{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.653 visninger | Oprettet:

Jeg har virkelig dummet mig! Langt {{forumTopicSubject}}

Fortæller fra start.

Vi begyndt og skrive for en måned siden, det blev til både hjerter, flirten og en snak om vi snart skulle put sammen. Sådan kørt det i 4 uger. Vi synes begge at vi var søde og vil Rigtig gerne møde hinanden også. Ringe til hinanden om natten, snakke om alt muligt. Vi skrev hverdag.

I tirsdag, dumme eg mig. Havde en dårlig dag, som gik ud over ham. Svine ikke ham til overhoved. Men flippe lidt ud, han reagere efterfølgende ikke da jeg skrev undskyld og jeg var ked af det.

Skrev to sms'er mere i den tone vi plejer, dem ignorere han osse, til sidst blev jeg så frusteret at jeg kom til og bombe ham med en 3-4 sms'er, om jeg ikke gad han ignorere mig.

Og nu har vi ikke snakket siden tirsdag, han har sikket fået ødelagt det gode indtryk på en dag, synes sikkert jeg for meget nu, og hysterisk.

Men sandheden er jeg synes han er smadder sød, o sidder nu ked af det og savner ham.

Ved slet ikke hvad jeg skal gør:/ andet løbet nok er kørt, og jeg ikke kan gør mere, fordi jeg slette fra facebook, men ikke Skype og snapchat.

Og jeg ved også godt, det ikke er skide smart og rase ud på en der intet har med sagen og gør, når man har end årlig dag.

Langt langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har virkelig dummet mig! Langt
  • #2   8. jun 2013 Hvis han ikke kan komme sig over at du har ladet det gå ud over ham, så vil han dig jo ikke nok, se at komme videre, der er pænt mange fisk i havet smiley

  • #3   8. jun 2013 Ps. Det er jo nærmest mandens lod her i livet, at skulle kunne bære over med kvinden smiley

  • #4   8. jun 2013 Tjaeh hvis i skulle ende i et forhold en dag ville der også komme op og nedture, de hører bare med, at han ikke kan klare det tegner ikke særlig godt.. Men måske du bare er smidt på is et stykke tid som "hævn" smiley

  • #5   8. jun 2013 Ja måske, havde tænkt på når vi når hen af sommerferie, skrive en besked til ham.
    Og så se om han svare. Måske en dårlig ide?


  • #6   8. jun 2013 Årh herregud da - lær af dine fejl, men stop med at pive over dem.
    Det her er nok måden du lærer det på - ved at der faktisk er andre der viser dig konsekvensen af dine handlinger.

    Der er nok en der vil finde sig i den slags - måske ikke .. op på hesten - men håber du har lært lidt ved det.

    Bare forid man er af hunkøn, skal man opføre sig ordenligt (;


  • #7   8. jun 2013 Silje: Undskyld, men du får det til og lyde som noget jeg har gjort tit.
    Det første gang, jeg har ladet min vrede gå ud over et menneske, der ikke havde fortjent det.

    Jeg mener bestemt heller ikke, at jeg kan tillade mig gør hvad som jeg vil bare fordi jeg hunkøn.


  • #8   8. jun 2013 Nu jeg nok den værste person man kan be om og bruge omvendt psykologi. Det kikset altid.

    Men tror bare jeg ender med, at se det hele som en lærestreg.


  • #9   8. jun 2013 Så, udfra mit indlæg, vuderer du simpelthen at jeg dømmer dig som en person der altid laver sådan noget?
    Jamen okay - så vil jeg hellere vudere dig til at du tager alt konstruktivt, henvendt til dig, som et angreb - det er faktisk måske der den ligger, hvem ved - kender dig ikke, kommer heller ikke til det, men synes faktisk det virker som en sund ting for at at lære, at der faktisk er nogen der siger fra - det kan hjælpe dig mere på en rigtig vej, senere hen.


  • #10   8. jun 2013 Jeg har skam lært at folk siger fra:) jeg er et ordenligt menneske, og går ikke rundt og opfører som det passer mig.

    Jeg tager ikke dit indlæg som et angreb, men jeg følte du dømt mig.


  • #11   8. jun 2013 Så du føler jeg dømmer dig, men du tager ikke mit indlæg som et angreb - tænk engang, kan ikke se hvordan der er forskel på det.

