{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.120 visninger | Oprettet:

Lidt under bæltestedet ... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer ( nok mest en pigeting, men fyre er også velkommen til at svare )


Jeg har været sammen med min fyr i godt og vel års tid nu, vi tager hul på 4 år i næste mrd.
vi har haft et skønt forhold, dog med lidt op og nedture ind imellem..som de fleste parforhold er.
her i de sidste par mrd er vores sexliv gået lidt i stå...
han synes jeg er blevet "kedelig " i form af at i følge ham at jeg ikke er lige så frisk som dengang vi mødtes og ca. 1½ år frem hvor han synes jeg var med på en del...?
bla. klager han over at jeg ikke længere har lysten til at give ham blow job og andre ting...men at det efterhånden mere er alm. soveværelses-sex som han kalder det.?

Jeg kan da godt selv erkende at jeg måske er faldet en smule af på den, der også 4 års forskel på os, han er yngst. ( 26 år snart)
men der bare andre ting i mit liv der har større betydning i øjeblikket, bla. mine heste som tager utrolig meget af min tid, og jeg underviser også ved siden af og har faste ryttere som jeg hjælper på vej til stævner som rider for mig på mine fine stamtavleponyer ( et hint til jer der ikke lige har kendskab til heste, fine heste/ponyer med stor potentiale for dressurridning )

Og når man så kommer hjem efter 8-10 timer på farten, samt. skal ordne og have tid hjemmet som der tøjvask,rengøring og hundeluftning, madlavning, handle ind og meget mere....så er overskudet der bare ikke til de helt vilde avanceret frække lege som han gerne vil ...
Så sent som i går ( d.18/8 ) foreslog jeg ham at vi kunne finde en bolleveninde til ham som var frisk på alt hvad hun lyster ....men det vil han ikke, og han blev lidt sur over mit forslag...men hvad pokker skal jeg stille op???

Håber at i har nogle gode råd og forslag til hvad jeg kan gøre for at " tilfredsstille " hans åbenlyse behov for lidt "nyt " i det frække

mit overskud er der bare ikke og min lyst har også svundet lidt ind, og har ikke selv et større behov længere......

og jeg vil lige skynde mig at sige at han ikke er dårlig i sengen eller har nogen lille pik!

jeg har bare ikke lysten og overskuddet pt. og har ikke haft det i noget tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt under bæltestedet ...
  • #2   19. aug 2012 gå fra hinanden jeres forhold er dødt

  • #3   19. aug 2012 Han er ikke til morgensex...han vil helst og kun fra omkring kl.22:00 og natten derop:S ....jeg har selv spurgt ham smiley
    på det tidspunkt er jeg simpelhen så træt


  • #4   19. aug 2012 KONGKORT > Helt dødt er det nu ikke , for vi fungere fint på alle andre punkter, men det kun lige det med sex der problemet smiley



  • #6   19. aug 2012 ** CALLA **

    Har du forslag ?

    Jeg har kun fri en dag om ugen smiley
    og tit er han selv afsted der


  • #7   19. aug 2012 Så må du jo prioritere - betyder heste og arbejde mere for dig end din kæreste?

    Synes hundrede procent det er dig der er galt på den. Ikke at du skal droppe hestene og arbejdet, men det har aldrig skadet at skære lidt ned til fordel for kæresten.


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #8   19. aug 2012 Omg. smiley

  • #9   19. aug 2012 Pocahontas > det er jo ikke fordi at jeg ikke har tid til at tilbringe tid sammen med ham, det er det med hans lyst er større end min er pt samt at han er utilfreds over at jeg åbenbart er blevet " kedelig " fordi jeg ikke lige har overskud til de større seancer smiley

  • #10   19. aug 2012 en god ting er faktisk at lave en fast bolledag når en sexliv er kørt dødt i det, simpelhent aftale en dag, hvor du måske ikke kører dig selv så hårdt g går dig lidt lækker optil og han ligesom også har noget at se frem til, så vil lysten vende tilbage lidt efter lidt.
    Det kan nogle gange være rigtig svært at få hverdagsliv og sex til at fungere og især hvis man så også samtidig skal kastes ud i advanceret sexlege og ligne, men hvis i nu på den faste bolledag bruger hele dagen på at varme hinanden op evt med frække smser og ligne, så er der meget større chance for et festfyrværkeri i sengen


  • #11   19. aug 2012 Sjenne > det lyder fint altsammen, men jeg mangler motivertion smiley
    Jeg aner hverken ud eller ind om at starte op igen, for det skal jo være lysten der driver værket, og det skal jo være sjovt for begge parter, og som jeg ser det lige nu, så jeg jo tilsyneladende nød til at lave noget med ham for hans skyld, for min egen lyst er væk smiley


  • #12   19. aug 2012 Det kan godt være dig der er faldet af ja, men hvis du har tid om morgenen, og andre tidspunkter hvor han så bare ikke "gider" feks. i weekender, tja, så det jo hans skyld også.

