{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.108 visninger | Oprettet:

Anja W
Anja W
Tilmeldt:
7. jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

kæreste+anden kvinde+sur svigermor {{forumTopicSubject}}

Heeej Allesammen Kvinder som Mænd.!

Jeg vil utrolig gerne ha jeres mening omkring mit problem og hvad i ville gøre hvis det var jer..!!??

Jeg har i 8 år levet i et forhold med en fyr som MEGET GERNE ville lægge hånd på mig bare jeg nærmeste sagde BØH, Og jeg blev gift med ham i 2007 og det er først her for 1 år siden jeg har turet at søge skilsmisse.

Nå men jeg besluttet mig så for til sidst at jeg ville give kærligheden et nyt forsøg så jeg valgte at søge i en helt anden retning hvad fyre ang.

Jeg fandt også en meget sød fyr som jeg er blevet meget meget glad for.

Han har hjulpet mig til at fx ture køre bil igen og jeg er begyndt at åben mig op igen og tør nu sige min mening uden at være bange for om jeg skal ha tæsk eller ej.?

Meeeen den 2 Januar fandt jeg ud af at min nye ¨drømmefyr¨ havde valgt morgen den 1 januar og bruge tiden på at skrive med en pige han kender og det udviklede sig til i hvertfald fra hans siden af og han tilbød hende 2 gange at komme ned og ¨sove¨ved hende..??

Hun spurgte ham så om han ikke havde kæreste på og dertil svarede han at Jeg var hjemme ved min eks mand..!!!

Og det var selv om jeg lå i vores fælles seng og ventede på han skulle komme op i seng

Jeg fandt ud af det fordi han bare havde klappede den bærbar smmen uden at lukke siden ned med deres samtale.!

Natten mellem den1-2 januar kunne jeg ikke sove og gik nedeunder for at skrive i en bog til min søn som jeg har fra mit første ægteskab.

og da jeg begynde at få ondt i min nakke lagde jeg mig på sofaen med computeren og ville lige logge på FB for at se hvad de forskellige folk havde at fortælle..

Da jeg læste det de havde eller rettelse hvad han havde skrevet kiggede jeg lige lidt underlig rundt i stuen også tjekket jeg datoen for hvornår det var skevet og måtte faktisk læse det 7-8 gange for at være sikker på det ikke var mig der var noget gal med..

Jeg valgte så at tag computeren under min arm også gå op i sove værelset, da jeg kom der op sad han på senge kanten og kiggede lige en enkel gang på mig også sagde han, er du sur over det jeg har skrevet med hende pige..


Og vil sige normalt kan jeg godt styre mig, lukker normalt inde i mig selv og gemmer det der inde, men her følet jeg mig VIRKELIG kørt så langt ned i sandet som jeg kunne komme og var så ubeskrivelig såret ked og GAL SOM SATAN SELV.

Jeg begynde at spørger ham ind til hvad fanden han troede han havde gang i og hvad fanden det skulle til for... Han sagde han kunne ikke svare på hvorfor han havde skrevet det og han var ked af det..

Og der slog det altså klik for mig og eg råbte og skreg fame så alle i byen kunne høre det trods deres tømmermænd..

Jeg gik så nedenunder igen og 10 min efter kom han ned og gik på wc. og rende der ud og forsøgte nærmmeste at sparke dør ind for på det tidspunkt var min trang til at slå ham gul og blå og til blods så stor.

Valgte dog istedet at skælder ham indnu mere ud og bruge 5 timer på at fortælle ham hvad jeg følte og hvad jeg synes han havde gjort ved mig.

Han indrømmede så at hvis hun havde sat ja til at han måtte ¨sove¨der nede havde han også kørt der ned


SÅÅ nu står jeg tilbage med så meget raseri i mig og har så svært ved hvad jeg skal gøre..

For jeg elsker ham højt og og er så glad for ham og for at han ikke også tæsker mig, men vil næsten sige at det her gør ligeså ondt..

