{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.081 visninger | Oprettet:

Adolf
Adolf
Tilmeldt:
19. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42

Jeg er lidt en kujon. {{forumTopicSubject}}

For en uges tid siden begyndte jeg og skrive med en 18 årig pige fra Roskilde af. Fra start af så det ud til at der var god kommunikation, og for 3 dage siden besluttede hun sig så for og give mig hendes nummer (vi har IDAG kun skrevet en uges tid sammen)

Det lidt svært og forklare omstændighederne, men ifølge hende så føles det som om at vi har kendt hinanden altid.
Vi virker som et rigtig godt match (set fra egne øjne) og udfra mine beskeder så har hun allerede anslået min personlighed til og være fantastisk. Hun faldt for min tekst som jeg havde skrevet under min profil på det site hvor hun faldt over min profil, og det var der hvor det hele startede.

Hun virker til og være en super sød og fantastisk pige med noget mellem ørene. Næsten for godt til og være sandt sidder man og tror. Hun er lidt en nørd i skolen men ser ud til og være en stille og rolig pige inderst inde. Udseendsmæssigt bærer hun heller ikke præg af og være en nørd.

I Mandags spurgte hun ind til om jeg ikke ville mødes her IDAG (onsdag) og der er ikke engang gået en uge fra siden vi startede med og skrive. Jeg fik lidt kolde fødder....... ikke fordi jeg er genert. Jeg elsker og være social, men alligevel en smule genert da jeg aldrig har mødt personer igennem internettet smiley

Hun bliver ved med og plage, for ifølge hende så sker det aldrig hvis vi ikke bare ser og får det gjort, Hun har sagt at jeg ikke vil fortryde det. Hun har sagt jo længere tid der går, jo større er chancen for at det ikke sker, og hun vil ikke smide det væk som hun åbenbart mener vi har, og at det ikke vil blive det samme som før, hvis vi venter med og mødes til om 1 måned eksempelvis. Hun siger at det måske bare bliver nogle sms'er frem og tilbage om hvad hinanden laver, og så bliver det bare kedeligt og skrive med hinanden i længden, og det vil hun ikke have sker.

Igår besluttede hun sig så for og fortælle mig noget. Hendes kære Bob Marley baggrund på telefonen er skiftet ud med et billede af mig. Jeg tænkte: WTF? Hvorfor skulle hun dog ville have et billede af mig som sin baggrund, haha.. Hun siger at den er tilegnet personer som gør hende glade. Normalt er hun ikke en type som sms'er meget, men at hun ikke kan lade være når det er mig. Igår valgte hun så også og ringe klokken 23:00 og vi afsluttede så ved 04:00 tiden i nat. Jeg spurgte hende om hvorfor hun vil bruge så meget af sin tid på og snakke med mig, når hun kun har 6 timer hver måned, og vi alligevel noget af tiden kun snakkede om mærkelige ting. Men hun sagde at hun synes det er det hele værd. Igen er jeg selvfølgelig beæret over det,

Nå, tilbage til det med mødet som skulle finde sted idag. Idag har hun og 12 andre aftalt og tage ud og bowle, og der ville hun gerne have mig med. Derefter ville hun have mig med ud på stranden med de andre (hun bor lige ved stranden næsten, eller man kan ihvertfald se vandet fra hvor hun bor siger hun) og lave bål og drikke . Hun prøvede endda og lokke mig ved og sige at jeg kunne sove hos, så jeg ikke skulle tænke på om hvordan jeg kom hjem. Mange tænker nok <b>så gør det doooog</b> men vi har knap skrevet en uge sammen og jeg ser gerne at der lige går noget tid. Selvom vi virker som det perfekte match når man ser på det som det er nu, og hun har set mig over webcam på skype, og at jeg er hendes baggrund på hendes telefon, og tilmed er en af de få hun faktisk gider sms'e med, så er jeg sku stadigvæk i tvivl om der er noget som ville blive ændret som det er nu.