  • #13   19. aug 2012 For mig lyder det som om du ikke vil prioritere ham højere end dine heste..

    Og så er det jo bare sådan det er .. Så ender det vel bare med at han går fra dig

    Hvis du ikke mener du gør det, må du jo også kunne holde noget mere fri


  • #14   19. aug 2012 jeg er sku på hans side du løber rundt med dine heste og stamtavle og jeg skal lige komme efter dig hvis du synes det er med vigtig end din kæreste så du ikke kan være sammen med ham og ha det godt sammen med ham ja så kan jeg godt forstå at han er træt af dig og den med en bolleveninde er da lidt langt ud når han nu tydeligvis elsker dig og har lyst til at være sammen med dig og ikke en bolleveninde ta dig sammen

  • #15   19. aug 2012 Han er da ikke meget mand ham din fyr? Kan kun fra 22.00 og frem??? Arhh

    Ellers må han sku da lave nogle af de huslige ting også.


  • #16   19. aug 2012 Ja den glemte jeg lige.. huslige ting..
    medmindre han selfølgeligt har nogle andre pligter hjemme.. udover sex efter 22, hvor det i teorien er sovetid.


  • #17   19. aug 2012 HAHAHAHAHA du er da helt slidt oven i hovedet! smiley En bolleveninde er sgu nok ikke sagen i et forhold. Sut ham til hudløshed..

  • Racerdulle
    Racerdulle Tilmeldt:
    dec 2009

    Følgere: 21 Svar: 9
    #18   19. aug 2012 Jeg kan udemærket godt følge dig.. Har selv heste og ved at det tager tid, især fordi det er din passion. Det er svært at prioitere når man har hest, kæreste og job osv, da hesten jo skal passes hver dag, og det er penge ved siden af når du træner ryttere. Det vidste din kæreste jo godt da I startede går jeg ud fra. Og ja, man er da nyforelsket og så kan man klare alt muligt, og er sikkert mere vild med sex, men det blir jo hverdag.
    Man akn ikke aftale en fast dag man knalder synes jeg, det jo ikke sikkert lysten er der. Tror det kommer af sig selv, når du er mindre stresset og din kæreste begynder at vise noget forståelse, det handler jo ikk kun om sex vel?
    Kan sagtens forstå dig, og er sikker på at din lyst kommer tilbage når der er mindre press på dig i din hverdag.

    Angående husholdningen, kunne han godt hjælpe lidt til, det lyder ikke just som om han deler det med dig.

    I kunne jo feks aftale at en dag ordner han alt det huslige mod et blowjob, eller noget i den dur.

    Håber det hjalp, og til alle jer som skriver useriøse indlæg: lad dog være at kommenter på dette emne hvis I ikke har andet end negative ting"!


  • #19   19. aug 2012 Det er blevet hverdag.. Så falder sexlysten gerne.. Desværre..
    Og når man så stresser oveni det hele så er der ikke meget overskud tilbage..

    Bed ham hjælpe noget mere til derhjemme så ikke alt hænger på dig..
    Og så må han ellers have lidt tålmodighed med dig mht at du stresser så meget nu..
    Se om du ikke kan holde lidt fri fra hestene og nyd at komme ud af huset og lav noget med ham.. Så det bare er jer to og ikke alt andet der fylder..


  • #20   19. aug 2012 Det er sjovt at mange piger tror at hendes kæreste ikke hjælper der hjemme, når hun intet skriver om det.

    For mig lyder det somom at du er skide kedelig og det er din kæreste ved at opdage og når han gør skrider han.

    Og at du ikke har lysten? Det er da det dummeste jeg endnu har hørt for ikke at give et blowjob eller bare prøve at gøre noget frækt for din kæreste.
    Hvis vi mænd ikke får fisse i et forhold holder der ikke ret længe

    Men umiddelbart lyder du meget egoistisk, din hverdag skal styres af nøjagtigt det du vil og når du kommer hjem har du ikke lyst til at overraske din mand med noget frækt eller bare give et blow


  • #21   19. aug 2012 Hvad er der lige gået galt i denne tråd?
    Kære mænd!! Vi skal have sex med jer/give blowjobs fordi vi har LYST!! Ikke fordi vi føler os forpligtet til det..
    Og kan en mand ikke se det, jamen så er han da velkommen til at skride.. Så er han da heller ikke mere værd!
    Sex skal nydes af begge parter! Og man nyder bestemt ikke noget man ikke har lyst til!!


  • #23   19. aug 2012 David > Prøv du at have ansvar for en stald, samt holde styr på vagtplaner, undervisning, stævner m.m, at have et hus på lidt over 200 m2 at holde rent, og jo han hjælper skam til når han selv har tid, han har selv en travl hverdag ...
    og det handler hverken om at være egoistisk eller noget som helst...men pengene kommer bare ikke af sig selv,vel ?
    men jeg kunne forestille mig at du er en af de efterhånden ret så mange unge ekstra bladet skriver om, som modtager kontanthjælp / dagpenge /bistand....whatever det nu hedder !?

