har en hukommelse på 60GB men halv delen afbaboom har kun en hukommels på 10GB smiley så jeg tror sku også halv delen af baboom har glemt det i morgen

  • #14   16. jun 2009 1. Hvis du ikke synes du er pumpet , så er du det sikkert ikke. Lad være med at spørge os. Vi gider ikke have skæld ud for at svare ærligt.
    Selvfølgelig er jeg da det, jeg vil bare gerne høre det fra dig, ellers lyv lidt, det gør jeg så tit smiley


    2. Hvis du ikke engang er mand nok til at løfte et toiletbræt op inden du skal tisse, så lad vær! smiley
    Med at tisse, eller at løfte?


    3. Lad være med at bruge længere tid foran spejlet end vi gør, det er ikke charmerende. Når I står foran spejlet så husk også lige at lade vores selvbruner og foundation være i fred.
    Jeg beundrer min diller skattepige, og gæt hvor selvbruneren og foundationen "ender"?


    4. Fødselsdage, jubilæer o.s.v. er prøver for at se om I endnu engang kan finde den perfekte personlige gave! Forresten man bliver ikke anholdt for at give sin kæreste en lille ting på en alm. hverdag, det gør man virkelig ikke…
    Jamen jeg skal da slet ikke prøves, jeg er ustyrlig charmerende som jeg er og behøver slet ikke at forblænde dig med glitter stads, vel smukke smiley



    5. Nogle gange brokker vi os over ting, og har bare lyst til at snakke om det uden du skal være helten og komme med 100 metoder hvorpå du tror problemet bliver løst. Vi savner bare lidt empati og sympati.
    Så skal du bare tage tøjet af, der er intet der starter vores sympati, og ikke mindst empati som et par bare bryster.


    6. Nogen gange tænker vi ikke på jer. Lær at leve med det.
    Hæ! hæ! det gør vi altså heller ikke, Birgit,, !! UNDSKYLD Merete!!


    7. Lad være med at spørge os hvad vi tænker på, hvis du ikke er parat til at diskutere emner som tøj, sko, makeup,
    sex and the city, det nyeste udgave af woman, costume osv.
    Kom jeg virkelig til det? det ligner mig ikke.


    8. Søndag er ikke lig sport i tv. Tværtimod kommer der genudsendelser af diverse serier.
    Om søndagen er jeg mega liderlig efter lørdagens druk, lig du bare på maven og se TV så klarer jeg resten :-b


    9. Indkøb er en sportsgren - lær tænke på det som sådan.
    Jeps, Dragrace 0 - 260 km/t på 9,9 sekunder og så er det hele ovre smiley


    10. Når vi skal nogen steder, så er hvad vi umiddelbart har på ikke altid den bedste løsning, derfor betyder det at vi er færdige om en halv time, når vi siger vi er færdige om et par minutter.
    Ja, Ja, vi mødes bare der hvor vi skal mødes ikke?


    11. Man kan aldrig få for meget tøj, eller for mange sko og tasker.
    Præcis som med motorcykler, biler, elskerinder og så meget andet.


    12. At græde er ikke afpresning, men en måde at vise følelser på. Slå ordet følelser op i en ordbog hvis du ikke kender det.
    For en mand er det som at få et blåt øje, vi famler i blinde, og i ved det godt.


    13. Din ex-kæreste er en idiot. Og hvis du har pige venner er det helt fint, bare lad være med at skjule det, og introducer os i stedet.
    Neej, for helvede!!! Så kan i rigtig sidde der og jakke, jakke om alle de ting i er enige om i skal være utilfredse med!!! Aldrig i livet det er jo det rene selvmord.


    14. Forstå en hentydning. Det er ikke ligeså let for tøser altid at lægge kortene på bordet.
    Øhhh! Fisk????


    15. Sæt hukommelse på telefonen mht. mærkedage, det betyder virkelig meget for os at I husker dem, og I får selv mest ud af det i sidste ende.
    Nix, Jeg er møg distræt, men meget kærlig,, jeg krammer og kysser dig når jeg har lyst til det, og nogle gange er jeg heldig at ramme en "mærkedag" og scorer billige point, men spørg mig aldrig hvilken dag det er for jeg ved det ikke, men giv mig en krammer så får du et kys til. smiley


    16. Det er tilladt at have over tre par sko.
    Ja da, og tusind par sko, bare vi ikke har fælles økonomi.


    17. Ja og Nej er ikke acceptable svar til næsten alle spørgsmål.
    Jo!


    18. Du er sandsynligvis stærkere, vær en mand og bær indkøbsposerne - gider du.
    Ok, hvis du selv slæber alle pakkerne med sko smiley


    19. En hovedpine der varer 17 måneder er meget normalt. ;o)
    Ja, hvis man har en røv kedelig mand.


    20. Sjovt nok er alle racistiske, kønsdiskriminerende, perverse jokes ikke altid sjove.
    Joooooooo!! der er sgu da !!!!! især hvis jeg kan få dig op i det røde felt lille trutte missemus smiley


    21. Vi lader være med at lære visse ting i denne verden, f.eks. ting omkring biler… Det er et valg vi har taget, så vi kan savle over lækre fyre I bare overkroppe smurt ind i MOTORolie!!
    Og hvis du nogensinde har set en Michelin reklame ved du også hvorfor vi elsker værksteder,, Vi mindes stadig alle sammen sagelige Lolo Ferrarari


    22. Nej vi faker ikke en orgasme altid og hele tiden, det gør vi virkelig ikke.
    Nej selvfølgelig ikke da! Og slet ikke med mig!!


