{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.286 visninger | Oprettet:

William
William
Tilmeldt:
1. mar 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24

Gravid? Hjælp :( {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg håber på at få et seriøst svar herinde, for har brug for svar.
Jeg har en kæreste som bor i Jylland og jeg selv bor på Sjælland, så vi ser ikke hinanden så tit.
Hun var jomfru og sidste weekend ville vi gerne prøve at have sex, uden beskyttelse, det varede dog ikke særlig lang tid, fordi vi vidste at det ikke var klogt uden og jeg kom ikke, det var bare for at prøve det.
Her en uge efter siger hun at hun ikke har fået sin menstruation endnu og rigtigt ville den være indtruffet et par dage efter vi havde sex og hun siger at hun skal tisse meget, ved ikke om det har noget med det at gøre.. Men vi er virkelig bange for at hun er blevet gravid, hun er 15 og vi vil helst se om vi selv kan finde ud af det, uden at sige det til forældrene, men det er lidt svært da vi ikke ser hinanden så tit. Kan i sige om hun er blevet gravid, er virkelig bange og det er hun også? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid? Hjælp :(
  • #3   28. okt 2012 knalder man uden beskyttelse kan man blive gravid. Præsperm som kommer når penis bliver stiv kan indeholde sædceller og der skal jo kun en til. Det er hul i hovedet at gøre når ikke hun er på ppiller eller anden form for beskyttelse,
    Tag en test, men hun kan sgu ikke mærke hun er gravid på en uge...



  • #4   28. okt 2012 For mig lyder det egentlig mere til at hun har stresset sig selv, og en stresset kvindekrop kan opføre sig sært.

    Derudover er hun "kun" 15, dvs. hendes menstruation er højst sandsynligt ikke heeelt stabil endnu. Men hun kan godt tage en test nu, eller evt. gå til lægen og få det gjort (De har tavshedspligt).

    Sig til hende hun skal tage det helt roligt, give det et par dage og ikke tænke på hverken graviditet, menstruation eller lignende, og så kan hun købe en graviditetstest i Lidl, på apoteket, osv.


  • #5   28. okt 2012 Tillykke farmand

  • #6   28. okt 2012 Og inden du spørger: nej p-piller o.lign beskytter ikke mod kønssygdomme så dem kan man også få i ren bonus for at knalde uden kondom.

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #8   28. okt 2012 Tak for de hurtige svar, det sætter jeg virkelig pris på.
    Hvis hun er blevet gravid, hvordan får man så fjernet det befrugtede æg, er det nogen stor operation, så vi evt. selv kunne tage til lægen og få det gjort?


  • #9   28. okt 2012 Lars H. Nielsen - Og hvad mener du konsekvensen er?

  • Champ2L
    Champ2L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #10   28. okt 2012 Hun kan umuligt være gravid. Efter hendes ægløsningdag d. 14, kan hun i de næste par 13-14 dage op til sin menstruation ikke være gravid.. eller jo men det kun fordi hun har en uregelmæssig ægløsningsdag. Men ellers er chancen meget meget lille, at den næsten ikke er der.. Så dont worry. Hun har sikkert siddet og frygtet sin menstruations udeblivelse, og derfor kan den være forsinket i op til 1 uge.

  • #11   28. okt 2012 Tag det stille og roligt . Piger kan godt gå og bilde sig selv ind at de måske er gravide, uden enlig at være det. men køb en test og få det tjekket. Men slå koldt vand i blodet smiley

  • #13   28. okt 2012 William - Hvis hun er gravid så kan i få foretaget en abort. Der er to måder.

    Kirurgisk abort og medicinsk abort.

    En kirurgisk abort kan udføres op til 12. uge af graviditeten og udføres ved at man får skrabet fosteret/det befrugtede æg ud. Medicinsk abort er som navnet skriver medicinsk hvor man skal spise en pille.

    Men under alle omstændigheder skal hun først undersøges af lægen, dernæst vil hun blive henvist til sygehuset da en læge ikke kan varetage den slags opgave, så hvis hun er gravid er det sygehuset.


  • #14   28. okt 2012 Princess Gert: Det må være at få en unge smiley

  • #15   28. okt 2012 Steve Pek ! - Ja det jo så lige det jeg spørger Lars om, for imo er der både konsekvensen at få barnet og konsekvensen at få foretaget en abort (Hvis der altså skulle vise sig at være et barn)

  • #16   28. okt 2012 Slet det her indlæg. folk kan ikke holde sin kæft og folk skal køre det hele op. ring evt til en læge eller køb en test til din pige. lad vær med at lyt til folks dumme holdninger..

  • #17   28. okt 2012 Men lad nu være med at blæse det op. Det lyder umiddelbart til hun bare har stresset sig selv og sin krop.

    Og ja præsperm kan indeholde levedygtige sædceller, men chancerne for en graviditet ved præsperm er en hel del mindre end ved fuldbyrdet samleje.


  • #19   28. okt 2012 Omniman- Ej men seriøst ! Svar da drenge ordentlig og lad vær med at kør den sådan op. Tror du han spørg for sjov eller for at blive gjort til grin?