    Prøv at ha et 8-10 timers job + det løse ved siden af, der ligesom noget der skal holdes igang og køre rundt før at man kan tjene til livets ophold, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at give afkald på dette !
    og når vi nu tager hul på vores 4 år, tror du så ikke at han var klar over mit job og hobby? ...han har selv sin hobby der hedder biler, laver anlæg og meget mere..han er skide dygtig til det, og jeg giver ham plads til at gøre de ting han vil og som intressere ham ..jeg er ikke en klisterkæreste !!!
    og jeg er bestemt heller ikke en sexfikseret, og det har intet med at være kedelig, jeg prøver bare så godt jeg kan til at få det hele til at gå op i en større enhed:/

    Det med sex skal nok komme, når jeg får overskud igen, men jeg kan ikke når jeg får afvide at det for lidt osv ...jeg kan ikke være fræk 24-7 365


    Det sjovt med jer fyre :

    Er man ikke så meget til sex - så er man kedelig

    Er man vild og fræk - så er man en billig luder ?


    Hvor ligger balancen ??


  • #24   19. aug 2012 Abomination .


    Vi er skam begge ( mig og min forlovede ) klar over at det er blevet hverdag for længst.

    Mht. kostumer, jeg tror næppe der findes nogle i min str......vi kiggede engang på nettet, og der kan man kun få str xs, s og m ......


  • #26   19. aug 2012 Du har dine heste - lad ham få en ride veninde !
    Så slipper du for det det pjat - og han får hvad den kan ta'


  • #27   19. aug 2012 Frank drebin. du bliver virkelig nødt til at læse indlægget inden du svare.

    ts. din motivation kan godt mangle lidt i starten, men tro mig den vil vende tilbage efter nogle gange.. men jeg stiller også lidt spørgsmål angående din kærestes evne til at tænde dig ? for nu har vi godt hørt dine problemer med at få sex med ind i hverdagen, men spørgsmålet er jo også lige så meget til din kæreste om hvad han gør for at få sex til at fungere, og give dig motivation til at gide at hoppe på ham.
    Sex er jo en lyst der er styret af vores allerbagerste primitive del af vores hjerne, og der fungere verden altså bare sådan at hvis manden virker svag i sin opførelse eller lad i sit forspil til kvinden så er der bare ikke særlig meget der motivere hende til at tage bukserne af, en kvinde skal føle sin mands passion for hende og lyst til hende før hun kan tænde og hvis han ligesom glemmer det er det bare virkelig svært for kvinden og tænde op


  • #28   19. aug 2012 "Men der bare andre ting i mit liv der har større betydning i øjeblikket"

    Øh end ham ? For så er det vidst ved at være dødt..
    Han burde stå øverst på din liste..

    Ska jo ikk ku sige om der stadig er kærlighed osv mellem jer og om det bare er i sengen det er galt.. Så må man lige give sig lidt tid til hinanden og lade tøjvasken stå til dagen efter.. Pøj pøj med det..


  • #29   19. aug 2012 *M*L*A*
    Du skal slet ikke kalde mig en taber der får kontanthjælp
    Jeg er BAc scient med og starter på medicin her d. 31


  • #30   19. aug 2012 ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤ °

    HVor du klam at høre på !

    Jeg har som sagdt foreslået ham at finde sig en bolleveninde, men han vil jo ikke, og han bliver skide sur når jeg foreslår det?


    David S. > Hvad pokker er BAC Scient ?

    Sjenne > af hensyn til min kærestes og mit privatliv, ønsker jeg ikke at udlevere detaljer smiley

    HS-Photo ! > Det er blot det seksuelle der problemer med....alt andet køre som det skal smiley





  • #31   19. aug 2012 Abomination .

    link me


  • #32   19. aug 2012 *M*L*A*
    Hvis du ikke engang ved hvad BAc scient med er så skal du slet ikke beskylde andre for at modtage kontanthjælp / dagpenge /bistand


  • #33   19. aug 2012 Syntes ikke det er klamt? Finder ordet bolle veninde klammere.

    Sådan som du har det så tror jeg du bør vælge dit job og heste frem
    for et parforhold.
    At du må spørge herinde og tuder over at modtage et par morsomheder og indlæg med ironi, bevidner det ikke blot at du er meget umoden?

    Se at komme videre begge to !


  • #34   19. aug 2012
    ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤ °

    1 Jeg tuder skam ikke ?`

    2. var jeg umoden, havde jeg slet ikke det job som indebære et stort ansvar smiley

    3. hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at bidrage med så synes jeg at du skulle holde snotten væk fra min tråd.


  • #35   19. aug 2012 du må finde ud af hvad der betyder mest. Det kræver sgu ikke det store energi at give ham et blowjob kl.22. når du kommer hjem hvis det gør ham lykkelig..eller tag en quickie på spisebordet. Come on.. det hele skal da ikke gå op i arbejde. Så dør forholdet. Brug din fridag og aftner på at nusse om ham og vise ham du tænder på ham og sætter pris på ham. Det er jo godt givet ud.

