{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

En bolleveninde. {{forumTopicSubject}}

Ja det kan ikke siges på anden måde husker hvordan jeg i mit liv har haft en bolleveninde selvføleligt når jeg har været single andet vil være upassende og ja en gang da jeg var omkring de 27.år en fed tid og en super oplevelse i den tide det stod på senere i livet da jeg var 51.år var der en der fandt mig igennem tror det var zoosk det hed og jo det var også en sjov tid (desværre vil hun spille mor) så det gik ikke - men jo det var stadigt sjovt.
Nu er jeg efter 6.år igen fri og er sikker på at det at have en bolleveninde vil være en god ting endog måske en oplevelse for bolleveninden hvad siger mine debatvenner til sådan tale jeg har selvføleligt sat et billede ind der passer til min stil smiley


Kommentarer på:  En bolleveninde.
  • #1   5. aug 2018 Tvivler du finder en bolleveninde i kirken, det er kun for tørre kvindfolk med knude i nakken og en gammel sild i baglommen.

    Men alle andre steder er det da en god ting, hun ringer at hun er sulten, du ringer når du er sulten og når kl. slår 12 så er man væk. Ikke noget yakki de yak om morgenen, ikke at tænke på at slå det forbandede møg sæde ned. Ikke at skulle forklare noget som helst.

    Det kan ikke blive mere perfekt med en bolleveninde.


  • #2   5. aug 2018 Polysl nej vel og kirken hvorfor ik smiley

  • #3   5. aug 2018 Polysl tror baboom vil vælte hvis det var et nøgenbillede og pyt det forskåner jeg gerne baboom for jeg har sådan i det uvisse ønsket mig en hvid morgenkåbe til min fødselsdag nu ser vi om jeg selv må købe den smiley

  • #4   5. aug 2018 God ide Leon, hel og lykke med projektet.
    Det vigtigste er dog fra begyndelsen at slå fast at I ikke skal flytte sammen på et senere tidspunkt.
    Din kommende bolle veninde har dog sandsynligvis også brug for andet end bolleriet, det være sig en handy mand og brug for en at tage de dybe samtaler med.
    Det kan godt være svært at holde sig til kun bolleriet.
    Der er en kvinde der har skrevet en bog om problemet, som hun løste ved at have tre mænd, en til hvert område.
    Som jeg forstå det var det dog ikke helt problemfrit.


  • #5   5. aug 2018 Den kærlighed den kærlighed, det er en svær størrelse, men jeg har dog lige set en udsendelse, hvordan de finder ud af det på Sardinien, der holder de sammen livet ud og bliver meget gamle. De passer på hinanden og spiser sundt mad og får masser af kærlighed og ingen er ensomme, mon vi kunne lære lidt ??

  • #10   6. aug 2018 Pragtfuld billede Ronald.

  • #12   6. aug 2018 Hej Ole S jo tak jeg ager gerne som handy man og ligeså tror jeg at jeg er en god lytter og jo jo god mad kan jeg også lave smiley

  • #13   6. aug 2018 Jetset jaaaaa kærlighed og sex behøves jo ikke følges ad men det vil være fedt hvis det kunne lade sig gøre smiley

  • #14   6. aug 2018 Ronald G jeg behøves nu ikke et start kabel og når vi kommer op i alderen kommer jeg til at tænke på talen: de ældste bukke har de stiveste horn smiley

  • #15   6. aug 2018 Annella moral eller umoralsk der er sket meget igennem biblen også på en morgenstund det er der de fleste morgenjern ses smiley

  • #17   6. aug 2018 Ronald G ja men jeg kunne jo så sige hvad med dagen efter en tur i byen og ja jeg er sku nok ved at være verdens mest kedelige herre smiley

  • #18   6. aug 2018 Annella #7 ja det lyder også grimt når jeg skriver - efter 6.år og jeg er fri det er faktisk ikke fair og lad mig sige at vi da vi syntes det ikke skulle være os to efter de 3.år - var de næste 3.år meget lange for os begge to og det var kun vore respekt for hinanden der gjorde at den ene af os ikke blev hjemløs - for sådan skal ingen behandles smiley

  • #19   6. aug 2018 Altså nu er jeg jo meget gammeldavs på det punkt. smiley

    Jeg mener at kærlighed, partnerskab, og så sex hører sammen. I den rækkefølge.

    Jeg tror at sex bare for sex skyld, ikke mindst med den ene efter den anden, gør mennesker følelseskolde, ligegyldige, og egoistiske. Man opfylder bare et hurtigt behov, og går videre til den næste.
    Den kærlighed, forelskelse og samhørighed med et andet menneske, vil man aldrig kunne finde, når man agerer på den måde.
    Man bliver vant til at forlade, så bare den mindste uenighed i et senere forhold, ja så er det lettere at bare gå videre, istedet for at løse problemet.





  • #21   6. aug 2018 Mine forældre var gift i 56 år, kendt hinanden i 62. Siden de var 13 og 14 år.

    Deres ægteskab er et forbillede for mig. De elskede hinanden inderligt til det sidste. De var fælles om alt, og arbejdede hårdt for at min bror og jeg, (som efternøler), kunne vokse op i gode kår.
    Åh hvor jeg savner dem!


  • #22   6. aug 2018 # 21

    Smukt, Cris7... smiley


  • #23   6. aug 2018 #19

    Bolleveninde er ikke bare sex, men kan være man går ud og spiser, eller man laver mad til hinanden.

    I min verden skal man ikke vågne op om morgenen med hinanden, for så er det pludselig noget helt andet.

    Så er der en anden type forhold som at bo sammen, rejse sammen, men stadig ikke har et decideret forhold, men kan gå hver sine veje - uden ballade over at man lige skal i byen med venner, eller til et pokergame. Man skal bare have reglerne klar fra starten. Man kan også tage rejser med andre og det mest vigtige - nul børn.


  • #24   6. aug 2018 cris7 #19 gammeldags - jaaaaaaa jeg er gammeldags og nok det de fleste vil kalde for kedelig og vil mene at jeg i mit live aldrig vil blive følelseskold og ja kærlighed + en partner at tale med + have god hed sex + for den sagsskyld god mad - så skulle den være der.
    Men jeg må som den gammeldags type sige at nu til dags kan sådan noget ikke lade sig gøre da man ikke må have sex mere end x-antal dage på et måned da systemet koger helt over af misundelse og så kommer der et brev med en tale om social bedrageri og det får et vært jern til at lægge sig morgenjern eller ej smiley


  • #27   6. aug 2018 Annella smiler og har hørt om den unge venstre dame der har udtalt sig om hendes 100 forskellige sexpartner og det kan jeg altså ikke slå Gudskelov for det jeg nøjes gerne og nej jeg har ingen breve og hvis er det kun fra gode venner Danmark så som Tyskland - England - USA og Ærø smiley

  • #29   7. aug 2018 Ronald G dog verden er fri eller næsten fri og jeg er så absolut ligeglad med hvilken seksualitet folk har og det kunne da være sjovt at møde en hermafrodit og spøger om det er fedt at kunne klare det hele selv - fantasiens univers er stort smiley

Kommentér på:
En bolleveninde.

Annonce