{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Tidligere flirt. Hvad nu. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

For ca 5 år siden swipede jeg på tinder, og matchede med en pige, som var nogle år yngre. Lad os kalde hende Berit

Berit og jeg kendte godt hinanden i forvejen i forbindelse med vore fælles interesse vi begge er en del af, dog blot i forskellige del af byen
Det blev til mange timer på snapchat, og jeg blev da lidt lun på hende, på trods af aldersforskellen


Vi har haft lidt kontakt on off. Dvs at jeg trak mig, som den første. Det passede bare ikke lige med at jeg havde nogle følelser i klemme for en anden, som jeg godt kunne mærke jeg ikke havde fået beabejdet ordentligt, så for at være fair, skulle det ikke gå mere ud over Berit end det allerede havde gjort, og det tog hun pænt, ingen sure miner.

Berit finder kort efter en kæreste, der går vel et års tid med det, og så slutter det. Jeg snakker lidt med Berit igen, og der er igen en flirt der kører noget tid, indtil hun lige smider en bombe, at hun ikke rigtigt lige er kommet sig over sin eks. Fair nok, jeg var der selv. Jeg sagde; tag den tid du vil have, sig til hvis der er noget jeg kan gøre for dig, jeg synes godt om dig, så ingen grund til at hast.

MEN der går en måneds tid og så finder hun dælme en ny kæreste. Det bliver jeg naturligvis lidt ked af, og fortæller hende hvordan jeg har det.
Jeg er typen der har rigtigt svært ved at acceptere at jeg må nøjes med venskab det kan mit hoved simpelthen ikke rumme, jeg har svært ved at takle følelser. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg ender altid med at cutte kontakten og så venter jeg på det går over. Det fortalte jeg hende så, og selvom hun da ikke synes det var fedt, var det jo min beslutning. Så siden da , for 2 års tiden har jeg forsøgt at undgå hende, slettet alt social media, på nær facebook, hvor jeg bare har valgt at jeg ikke ønsker hendes opslag i mit feed.
Taget det i betragtning synes jeg det er mærkeligt hun overhovedet gider mig den dag idag. Hun liker ofte mine opslag på facebook, hvilket også giver mig den der "aagh, why?, stop så"
Nå men hun blev "cuttet", næsten, og jeg tænker at så går det vel over igen. Det er som nævnt ca 2 år siden, og det er bare ikke rigtig sket denne gang. Im stuck.
For en måned siden swiper jeg igen på tinder og ser hun er der. Så må hun jo være single. Det viser det sig så at hun er.
Endnu engang forsøger jeg at etablere lidt kontakt, og efter lidt tid, tænker at nu er jeg simpelthen nødt til at vide hvor jeg står. Det bliver så en afvisning. At jeg er rigtigt sød og de følelser ikke er gengældte, at hun ikke har tid lige nu og håber jeg vil være venner alligevel. Det er satme bare svært.

Så kære panel, hvad gør jeg nu, når det ikke bare er en option at "bare kom videre" Hun er flyttet i den samme frivillige forening som jeg, så det er ikke blevet nemmere at undgå hende helt. At være i lokale med hende har jeg det rigtigt stramt med. ikke mindst nu hvor jeg ved jeg ikke har potentiale.
Men jeg er også splittet. Hvis jeg fortsætter som hidtil sker der ihvertfald ingenting. Hvordan lære man at acceptere at man har en veninde man dybest set ser som mere end veninde?
Hvis jeg kan lære at tale med hende, kan det jo være at kemien blomstre op igen, men det er jo langt fra sikkert. Og hvordan forbereder man sig så lige på at hun måske finder en anden så det bestemt ikke gør mindre ondt?


Jeg har sat mig i en følelsesmæssig, rigtigt dum situation, og den er jeg helt klar over jeg dybest set selv er skyld i, Jeg har mere brug for gode råd til hvad jeg nu skal gøre, i stedet for hvordan jeg har dummet mig, og hvad jeg skulle have gjort.


Kommentarer på:  Tidligere flirt. Hvad nu.
  • #1   16. feb 2020 Ja men dog og du er jo ung så det kommer nok til at ske igen - men der findes jo rigtigt mange søde piger så jeg vil nok bruge min tid på at finde den du søger altså den eneste ene - så vil du være godt på vej i livet smiley

  • #2   16. feb 2020 Men Leon, du kender vel det, hvor man udser sig noget man ønsker, så er ikke så nemt bare lige at slippe tankerne.


  • #3   16. feb 2020 7500-Jonas ja men du er ung du vil komme til at møde mindst et par stykker til så brug ikke din elskovsenergi på en der kun vil være din ven og du kan give alle dine venner kærlighed - men den eneste ene kan få det hele når du en dag møder hende der bare kun vil have dig i sit elskovsliv - forstår du hvad jeg mener smiley

  • #4   16. feb 2020 Jonas

    Jeg kan sagtens følge dig, for med min alder har jeg også oplevet det, en speciel bliver ved med at køre i hovedet på trods af vi ikke havde noget med hinanden at gøre i perioder -man var bare venner. Jeg kan læse du er enten eller - Hvis man bare er venner så er man med i "løbet" cutter man helt fordi man ikke vil være ven - så mister du hende og hun køre bare videre.

    Jeg er faktisk stadig venner med flere selvom vi ikke er kærester længere - lidt datid. Min søsters tidligere kærester er mine bedste venner og hun kunne i regel stadig være i stue med dem.

    Tror ikke nogen kan komme med konstruktive løsninger - det er noget du selv må klare.


  • #5   17. feb 2020 Det er med forsmået kærlighed som med sorg, glæde, frygt, afsavn og længsel m.m., en tilstand der fylder meget i hverdagen.
    Hver enkel ting udgør en fase i livet og hvor lang den fase varer afhænger af hvornår en af de andre følelser overtager pladsen.
    Din tilstand er personificeret på en pige som du ikke kan få den ønskede relation til og som 30 årig (gætter jeg på) ved du godt at det er tidsspilde at håbe på mirakler.
    Kort sagt er løsningen på dine kvaler at søge andre græsgange, finde nye interesser og kappe de nuværende kontaktpunkter der relaterer til denne pige.
    Ud på datingsiderne igen og find en ny kærlighed der kan udfylde tomrummet.

    Held og lykke med jagten Jonas smiley


  • #7   17. feb 2020 Tag dig en spiller Jonas.

    Jeg kan anbefale siden, "Wet and Pissy". smiley smiley


  • #8   20. feb 2020 Du mander dig op og tager dig sammen. Så accepterer du at der ikke er eller bliver noget mellem Jer.

    Simply is that!

    Det hjælper ikke køre en lang smøre af om dit og dat - Accepter, at der ikke bliver noget og kom videre.


Kommentér på:
Tidligere flirt. Hvad nu.

Annonce