    Og gider du ikke gøre en indsats så lad ham gå. Der er ikke en skid ved at være alene i et forhold og det føler han tydeligvist han er lige nu..


  • #36   20. aug 2012 Nu vil jeg også lige på banen!
    Kæft hvor er mange af jer dog virkelig dumme og høre på!
    Er selv en fyr på de 25 og er også sammen med min kæreste på snart fjerde år! With vi elsker sq hende ekstremt højt også nem ja vores hverdag er også blevet kedelig jeg synes også jeg får for lidt sex og når jeg får er det bare soveværelser sex og har snakket med kæresten om det og hun har også mange ting omkring ørene derfor hun ikke har lyst og det prøver jeg da og respektere men er sq dejligt at få snakket ud om nogle gange vi har et nabo par vi snakker med alt og intet og så når man en aften snakker med den om f.eks snakker med dem om sex kan lysten komme men m l a prøv at snakke med ham om det om han evt kan gøre noget for dig i løbet af dagen så du bliver lidt opstemt det har virket for mig og kæresten smiley

    Håber ikke det er alt for ulæselig da det er skrevet hurtigt på mobilen og lidt i raseri på grund af at du blev angrebet så meget M*L *A*

    TIL JER DER ANGRIBER HENDE SKAM JER.!!!!


  • #37   20. aug 2012 Mange tak brækspanden smiley


    Vil lige informere jer om at jeg fik givet ham en fræk oplevelse under brugseren igår, efter at han havde stået der i 20 min ... Og i dag virker han i meget bedre humør smiley


  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #38   21. aug 2012 Jeg ved hvordan det er sådan ca,
    Jeg har et 11års forhold og to børn.

    Lysten er der sku ikke altid. det kan jeg godt forstå for dig.

    Men forsøg med dette.

    Lave en skema over hvad du kunne tænke dig at overraske ham med.
    blow job og sex andre steder end soveværelset.
    Bare lille ting på 2-5 minuter.

    Fordel det 1-2 gange i månede, på vidt forskellige dage fra månede til månede.

    Dette vil pirre ham, men det skal også være en slags beløning når han gør en ting. for eks hænger et billede op på vægen, men stadig en balance gang så han ikke opdager hvad du har gang i.

    En gang soveværelse sex i månede er fint når jeres forhold er kommet i den stadig, her gælder det om at du lader op til det dage før. altså tænder dig selv ved enten tanker eller ved at pille ved dig selv. begynder at pirre ham enten ved sms beskeder i løbet af dagen. jeg ved ikke om han kommer hjem før dig. så kunne du evt ligge en seddel på bordet hvor står noget f.eks

    "Hej skat. Jeg har helt vild lyst til at gå i bad sammen med dig i dag, så finder du ikke lige det undertøj af mit du bedst kan lid. vi ses skat, elsker dig"

    Så være kreativ. du får en meget bedre kæreste ud af det

    Men som sagt du skal bruge din kvinde list så han ikke opdager det.



  • #39   21. aug 2012 Dingodasker

    Wooow troede først at du var en kvinde, men så lige i din profil at du var en mand:O..surprice for me "..sorry....

    Er du par-terapaut ? ( staves ?) eller sexolog eller i den dur?
    den havde jeg godt nok ikke set komme fra en jævnaldrene fyr smiley

    men det er da værd at prøve smiley

    Tak for dit råd


  • #40   21. aug 2012 MLA,
    nu har jeg ikke læst samtlige indlæg, men kun nogle af dem og skimmet resten, så tilgiv mig hvis jeg gentager smiley

    Men, tænder du stadig på ham? Har du LYST til sex, men svært ved at finde det, på klokkeslettet, eller er lysten helt væk?

    Det er jo normalt at det går op og ned i et forhold, og lyst kommer og går - for begge parter.

    Jeg synes tit man kan komme til at køre lidt død i hvem der egentlig skal gøre hvad, og tage initiativ. Jeg har prøvet at være i et forhold hvor vi egentlig begge følte, at vi havde for lidt sex og intimitet, men vi var begge for dårlige til at reagere på det, fordi ansvaret blev lagt over på den anden. Og så er man på vej ud på et skråplan.

    Og jeg forstår godt at din kæreste ikke vil have en bolleven - og det er jo en GOD ting. For det viser at det ikke bare er fordi han vil have sex, men fordi han vil have sex med DIG! Det handler nok lige så meget om at finde frem til dig igen, og få noget intimitet sammen, som det handler om kødelige behov.
    Mænd er sjældent de nenadertalere vi gør dem til. De har de samme følelser, tanker, lyster og behov som os, af og til er de bare pakket anderledes ind.