  • #12   8. jun 2013 Det også iorden du ikke kan det.

  • #13   8. jun 2013 Vil meget gerne tage ved lære, så vil du forklare mig forskellen - så vil jeg bliver glad.

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #15   8. jun 2013 Så lad os tælle lidt, 1 SMS hvor du undskylder, 2 hvor du skriver som i plejer, 4 hvor du er hysterisk. Og i og med dagen skal have været i gang for at være så dårlig, snakker vi nok fra en Kl 17-18 stykker.

    Så 7 sms'er (formentligt flere da du sikkert underdriver) på ganske få timer. Lur mig om du ikke også fik bruget "søde" en 12-14 gange i de beskeder, ja måske endda et lille skat. Det lyder meget som en hysterisk klæbende kvinde i mine øre, jeg havde sgu også taget flugten hvis jeg var ham.

    Hvor gammel er du egenligt, 15-16 stykker?

    Men Well, nu har du lært det på den hårde måde, mænd finder sig ikke i alt, og gider ikke være en pose i blot kan hælde lort ned i og tro i slipper fra det igen.


  • #16   8. jun 2013 Desværre, det var faktisk ikke de rigtig tal, eller for den sags skyld noget rigtig i det indlæg:)

  • #17   8. jun 2013 Hanne > I en hård tone? - Jeg bruger alfabetet, og bogstaverne til at besvare på et tekstbaseret forum? - Så det kræver en millard smileys, for at SIKRE sig at man ikke er det du betegner som "hård"?

    Den må jeg hellere huske, næste gang der er en der skriver til mig, og jeg svarer med et "ok" - og ikke et "ok :)"


  • #19   8. jun 2013 Okay, Hanne.

    Så er jeg glad for, jeg som dig Hanne, ikke har evnen, til at kunne give bogstaver en hård, eller blød tone, Hanne.


  • #20   8. jun 2013 Okay Kristian - det skal jeg huske. Tager gerne imod ham der startede et indlæg med at skrive "kommer an på hvor lækker du er" ( ;

  • #22   8. jun 2013 Det er nok fordi du som 44 årig har mere livserfaring end mig - tak i lige måde!

  • #24   8. jun 2013 Hold nu kææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææFT!

    Det minder om det fritidshjem jeg arbejder i, når jeg stopper et skænderi mellem to piger, selvom det så er stoppet, så skal de begge lige have det sidste ord, og går derfor fra hinanden i mens de lavmeldt fortsætter diskussionen (med denne her frygtelige kvindelige bitchy tone, som de sikkert har påtaget sig af deres ligeså hysteriske mor), og det resulterer så bare i at der går 5 min. og så står de og råber af hinanden igen.


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #28   8. jun 2013 Er han værd at samle på hvis han ikke kan tage imod din undskyldning? i think not.

  • #29   8. jun 2013 Prøv nu at hør her kvinder+Anders C

    Når man har snakket sammen i en måned, og hun så allerede her begynder at lade sine anfald, gå ud over ham. Så har han da bare gjort det eneste rigtige?

    Jeg havde sgu heller ikke gidet at bruge så meget som én sms på sådan en heks.

    Når du kan finde på at lade dine frustrationer gå ud over en du har kendt i en måned og har fået følelser for, så kan du jo også finde på det igen, og det bliver KUN værre jo længere tid i kender hinanden.


  • #30   8. jun 2013 Tid har jo intet med noget som helst at gøre. Der skal være plads til sure miner, og sådan er det sgu da bare. Han bliver nok god igen, men du kan ikke forvente sådan noget går ubemærket hen.
    - Hvis han er hoppet videre forstår jeg ham egentligt godt, som TakeAway siger.

    Yderligere skal du øve dig i dine suffikser. Du skriver usammenhængende og klumpet når du ikke får endelserne med på ordene - uanset hvor hurtigt det skal gå. smiley


  • #31   8. jun 2013 Tak for alle svarene, det første gang det glippe for mig, at jeg lod det gå ud over en anden.

    Men som mange svarer, så ser han mig som en humørsvingende kælling. Så lader ham bare være og kommer videre.


  • #32   8. jun 2013 Og undskyld mig, anfald? Det første gang at en fyr, jeg har fået følelser for får sådan et bitchflip.