Som overskriften siger så er jeg lidt af en kujon når det kommer til det med og møde mennesker som man har fundet igennem internettet. Men det og tage i byen og lære mange nye mennesker og kende, det ligger mig helt naturligt.

Hvordan kan man dog samle sig mod til og møde en som virker for perfekt til og være sandt? smiley
Vi har begge set hinanden på billeder, på cam og snakket i telefon, så vi er ikke i tvivl om nogle af os er fakere.

Jeg har det bare lidt dårligt med og tænke på at jeg ikke blot skal møde hende. Jeg skal møde hende og 12 andre som jeg ikke kender, som er hendes venner, og at jeg måske lidt bliver sat i krydsforhør når jeg nu er den nye person, og det bryder jeg mig egentlig ikke om.

Hvordan kan man dog samle sig mod til det? smiley

Tag jer ikke af mit navn, det er blot et dække og jeg er en FYR smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er lidt en kujon.
  • #1   19. jun 2013 Først og fremmest syntes jeg du skulle slette billedet af pigen, tror ikke hun ville bryde sig om at blive udstillet på den måde.

    Dernæst så lad være med at se på det som at du skal i krydsforhør, bare se det som en tur ud og bowle, så er der også andre mennesker hvis du nu skulle risikere at kontakten alligevel ikke er så god, så bliver det ikke så pinligt igen.


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #3   19. jun 2013 Camilla

    Jeg ved ikke om hun er direkte desperat.
    Bare det at hun har planer om og blive noget indenfor arkitekt, har en familie som har råd til og bo så tæt på vandet som de gør, og så udfra den måde hun er, så ser jeg det ikke som det er i desperation at hun vil arrangere at mødes hurtigst mulig. Hun er tilmed en person der siger at man kan alt hvis man vil det. Og derfor ved hun at hun bliver arkitekt. Som skrevet lidt tidligere så er hun lidt af en nørd i skolen. I Mandags fik hun 12 i IT/kommunikation, og ellers har hun også 12 i dansk, i matematik og nogle andre ting som jeg ikke lige husker, så hun er nu en meget klog pige smiley

    Samtidige er hun en af dem som siger at det er personligheden hun kan lide, og medmindre min personlighed er meget anderledes end hvad hun har set, så vil ingenting blive ændret. Så endda at hun havde skrevet til en anden at det ikke lige var udseendet at hun gik efter (fyren var ikke så pæn hvis jeg er ærlig) og hun virker som en person med et åbent hjerte og som ser det bedste i folk (ser det bedste i folk, er noget hun selv har sagt dog)

    Så der er mange ting som taler for og møde hende, men jeg synes dog det går lidt hurtigt. Men fordi hun skal på roskilde festivalen og arbejde her snart og der er andre ting i ferien, så er det ikke altid at der lige ville være tid til det på andre måder, og frygten for at det ændre sig fra hvad det er nu, det vil hun bare ikke have sker smiley


  • #4   19. jun 2013 Mød hende alene. Stille og roligt. Snak og find ud af om i rent faktisk kan sammen

  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #6   19. jun 2013 Camilla

    Der er mange ting som taler for og møde hende, for indtil videre har hun givet udtryk for at hun godt kan lide mig, og det samme er jo gengældt (indtil videre)

    Det er dog afklaret at det ikke bliver idag at vi mødes og det har hun fuld forståelse for, heldigvis. HVIS jeg havde modet så var invitationen stadigvæk gældende smiley


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #8   19. jun 2013 Men der skal stadigvæk samles mod, og derfor vil jeg høre om hvordan man bedst kan lade sig gøre smiley