    Jeg synes du skal presse dig selv lidt, mere vil have mere, og tit kommer lysten. Stå op om morgenen, og når du ved at der er lidt luft i din dag, siger du til dig selv "i aften overrasker jeg ham". Jeg er sikker på at det ikke behøver være vildt og voldsomt, men hvis du bare barberer ben, og tager initiativ, er det ofte nok til at sætte gang i lidt af det sjove.

    Jeg synes ofte vi kvinder er rigtig dårlige til at tage teten, og så bliver det et mønster, som gentager sig selv og optrapper til der nærmest kommer en slags sex-blokering.


  • #42   21. aug 2012 Heste er en livsstil, ikke en hobby. I hvert fald ikke for de fleste.
    Min hest kommer før min kæreste, og det vil den altid gøre, også hvis vi endte i et ægteskab. Min hest er vigtig for mig og for mit liv. En hest er et dyr man selv har anskaffet sig, så den skal man ikke bare svigte. En mand kan forsvinde ligeså hurtigt som han kom ind - og derfor skal man ikke bare smide alt andet væk.

    Til trådstarter: Dine lyster skal nok vende tilbage, men som der er nævnt, hvad gør din kæreste selv for at give dig lysten? Min kæreste og jeg har heller ikke sex særlig ofte. Det svinger meget, men jeg får bestemt ikke af vide jeg er kedelig. Jeg ville bede ham om at forklare hvorfor han syntes du er kedelig, og hvad han og du muligvis kunne gøre for at det bliver bedre. Jeg syntes dog ikke du burde have forslået ham en bolleveninde, for det er jo dig han vil være sammen med smiley


  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #43   22. aug 2012 Her kun personlig effaring fra mig selv og andre omkring som har snakket om det.

    Mænd føler kærlighed 80% igennem sex og 20% igennem alt det andet. hvor imod det er det lige omvendt ved kvinder. nogle vil ikke være ved det. men sandt så sandt

    Parforhold har fase som du nok selv har fundet ud af.

    (link fjernet)

    Denne artikkel fortæller lidt om det. har læst en bedre og mere uddybene engang. kan bare ikke pt finde den.


  • #44   22. aug 2012 Der er kun meget få mænd der i længere tid vil finde sig i at tabe til en hest... Og vi forstår simpelthen ikke vigtigheden i at have sådan en krikke. Når vi nu gerne vil være hingsten i dit liv....

    Kuren heder skru ned for hesten og op for manden. Hvordan vil det ikke gå når der bliver børn blandet ind i forholdet ...


  • #45   22. aug 2012 Utroligt der er så mange med så mange useriøse kommentare. Og ser mange af de samme, i flere topics... Utroligt i dog gider at virke så kloge.
    Prøv at forholde jer til hendes spørgsmål, istedet for at virke som om i har det rigtige svar til alt, og det bare at gå fra hinanden..... Lyder det til at det er det hun efterspørger? El. lyder det måske ikke til at hun er ked af at det går sådan til, og hun håber hun kan få lidt liv i det...

    Altså jeg kan kun svare for mig selv, og for mig er et sexliv ret vigtigt i et forhold. Men selvfølgelig når du har så mange ting at lave, så er det ret svært at kunne lave alt det der er godt for et parforhold + det nu også er forskelligt fra person til person om man vil havde sex i forholdet. For nogle kan de godt overleve uden. Men ville jeg i hvert fald ikke kunne.
    Jeg "tror" at han bliver så sur når du lufter bolleveninde, fordi at så er det jo ligesom at være "utro", og ikke være dig tro da han elsker dig som han nu gør.
    Og tanken om at du måske havde sådan en, gør ham bare endnu mere sur, og ked af det.
    Sådan ville jeg havde det i hvert fald.

    Men sex er vigtigt for nogle. Ikke kun ordet, men også bare den intime samværd med sin partner, og er en måde at få bekræftelse på også. Også når det er noget "nyt" han efterspørger. Kender det selv alt for godt.

    Men på længere sigt, bliver i nødtil at finde ud af det og finde en løsning på det, for ellers lyder det til at forholdet løber sin ende.
    Men bare fordi at jeres forhold er der hvor det er nu, er det ikke ensbetydende at det er dødt som nogle skriver. For jeres følelser er der. Og grund til at han bliver så sur er nok fordi han er ked af at det er sådan som det er lige nu.

    Du velkommen til at skrive privat, så man har fri for flere ""kloge"" kommentare herinde!


  • #46   22. aug 2012 Lyst avler mere lyst og jo længere man bare lader stå til, jo sværere kan det virke at komme i gang igen.
    Selvfølgelig skal ingen tvinges til noget, man ikke har lyst til, men hvis man elsker sin kæreste og kan se at han lider under "tørken", går der sgu ingen skår af tøsen ved at give ham et blowjob eller en quickie, selv om man ikke selv lige er i det gear.
    Måske bliver man endda revet med og får lyst, når man først kommer i gang smiley
    Sex bliver underligt og forceret, hvis det skal planlægges.. Det er bedre at lade det ske spontant, selvom det så ikke bliver den helt store tur.