    Og jeg ved skal godt det ikke en skid var iorden jeg gjord.
    Og at skal overbevis ham om det aldrig sker igen er svært, men ingen er sgu perfekt alle kan havde en dårlig dag. Og ja det ikke skide smart og lade det gå ud over en man har kendt i en måned.


  • #33   8. jun 2013 Sanne

    Vi kan alle ha en dårlig dag... Og så går det jo ofte udover de forkerte..
    Du har forsøgt at gøre tingene godt igen... Bolden er på hans bane halvdel nu.
    Du har forsøgt... Ik ydmyge dig selv....
    Hvis han os vil dig noget godt, så kontakter han dig...

    "Hævn" handler det om det,så er han ik værd at samle på...
    For disse typer vil styre og tá hævn over flere ting i et forhold...
    Så er han jo ik bedre selv.

    I mine øjne har du ik gjort noget forkert.... Du har kommet til at af reagere på den forkerte......
    Det kan ske.... Og vigtigst af alt det er du er BEVIDST om det og har givet en undskyldning.



  • #35   8. jun 2013 Alle kan ha en dårlig dag altså, det er ikke altid retfærdigt, hvem det kommer til at gå udover. Synes han går i lidt små sko, ved ikke lige at kunne bærer over med det i har da trods alt skrevet sammen 4 uger. Det der med ikke at svare er bare barnligt:)

  • #36   8. jun 2013 Ja synes jeg også. Men det hans problem nu, hvis han ikke kontakter mig, så må jeg bare tænk han nok ikke var så interesseret og kom videre.

  • #37   8. jun 2013 Hvis jeg så endelig skulle havde lysten(har jeg ihvertfald ikke lig nu) hvornår kun man så tillade sig og sende en besked til han? 1-2uger en måned?

  • #38   8. jun 2013 Du ska ik skrive mere. Og til den tid er du videre.

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #40   8. jun 2013 hvis han ikke skriver til dig mere, så har du jo gjort dit.. Så skal du ikk skrive mere.

  • #41   8. jun 2013 Har du ingen værdighed ?

    Du ska ikke være sådan en pige som tigger og beder fyrene om at være sammen med dig !

    DE ska tigge og bede dig om at være sammen med dem !


  • #42   8. jun 2013 Vil nu heller ikke skrive noget, lysten er der ikke nu.
    Og det var os kun i det tilfælde jeg fik lySten,har slette hans nummer og ham på Skype. Så kan kun få fat på facebook, og ærligt talt det gider jeg ikke.

    Har vidst fået den øjeåbner jeg havde brug for:)


  • #43   8. jun 2013 Håber ik jeg er for hård ved dig smiley

  • #44   8. jun 2013 Er du ikke:) det ikke værre end alt det andet folk skriver.

  • #46   8. jun 2013 Så nu er det ham der er dum... Ja ja...

    Kvindelogik


  • #48   8. jun 2013 Ro på TakeAway smiley

    Kan man ikke fortælle kvinden hun skal lukke røven, og tale pænt når det er nødvendigt, men tværtimod blir tøsefornærmet, ja så er det sq ham der har et problem........ Og så er den ikke længere smiley
    Alle kan sige noget forkert, og måske sprede sin galde på den forkerte, men derfor er det stadig under lavmålet ikke at kunne tage imod en undskyldning og gøre det Meget klart at det er total uacceptabelt. Ellers er man sq en svans! (ikke et ord dårligt sagt om bøsser)


  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #49   8. jun 2013 Helt enig med Takeaway, godt nok pudsigt hvordan det kan drejes over til pludselig at være ham der er dum.

    Hun laver et spektakel efter de har snakket sammen i blot en måned, hvad gør hun så om 2 måneder, et halvt år.. et år? Kaster glas og kopper efter ham?? Nej, han behøver på ingen måder stå til ansvar / skoleret og forklare noget som helst. er Kællingen er hysterisk, så ryger hun på is, ingen grund til at bruge tid på andet.

    //Jeg havde gjort nøjagtigt det samme, og det havde de fleste rigtige mænd med fornuften i orden også.


  • #50   8. jun 2013 Ej undskyld, men hvordan hulen kan en enkel gang man flipper, ende med jeg kaster med glas og kopper? Jeg har aldrig i mit liv været så hysterisk eller aggressiv ,at jeg følt behov for kaste/smadere ting.



