{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.780 visninger | Oprettet:

parforhold gået i stå??? (sexliv) {{forumTopicSubject}}

hvad fanden skal man gøre, hvis ens parforhold ligesom er gået godt i stampe, og sexlivet virkelig halter, snakker 1 gang hver 14 dag, hvis man er heldig

vi har lidt legetøj, og sådan, og har prøvet at spørge om vi ikke skulle prøve noget nyt legetøj, har også foreslået om hun ikke kunne tænke sig lidt frækt tøj, men NEJ var svaret bare..................... ØVBØV

vi har været sammen i snart 6 år, og elsker hende rigtig højt, og har egentlig ikke lyst til andre piger, men man bliver sgu mere og mere fristet hvis man tager i byen og sådan

WHAT THE FUCK TO DOOOOOOOOO

vær venligst seriøse, JEG mener det seriøst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning + afskaf haveaffald 1.660 kr.
  • Hænge stor lampe op 1.200 kr.
  • Fuge toilet 1.000 kr.
  • Afløbs ventil i håndvask sidder løst så vasken er utæt. 830 kr.
  • Sætte skab op badeværelse mm. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinstang 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parforhold gået i stå??? (sexliv)
  • #1   19. mar 2011 lol...

• #2   19. mar 2011 kan være der står en masse råd inde på ekstra bladets hjemmeside og noget med joan ørting

• #3   19. mar 2011 har selv lige været i nøjagtig samme situation jeg satte mig ned og tog er seriøs snak.... Har du prøvet det samme ku være det hjalp dig også

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #4   19. mar 2011 kan kraftig anbefalde en af joan ørtings bøger TA MIG mener jeg den hedder kommer med en masse input og rigtig spændene læsning både for hende og ham.. nu er det jo et svært spørgmål men overrask hende evt med en tur ud og spise og måske give hende en gave med legetøj når i kommer hjem... tage hende med i en sexshop.. se nogle film og få inspirresion.. det er tit små ting der skal til det er svært og svare på hvad der fungere for dig/jer og hvordan i har det

• #5   19. mar 2011 har snakket med hende om det, har endda sagt at det ikke går hvis der ikke rigtig sker noget, jeg kræver jo ikke ligefrem at hun ligger på ryggen konstant, men måske bare et par gange om ugen

vi tager jævnligt ud og spiser, og alt det der........ det også skide hyggeligt

vi har også taget i forskellige sexbutikker og sådan, men hun finder aldrig noget spændende, som hun siger..

• #6   19. mar 2011 rasmus, det har jeg gjort, det hjælper også i korteperioder, men det holder ikke i længden

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#7   19. mar 2011 tror det værste man kan gøre er og kræve noget BARE FORDI MAN HAR ET BEHOV... det bedste er og blive enige om at der skal ændres noget ellers tror jeg bare du skubber det længere væk... men en mulighed er en sexolog eller den bog som jeg nævner den får øjnene op for en masse ting både for manden og kvinden....

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#8   19. mar 2011 og lige en ting ang det legetøj det er svært og se på det om det er interessant det skal prøves smiley en mulighed var at du overrasker hende en dag med noget du har købt..

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#9   19. mar 2011 ja opfattede det lidt negativt smiley men ja self er det et behov man har og kan da sagtens følge ham.. man skal bare passe på med at prøve og presse hende.. og tit så snakker man om det at man vil have noget mere lige efter at man er blevet afvist og det er slet ikke det rette tidspunkt og gøre det på selvom det er der man har lyst til og snakke om det...

• #10   19. mar 2011 jeg har prøvet at snakke med hende om det, på tidspunkter hvor det har været belejligt uden at det har været situationer uden sex eller hvad der ligner.

jeg har jo sagt det lige ud af posen og sagt jeg ikke har lyst til andre end hende, men får man ikke rigtig de behov dækket man har, jamen så bliver man jo lettere påvirkelig for fristelser i ved, og det har jeg virkelig ikke lyst til

• #11   19. mar 2011 Tænker lidt, at der er en væsenlig faktor, der ikke er taget med her..
    .. Måske døjer hun med et eller psykisk?
    - Kender ikke vedkommende og alt det der, men kunne godt lyde som om, at hun har mange tanker om forskellige ting?
    .. Snak med hende om, hvad hun går og tænker på og sådan noget.. smiley

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #13   19. mar 2011 Det kan måske skyldes stress, prøv at gøre nogen af de ting hun plejer at gøre, eks. lave mad, vaske tøj, gøre rent, osv. (bare i en periode), og så lidt blomster.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#14   19. mar 2011 Der er selvfølgelig også den mulighed, at hun boller udenom.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#16   20. mar 2011 Ja, det er svært for os at svare på, det kan skyldes mange ting.

