{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .....sex
  • hansen
    hansen Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 15
    #1   8. apr 2012 Din mor... Pss :))

  • #2   8. apr 2012 7 år og på læreværelset;(

  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #3   8. apr 2012 Tja. Jeg var 14. Ligesom fyren. Det var hjemme hos ham på hans værelse

  • #4   8. apr 2012 15 år og i en mørk kælder...............
    Tror hun var 16, men hun var sgu med på den værste


  • #5   8. apr 2012 16½ og på mit værelse. smiley

  • #6   8. apr 2012 14 og hun var 15 ... efter skole på mit værelse :b

  • #7   8. apr 2012 16 på en kammerats værelse

  • #8   8. apr 2012 Jeg var åbenbart bagud kan jeg se smiley ... 18 år smiley

  • #9   8. apr 2012 Haha Mikkel! xD
    Jeg var 16 år, og det var på vores efterskole smiley


  • #10   8. apr 2012 15 og i en kano på Vestbirk søerne smiley

    (Og ja det var ikke pisse nemt men det gik)


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #11   8. apr 2012 25, i et soveværelse hos en dame der var 14 år ældre end mig

  • #12   8. apr 2012 13, hjemme på mit værelse d:

  • #13   8. apr 2012 anders - fedt man! smiley
    En ordenlig milf!



    - Jeg var 15 - 16 ca.


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #14   8. apr 2012 Mikko: hun var vildt lækker, super god krop. Har senere været sammen med piger omkring 20 år gamle, og hendes krop var lige så flot, det var kun ansigtet og hænderne man kunne se alderen på. Pæn og flot dame smiley

  • #15   8. apr 2012 13-14år i et legehus

  • #16   8. apr 2012 13, hun var 15,
    hjemme ved hende smiley


  • #17   8. apr 2012 Ahhh sex... det bedste i verdnen smiley

    hmm det var da jeg var fjorten år og 3 måneder.. på min kærestes værelse smiley


  • #18   8. apr 2012 var lige godt 12

  • #19   8. apr 2012 Jeg var 11 år og hun var 31.. >.<


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #20   8. apr 2012 Ooh Martin S, det kræver sgu lidt en forklaring! smiley

  • #21   8. apr 2012 Der er vel ikke så meget at fortælle, ikke andet end hun blev arresteret efterfølgende..


  • #22   8. apr 2012 jeg var 18 og ved min ex

  • hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #23   8. apr 2012 15 med min nuværende kæreste smiley

  • #24   9. apr 2012 13 ved mine bedsteforældre smiley

  • #25   11. apr 2012 ha ha martin du sku sjov mente hun så det var det værd

  • Gear og L
    Gear og L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #26   26. apr 2012 18 og hjemme ved hende. Nok faktisk det bedste knald jeg har haft smiley Var på date kl 15 om eftermiddagen, og derefter kørte jeg hende hjem og blev inviteret med ind, så kom der film på osv, ud på aftenen skete der ting og sager og vi var sammen 3 gange der om natten, dagen efter var vi sammen 2 gange (1 af dem i badet). Alle standard ting blev afprøvet plus lidt ekstra smiley Så det der med at den første gang var lort, det gælder sku ikke for mig smiley

  • #27   26. apr 2012 Lars -> Det fortæller historien ej smiley

  • #28   27. apr 2012 ha ha nej sørgeligt nok for den historie lyder til og være vældig sjov

  • #29   8. nov 2012 16, i en brandert til en fest, med en kæreste på 15, jeg havde kendt i 10 dage.

    Ikke en succes.


  • #30   8. nov 2012 14 år og min eks på 15
    Hjemme ved hende smiley


  • #31   21. nov 2012 Jeg var 15 år gammel med min daværende kæreste som også var 15 smiley

    Det var i min seng ved højlys dag, med bamse og kylling i baggrunden.. Det var en weekend..
    Han var så sød. Han havde prøvet det før, og han ventede pænt, til jeg selv sagde jeg var klar. Det var stille og roligt, uden pres, og han tog meget hensyn til mig.

    Jeg er så glad for at jeg var 15 år gammel og at min første gang var med en som jeg havde stærke følelser for. Jeg var meget tryg ved det.
    Jeg har aldrig fortrudt det smiley


  • #33   21. nov 2012 15 år hun var 14
    hjemme på mit soveværelse, brugte hele natten på sex til solen stod op.
    Var sammen i 5 år.


  • #34   23. nov 2012 Jeg var 18, det var med min da værende kæreste som jeg var sammen med i 7 år.

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #35   25. nov 2012 20 en luder i Hamborg

  • #36   25. nov 2012 15, hjemme på hendes værelse

  • #37   16. jan 2013 17½ med en ekskæreste på mit værelse.

