{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

henrik s
henrik s
Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132

din mening {{forumTopicSubject}}

jeg ville lige hører andres mening, jeg har lidt en diskution med min kæreste, hun skriver sveske til andre fyre, det synes jeg jo bare ikke lige det er normalt i et forhold, hvad synes du.. og jeg kan godt finde på at skrive et smiley og smiley til andre.. og det synes hun ikke at man gør når man er i et forhold.. kan i ikke hjælpe med at lukke denne diskution.. på forhånd tak:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  din mening
  • #1   22. sep 2011 Der er intet at diskutere så længe der ikke sker noget.
    Accepter hinandens måder at snakke til folk eller gå hver til sit..

Det er min mening smiley

• #2   22. sep 2011 Du skal ikke tænke på hvad andre synes det er i orden at gøre. Vi har alle induviduelle grænser, hvis man elsker sin kæreste respekter man sin partners grænser. Hvis du ikke synes det er okay, så bør hun lytte til dig efter min mening.

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #3   22. sep 2011 Hun kalder dem sveske, du har et billede af din mave BB, går ud på ét.
    Jaloux nørd.

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#4   22. sep 2011 dig på 11: vi er lige begyndt og komme sammen, og jeg har ikke været her inde i mega lang tid, så synes da du skulle lukke..

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #5   22. sep 2011 Hvis du går så meget op i hun skriver sveske til andre osv, så burde du også gå op i at få fjernet sådan nogle billeder

• #6   22. sep 2011 helt ærlig, han har ret. Det du gør er sku da uacceptabelt i forhold til det hun gør. Sveske=ven.

• #7   22. sep 2011 Seriøst du er 26 ?? Nu må du sgu lige blive voksen og klare den diskussion selv.. Selvom der slet ikke burde være nogen diskussion over sådan nogen banale småting...

Hvad havde du seriøst forventet at et forum som baboom kunne gøre for at løse dit problem med konen ? Og hvis i diskutere over den slags småting og ikke selv er istand til at løse det, så er jeres forhold sgu dødsdømt på forhånd....

• #8   22. sep 2011 Oh my god!!

Du er 26 år gammel!!

Get a grip smiley

Og sig lige "Hey sveske" til din dame fra mig af smiley

• #9   22. sep 2011 Hvis i først lige er begyndt at komme sammen og du allerede prøver at bestemme over hende, hvor længe tror du så selv det holder?

Du skal slet ikke blande dig i hvad hun skriver til sine venner, så længe at der ikke ligger mere i det end venskab!

• #11   22. sep 2011 Hold da kæft en tone folk snakker til hinanden i herinde:s

• #13   22. sep 2011 hej sveske;)

lige ordet sveske skriver jeg til alle også og ligger ikke noget i det, det er stort set det samme som søde:)

det skal man som kæreste ikke være bange for:)

det først hvis det går hend i hottie eller frække osv:)

nu kan jeg åbenbart ikke se dit mave billede.. men hvorfor skal man skjule det....?

det kan man da så veldigt gi gas med de billeder, de betyder jo ikke: hey tag mig.!!

så det syns jeg nu du skal tage rimelig cool:)

håber du kan bruge den mening til noget:)

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#14   22. sep 2011 julie p: har du aldrig kaldt folk sveske? eller gør du det kun hvis de ligner en gammel indtørret blomme

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#15   22. sep 2011 mie j: jeg har slettet billedet, fordi jeg har ikke brugt siden i lang tid, så det er væk nu...

• #16   22. sep 2011 nå ja ok men syns sku det fint man har sådan billeder.. så det er min mening man skal tage det helt roligt ang det, så bare længere oppe der var en der kommenteret på det.:)

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#18   22. sep 2011 Janni hans kæreste skriver: det kunne sku være rart hvis folk kunne snakke pænt eller skride af helvede til. og mie j vil du syntes om din kæreste havde en masse billeder hvor han viste alle dele af sin krop, for så må jeg sku lige sige der er jeg sku sige vi er gigantiske modsætninger ... HMM

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#19   22. sep 2011 hov .....Janni hans kæreste skriver: det kunne sku være rart hvis folk kunne snakke pænt eller skride af helvede til. og mie j vil du syntes om din kæreste havde en masse billeder hvor han viste alle dele af sin krop. For så må jeg sku sige der er jeg sku sige vi er gigantiske modsætninger ... HMM det acceptere jeg ikke!!!!!!!

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#21   22. sep 2011 jeg synes det er noget mærkeligt noget og diskutere om smiley´s.. men julie, jeg tror jeg har forstået din hentydning.. du mener bare det er en klam blomme, så det er din mening

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#22   22. sep 2011 og martin c.. du er da for dum og hører på

• #23   22. sep 2011 henrik S

Det her er ikke lastbil galleri . hvad med at bliv lidt voksen and dit privat liv og din billed profil.

• #25   22. sep 2011 "det kunne sku være rart hvis folk kunne snakke pænt eller skride af helvede til"

Nu skal man lige huske at feje for egen dør først ikk ;o)

• #26   22. sep 2011 hahaha, gå nu ind og få lettet trykket.. jeg tror det er det der trænger smiley

• #27   22. sep 2011 smil alle sine krops dele.. hmm nu taler vi lidt helt alm overkrop...
    men altså ja, hvis det er mig han vil ha så fuck andre kan se hvad de går glip af;)
    jeg er ikke jaloux anlagt så det skræmmer mig ikke.

men det er som man er..

• #28   22. sep 2011 Hahaha, jeg kan da kun grine ad det her!

• #29   23. sep 2011 Jeg Ctrl + S'er lige den her. Alt for godt smiley 26 haha.

• #30   23. sep 2011 HAHAHAHAHAAHAHA!!!!!

Ramte du forkert da du skrev 26.. Er du i virkeligheden 16, og det er din far der er trucker? Hvad sker der :D!

• #31   23. sep 2011 Altså vi er jo alle forskellige og har forskellige meninger og grænser. Jeg er selv MEGET jaloux anlagt, men min kæreste og jeg har været sammen i to år nu og er "still going". Selvfølgelig har vi haft vores kampe, men sådan er det.

Du må selv klare det med din kæreste! - Hvis det er over din grænse, så snak med din kæreste. Vil hun lave om på det, så er det fint. Vil hun ikke, så må du acceptere det eller smutte smiley

• #32   23. sep 2011 Så, så Julie P - Der er ikke noget galt i at have findet sin kæreste på Arto smiley

• #34   23. sep 2011 +1 til Julie smiley

• #35   23. sep 2011 hehe fuck det er alt for sjovt at læse det her

Kommentér på:
din mening

Annonce