  • #48   24. aug 2012 Katten.


    Jeg vil da 10 gange hellere have kendtskab til HVIS der skulle foregå noget...i stedet for at han går bag om ryggen, jeg er ikke så snævresynet smiley
    Og sex er altså bare ikke alt !
    Men jeg har desværre ikke fået mere lyst siden turen under brugseren med ham smiley
    Jeg synes ikke at jeg længere får det samme ud af det....:(
    Så vil egenlig hellere bare leve uden det " frække "
    Men han skal jo have stillet sine lyster, så jeg må vel " fake " lidt for hans skyld


  • #49   24. aug 2012 Og du er sikker på, at du overhovedet elsker ham? Det er altså ikke normalt, at man ikke ønsker at være intim med sin partner...

  • #50   24. aug 2012 ^^. Ja da? ...Man kan altså godt elske en uden at ville ha sex konstant

  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #51   24. aug 2012 Ja så jers forhold for mig bare som nære venner. entet andet.

    Føler du dig ikke selv sexe??? det kan nemt være skyld i at mister lysten.
    Jeg synes du skal til at anylesere hvorfor du ikke har lyst.

    Husk nu at 20% af en forhold skal være intim.


  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #52   24. aug 2012 1 til 3 gange sex i månede er vel heller ikke for meget.

  • #53   24. aug 2012 DingoDasker > Synes du selv at jeg ligner en der sexy ? , nej, vel ? smiley
    lad os nu bare være ærlige og realistiske !


  • #54   24. aug 2012 Helt seriøst er du villig til at fucke jeres forhold op pga. Nogen heste som du åbenbart hellere vil bruge al din tid på ? Kan sgu godt forstå hvis han har det bare lidt stramt når du prioritere dine heste og at undervise ryttere som skal ride dine fine heste... De heste må godt nok være fine og vigtige siden de betyder mere end din kæreste og jeres forhold.... For du kan da være helt 100% på at det forhold ryger sig en tur hvis du forsætter med at nedprioritere kæresten for at have tid til hestene...

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #55   24. aug 2012 Thomas s, for en gang skyld er jeg sq enig med dig i det her. Ja han er sikkert allerede, ved at se sig om efter en mere villig fisse.

  • #56   24. aug 2012 Thomas > jeg nedpriotere ham ikke, men jeg er nød til at passe mit arbejde for ellers kommer der INGEN mad på bordet i sidste ende.....aaaaaaarh det bare noget som mænd ikke forstår når det kommer til heste ...de er LANGT fra kun en hobby..men også mit arbejde, og jeg underviser skam MANGE andre end mine egne ryttere...

    Lige så vel som han har sit eget værksted hvor han stort set opholder sig hver dag når han skal lave anlæg, og andre ting for folk. han tjener fedt på det...og tiden ER der bare ikke når man begge to har travlt...
    Det ville du nok selv kunne forstå hvis du havde et aktivt liv....

    Jeg gider ikke spilde mit liv på en sofa, hånd i hånd klistreret op og ned af hinanden ..jeg er ikke til klistreforhold hvis du forstår ...tid hver for sig er MEGET vigtig!


  • #57   24. aug 2012 Thosmas R > Det tror jeg nu næppe at han er, for så havde han nok takket "ja tak "til mit tilbud om at få sig en elsker.

    Vi er MEGET åbne og ærlige overfor hinanden i vores forhold.


  • #58   24. aug 2012 har læst det meste af indlægget de sidste par dage, og er nået lidt frem til at jeg tror der er noget galt i den måde du ser ham på, der er noget ved ham der gør at du ikke har lyst til at elske med ham, jeg tror som sådan ikke der er noget galt mellem jer udover at du ikke har lyst til ham, kan det være den måde du ser ham på? han tænder dig jo tydeligvis ikke, så det må være noget han gør eller ikke gør.

    måske det bare skal ske for ham, altså overståes, sådan noget kan hurtigt tage lysten fra en, og det kan jo være derfor du har mistet lysten, fordi du ikke får særlig meget ud af det, jeg selv er meget romantisk, og intet skal bare overståes, så er jeg ihvertfald ikke med længere..
    har du tænkt på det?


  • #59   24. aug 2012 p.s jeg har selv haft heste, og brugt masser af tid på dem, men på intet tidspunkt har jeg glemt min daværende kæreste..

    Heste er dyr, de skal passes ja, men du behøves jo nødvendigvis ikke at motionere dem hver dag, giv dem en dag fri i ugen, pres undervisningen ind så du selv har fri dendag hvor dine heste har fri, så har du da noget ekstra tid, og det klare hestene da nok, de har også brug for fri som du selv har smiley


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #60   24. aug 2012 Du skal bare ikke stå og ligne et spørgsmålstegn i fjæset når han fortæller dig at han skrider. Og tro mig, det vil ske, hvis du bliver ved at prioterere dine fine heste over ham/ jeres sexliv eller mangel på samme.