  • #38   16. jan 2013 Kan huske jeg gjorde det 1 måned før jeg blev 16. I min bette seng med min x kæreste som vi følgende fik et 11 måneders forhold ud af

  • Gedebuk
    Gedebuk Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #41   27. jan 2013 Jeg var 46 år - og gjorde det i min kærestes seng.
    Hun slog op med mig, da hun opdagede det.......og hunden blev aflivet.


  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #42   27. jan 2013 Skal vi væde på at "Se mig evt?" dukker op løbet af dagen med en lille historie smiley

    Jeg sætter mine penge på:
    1) Hun var under den laveste alder der bliver nævnt i tråden, højst 11 år.
    2) Fyren var langt ældre end hende
    3) Hun får på den ene eller anden måde, flettet ind at hun afskyr og ikke dyrker sex i dag.

    Kom med jeres bet smiley


  • #43   27. jan 2013 lige knap 18 år med min kæreste. Det var begge vores første gang og vi var sammen i et halvt år før vi gjorde det. Alt var planlagt så det var så specielt og romantisk som muligt...


  • #44   6. mar 2013 15 år og med min eks, på en kirkegård.. Jeg var gået kold og han tog chancen. Det fortryder jeg pænt meget..

  • #45   6. mar 2013 Pics or it didn't happen, Salle..

  • #46   7. mar 2013 ved fødslen får vi alle fisse smiley men det er over det hele haha

  • #47   7. mar 2013 Heldigvis ingen billeder lolwut smiley Så vidt jeg ved..

  • #48   7. mar 2013 Hah, måske er der en graver der er helt pjattet med sine optagelser fra overvågningen..

  • #49   7. mar 2013 13-14 år med en fyr der var gammel nok til at være min far! Det var mig der jagtede ham og nød det så meget at vi var "hemmelige" kærester til jeg var 22 og er idag de bedste venner. Temmelig farligt at tænke tilbage på hvad der havde sket hvis det var blevet opdaget.. Men det var mig der jagtede ham og havde forsvaret det til enhver pris.

    Ak ja! De ting man laver som ung når hormonerne går amok HeHe... Er også glad for at jeg fandt en moden da alt fik lov at gå i mit tempo og jeg satte grænserne hvilket vistnok var ret brede taget min alder i betragtning smiley


  • Gedebuk
    Gedebuk Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #50   7. mar 2013 Michael W.....

    Det lyder til at du syntes det er iorden med pædofile, for det er hvad han er - og så er det fuldstændigt ligemeget om det er mange år siden. En gang pædofil, altid pædofil. Skræmmende at du har den holding, når du selv er meget blandt unge drenge. Pædofile skulle tvangs-kastereres !!!


  • #51   7. mar 2013 Gedebuk.. Der tager du helt fejl, jeg er bestemt imod pædofili og du skal overhovedet ikke begynde at antaste noget som helst fordi jeg skater, køre/flyver med rc og har fingerboarding som hobby med en noget yngre generation end mig... Du kender intet til mig, min ex eller noget om hvordan vores forhold/venskab er eller var.. Han kom fra et hetero forhold med 2 børn som er ældre end mig og som jeg skrev, så var det mig der "jagtede" ham og ikke omvendt, jeg er den eneste fyr han har været sammen med og han er idag sammen med en jævnaldrende kvinde og har det godt sammen, jeg var bare heldig at jeg fik lov og at han ikke bare afviste mig i stedet.. Det var mig der ville ham noget så enormt og kæmpede længe.

    Så kan du kalde det omvendt pædofili eller hvad du vil... Det var altid mig der lagde op og aldrig ham og før du bygger et ramaskrig op om at jeg skulle være ok med pædofili så tager du sgu fejl, min egen kusine har været forulempet af hendes mormors kæreste da hun var lille og dette blev opdaget for et par år tilbage da svinet prøvet at begribe sig på min kusines datter og der er satme ikke nogen andre jeg ønsker at klippe bollerne af med en sløv hækkesaks... Men du er vel sikkert en af de fordomsfulde typer der mener at homoseksualitet er en synd og at alle ældre som er samme med yngre er pædofile... Da det var mig der ville have ham og udmærket vidste hvad jeg lavede "tidligt moden" så er der på ingen måde tale om pædofili og desuden er det meget normalt i gay verdenen at yngre finder ældre og omvendt, jeg er gift på 8 år og han er 25 år ældre end mig.. Er det så også pædofili? Tror du skal træde meget varsomt før du begynder at slynge den slags kommentarer ud når du tydeligvis ikke aner en kæft om mig eller min ex..

