{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Lort .. :/ {{forumTopicSubject}}

Hej, hej ..
Det hele er bare noget lort ..
Min x kæreste, slog op sidste år, og vi var sammen i to år .. smiley
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg har ikke set ham siden december, men alligevel føler jeg præcis det samme som da han slog op med mig .. smiley Jeg har aller mest lyst til at vinde ham tilbage, men han skred fordi han mente han ikke følte mere for mig ..
Nu er mit problem, at jeg ikke ved om jeg skal prøve at komme over ham, som før, eller om jeg bare skal prøve at vinde ham tilbage igen, i så fald, ved jeg ikke hvordan .. smiley
Nogle gange lyder det som om han har fortrudt, andre gange ikke .. Er fuldstændig lost.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lort .. :/
  • #1   20. mar 2008 Holstrøm -
    Har prøvet, men jeg kan virkelig ikke glemme ham .. :s


  • #2   20. mar 2008 Hvorfor ikke satse andetsteds?

    Gå og spilde dit liv på en gut som ikke selv kan finde ud af hvad han vil.

    I sidste ende er det dig der bliver den største taber, hvis han finder en ny kæreste.

    Prøv at bruge din tid på hobby, veninder og finde en ny fyr. Måske han kommer tilbage - who knows.

    Men under alle omstændigheder er det da en win-win situation.

    Det er det ikke hvis du hænger dig i fordums tid!


  • #3   20. mar 2008 CorsaBitch - ¨
    Ja, det er jo det .. :I
    Mit hjerte siger, at jeg vil have ham tilbage, fordi han var mit et og alt, mine følelser for ham er stadig høje jo .. smiley
    Men det svære er, at han jo skred fordi han ikke følte mere for mig.. smiley


  • #4   20. mar 2008 Dr k -

    Det kan du have ret i, Jeg har også forsøgt at lave en masse ting, men lige meget hvad, bliver jeg mindet om de dejlige minder vi havde,
    Hvilket længe burde være over, eftersom det var i december han skred.
    Han har også lige haft en kæreste, men det holdte ikke særlig længe ..


  • #5   20. mar 2008 Corsa , årh .. hvor længe var i sammen første gang?
    Jamen det er til at blive vanvittig over ..
    Jeg har heller ikke sagt at jeg stadig føler noget,. jeg har godt nok spurgt om han stadig tænker over det..
    Men han er bare mere den type, der gemmer det lidt. Lige efter vi slog op, var jeg selvfølgelig ked af det, og fik sagt at jeg aldrig ville falde for ham igen, og alt sådan noget ikk' ..
    Så hvis han virkelig stadig føler noget, er han typen der skjuler det, fordi jeg sagde sådan .. smiley


  • #6   20. mar 2008 Stefan ,

    Ja, det er jo let at sige, når man ikke står i situationen.
    Ja, der er mange andre, men følelserne er bare ikke de samme .. smiley


  • #7   20. mar 2008 Tænk over om du virkelig vil prøve.
    Og hvis du prøver så overvej om du kan tåle endnu en skuffelse.
    Nogle gange kæmper man bare forgæves, og dette går ud over en i sidste ende.
    Man siger altid at man ALDRIG vil finde sådan en igen.
    Men det kommer, og du har et helt liv til at finde ham i.
    Og tro mig, en dag dukker der en op som du bare skal dele resten af dit liv med.

    Men i såfald hvis du prøver at vinde ham tilbage, så bliv ikke skuffet hvis det ikke giver respons.


  • #8   20. mar 2008 Stefan ,
    Selvfølgelig det er vel rigtig nok,
    men det er stadig lettere sagt end gjort jo, jeg er stadig så enormt plaget af de minder vi har ..
    Altså han var virkelig noget særlig for mig, sjovt nok den første seriøse kæreste, der virkelig så mig som den pige jeg var , og ikke et stykke legetøj. smiley


  • #9   20. mar 2008 Ella B,

    Ja, jeg giver dig helt ret.
    Det er også den skuffelse jeg ikke er sikker på.
    Lige for tiden gør jeg alt hvad jeg kan, for ikke at komme i nærheden af ham. Fordi jeg bliver så ked af det, selvom det er mange måneder siden nu.. Men ja, du har ret i at der en et eller andet sted der ude, men ham derude får jo heller ikke en chance, så længe jeg er plager af min x .. for så sammenligner jeg bare ham, med min x .. smiley Følelserne er bare ikke de samme.. Men ja, har et helt liv endnu ..