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #20   28. okt 2012 Marco K
    Kan godt se at der kommer en del useriøse indlæg, men der kommer dog også en del jeg kan bruge, har bare brug for nogle svar nu, derfor oprettede jeg det, kunne bare ikke lige komme på noget andet hvor jeg kunne få hurtige svar.


  • #21   28. okt 2012 Jo men ellers søg på nettet.. Der finder du mange gode svar.. jeg sys bare ikke det er optimalt med alle de forskellige meninger folk kommer med her inde.. Det giver dig bare uro og en masse tanker..

  • #23   28. okt 2012 hvor lang tid siden er det i har knaldet? op til 72 timer efter kan der købesfortrydelsespiller i håndkøb , de er dog ikke 100% sikre.

  • #24   28. okt 2012 nej det ved jeg alt om.. men det er også derfor jeg siger han skal søge hjælpen et andet sted end her smiley

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #25   28. okt 2012 Ja det er rigtigt nok.

    Det regner jeg også med at gøre smiley

    Det er en uge siden, så det er lidt over 72 timer.


  • #27   28. okt 2012 En lang nål ind og ramme fostret, mens hun sover hvis hun ikke har blødt det ud før.

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #28   28. okt 2012 Tak til dem der kom med seriøse svar, det sætter jeg virkelig pris på.

  • #29   28. okt 2012 Min veninde blev engang gravid da hun var 15. Hun gik til lægen et par uger efter, fordi hun havde kvalme og kaskede op engang imellem. Kvalmen startede allerede dagen efter de havde haft sex.. Lægen sagde hun var gravid, og sagde hun ikke kunne få en abort uden forældernes tilladlse. Så der var ikke andet end at sige det til hendes mor. Så de kunne komme på hospitalet og få en abort. Er man under 18, kan man ikke få en abort unden forælder tilladlse. Men mindre man opsøger en klam person der gør det i eget hjem eller sådan.


  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #30   28. okt 2012 TVILLINGER... tillykke!!

  • #31   28. okt 2012 www.babygalleri.dk - God fornøjelse..

  • #32   28. okt 2012 Husk lige at en pige på 15's cyklus er sjældent stabil.... Man kan ikke hverken se eller mærke en graviditet så få dage efter sex...
    Men hvis i ikke vil have børn, hvorfor knalder i så uden beskyttelse ??? Godt være det er iorden at have sex med beskyttelse, på trods af man ikke vil have børn, men uden beskyttelse - ja så ber man da selv om det...


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #33   28. okt 2012 var det god fisse?

  • #34   28. okt 2012 hun kunne vel købe en graviditets test til 30 eller 15 kr nede i det lokale supermarked og tisse på den ?


  • #35   28. okt 2012 Tillykke, du skal være far.

  • #37   28. okt 2012 Ta til lægen. De har tavshedpligt og kan fortælle dig alt du vil vide smiley du kan aldrig 100% stole på hvad folk siger herinde. Vi er jo ikke læger smiley

  • #38   28. okt 2012 "Det kræver kun en sædcelle for at man kan blive gravid."

    - Facepalm... De er altså nogen der bør få deres skolepenge igen, jesus.


  • #39   28. okt 2012 Tror halvdelen af mine eks kærester har lavet det nummer der, fordi deres mens ikke lige er kommet på den dag de synes den burde og de synes de spiser mere og hvad har vi ellers af symptomer..
    Tag en test eller to og giv det lidt tid.. eller tag til lægen og få det tjekket.


  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #40   28. okt 2012 Hey tak for jeres svar, det er dejligt der er nogen der vil vejlede os smiley

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #41   28. okt 2012 Tak, det gør vi, men det er svært ikke at være nervøs smiley

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #42   28. okt 2012 Hmm det kan være rigtigt nok, bliver man ikke tit dårlig hvis man er gravid? Eller er det først om et stykke tid. Har hørt at piger plejer at kaste op hvis de er det smiley

  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #43   28. okt 2012 Okay, tak smiley
    Vi får taget en test, tak for dine svar smiley


  • William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24
    #44   31. okt 2012 Okay, godt at høre. Vi fik taget en test og den viser at hun ikke er gravid smiley

  • #45   5. nov 2012 Utroligt så mange uvidende personer der findes herinde...

    1. Jo en graviditet vil sagtens kunne mærkes 1 uge efter undfangelsen er fundet sted. Ægget sætter sig typisk fast 2-5 dage efter undfangelsen...

    2. Derudover så bed hende tage en test evt gå til lægen for at få målt hcg via blodprøve som er det stof der skal stige hvis hun er gravid. En test er rimelig sikker, men i og med det ikke er længe siden - så kan den vise negativ. Derudover kan den også vise negativ hvis hun evt er blevet grvaid udenfor livmoderen. Derfor få hende afsted til lægen.


  • #46   5. nov 2012 Og enig med Omniman... Men derudover mener jeg også at tage et ansvar ikek nædvendigvis er at blive forældre... I mange tilfælde er en abort det mest ansvarlige (og vi ser jo flere og flere tilfælde hvor det ville have været mere ansvarligt at få en abort end barnet)

Kommentér på:
Gravid? Hjælp :(

Annonce