  • Michelle C
    Michelle C Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #12   19. jun 2013 Det bliver aldrig som før... Enten bedre eller dårligere, aldrig det samme... - det siger min erfaring mig, meget tydligt..
    I forhold til om det blev noget pinligt noget, eller et større krydsforhør hvis du havde taget med i dag - så synes jeg da du skal tage en kammerat med, bowle lidt, drik en øl og få fyrret op i bålet på stranden... I kan få en herre hyggeligt aften, istedet for at se det som en date så evt, se det som en hyggelig aften med nogle damer, strand og din ven.. - og hvis det ikke er noget med hende pigen så har du da i det mindste hygget dig med din ven smiley
    - hvad er det værste der kan ske? smiley


  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #13   19. jun 2013 gas

    Jeg ved heller ikke om man kan kalde mig genert. Både og vil jeg mene det.
    Jeg kan sagtens være i selskab med nogle venner i byen og møde andre nye og søde mennesker der hvor vi er, uden jeg er genert, da jeg elsker og være social.
    Men det og overhovedet have en fotoprofil online, er en ting som jeg har skulle vænne mig til i under 2 uger hvor jeg har haft det. Og at der så sker dette som der sker, det er jo bare utroligt. Men så pludselig bliver jeg som en lille dreng igen (fylder snart 22) og er pludselig rigtig genert. Jeg forstår ikke hvorfor, om hvorfor det skal være sværrer for mig end at tage i byen og møde nye mennesker på den måde, for der er ingen problemer overhovedet og det er den måde jeg elsker det på og den måde som jeg er vant til. smiley


  • Michelle C
    Michelle C Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #16   19. jun 2013 Ih kridt skoene og kom afsted smiley

  • Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #17   19. jun 2013 gas

    Det har været for og få nogle nye bekendtskaber smiley

    Men jo, selvfølgelig ville det være sjovere for os begge at vi fik set hvordan vi hver især nu er i det virkelige liv, og om der så er noget og bygge videre på.
    Men igen så synes jeg det er hurtigt efter kun en lille uges tid. Allerede den måde vi ser hinanden på, at hun føler vi har kendt hinanden i laaaang tid osv... får også lidt det hele til og virke lidt............. ja, jeg ved det ikke.

    Flere var sikkert sprunget på når tilbudet kom med overnatning, men nu det stadigvæk det med at der er så mange nye mennesker og at man er den som tager alene afsted og ikke engang kender den ene person sårn rigtigt, som man egentlig tager hen for og møde, men også skal tage stilling til at de er 12 andre mennesker som jeg den dag lærer og kende.



  • #18   19. jun 2013 Jeg kan sagtens følge dig, mand.. Jeg har det også tit sådan.. Jeg syntes måske det er lidt mærkeligt hvis jeres første møde er sammen med 12 af hendes venner som du slet ikke kender. Det ville jeg sgu heller ikke gide.. Men hvis du har lyst (og er modig nok, for det ville jeg sgu ikke være) så se hende da en dag i nær fremtid! Når I snakker så godt sammen tvivler jeg dog på, at I vil miste interesseren for hinanden, hvis I venter lidt med at ses..

    Umiddelbart er der måske ikke så meget at miste ved at springe ud i det, eller det ville mange sikkert sige, men der er jeg faktisk en anelse uenig.. Altså det kan jo gå skide godt og I kan få den fedeste tid sammen, men det kan jo også være at det går skidt og du så mister det du har i forvejen! Det du har i forvejen er en pige der virker interesseret i dig som du nyder at skrive med. En som gør dig glad, selvom I bare skriver.. Det er jo chancen du må tage.. Jeg er som sagt selv en abe til sådan noget med at mødes, også fordi det betyder meget for mig, at have nogle jeg skriver godt med.. Det er jeg bange for at miste.. Men hvad end du beslutter dig for, så held og lykke mand!


  • #19   22. jun 2013 Det er da altid noget du selv indrømmer at du er en kujon smiley Magen til forsvarsløse individ skal man da lede længe efter (filterlisten).

Kommentér på:
Jeg er lidt en kujon.

Annonce