{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

Elmir a
Elmir a
Tilmeldt:
16. maj 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32

en gamle Crush ?? {{forumTopicSubject}}

Tilbage i gymnasietiden var jeg forelskede i en pige fra min klasse hvergang jeg kiggede på hende begyndte jeg at smile, jeg gik og fantaserede om hende og jeg gå hånd i hånd på strøget osv, jeg skrev også et brev til hende på min computere men fik aldrig sendt/givet hende det, nu er der gået godt 3 år siden vi gik ud af gymnasiet og fortryder en del at jeg aldrig fik sagt hvad jeg følte for hende, tog forbi T-Hansen her forleden og der var hun hun arbejder bag kassen og da jeg så hende ku jeg ikke rigtigt trække vejret alle de gamle følelser kom til live i det øjeblik, nu kan jeg slet ikke stoppe med at tænke på hende!!

Mit spørgsmål er: Jeg er venner med hende på Facebook skal jeg "bare" skrive til hende hvad jeg følte dengang og at de samme følelser er kommet frem igen ? eller skal jeg lade det ligge jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre håber at nogle har et par gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en gamle Crush ??
  • #1   25. maj 2014 Jeg vil ikke anbefale dig at skrive til hende omkring dine følelser, bare sådan uden videre. Det kan måske komme some et stort chok for hende, som vil skræmme hende helt væk.

    Hvis du har intentioner om at være sammen med hende som kæreste, synes jeg du skal skrive til hende, se om du kan vinde hendes hjerte, og så når i engang er kærester kan du fortælle hende din historie om dine følelser og de tanker du havde inden du kontaktede hende. Så virker det mindre creeperen.


  • #2   25. maj 2014 Alternativt kan du også invitere hende i byen, fortælle hende det hele og hvis hun reagerer negativt har du selvfølgelig en kloroformklud klar og et kælderrum ingen ud over dig kender til.

  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #3   25. maj 2014 lolwut: du har helt ret det vil helt sikkert skræmme hende væk da jeg ikke har set hende eller talt med hende i godt 3 år smiley

  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #4   25. maj 2014 Hm du har fat i noget smiley

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #6   25. maj 2014 Altid spørg om 2 dage, aldrig flere for så virker du til ikke at ha noget liv - og 2 dage har hun en chance.

    Ellers brug lolwuts forslag haha


  • #7   25. maj 2014 Du kan jo spille lidt på charmen, gå ind og køb noget mere i thansen osv. og så sig til hende, du ved jo godt jeg kun kommer her fordi du arbejder her (altså uden at mene det), og så smil til hende, så bliver hun helt sikkert forlegen men kan godt se det sjove i det. Så lidt tid efter kan du evt skrive til hende på facebook som du selv forslog smiley Det har ligesom åbnet den lidt

Kommentér på:
en gamle Crush ??

Annonce