Og ved siden af det her problem så har mig og hans mor så mange problemer med hinanden da hun meget meget meget og altter meget gerne vil tag styrning i vorses liv ......

Åhh jamen ved snart ikke hvad jeg skal gøre

Hans mor kommenter også at der roder. jo nogen gange gør det men ja. man må vel godt kunne se at der bor nogen..

Og hvergang jeg køre ude fra hans forældre er jeg 40 gange mere ked sur såret og GAL SOM EN I HELVEDE

Hvad skal jeg gøre og hvad ville i selv stille op hvis det var jer..

Håber at få nogen gode brugbar svar

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæreste+anden kvinde+sur svigermor
  • #1   7. jan 2013 Hvis det ikke gør dig glad, så gå væk fra det. Det er ret simpelt. Hvis du bliver, og er ulykkelig er det dit valg af have det dårligt.

  • #2   7. jan 2013 Som dig ville jeg nok også blive rigtig gal og føle mig ked/svigtet.
    jeg ser det som utroskab hvis ens partner gør noget/skriver med andre piger som de ikke ville have gjort hvis man var til stede.

    Nu har jeg ikke selv oplevet det er sket for mig, så kan nok ikke hjælpe dig så meget.



  • #3   7. jan 2013 Ja de 2 overstående svar siger nok smiley

  • Anja W
    Anja W Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   7. jan 2013 Okay meget enkle og klare svar...
    Som skrevet så er jeg meget glad for ham men er jo så pisse såret og sur og GAL på ham over det her og havde virkelig lyst til at tæske ham til blods den dag og det ligner overhovdet ikke mig..

    Og alt det med hans mor gør det jo ikke ligefrem nemmere eller bedre.
    HMMM Nå men tak for de meget klare svar


  • #5   7. jan 2013 Tror du ikke bare du skal have noget tid for dig selv? smiley

    Når jeg er helt oppe at koge over kæresten, så skal jeg bare bruge nogle dage til at falde ned igen, og komme over tingene smiley


  • Anja W
    Anja W Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   7. jan 2013 Jaaa det kunne jo nok være en god ide.. tak for rådet.

  • #8   7. jan 2013 Der findes utroligt mange dumme mænd der ikke behandler deres dame ordenligt. Men der findes altså også nogle af de gode. Det ved jeg. smiley

    Så ud og led efter en ny. Han er ikke værd at sammel på når han skriver med andre tøser. Også det eneste han kan svare er at han ved ikke hvorfor han har gjort det?


  • allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #9   7. jan 2013 kort og godt, ud med ham, han har jo indrømmet han ville tage ned til hende der, ergo har han nok ikke så mange følelser for dig

  • #10   7. jan 2013 Du må ikke se det som at du skal blive hos ham fordi han ikke slår dig. Der er mange dejlige mænd derude der hverkern slår eller er utro. Du har været udsat for fysisk vold, og det forhold du er i nu kommer i stedet til at være psykisk hårdt. Hvis du bliver med ham, kunne jeg forstille mig at det bliver svært nogensinde at stole på ham igen.
    Du skal ikke nøjes! Du skal have en ordentlig mand der kan behandle dig ordentligt hele vejen igennem. Og det kan han tydeligvis ikke.
    Ta en pause og find dig selv og dit værd. For du er meget mere værd end det der! Jo længere du kommer ind i forholdet, jo sværere bliver det at komme ud. Det har du jo også desværre erfaring med fra det sidste forhold smiley
    Håber du finder den bedste løsning for dig smiley


  • #11   7. jan 2013 Facebook er vejen til alt ondt smiley

  • #13   7. jan 2013 Tag díg dog samme kælling, det var dog utroligt så uselvstændig man kan blive

  • #14   7. jan 2013 (((Han indrømmede så at hvis hun havde sat ja til at han måtte ¨sove¨der nede havde han også kørt der ned)))

    Det siger jo mere end rigeligt.. Det ville jeg satme ikke bruge tid på at overveje.
    Smut..