  • #10   20. mar 2008 Corsa ,

    Havde han andre kærester efter dig så ? :i


  • #11   20. mar 2008 Charlotte spør ham direkte og hvis han ikke kan finde udaf det så er det hans tab du er jo en flot pige så på med vanten hvis det er

  • #12   20. mar 2008 corsa, aha .. interessant ! smiley

    Allan -
    Jamen jeg er bange for at ødelægge noget, hvis jeg bare spørger ham direkte.. spørgsmålet er om jeg er klar til at kunne blive afvist igen .. :I


  • #13   20. mar 2008 Corsa,
    så er det ligefør jeg hellere vil gå i uvished .. ?
    Jeg ved det ikke .. Synes det er hårdt nok, jeg skal være sikker før jeg spørger om sådan noget.. :I vil ikke skræmme ham væk, hvis der stadig er lidt gemt i ham jo .. smiley


  • #14   20. mar 2008 Corsa , tjaeh .. ej , men jeg ved det virkelig ikke . ;'/

  • #15   20. mar 2008 Ja, det er selvfølgelig rigtig nok .. Jeg kan vel altid hentyde til lidt til det..
    Skrev med ham her i aftes, men han var til fest, men skrev at han nok skulle skrive til mig i morgen, hvilket er store ord fra hans side.. eftersom det altid er andre der skal kontatke ham. Men nu må vi se..


  • #16   20. mar 2008 Jeg skal prøve,.. Lige nu, er der ikke andet for, at vente og se om han kontakter mig i morgen, som han sagde han ville..

  • #17   21. mar 2008 Stefan,

    Ja, det er det der er så svært ..
    Men der har nok været noget, som har gjort at han "mistede følelser" for mig, men det kan også være en undskyldning for så meget andet, som så kan være den fejl jeg kan rette op på, hvis det er.
    Ej, men ja. det er virkelig svært. smiley


  • #18   21. mar 2008 Ja, jeg har heller ikke fortælt mig at jeg føler noget endnu,
    vil først og fremmest ha' vi skal skrive lidt igen .. Måske ses som venner, hvis han vil det, altså sådan starte lidt forfra måske. smiley


  • #20   21. mar 2008 Charlotte L
    Har været næsten 100% i hans situation.
    havde været sammen med min kæreste i 2 år, og det gik dårligt til sidst, vi havde prøvet alt for at redde det, så jeg slog op. en måned efter kom jeg sammen med en anden, som ikke var noget og slog hurtigt op med hende igen. Så yænkte jeg tingene igennem, og fandt ud af at min x-kæreste var den rigtiige, vi har nu været sammen i 4 måneder.


  • #21   21. mar 2008 Bowie -
    Jeg takker for din historie,
    og ja, på nogle punkter har du ret. Men min vilje er ikke særlig stor, selvom man siger, hvor der er vilje er der en vej .. bla bla,
    Jeg kan ikke få mig selv til bare at droppe kontakten til ham, da han virkelig har haft en stor betydning for mig, og stadig har det!
    Men ja, måske vil han altid sidde fast i mig.. smiley

    Jones ,
    Der kan man bare se, han har også lige haft en kæreste, en månede efter vi slog op, men hun slog op med ham..
    Jeg tror ikke han tænker over det, for han er den type, at hvis du ber ham om at holde sig væk, så gør han det for din skyld. Da vi lige havde slået op, var jeg meget oprevet, og jeg sagde selvfølgelig at han ikke kunne få mig tilbage, hvis det var det han ville, og sådan noget.. og det ved jeg han har taget til sig, for ikke at være i vejen for mig.
    Så det er lidt svært.


  • #22   21. mar 2008 Stefan,
    Hvorfor afskrækker det pigerne ? ;s


  • #23   21. mar 2008 Jamen hvad så med at fortælle ham hvad du føler?
    At du gerne vil have ham tilbage osv?


