parforhold gået i stå??? (sexliv) {{forumTopicSubject}}
hvad fanden skal man gøre, hvis ens parforhold ligesom er gået godt i stampe, og sexlivet virkelig halter, snakker 1 gang hver 14 dag, hvis man er heldig
vi har lidt legetøj, og sådan, og har prøvet at spørge om vi ikke skulle prøve noget nyt legetøj, har også foreslået om hun ikke kunne tænke sig lidt frækt tøj, men NEJ var svaret bare..................... ØVBØV
vi har været sammen i snart 6 år, og elsker hende rigtig højt, og har egentlig ikke lyst til andre piger, men man bliver sgu mere og mere fristet hvis man tager i byen og sådan
WHAT THE FUCK TO DOOOOOOOOO
vær venligst seriøse, JEG mener det seriøst
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 223
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 159 Svar: 951
okt 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 84
okt 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
aug 2009
Følger: 13 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 121
vi tager jævnligt ud og spiser, og alt det der........ det også skide hyggeligt
vi har også taget i forskellige sexbutikker og sådan, men hun finder aldrig noget spændende, som hun siger..
aug 2009
okt 2009
okt 2009
okt 2009
aug 2009
jeg har jo sagt det lige ud af posen og sagt jeg ikke har lyst til andre end hende, men får man ikke rigtig de behov dækket man har, jamen så bliver man jo lettere påvirkelig for fristelser i ved, og det har jeg virkelig ikke lyst til
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 142
.. Måske døjer hun med et eller psykisk?
- Kender ikke vedkommende og alt det der, men kunne godt lyde som om, at hun har mange tanker om forskellige ting?
.. Snak med hende om, hvad hun går og tænker på og sådan noget..
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
apr 2009
apr 2009
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
okt 2009
det kan også være hvis du prøver og lade være med at lægge op og være ivrig for at i skal have sex kan det måske være hun tænker HVAD FANDEN SKER DER HER er jeg ikke interresant mere og det kan måske sætte skub i sagerne hvis hun får lidt luft uden pres... men jeg ved det er svært har selv prøvet det var sammen med en i 10år og der var også perioder hvor der kunne gå alt for lang tid imellem og syntes a og til jo mere hun afviste jo mere prøvede jeg og presse på.. så kørte man faktisk bare i en ond cirkel hvor hun afviste og jeg prøvede...
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 95
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.642
i har været sammen i 6 år. vær gladere for at det ikke kom før
har været sammen med min kæreste i 10 måneder. og der har været lukket de sidste 2½ månede (snart 3)
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 74 Svar: 636
Mr. xXx: Jeg har været sammen med min kæreste i 5år, og hun gad heller ikke rigtig længere, vi har haft sex mindst en gang om ugen, ofte hver dag.. Hun mistede lysten, og gad ikke rigtigt længere.. Jeg gjorde noget specielt ud af det, hun vil altid gerne hurtigt og hårdt, men jeg gjorde det stille og roligt, og skiftede imellem hårdt og blidt, trak mig næsten helt ud, og så ind og ud men kun meget meget lidt, og når hun mindst venter det, så helt i bund, gør det flere gange, og så variere istedet for altid at lave det samme.. Bare fordi hun bedst kan lide det hårdt, betyder det ikke det SKAL være hårdt, for at hun synes det er dejligt.. Det var det jeg gjorde, nu er hun helt vild igen, og vil hver dag igen.. Håber du kan bruge det til noget..
Hun gad ikke have sex den aften, men med lidt overtalelse, fik jeg reddet vores sexliv..
Held og lykke..
jul 2010
Følger: 1 Svar: 119
Man behøver ikke altid spørge om hun vil prøve nyt undertøj osv... bare smid noget på sengen en dag efter arbejde og lav en god middag, for kvinder har sex/kærlighed det med at gå hånd i hånd... jo mere elsket hun føler sig jo mere lyst har hun... kan os være hvis selvtilliden er lidt i bund hun ikke har så meget lyst...
Så kom med nogen komplimenter... forkæl hende...
Og du skal aldrig sige til hende det er nemmere at falde for fristelsen hvis hun ikke opfylder dine lyster det er nok bare det største turn off ever...
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 74 Svar: 636
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 417
parforhold gået i stå??? (sexliv)