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #15   7. jan 2013 De 'slår' dig jo begge to. Din ekskæreste, fysisk og din nuværende, psykisk. Der findes langt bedre, så du skal bare pakke dine ting og komme videre!

  • #16   7. jan 2013 Altså hvis jeg var dig havde han fået sparket. Ikke mindst for at vise ham at han ikke kan tillade sig hvad som helst. Der er masser af mænd som vil behandle dig som en prinsesse, være dig tro og aldrig lægge en hånd på dig. Det er langt fra alle mænd der behandler en pige sådan.
    Ved godt at det er svært at forlade den man elsker, og man kan nemt komme til at finde sig i for meget. Men søg støtte hos dine veninder, er sikker på at de vil støtte dig i det og hjælpe dig videre. Og når du er klar, så er jeg sikker på at du finder en skøn fyr som behandler dig ordentligt.


  • #17   7. jan 2013 Har du vist ham hvor døren står, og hvordan man pakker tasken med tøj?

    Aldrig om jeg havde fundet mig i sådan noget, aldrig.

    Var sammen med en virkelig dejlig fyr på et tidspunkt, han betød alt, og gjorde virkelig alt for mig.
    Var på firmaweekend i London på et tidspunkt, da jeg kom hjem, havde han købt ringe til os, han ville virkelig gerne forloves med mig da han mente det bare var os, så vi blev forlovet, og flyttede i en super hyggelig lejlighed ca 100 meter fra mit arbejd, for så boede jeg tæt på mit job nu jeg skulle tidligt op netop pga det jeg arbejdede og, han kunne tage bilen på job som lå 20 min derfra.

    Alt var perfekt, indtil en måned senere og nye elever startede på skolen som de plejede, det gjorde at jeg fik nye praktikanter som skulle være med i pasning af besætningen 2 dage, 2 søde piger som var meget glade for heste, så de fik efterfølgende lov til at ride på 2 af mine heste som stod hjemme, hende den ene troede så bare også hun skulle ride på min kæresten, så dagen efter jeg opdagede det lå alle hans ting ude i gården, samt ringen og så fik han afvide han godt kunne smutte.


  • #18   7. jan 2013 ærlighed er en del af kærlighed og når der ikke er noget ærlighed kan der heller ikke være kærlighed.
    Ud med ham og find en bedre


  • #19   7. jan 2013 At han indrømmer, at han ville have gjort det, siger jo det hele. Ud til højre.

  • #20   7. jan 2013 Ud med ham. længere er den ikke.

  • #23   7. jan 2013 1. Din "fyr" har ønsket du har set det.
    2. Du er sluppet ud af et voldeligt forhold, og du ønsker at klappe ham gul og blå. Seems about right.
    3. Du har også snaget i hans ting, uden hans accept, det er også fair nok hvis det har været en aftale i jeres forhold, ellers ikke. For du har jo ikke bare strejfet deres samtale ud af øjenkrogen.
    4. Hvis du ikke synes det er i orden det han har gjort, så pak sydfrugterne og skrid fra spaden.


  • #24   7. jan 2013 Ud med ham .. Forstå godt du har problemer med at binde dig . For jeg har været i et for hold med vold og stoffer .. OG det ikke .. Så kender godt din følse . Men jeg ville aldrig aldrig aldrig finde mig i det .. Vis han som du selv skriver han ville tag ned til hende . du er 1000000 gang bedre tjent med at finde en "Ny" .. EN SOM virkelig vil være der for dig .. Vis han havde være rigtigt ked af det og han havde skrevet men ikk ville og sådan havde jeg nok tænkt på en anden måde ... UD MED HAM !!

Kommentér på:
kæreste+anden kvinde+sur svigermor

Annonce