{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.140 visninger | Oprettet:

Har du mødt en over facebook? {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Nu synes jeg at jeg har hørt nogle gange at par har fundet hinanden over facebook.
Jeg har bare nysgerrig for at høre om det er noget der sker meget? Er facebook ved at være en daiting-side?;)
Og hvordan finder folk lige sammen over facebook???

Glæder mig til at høre jeres historier:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du mødt en over facebook?
  • prinsess M
    prinsess M Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #1   27. okt 2013 Jeg kikkede lidt på facebook for at finde nye venner, så ansøgte jeg ham vi skrev lidt frem og tilbage over nettet, efter et par uger fik han mit nummer. I 4 måneder skrev vi sammen fra morgen til aften og snakket. Så valgte vi at mødes efter de 4 måneder og siden har vi været sammen i nu 2 år. Vi skal giftes til næste år smiley

  • #2   27. okt 2013 Wow. Vild historie, det havde jeg ikke lige forventet. Tillykke:)

  • #3   27. okt 2013 Jeg ansøgte ham fordi jeg synes han var mega flot, og så skrev vi sammen on/off i et år inden vi mødtes og så var vi derefter sammen on/off i 10-11 mdr smiley

  • #4   27. okt 2013 Er faktisk "igang" lige nu.
    Hun skrev til mig angående en status med min x. (de var venner) Så skrev vi sammen og nu snakker vi hver dag, og skriver hele tiden smiley Håber sku vi mødes inden for ikke så lang tid og så det bliver til noget. For hun er pisse sød smiley


  • prinsess M
    prinsess M Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #5   27. okt 2013 Han bor i Sønderjylland og jeg på Lolland, det har slet ikke været nogle problem, bortset fra vi savner hinanden vildt meget, men heldigvis er der ikke så langt tid til vi bliver gift og flytter sammen smiley

  • #6   27. okt 2013 Verden er blevet lille og den eneste ene er ikke længere nødt til at være lille Ida fra nabogården ^^


  • #7   27. okt 2013 så har man sku hørt det med hvorfor have en kæreste til at fucke ens liv op og ødelægge alt spild af tid

  • #8   27. okt 2013 Prinsesse M - Måske er jeg sortseer, men er det ikke et lige lovligt stort sats, at blive gift, hvis i ikke engang har prøvet at bo sammen?

    TT:
    Jeg har ikke selv mødt nogen den vej, men kan ikke se problemet i det. Man skriver jo med mange forskellige på hinandens profiler og indimellem opstår der kemi mellem 2 og så er det da bare at gi gas smiley


  • prinsess M
    prinsess M Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #9   27. okt 2013 Cantona syntes jeg ikke det er smiley vi er sikre på det er os der skal være sammen for altid. Og når han kommer til mig er han har 2 ugers tid og der bor vi sammen smiley

  • #10   27. okt 2013 Prinsesse M: Vil da stadig mene det er et sats... ikke at i ikke skal springe ud i det, det er noget i selv må finde ud af smiley

    TS: Jeg har personlig aldrig lært folk at kende rent igennem facebook, der har altid været et møde eller lignende, men facebook er godt til at udvikle bekendtskaber der ellers aldrig ville være blevet til noget ^^

    også bruger jeg det til at netværke..


  • #11   27. okt 2013 Der efterhånden os en del dating/singel grupper man kan melde sig ind i...

  • #12   27. okt 2013 Prinsesse M - Fair nok, men synes stadig det er lidt af et sats, ikke at jeg er modstander af det, men bare det at flytte sammen er jo et kæmpe spring og så oveni hatten skal i giftes, uden at have boet sammen, det gør det jo bare endnu vildere, men I skal da have held og lykke med det smiley

    Bruger også mit FB til at opbygge netværk og til at holde kontakt med vennerne.. Jeg er personligt ikke en af dem, som laver 3-4 opdateringer om dagen, det er nok nærmere 1 i måneden. Sådan noget lader jeg andre om, men jeg er dog alligevel aktiv i andres profiler.


  • #13   27. okt 2013 Nixen. Jeg bruger det kun til at holde lidt kontakt med dem jeg allerede kender og de arrangementer man bliver indblandet i.

    Jeg bruger slet ikke facebook til at møde nye mennesker


  • #14   28. okt 2013 Jeg mødte min kæreste på Arto tilbage i 2005...
    Her 8 år senere er vi stadig sammen smiley



Kommentér på:
Har du mødt en over facebook?

Annonce