{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

Lars I
Lars I
Tilmeldt:
4. feb 2007
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

What to do? {{forumTopicSubject}}

Hej har brug for et par råd.
Jeg sad alene med damens mobil og surfede, fordi min egen var gået ud. Også er det jeg falder over en note hun har skrevet i note.
Jeg vil gerne spørge ind til den. Men det er heller ikke iorden, at jeg kom til at se hendes noter så hvad er det rigtige at gøre her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What to do?
  • #1   25. maj 2014 Tja enten holder du din kæft med hvad du har set eller også må du stå ved at du har luret i hendes noter.. Og så tage snakken om det der stod, men er det det værd ? Det kommer jo lidt an på hvad der stod i den note..

  • #2   25. maj 2014 Hvis hun har skrevet til en fyr at hun vil guffe hans gren mens hun tager hans kammerats pløk til roden, så skal du klart ignorere det. Tøser hader at blive afsløret i noget de ikke skal gøre, og det vil uden tvivl ende med det er dig der er lorten.

    Så slug den eller tag konsekvensen. Du er allerede mistroisk, hvor længe tror du du kan leve med det?


  • #3   25. maj 2014 Desuden kommer man ikke "til at se" noget i damens mobil man ikke skal se.. Ikke medmindre man har en mistanke i forvejen.

  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #4   8. jun 2014 Enten glemmer du det eller også tager du konfrontationen, alt efter hvad der står. Det skal være værd at afsløre dig selv for.

Kommentér på:
What to do?

Annonce