    Du syntes tydeligvis ikke at der er noget galt med dem hvor pigen er eller drengen er 14 og den anden 16, det er også en seksuelt lovlig person som er sammen med en ikke seksuelt lovlig person og denne sag skulle derved også betragtes som pædofili men nej, der er det fint nok... Mon ikke denne sag skulle have sådan et udfald fra dig fordi du ved jeg er bøsse og måske i dit sind er alle pædofile bøsser? Havde dette været rigtigt så forstår jeg ikke at størstedelen af pædofile er sammen med piger.. Fordi en pædofil er sammen med en dreng gør det ham ikke til bøsse og ja.. De skulle satme straffes hårdere end mord!


  • Gedebuk
    Gedebuk Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #52   7. mar 2013 Michael....

    Fortæl mig lige hvor jeg har omtalt noget om homoseksualitet ??
    Nej vel.......det står ingen steder.....

    Og jeg vil til enhver tid mene, at når en voksen (mand/dame) er seksuelt sammen med et barn - så er der tale om pædofili.

    Og systemet i Danmark har heldigvis samme opfattelse.

    Og til sidst, jeg er da fuldstændig pisse ligeglad med om du er homoseksuel.


  • #53   7. mar 2013 Jeg tænker lidt, havde Michael W været sammen med en meget ældre kvinde, havde det været mere acceptabelt i samfundets øjne, som eleven der har sex med lærerinden.

    Folks tanker vil være at han får erfaring fra en moden kvinde, og ikke at hun er pervers pædofil.

    Milf, milf, milf...


  • #54   7. mar 2013 Hvorfor skulle denne kommentar så tilføjes mig og ikke de andre som har skrevet at de var 13-14 år og sammen med en på 16? Jeg syntes at ordet pædofili skal bruges enormt varsomt.. Jeg husker tydeligt i folkeskolen at mange af pigerne i en alder af 13-14 år helst skulle have en kæreste fra de ældre klasser... Det var da ikke unormalt at en 13-14 årig var sammen med nogen på 16-17 år.. Men det var der ingen der sagde noget til..

    Desuden finder jeg det direkte fornærmende at du antager at jeg skulle være ok med pædofili og at det er skræmmende fordi jeg selv har venner helt ned i alderen, 12-15. Det er venner jeg deler en hobby med fordi alle mine jævnaldrende venner ikke har andet end babyer og sport på 2'ren hovedet. De er sgu blevet så kedelige efter de er blevet forældre! Jeg gentager igen at jeg udmærket ved at lovmæssigt var den ikke gået men eftersom JEG ville have ham, så kan jeg ikke se problemet, nøjagtig som når de små teenager piger forelsker sig i ham der er 10 år ældre end dem selv.

    Der har desuden været gentagne sager hvor unge piger og drenge har påstået at de er blevet taget på af en ældre, bare for at få opmærksomhed... Jeg er på ingen måder ok med pædofili og det forhold som jeg havde vil jeg aldrig betragte som dette da JEG var ham der ville have den ældre og var så heldig at det lykkedes mig.

    End of story...


  • #55   7. mar 2013 Lolwut - præcis... Hvorfor skal der være forskel om det er mand eller kvinde?

  • #56   7. mar 2013 Det er fordi hvis mænd er liderlige er de klamme, hvis det er kvinder er det frækt.

  • #57   7. mar 2013 Ligestilling? http://www.myfacewhen.net/view/4624-smile

  • Mette h
    Mette h Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 26
    #58   8. mar 2013 Jeg var sgu 12. Når jeg ser en 12 årige i dag, synes jeg godt nok det er for tidligt.. puha da.. Men hvad fanden.. Sket er sket smiley
    Min daværende kæreste, i hans kælder smiley ..


  • #59   9. mar 2013 Lige knap 18 år, i min daværende kærestes seng, og har desværre fortrudt mange gange

  • #60   10. mar 2013 Hmm tja...jeg gik vel i 3. klasse første gang vi "legede" doktor, han gik i min klasse. Ved sgu ikke om vi overhovedet anede hvad vi lavede, men det var spændende smiley

    Vi var kærester i et par år tror jeg, dog ikke sådan helt officielt tror jeg. Bare venner der var meget nysgerrige LOL

    Vi plejede at gemme os i skunken under taget hjemme ved mig oppe på loftet hvor vi havde dyner og masser af anders and blade hehe.


  • #61   12. jun 2013 13 år nytårs aften med en tøs på 18, i min kammerats søsters seng smiley ikk fordi det var det vilde sex smiley

  • #62   12. jun 2013 Wow.. Hvordan kunne det lade sig gøre?
    - Var hun bare gået under, og så så du lige en nem mulighed?


  • #63   26. sep 2018 Jeg var 18 og min x var 19 og det var til en fest

Kommentér på:
.....sex

Annonce