{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.909 visninger | Oprettet:

Martin R
Martin R
Tilmeldt:
3. mar 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

Blev indespærret på et bordel ! :(:( {{forumTopicSubject}}

Jeg var her for et par uger siden i byen med et par venner (Klaus "Post" 18 år, Søren "Spætte" 14 år, Peter "Pastapik" 31 år, og Henning "Honning" 24 år). Vi havde taget taxa ind til byen med vind i håret og krydderen ud af vinduet, vi var enige om at der skulle ske en masse, bl.a. havde vi regnet med at lade os inspirere af fortidens vikinger, så vi havde iført os vikingehatte osv. hehe. Vi blev sat af i Filosofgangen (hvor der vokser hampplanter om foråret) og vi var enige om at gå på Gollo-Caféen til at starte med. Henning "Honning" bestilte med det samme Honning-krukken, som har givet ham hans øgenavn (1 liter sprut blandet med honning, ris, nødder, rød sodavand og rasp) og vi blev hurtigt lidt skumle at være i nærheden af. Pludselig råber Søren "Spætte": "JEG GRILLER TØSER, SOM ER NERVØSE, VI ER DE SEJE, SIG TIL HVIS I VIL LEGE MED HAJEN FRA HERNING" og det lokkede hurtigt et par knøse over til vores bord.
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og vi måtte sande at de var klar på en masse spas. Vi sang slagsange sammen med dem og lavede den her i fællesskab som jeg lige ville have med i historien for at give den mere kød: "HVEM VIL HA NOGET PÅ HUMØRKÆPPEN? DET ER NU I SKAL OVER STEPPEN, VI HEPPER PÅ FOLK MED EN GIGANTISK DOLK, VI LOKKER JER I EN FÆLDE, OG HÆLDER ØL UDOVER JERES FÆLLESDREV PÅ SKOLEN". Pigerne synes vi var søde og charmende så det blev hurtigt til noget mere seriøst snak, de spurgte bl.a. hvorfor vi havde vikingehatte på, og næsten uden at tøve svarede Peter "Pastapik": "Hehe, det var fordi vi har været til karneval, hvor folk kastede med salt". Vi sad 20 minutter yderligere, råbte pik og skred fra stedet.
Udenfor fandt Klaus "Post" en sandblæser som lå på vejen og begyndte at gå amok med den, da han efterhånden var blevet fuld. Vi tyssede på ham, og fortalte ham historier med seksuelle undertoner, og han faldt til ro igen.
3 af pigerne var efterhånden blevet flettet sammen med Henning, Peter og Søren, og det efterlod mig og Klaus "Post" i vores evige rus for at finde en kvinde, som vi kunne binde senere på aftenen. Vi var virkeligt enige om at finde en pige, som vi kunne give "blå mærker i fissen". Vi snakkede lidt med nogle forskellige piger, men de fleste vi mødte var nogle skøger, som kun tænkte på penge og patent. Vi blev enige om at gå på bordel og vi gik lidt rundt forskellige steder for at finde nogle alvorlige store og saftige skamlæber at rive lidt i, uden og være på kant med loven selvfølgelig. Vi fandt en snusket baggård hvor folk kørte rundt i deres Golf 2'ere og lavede hjulere. Vi kom ind af en dør hvor Maria tog imod os, Klaus "Post" bestilte med det samme Goliath-turen, hvor man blir mast opad en væg bag en madras, hvor der kommer pigge ud, mens 3 piger spiller den af på dig, både på din egen og din scrap-on dildo som du er blevet påmonteret.
Han forlod det rum jeg var i, og jeg sad alene og kiggede på menukortet med en ordenlig græker under bæltestedet. Jeg besluttede mig for at få deres vildeste oplevelse,og det forklarede jeg Maria, mens jeg tvang hende til at glatbarbere mig. Jeg blev ført ned i en meget meget mørk kælder hvor jeg fik en slags rumdragt på, hvor der hang rester af ødelagte trusser og andre underlige ting på. Jeg blev rimelig forbløffet og overvejede faktisk at hoppe ud af "legen" på dette tidspunkt. Jeg fik med det samme stukket en ligbleg fisse op i skalden, da jeg træder ind i det følgende rum og jeg blev bundet ned fra loften, over et kæmpe fad med rådne æbler. Der kom nogle batlignede tingesterne ned fra loftet, som borede sig op i min portal. Jeg begyndte at skrige og sagde at jeg ikke ville mere, men de lod mig hænge og dingle som om jeg var en dværggorilla med afrevede neglerødder. Der rendte 4-5 nøgne piger rundt og jeg råbte og skreg at jeg ville ned. En stor neger på en kamel kommer ind fra et rum inde bag facaden, han går langsomt frem imod mig med en lasagne i hånden, han trak mig hen af gulvet og slog mig i hovedet med en flise.
Jeg var hysterisk og slog om mig, men fik fat i en dildo af jern fra gulvet og tyrede den i hovedet på ham. Pigerne blev vildt bange, og råbte på Maria, som med det samme kom ned. De 6 piger fik mig lagt ned og gav mig håndjern på og jeg blev lukket inde i et rum resten af natten. Næste morgen blev jeg vækket med håndmadder, og jeg undskyldte til Maria og indrømmede at jeg ikke skulle have slået manden i gulvet med en flise. Maria sagde at de nok skulle lade være med at anmelde det. Jeg tog tøj på, betalte de 11500 kr. det kostede, og forlod stedet med en meget blandet følelse af ondskab i mine ædlerere dele. Jeg ville med det samme hjem i bad, og få fjerne alle de dangelbær som jeg kunne mærke sad i mit skridt efter nattens strabasser.

Hilsen Gert "Gas".


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev indespærret på et bordel ! :(:(
Kommentér på:
Blev indespærret på et bordel ! :(:(

Annonce