{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andre der fucker det op :O!!!!!!!!
  • #1   27. mar 2008 køb en ny uden hun opdager det!!

• #2   27. mar 2008 at blive forlovet som 16 årig, det tager jeg squ hatten af for:)))

• #4   27. mar 2008 nad.. hehe:D

• #5   27. mar 2008 i så sjove smiley hm 1400 det trist har ledt og ledt også i køleskabet og slukkede vaskemaskienen og rykkede alt tøjet ud smiley

• #6   27. mar 2008 nej skal vi dog ik . men det er satme nedtur at tabe dne regner med at købe en ny smiley

• #7   27. mar 2008 hehe ja 16 år og forlovet er sq egentlig ret komisk.. smiley

• Tobias j
    Tobias j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. mar 2008 såså unge mennesker lad dog barnet...

• #9   27. mar 2008 Forlovet som 16-årig? :b'

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #10   27. mar 2008 Hmm.. måske er det lidt vildt at blive forlovet som 16 årige, men for de fleste mennesker handler det vel om kærlighed. og hvis man mener man har fundet sin partner for livet er der vel ikke noget galt i at bekræfte det, også over for ens partner.. smiley

• Marlind *
    Marlind * Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 32
    #11   27. mar 2008 LOL
    det da ikke helt for sjov at blive forlovet.... !
    der er nogen mennesker der forventer et bryllup inden for 6 måneder, tror nok det er fordi det er lidt smart i jeres alder at sige, " jeg er forlovet Ti hii " =)

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

#12   27. mar 2008 Lenatrab. smiley
    jeg giver dig ret!.. men synes også altid de negative kommentar kommer fra de ældre singler smiley

• #13   27. mar 2008 Forstår ik hvorfor der er så mange der har ondt i røven over at drengen er forlovet..
    Jeg blev oz forlovet da jeg var 15, min kæreste var 16, grunden til vi blev forlovet så tidligt var at vi vidste, at det bare sku være os to..
    Idag er vi stadig sammen, 6 år i næste måned.

Ringen er for os et symbol på at vi altid skal være sammen, det kan jo være at drengen her og hans pige har det på samme måde..

Rasmus C - Det er noget trist noget at du har tabt ringen, men håber da du fortæller din pige det, også selvom du måske finder den.
    Held & Lykke med at finde den.

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

#14   27. mar 2008 Lenatrab. smiley hmm.. jeg kender også nogle som blev forlovet mens de var 16-17 år.. men det var meste de der piger lige i starten af 20erne der synes det var nederen smiley hehe sikkert fordi de ikke selv blev det smiley

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

#16   27. mar 2008 Nad-- det kan godt være du har ret, men det er vel forskelligt fra person til person.. alsår hvis man synes forlovelse er det samme som kærester kan man jo bare lade være med at blive det smiley

• #18   27. mar 2008 Nad

Det lyder meget rigtigt .. Jeg er også 19 år og har været sammen med min kærste til april i 4 år.. smiley Men forlovelse mener vi også begge er noget man bliver når man vil giftes.. Det er nok noget med generationerne.. så generationerne efter os åbenbart tager det mindre seriøst.. hvilket jeg selv synes er en skam..

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

#19   27. mar 2008 Ja det er nok rigtigt. jeg synes bare det er synd smiley

• #23   27. mar 2008 FUNDET !!! :O:O haha den lå i vaskemaskinen. havede tjekket der 1 gang slukkede lortet og smed alt det våde tøj ud på gulvet jeg vaskede smiley men da den var færdig lå den i gummi kanten <'3333

• Emil l
    Emil l Tilmeldt:
    feb 2007

#25   27. mar 2008 Mega nice hehe smiley :D heldige dig

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 249
    #26   27. mar 2008 Camilla og Nad: Troede jeg var den eneste der havde det sådan.. Så er jeg altså ikke den eneste i verden..

Nå men nu da jeg har læst indlæggene igennem kan jeg da lige så godt smide min mening ind omk. det der forlovelse..

For mig er en forlovelsring et symbol for den kærlighed 2 mennesker deler og noget man gør, når man vil tage et ekstra skridt i sit forhold.. Det betyder ikke at man SKAL giftes inden for at år..

Men dertil vil jeg lige tilføje at jeg sys det er for tidligt at forlove sig som 16 årig og før og sågar efter.. Der vil komme et tidspunkt hvor det at blive forlovet ikke har nogen betydning for jer..
    Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden jeg var 14 og været faste kærester i 6 år.. (og jeg er kun 22).. Vi har haft en kæreste ring, men som vi begge kom til at smide væk.. Jeg vil gerne forloves med ham når tiden er rigtig, men for mig har det også kæmpe betydning at blive forlovet..

eks. Jeg har to veninder..

1:blev gift i oktober som 21 og blev mor for første gang nytårsaften 07/08.. Graviditeten var planlagt og giftemålet for at sikre barnets fremtid..

2: Har været forlovet 3 gange før hun blev mor i 06 og skal nu giftes til sommer.. hun siger selv at det at de blev forlovet (hendes kommende mand og hende) ikke var noget voldsomt for hun havde jo "prøvet" det før.

Det er ikke for at støde nogen.. Bare min mening..

• #27   27. mar 2008 LenaTrab . - Emil L
    Enig med jer kanikke se noget galt i at vise man er galt for hinanden ved at have en ring.. mi kæreste og jeg har også snakket om det altså om noget tid, jeg er snart 17 og han snart 21

• #28   28. mar 2008 i er jo ikke engang færdige med at udvikle jeres identitet?? hvordan kan i blive forlovet når i ikke engang kender jer selv ordentligt endnu??

• #29   28. mar 2008 hvornår skal i så giftes rasmus ? (:

Kommentér på:
andre der fucker det op :O!!!!!!!!

Annonce