• hej d
    hej d Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #17   20. mar 2011 det er sgu sådan det er med de kællinger.. bare jaw den i hende når hun vasker op eller vasker dit tæj smiley

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#18   20. mar 2011 hvor er det dog sørgelig og se hvor useriøse folk kan være når manden rent faktisk spørger om noget rimelig seriøs...

det kan også være hvis du prøver og lade være med at lægge op og være ivrig for at i skal have sex kan det måske være hun tænker HVAD FANDEN SKER DER HER er jeg ikke interresant mere og det kan måske sætte skub i sagerne hvis hun får lidt luft uden pres... men jeg ved det er svært har selv prøvet det var sammen med en i 10år og der var også perioder hvor der kunne gå alt for lang tid imellem og syntes a og til jo mere hun afviste jo mere prøvede jeg og presse på.. så kørte man faktisk bare i en ond cirkel hvor hun afviste og jeg prøvede...

• #19   20. mar 2011 hey er gift og tro mig der er bare af og til hvor sexen ikke kommer hverdag eller hver måned i livet og andre gange 5 gange på en dag det skifter meget igennem årene tro mig er ikke mit første længere forhold det her men vis to elsker hinanden så kommer sex lysten altid igen det handler om og give tid og loft til hinanden hele livet igennem

• #20   20. mar 2011 mr xXx

i har været sammen i 6 år. vær gladere for at det ikke kom før
    har været sammen med min kæreste i 10 måneder. og der har været lukket de sidste 2½ månede (snart 3)

• #21   21. mar 2011 Henrik S: Hun har nok fundet en der er mere interessant..

Mr. xXx: Jeg har været sammen med min kæreste i 5år, og hun gad heller ikke rigtig længere, vi har haft sex mindst en gang om ugen, ofte hver dag.. Hun mistede lysten, og gad ikke rigtigt længere.. Jeg gjorde noget specielt ud af det, hun vil altid gerne hurtigt og hårdt, men jeg gjorde det stille og roligt, og skiftede imellem hårdt og blidt, trak mig næsten helt ud, og så ind og ud men kun meget meget lidt, og når hun mindst venter det, så helt i bund, gør det flere gange, og så variere istedet for altid at lave det samme.. Bare fordi hun bedst kan lide det hårdt, betyder det ikke det SKAL være hårdt, for at hun synes det er dejligt.. Det var det jeg gjorde, nu er hun helt vild igen, og vil hver dag igen.. Håber du kan bruge det til noget..

Hun gad ikke have sex den aften, men med lidt overtalelse, fik jeg reddet vores sexliv.. smiley

Held og lykke..

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #22   21. mar 2011 Hvad med at prøve at overraske hende med nået nyt undertøj du gerne vil se hende i? gør noget ud af det så får hun nok os mere lyst...
    Man behøver ikke altid spørge om hun vil prøve nyt undertøj osv... bare smid noget på sengen en dag efter arbejde og lav en god middag, for kvinder har sex/kærlighed det med at gå hånd i hånd... jo mere elsket hun føler sig jo mere lyst har hun... kan os være hvis selvtilliden er lidt i bund hun ikke har så meget lyst...
    Så kom med nogen komplimenter... forkæl hende...
    Og du skal aldrig sige til hende det er nemmere at falde for fristelsen hvis hun ikke opfylder dine lyster det er nok bare det største turn off ever...

• #23   24. mar 2011 Voldtægt, så du godt igang

• #24   28. mar 2011 Lea: Min kæreste ville smide mig ud, hvis jeg tog en anden med i sengen til hende, og hvis det var en fyr, ville jeg slå ham ihjel før han nåede at røre ved hende.. Så tror ikke helt det er den bedste løsning..

• #25   28. mar 2011 Gå fra hinanden...

Kommentér på:
parforhold gået i stå??? (sexliv)

Annonce