  • #24   21. mar 2008 Jones ,

    Det ved jeg ikke, det vil jeg gerne , men jeg er ikke sikker på at jeg kan ta' en afvisning igen .. smiley


  • #25   21. mar 2008 Lol, det var da latterligt. smiley

  • #26   21. mar 2008 Ja, det er da .. smiley

  • #27   21. mar 2008 Ja, det ville jeg.. smiley

    Min mors venindes mand, er også lasbil chaufør .. smiley


  • #28   21. mar 2008 Hehe, altid ;]
    Hellere det, end en by dreng, der ikke lavet andet en feste.. :S


  • #29   21. mar 2008 Shit happens

  • #30   21. mar 2008 Sådan kan det jo gå ..

  • #33   21. mar 2008 Det var i december sidste år, ikke så længe siden igen.
    Men jeg har det på samme måde som dig, det der med at det gør ondt.. For det gør virkelig ondt, for det første er han rimelig ligelgad, når jeg skriver med ham, så det er tydlig bevis på at han er kommet over mig ..
    Men ja, jeg ved inderst inde også godt at der findes andre, men det er svært.. Jeg har mange gange overvejet, bare at slette alt der har med ham gøre, men jeg får det så dårligt bagefter, det er jo ikke hans skyld, han mistede følelserne, desuden har vi vel et ok venskab .. selvom det gør ondt, at tænke på han får nye kærester..
    Nogle gange føler jeg bare han gør nar af mig.
    Da han lige havdet fået en ny kæreste, en månede efter vores brud, skrev han :" Hej, Charlotte, synes lige du skulle vide at jeg har fået en ny kæreste smiley " .. Jeg følte bare han provokerede mig.. så på mange områder har jeg det som om jeg bare er i vejen for ham, og at han helst er fri for mig.. Men jeg ved det ikke.. Jeg er virkelig forvirret .. smiley
    Jeg burde nok komme videre .. ..


  • #35   22. mar 2008 Bowiie,
    Jeg takker mange gange, det er rart at vide man ikke er alene.
    Måske er det bare den tryghed, jeg havde med ham jeg savner, fordi jeg er en speciel pige, måske har jeg bare svært ved forstå, at der faktisk er andre, der ville kunne elske mig lige så højt som han gjorde.. Måske er jeg bare bange for at blive gammel alene ^^ , og alligevel vil jeg ikke virke desperat, for hvis jeg var det, ville jeg jo tage hvem som helst, men sådan er jeg jo ikke ..
    Jeg har siddet og slettet hans msn, nogle gange, og så har jeg tilføjet den igen .. Jeg kan virkelig ikke få mig selv til at sige fra' ..
    Jeg regner da også med at klare det, men begynder så småt at tro på, der er noget bedre .. smiley


  • #38   24. mar 2008 Bowiie smiley

    Jeg tænker faktisk alt for meget .. -.- Men teknisk set er det ikke min første kærlighed, bare den første fyr jeg virkelig har følt sådan for.. smiley
    Men ja, selvfølgelig findes der en fyr et eller andet sted, som nok ville kunne li' mig for den jeg er nu er ..
    Men det er bare hårdt, at vente .. Men hvis jeg så tænker tilbage på min eks, kan jeg egentlig godt se, at det at tage ham tilbage faktisk er forkert, for det egentlig ikke det "jeg" ville .. Det er nok bare det "hjertet" vil .. Men han har trådt på mig, og han var der IKKE som en ven, der hvor jeg havde aller mest brug for ham.. måske fordi han har meget at lære endnu .. Men det er også svært at skulle begive sig ud i noget ukendt ..
    Jeg tor også på jeg kan klare mig uden ham, selvfølgelig, der er bare nogle perioder, hvor det går skævt igen, og så ved jeg ikke hvad jeg vil.. smiley


  • #40   24. mar 2008 Bowiie smiley

    Tjaeh, håber du har ret. :I


  • #42   24. mar 2008 Jeg bruger også tid på vennerne,
    eller bare familien, eller dyrene for den sags skyld.
    Jeg har ikke sådan et vildt stort behov for mine venner,
    men ved de altid er der. smiley


  • #44   24. mar 2008 Bowiie smiley
    Sikkert nok, Jeg takker smiley


Kommentér på:
Lort .. :/

Annonce