{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Fakke P
Fakke P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19

Hjælp min mav fucker helt vildt!? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at min mave ret tit laver nogle fucking mærkelige lyde, og især når jeg sidder sammen med andre mennesker generer det mig og det der det sker mest. For så kan jeg ikke slappe af når jeg skal tænke på det hele tiden. Er det normalt ens mave laver syge mærkelige lyde hele tiden næsten? Jeg får helt stress af det.. Og så når jeg sammen med andre skal jeg osse på toilet hele tiden næsten, og så bliver man nød til at holde sig og bare tænke på det.

Hva kan man gøre? For det er faktisk noget der gør mig ked af det, og generer mig så meget at jeg nogle gange ikk tør være sammen med nogen eller sidde er sted med andre hvor der er stille smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min mav fucker helt vildt!?
  • Fakke P
    Fakke P Tilmeldt:
    jun 2013

#1   8. jun 2013 * og også når jeg er sulten så rumler min mave virkelig slemt ... Er det normalt ??

• Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #2   8. jun 2013 Seriøst?
    Du bekymrer dig om din mave som laver sjove lyde?
    HAHAHAHAHAHAHAHA.......... Hvis jeg skulle bekymre mig om det så kunne jeg slet ikke leve som menneske.

• #3   8. jun 2013 DD - Er det dig?

• Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #4   8. jun 2013 Hvem er DD?

• #6   8. jun 2013 Darkwing Duck?

• Fakke P
    Fakke P Tilmeldt:
    jun 2013

#7   8. jun 2013 Jamen det er da ikk normalt at den skal larme. smiley og hvem fuck er cantona? Har en anden bruger herinde, men gad ikk skrive fra den.

• #8   8. jun 2013 Hvem "Fuck" jeg er? Er bare mig selv, men sorry at jeg lavede OT.

Aner ikke, hvad du spiser, men spiser du sundt, så er det helt naturligt at dine tarme arbejder og dermed laver lyde, men har du decideret ondt, så er det doctermayn du skal forbi smiley

Du kommer ikke med nogle oplysninger, som kan besvare eller afhjælpe dine tarmproblemer og ingen af os herinde, har et klart svar på dit spørgsmål. Jeg kom bare med 2 ting, som sikkert bare er et skud i tågen smiley

• Fakke P
    Fakke P Tilmeldt:
    jun 2013

#9   8. jun 2013 Jeg mente det du skrev om DD.. smiley

Altså min kost er ikke ligefrem specielt sundt. Og har smerter i venstre side af maven.. Det er nogle mærkelige lyde, der kommer med lidt mellemrum når det sker. Men når jeg sidder blandt andre mennesker, så tænker jeg meget over det, og så begynder jeg at spænde virkelig meget når jeg lige kan mærke at lyden er på vej .. Ved ikk om jeg skal tage til lægen med det?? smiley

• Fakke P
    Fakke P Tilmeldt:
    jun 2013

#10   8. jun 2013 Eller ændre på kosten?? Er allerede startet idag, har prøvet at spise noget andet til morgenmad.. Vil prøve at spise mere sundt

Kommentér på:
Hjælp min mav fucker helt vildt!?

Annonce