  • #51   8. jun 2013 Nu er der gået så længe, at det er underligt hvis han pludselig begynder at skrive - Lidt drama queen agtigt kan man næsten sige, men bedre sent end aldrig.
    Tøsen har sagt undskyld, og så er et par sure SMS'er altså heller ikke værre..
    Hvis han reagere sådan, så tegner det godt nok ikke godt for deres første skænderi må man sige.

    Så var det da bedre at han kaldte en spade for en spade, og ringe og spørge hvad faen meningen var med de SMS'er, så luften kan blive clearet - Det andet er unødvendigt stress.

    Og alt det der værdigheds snak, det er livet godt nok for kort til, hvis man lader noget godt gå sin næse forbi pga. sådan en dum misforståelse.. Det er hvert fald min erfaring.
    Det lugter af såret stolthed fra begge parters side, og en kæmpe misforståelse.
    Men dog flot at man kan undskylde og tage det første skridt - Bare dumt at han ikke reagere på det.
    Men i har snakket sammen på alle tider af døgnet i en hel mdr., og i har endda snakket om at "putte", som du selv nævner, og så forekommer det mig sq noget forhastet at reagere sådan når i har snakket så godt sammen. Det er hurtigt glemt må man sige..

    Alle kan opfører sig dumt, specielt mænd vil kvinder mene, så derfor kan det være at knægten lige har brug for en påmindelse, før at han reagere - Han kan jo være tykhovedet.
    Tilgengæld kan kvinder være hysteriske og overreagere, så i burde nok få nogen spilleregler op efter det her "alvorlige skænderi", så noget så tåbeligt ikke sker igen.

    Men kan man ikke sluge sin stolthed i så lille en "SMS-sag" som den her, så tænker jeg at så er man ikke klar til et seriøst forhold alligevel, for så er man da slet ikke indstillet på at gå på kompromi overfor hinanden, og så vil et forhold næppe holde ret lang tid alligevel.

    Så tag da telefonen og ring, og tager han den ikke, så send en SMS og spørg om det er meningen at han skal være "lille pige-sur" resten af livet. Hvis du altså kort kan lægge offer-rollen fra dig..
    Svarer han ikke på nogen af delene så er han simpelthen bare for umoden/stolt, og så gør i begge klogt i at undgå hinanden.

    B O P P E L O P
    Fuldstændig enig.


  • #52   8. jun 2013 Haha Quest.
    Fik mig lige et lille grin smiley

    Hvordan kan der være fornuft i at stille sig på bagben? Det er da total barnligt og umodent :S
    Gider ikke en lang diskussion.

    Og desuden har han da intet at skulle 'forklare'? Den absolut eneste opgave han har i dette, er at tage imod en undskyldning........ Woooow, sygt svært :S han må være en lille mand, lol


  • #53   8. jun 2013 Dr. House
    Nu behøver jeg ikke en komplet udskrift af deres SMS'er for at konkludere at de er glade for hinanden.. Man kan også overanalysere alt indtil at det bliver meningsløst.

    Hun overreagere, klart der er vi enige, men hun er også storsindet nok til at trække i land og sige undskyld, og når de ikke engang har mødt hinanden endnu, synes jeg at det er værd at lægge mærke til. Det indikere igen at hun er glad for ham, og ikke er ligeglad.

    Ingen gider at have sådan en pige - Men at konkludere det pga. én dum SMS misforståelse er godt nok tegn på at man ikke er bagt helt færdig, eller at man til at starte med egentlig ikke rigtig var interesseret - Men så forstår jeg ikke at knægten har været så ivrig i en hel mdr.


  • #54   8. jun 2013 House

    'De gør en fejl, de forstår ikke du bliver sur og bliver derefter sur på dig, over at du er sur på dem' well said! I mange tilfælde er den svær at komme uden om smiley

    Men det er jo så slet ikke tilfældet her smiley


  • #55   9. jun 2013 Jeg vil stadig understrege, jeg havde haft nogen kæmpe familie problemer, og min frustrationer løb ud over ham. Jeg kaldt ham faktisk dum. Men det var efter han ignorere mig.

    Jeg har på intet tidspunkt svine ham til, men nok lad noget frustrationer løb ud over ham, fordi han skrev lig bagefter jeg havde haft de problemer.

