{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.115 visninger | Oprettet:

Anders .
Anders .
Tilmeldt:
15. jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710

Er det ok at synes familiemedlem er sexet? {{forumTopicSubject}}

Inden i læser dette, så lad venligst være med at dømme mig..

Har gået med disse tanker i længe, er virkelig i tvivl om folk vil synes jeg er en pervers stodder, men jeg er nødt til at få lidt hjælp...
Det er lidt indviklet det her, så lidt forhistorie er vigtig:
Min mor døde da jeg blev født (hun var faktisk rigtig rigtig lækker, men det her er ikke omkring hende). Jeg voksede op hos min fars familie. Min far havde en masse følelsesmæssige problemer, og skred da jeg blev født.
Min barndom var rimelig rodet.

Da jeg voksede op følte jeg altid at der var en del afstand mellem min søster og jeg (måske fordi hun synes jeg er skyld i at mor døde?). Omkring 17-18års alderen begyndte jeg at lægge mærke til, hvor lækker min hun var, og følte mig lidt tiltrukket af hende.


Jeg vil ikke gå i for mange detaljer med det, men kort fortalt, så fandt jeg en video hun havde optaget. Hun var utrolig smuk og jeg følte mig tiltrukket af hende da jeg så videoen!
Hun havde ikke filmet den til mig, men til en anden.. Alligevel så jeg den to gange, og jeg havde sikkert set den mange flere gange, hvis ikke der var sket så mange dumme ting lige omkring den tid, som gjorde at jeg var nødt til at forlade hjemmet.. Min fars familie, som jeg boede hos, kom i problemer med loven.. det er en helt anden historie, og jeg taler ikke så gerne om det.

På det tidspunkt i mit liv var jeg virkelig tiltrukket af hende. Desværre kunne jeg ikke komme til at se hende, da hun sad inde..
Min ven og jeg hentede hende efter noget tid, og da jeg så hende havde jeg virkelig lyst til at knalde med hende! Hun var så lækker, det var helt utroligt. Når jeg ser tilbage på det kan jeg godt se hvor fucked up det er, men jeg tror også at hun havde følelser for mig på det tidspunkt.. Hun gav mig et køs, og det var ikke sådan en type kys en søster normalt giver een!

På turen hjem til min søsters venner, kunne jeg godt mærke at min ven og min søster var tiltrukket af hinanden.. Jeg følte ham lidt som en konkurrent, som om han ville tage min søster fra mig.


På det tidspunkt flyttede vi utrolig meget rundt.. stort set alle i min familie var eftersøgte.
Jeg er ikke stolt af min tilværelse dengang, men det var alligevel rimelig spændene!


Min ven og min søster var aldrig seksuelt sammen, så vidt jeg ved. De gik og flirtede og sådan, men der skete aldrig noget mellem dem.

Efter vi havde hentet hende, så vi ikke hinanden i lang tid. Jeg var begyndt at blive religiøs, og forsøgte at lade være med at tænke på min søster som en pige jeg var tiltrukket af, men mere som en pige der var min søster. Det var hårdt, og religioen hjalp mig meget. Det begyndte at gå ret godt i mit liv, og vi aftalte at tage ud og sejle sammen.
Da jeg så hende i verdens hotteste bikini blussede alle mine følelser op igen. smiley


Noget tid senere så jeg hende sammen med den ven, som tidligere havde hjulpet mig med at hente hende.. De var sammen som et par, hvilket ikke overraskede mig synderligt...

Vi var alle tre til samme fest, min ven var indendørs og jeg og min søster var udendørs.. Det var et ret intimt øjeblik, og jeg troede at vi skulle være sammen, men jeg tror at jeg må have ødelagt stemningen da jeg fortalte hende, at Darth Vadar var vores far og, at jeg var nødt til at finde ham og se ham i øjnene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ok at synes familiemedlem er sexet?
Kommentér på:
Er det ok at synes familiemedlem er sexet?

Annonce