    Kæft han må da føle sig ussel. Håber da at han skrider for sin egen skyld.

    Og nej han gider da ikke kneppe en anden mens han er sammen med dig. Det er jo ikke holdbart, og bare det at du tror det siger sq meget om dig. Og lur mig om du ikke var blevet pisse sur på ham, hvis han gjorde alvor og kneppede en anden og så fortalte dig det.


  • #61   24. aug 2012 Thomas R > Min tidliger fyr havde jeg 3 kant med? ...i dag er tøsen en af mine beste veninder smiley

    Så nej, jeg er ikke den jaloux anlagte tøs, og det kan ikke hidse mig op at han har sex med en anden så længe jeg har kendtskab til det.

    Men gud hvor er du dog negativ at høre på.

    Sex er IKKE alt i denne verden !!!!
    hvornår lære folk det?


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #62   24. aug 2012 Men heste er alt i verdenen?? Vær dog fair overfor ham for fanden da.

    Hmm jeg var sq skredet for længst hvis jeg var ham.


  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #63   24. aug 2012 Hold nu folkens....

    MLA : fortæl lidt mere om den 3kant... gerne lidt uddybende og hvis du har billeder er det klart at foretrække.....

    smiley


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #64   25. aug 2012 Eller bedre endnu, en film??

  • #65   25. aug 2012 Nikolai og Thomas - som om jeg ville dele den slags med jer ? :s

  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #66   25. aug 2012 hold nu op... fortæl da!

  • #67   25. aug 2012 Nej, sex er ikke alt - men det er dælme vigtigt, for at et forhold skal fungere på længere sigt.

    Det er muligt i i bund og grund har det godt sammen, men det er altså ikke normalt, at man på ingen måde tænder på, eller har lyst til at være intim med sin kæreste - så er der altså noget galt. Det er muligt, at du elsker ham, men så er det altså ikke på det plan man normalt elsker sin partner.


  • #69   27. aug 2012 Katten.


    Jeg har skam givet den rigelig gas i mine " yngre " dage ...ja nu er jeg så ikke en gang fyldt 30 år endnu og der går da også lidt endnu ....men snakker om da jeg var 20-26 år ca.. der gav jeg den da rigeligt og har prøvet en masse ( * pral pral * -.Men sandt nok - jeg tør faktisk godt at være ærlig !!)

    Ang. Billederne ...i mit fotoalbum skal du lige læse teksten ...det er nemlig IKKE mig der rider på hestene, det er min underviser smiley
    Det er mig på mit profilbillede !!! ...


  • #71   28. aug 2012 Katten. Ikke alle nej, jeg har mødt nogle som jeg dårlig kunne skille fra møddingen..hvis du forstår mig?

  • #72   28. aug 2012 Hej MLA smiley

    Jeg har læst størstedelen af tråden igennem, og vil lige skyde mit svar ind også.

    Du skulle ikke have skrevet at dit job omhandler heste, fordi (jeg antager at) størstedelen af deltagerne på Babooms forum ikke aner hvad det betyder skal skulle styre en stald, undervisning, stævner mv.

    Når det så er sagt..
    Lad nu være!

    Kostumer?
    - Kunne da være udmærket, men folkens, når man kommer hjem efter 8-10 timers arbejde, stinker af hest, helst bare vil i bad for derefter at sove - hvor fedt tror i så denne udstråling vil se ud i et kostume?

    Faste bolledage?
    -Tror i lysten bliver større af den grund?

    Hvis han brokker sig må han selv tage fat. Du skriver at han selv har en travl hverdag, mon ikke det nærmere gælder om at finde en kompromis, der er fair?

    Et eller andet sted vil jeg mene han selv er "skyld i" kedelig soveværelses sex.
    In the heat of the moment gør det ikke forskel på og du er i soveværelset, eller et helt andet sted, det tager samme energi.

    Mht. til blowjobs, synes jeg ikke der er noget mere dumt at høre på, end disse "mænd har større sexdrift"-sætninger. Prøv da selv at sutte sådan en fætter efter en hård og anstrengende arbejdsdag.



    Held og lykke med det - måtte lige ud med mit arrigskab smiley


  • #73   28. aug 2012 MLA

    Hvad jamre du dig så for ?? Er det så ikke bare at acceptere at i hellere vil arbejde end at dyrke sex??? Jeg er sgu godt klar over at man ikke er super oplagt efter en lang dag... Og helt ærligt hvor tror du jeg får mad fra ? For der kommer sgu ikke nogen bare og servere det, så lad mig lige minde dig om at du er ikke den eneste her på jorden der arbejder for føden... Og hvad helvede ved du egentlig om hvad jeg laver og har et aktivt liv ?? Det var sgu da noget lort at lukke ud...