    Og det var uheldig og det indrømmer jeg os!


  • #56   9. jun 2013 House

    Bop bop, vil ikke give dig helt ret, men ja der er vel noget rigtigt i det du siger. Men så er den også brækket helt ned til basic. Og vil ikke mene at det bør være nødvendigt altid.

    Sanne
    Dum er et skidt ord at bruge hehe smiley men none the less ville jeg stadig høre din undskyldning, men den skulle være god. Hvilket jeg vil mene familie issues er.. Hmm
    Glem ham, skidt fyr anyways..


  • Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #57   9. jun 2013 Har ikke lige læst alle indlæggene, så kan godt være at svaret på mit spørgsmål allerede er tilstede.
    Hvad skrev du overhovedet til ham i starten? Synes at det virker rimelig meget random det hele.


  • #58   9. jun 2013 Jeg ved jeg har opført mig tosse, og jeg har ikke på noget tidspunkt sagt, at je havde en god undskyldning.

    Og vil også skynd mig at sige, udanset hvad så synse jeg da heller ikke en dårlig dag skal gå ud over andre, forstår udmærket godt han er pist og kontakten når aldrig kommer tilbage, dårlig dag eller ej, det retfærdiggør det jo ikke.


  • #59   9. jun 2013 Så formulere jeg mig forkert. Det var ikke sådan det skulle forståes.


  • #60   9. jun 2013 Dvs man må simpelthen ikke ha en dårlig dag...

    Hvis sådan en dreng ik tåler det, ja så må ha hellere forblive alene.....

    Jeg kan ik se problemet er så stort.

    Du har haft en dårlig dag, sagt undskyld. Han vil ik modtage den, ud med ham så....

    Han er et skvat.


  • Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #61   9. jun 2013 *casio:
    De har kendt hinanden i en måned. Hvis du havde været ude for det samme, så vil du sgu ha' gjort noget ala det samme. Piger kan sgu også blive skide formærmet og vil ikke snakke / skrive ligesom det er i situationen her med fyren også selvom pigen allerede har fået en undskyldning. Det er utroligt at du har fået det hele vendt 180 grader.


  • allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #62   9. jun 2013 Vi begyndt og skrive for en måned siden, det blev til både hjerter, flirten og en snak om vi snart skulle put sammen. Sådan kørt det i 4 uger. Vi synes begge at vi var søde og vil Rigtig gerne møde hinanden også. Ringe til hinanden om natten, snakke om alt muligt. Vi skrev hverdag.



    øhhh de har ikke engang mødt hinanden endnu, klart han ikke gider sanne f når hun giver ham de høvl igennem knoglen.


  • #64   9. jun 2013 B O P P E L O P
    - Jeg ved ikke om du er den typiske tøffelhelt, som bare siger "ja ja - undskyld" ligeså snart at fruen "får brug for" at lade hendes vrede gå ud over en tilfældig.

    Hvis de havde kendt hinanden i længere tid, så skulle han selvfølgelig tage i mod undskyldningen.
    Men jeg mener bare ikke at han skylder hende at tage i mod den undskyldning når dét kan ske efter blot 1 måned. Fordi så kan han jo godt regne ud hvilken umoden, hysterisk dramaqueen han har fundet sig, og som jeg tidligere skrev så kan han jo også godt regne ud at det kommer til at ske igen, fremkommer hyppigere jo længere tid der går.


  • #65   9. jun 2013 Camilla Tilla smiley .
    - Det er et fristende tilbud du kommer med der, med alle de hysteriske dobbeltmoralske skrigballoner som både melder sin tilstedeværelse herinde, men desværre også i den virkelige verden.

    Heldigvis så findes der nogle kvinder som kan sætte sig ind i andres tankegang og se en situation fra den andens synspunkt, og som forlængst har fundet ud af hvordan man skal geberde sig i et forhold så begge parter bliver respekteret og har det fantastisk, selv efter flere år.

    Hvis i kunne indse hvor mange problemer jeres "logik" egentligt er skyld i, så kunne i få det mest fantastiske forhold.
    Lige nu, så kan vi mænd jo godt indse vores problemer, men hvis vi så anerkender dem og nævner dem for jer, så bliver det mødt af "JA! OG DET SKAL DU STOPPE MED! VI KAN IKKE VÆRE SAMMEN HVIS DU SKAL VÆRE SÅDAN!!!!" - og allerede dér viser i 3 af jeres problemer.