    23. Alt det I sagde for 6 måneder siden er fuldstændig brugbart i en diskussion. Din mangel på intelligens når vi diskuterer, er ikke nok til at du slipper..
    Faktisk bliver ingen udtalelser nulstillet og forældet efter 7 dage, selvom I tror det.
    Jo sgu!! vi rebooter hvert 30 sekund, vær glad for at vi stadig ved hvem du er,, brokkerøv


    24. Hvis det I siger kan forstås på to måder, og en af dem gør os ked af det eller gale, så er vi tøser overbeviste om at det var det negative I mente!!!!!!
    Tjae, ligesom hvis vi siger noget der kan forveksles mellem kærligt og erotisk, men ikke mit problem jeg laller stadig glad og ubekymret gennem tilværelsen glad for at værte en simpel MAND smiley


    25. Når vi ikke lige gider have sex med det samme vi vågner om morgenen betyder det ikke at vi ikke har lyst til det, men at vi gerne lige vil have børstet tænder og evt. snuppe et bad inden.
    Så længe du vågner op om morgenen og tror at en klitoris er det samme som en elevatorknap, så tager det altså en halv time ekstra. VI FÅR IKKE MERE LYST TIL SEX JO HURTIGERE OG HÅRDERE DU TRYKKER PÅ DEN!
    Gisp, jeg anede slet ikke det var det den var til, men jeg vil altså bare lige advare dig om at ville ligge i ske om morgenen hvis du ikke er glad for anal sex.


    26. Det er meget sjældent det er muligt at nå at sige det vi vil sige under reklamerne, og det samme gælder åbenbart også for jer når der er sex and the city og paradise hotel i tv.
    Hæ! hæ! Det bedste argument jeg endnu har hørt for lidt længere reklamer.


    27.Bare fordi Christopher Columbus ikke behøvede at spørge om vej, betyder det ikke at I fyre heller aldrig gør.
    Jo, jo, jo, jo, jo. prøv at nulre mig på klokkerne, så skal du bare se kompas nålen stritte, men vejen til BILKA lærer jeg aldrig.


    28. Kvinder der bruger push-up BH og nedringet bluse mister ikke deres rettighed til at klage over at nogen stirrer på deres bryster.
    Nej, men da vi bruger alt vore mentale energi (og ikke mindst empati (se stk 5)) på at glo, nytter det heller intet at brokke sig,, vi hører det simpelthen ikke eller også er vi piv ligeglade.


    29 .Hvis vi har brugt 8 timer på at gøre rent, så bliver vi virkelig glade hvis I gider bruge 8 sekunder på at bemærke det. Og for resten rengøring er en mulig aktivitet selvom du er en mand.
    Nej, nej, vi roder og i rydder op, det er naturens orden, der bliver kaos i universet og alt bliver mørkt hvis vi prøver at ændre på dét.


    30. Der findes mere end 30 nuancer af hvid, og det er faktisk en stor beslutning at tage, hvilken af dem man bør vælge.
    Der findes også mindst 30 måder at dyrke sex på,, men det plejer da ikke at være et problem!


    31. Hvis det klør, så lad være med at klø, især når I er blandt vores familie eller veninder.
    Hvorfor? Det er sgu da dér det er sjovest, prøv at se på din venindes ansigtsudtryk næste gang jeg gør det,,, STOR GRINEREN! smiley


    32. Hvis I kan formå at få os til at føle os specielle og gider bruge de få min det kræver hver dag, vil I blive overraskede over hvor meget I vil få til gengæld, hvis I ikke forventer at få noget til gengæld.
    Formå til gengæld, få til gengæld, forvente til gengæld, jeg giver op,,, fatter bjælde, men du har sikkert ret,, gælder SMS fra MC træffet hvor der står,,, Jeg er skrup liderlig, bjælde stiv og savner dig? smiley


  • #15   16. jun 2009 haha daniel , ;D

  • #16   16. jun 2009 "27. Christopher Columbus behøvede ikke at spørge om vej. Det gør vi heller ikke."

    Christopher Columbus ledte efter Indien da han endte i Amerika... Ikke et skiiide godt eksempel...


  • #17   16. jun 2009 søster k
    go pointe ;D


  • #18   16. jun 2009 pas.. google er min ven smiley

  • #19   17. jun 2009 Lange Lajz - ej nu troede jeg lige det var dig der var sej!! xD

Kommentér på:
Kvinders regler til mænd ! ;)

Annonce