    Og så er jeg bedøvende ligeglad med om det er heste, men nu skrev du selv at det var netop heste der optog meget af din tid... Havde du skrevet at du arbejder med pensionister eller kameler så havde jeg nævnt det og ikke heste.... Jeg er sgu ikke så forskrækket at jeg går helt i sort fordi en pige syntes heste er sjove og arbejder med dem eller har dem som hobby... Men det er jo selvfølgelig så nemt bare at skrive uha det er osse bare fordi jeg har heste at så forstår i fyre os slet ikke.... Og noget helt andet er så skrev du ingen steder at hestene var dit arbejde, det eneste du skrev var at du brugte meget af din tid på dem..


  • #74   28. aug 2012 Skemalagt sex, vil da have den modsatte virkning. Lad os planlægge en dag, hvor vi skal have sex, selvom lysten ikke er der - det skal nok hjælpe.....!
    Jeg har selv arbejdet mellem 12-18 timer dagligt, de sidste mange måneder. Min lyst til sex har ikke rigtig været der. Kun til en hurtig spiller 8) men efter et stykke tid, kommer lysten tilbage, og hvis den ikke gør, må din kæreste enten acceptere det, eller droppe dig.


  • #75   29. aug 2012 Thomas s - jeg skrev intet om at fyre ikke forstår det med heste, jeg skrev blot at det kan være svært for andre herinde at sætte sig ind i arbejdet.

    MANGE danskere har fordomme om foolk med heste, såvel som der findes fordomme som for så meget andet. Havde hun været sygeplejerske havde man ikke kommenteret så meget på, at hun skulle holde fri - for så er det pludseligt vigtigt jo smiley


  • #76   29. aug 2012 sygeplejerske, kan hun jo også bruge i hjemmet smiley

  • #77   29. aug 2012 Hahahaha - rigtigt nok. My fault smiley

  • #78   29. aug 2012 Jen

    Jeg havde skrevet nøjagtig det samme hvis hun havde skrevet at hun brugte alt sin tid på at arbejde som sygeplejerske eller bibliotekar for den sags skyld smiley Og det jeg skrev er slet ikke et svar til det du har skrevet...


  • #79   30. aug 2012 *M*L*A*
    nu har jeg siddet og læst samtlige indlægs, og ja omg kan godt lide alle de kommentar fra alle jer ride piger om at vi fyre ikk ved en skid og at vi ikk forstår det med jer og jeres heste.
    Der skal sku være plads til os alle om man har lyst til sin hest eller ej men så er det sku sagt.

    og ja jeg ved godt jeg træder mange over tæren i er da fanme heller ikk reg gammel oven i hovederne at komme med sådan nogle kommentar.

    *M*L*A* jeg forsår din kæreste kun vil knalde efter 22 om aften det er jo hans problem du har ikk lyst til sex det er ikk kun dit problem men jeres begge = løsning der er ingen løsning i det man ikk kan se problemet.

    Problemet er = træthed/overskud
    træthed/overskud = for meget arbejde/hobby
    for meget arbejde/hobby = for lidt søvn og kærlighed
    for lidt søvn og kærlighed = funger et forhold ikk
    funger et forhold ikk = single


  • #80   30. aug 2012 Martin Bager

    Der ER mange folk der har fordomme mod alt hvad der har med heste og gøre, derfor ville jeg bl.a. nævne det, fordi mange folk ikke forstår job med heste som et seriøst job.


    Synes det er sjovt at der kommenteres på det, hvis det ikke rør jer?


  • #81   30. aug 2012 Jen .
    det rør mig ganske meget alle jobs er vigtige om det er med heste eller ej tror ikk der er nogle forskel. om man arbejder med det ene el det andet.
    du er jo kun selv 17 år så dit arbejdesmarkede er ikk begyndet inu så vil ikk tage dig seriøs med din holdning prøv igen når du er kommet in de 30 år og prøvede en masse jobs som os andre så finder du hurtig ud af der ingen forskel på hvad man arbejder med.
    jeg selv arbejder som bager og arbejder dagligt fra 04-1300 hver dag og derefter træner og har to drenge så lad nu være med at sige sådan nogle ting


  • #82   30. aug 2012 Martin Bager


    Synes bestemt ikke du skal lægge det an på alder. Erfaring på arbejdsmarkedet har noget at betyde, ja - men jeg er selv hestepige og har tit lagt mærke til hvordan folk rynker på næsen, gør grin af eller helt afviser noget der har med heste og job at gøre.

    Jeg angriber ikke dig personligt når jeg siger sådan - jeg generaliserer, fordi det er det jeg har oplevet.

    Alle jobs har en vis prioritet og vigtighed, men der er forskel på det fysiske og psykiske arbejdsniveau.



  • #83   31. aug 2012 Jen

    Ja i folkeskolen er det da meget muligt at drengene laver lidt sjov med hestepiger.. Og så kan det da godt være at små teenage drenge osse griner lidt af jer og siger "øhh heste er klamme" Men det skal sgu nok oversættes til "øv skal du nu ud til hesten igen, så kan vi ikke gå hjem og kneppe"



Kommentér på:
Lidt under bæltestedet ...

Annonce