    Accept - Forståelse - Kontrol


  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
    #66   9. jun 2013 Skriv til ham han kan komme og få en trøsteblæser hvor du gør det godt igen.

  • #68   9. jun 2013 Lubas > bingo .. smiley .. Især den del med "Ting skal ikke altid tolkes i den tone eller måde det bliver sagt/skrevet" - Det var der visse folk herinde der kunne lære lidt af.

  • #70   9. jun 2013 Jo til dels vil jeg give dig ret - men det ændrer ikke på at folk generelt skal tro at alting er en personlig krig målrettet mod dem smiley

  • #71   9. jun 2013 Kristian t.
    Hvad mener du med det? Du kender ikke noget til "grunden" for hvorfor jeg venter barn så tidligt, så det var da noget mærkeligt noget at skrive synes jeg smiley


  • #74   9. jun 2013 Det bare iorden.
    Bare lige til info så er jeg 18 aner ikke hvorfor jeg har fået indsat 17.. godt klaret.. Men jaja et år gør nok ikke den store forskel ved din holdning og den skal du bare have lov at have smiley


  • #76   9. jun 2013 Lubas .
    Er det mig du skriver til?


  • #77   9. jun 2013 Min veninde blev frivillig planlagt mor som 18 årigs, hun er virkelig en skide god mor.

    Der er da folk på over 30 der pisse dårlig mødre. Hvis hun vare yngre end 17, så man for ung et sted


  • #78   9. jun 2013 Tjaeh nu er der jo heller ingen herinde der kender grunden, og uanset hvad så ændrede det heller ikke noget. smiley
    men dumt at skrive "nyd dog dit liv" (hvis den var til mig, ellers beklager jeg lubas) for jeg skal helt sikkert nok nyde mit liv og vi nyder vist alle på forskellige måder, så fordi du ikke ville kunne nyde dit liv med en baby så betyder det jo ikke andre ikke kan smiley


  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #79   9. jun 2013 du har ikke overvejet at han måske er en af dem der sidder og finder 10 piger om dagen på nettet og skrive og snakker med dem om alt muligt pjat. og prøver at score dem alle sammen på en gang.

    og så dem der er sure og ikke rigtig vil noget smider man væk igen. og så prøver man at finde den der tiltrækker en mest. og er sammen med hende i et par måneder og så kaster man hende væk igen?

    jeg ved ikke om det kunne være sådan noget men muligheden er der da for det. og kender da også en der gør sådan noget. og det lykkedes sku egentlig meget godt for ham smiley


  • #81   9. jun 2013 Det også bare iorden smiley

  • #82   9. jun 2013 Kerian :

    Hvis det ar mig som var i denne situation, han han fået direkte besked .

    Jeg synes han er et skvat fordi han ik melder ærligt ud.
    Forstår ik at man vil være så barn agtig


  • #83   9. jul 2013 This is babooms biggest bitchfight

  • #84   8. nov 2014 han er en kæmpe idiot hvis dropper dig på pga det han er slet ikke det værd
    han fortjener dig slet ikke hvis han ikke kan tilgive dig


  • #85   8. nov 2014 Godt spottet Thobias, men tråden er knap 1 1/2 år gammel og hun har heller ikke været online siden.

  • #86   8. nov 2014 Heldigvis endte det hele lykkeligt, de fandt sammen igen efter de mødte hinanden til en badminton kamp.
    De blev gift i sommers i Søllerød kirke og venter barn nummer et.
    De leder efter et række hus hvor man må have husdyr da de begge gerne vil have en norsk skovkat der skal hedde Ole.


  • #87   10. nov 2014 han skrev en mrd efter denne tråd en længere forklaring, jeg endt med og godtag. Vi var kærester i 2 mrd, hvorefter han knalder min bedste veninde.. så sluttede det hele ligesom der.

  • #88   10. nov 2014 God veninde du havde.. Hvorfor venner gør sådan noget mod hinanden, er mig en kæmpe gåde!



  • #89   11. nov 2014 er jeg ked af at høre han er da et fjols hvis han ikke kan se hvor sød smuk og dejlig du er :I

Kommentér på:
Jeg har virkelig dummet mig! Langt

Annonce