{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Hjælp mig piger. {{forumTopicSubject}}

Jeg står i en lidt svær situation hvor jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre.

Jeg savner min ekskæreste rimeligt meget og kunne godt tænke mig at være sammen med hende igen.
Hun var så til indflytter fest ved mig i går. Hun ville hele tiden sidde ved mig og på mig osv. og vi var så sammen senere på aftenen, hvor hun bagefter siger at det var en fejltagelse. Jeg tror et eller andet sted at hun savner mig men at hun er bange for at hvis vi finder sammen igen at det så går galt.
Hun ved godt hvordan jeg har det med det hele. Er bare bange for at skræmme hende væk ved f.eks at spørge om vi skulle prøve at finde sammen igen. Så jeg er lidt på bar bund lige nu.

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig piger.
  • #1   13. feb 2011 Nu er jeg godt nok ikke en pige smiley Men ..

Må man have lov og høre hvad grunden var til at i gik fra hinanden ? Tænker bare det måske godt kan have noget at sige, om det er en god idé at finde sammen igen

• #2   13. feb 2011 Hun siger det var en fejltagelse. Så er den vel ikke længere, hun var fuld du ved hvordan piger bliver når de er fulde smiley

• #4   13. feb 2011 Fordi at gnisten var forsvundet lidt.
    Vi boede også sammen. Havde tænkt mig at vi skulle bo hver for sig hvis vi fandt sammen igen for at komme til at savne hinanden noget mere, og for der ikke går hverdag i den igen. forresten så er det lidt over 2 uger siden vi slog op

• #5   13. feb 2011 Du siger selv gnisten er forsvundet lidt, men hvis du virkelig vil det her. Så sørg for den blusser op igen!

• #6   13. feb 2011 Men hun virker bare som om at hun savner mig smiley så ved ikke hvorfor hun siger det er en fejltagelse. Ved ikke om hun er bange for at få følelser for mig igen. Og så igen hvis ikke hun savnede mig havde vi nok heller ikke været sammen igår?

• #7   13. feb 2011 For mig lyder det som om hun har følelser for dig stadig, men hun prøver at benægte det (ved at sige det er en fejltagelse).

Du skal vel bare gå amok og "score" hende igen smiley Også hvis i ender sammen igen, så gøre som dorthe siger: sørge for at "vedligeholde" forholdet..

• #8   13. feb 2011 Dalle: Har helt vildt meget lyst til at snakke med hende om det, men er bange for at skræmme hende væk ved at virke desperat

• #9   13. feb 2011 Har prøvet det omvendt hvor jeg stod ligesom dig..
    Hver gang vi havde kysset eller noget i byen sagde han det var en fejl.. Først efter 3 år indrømmede han at han havde savnet mig dengang, men at hans egen stolthed var i vejen..

Så spring ud i det og sig du savner hende..

• #10   13. feb 2011 Vi kan ikke hjælpe dig, du bliver nødt til at mande dig op og snakke med hende..

• #11   13. feb 2011 Tak Nadia. sagde du til ham hvad du følte dengang?

• #12   13. feb 2011 Svend Å - Jeg sagde det og jeg viste det.. Jeg tudede hver gang han afviste mig.. Og kørte hver weekend 115 km for at tage i byen med ham og hans venner.. Og måtte ofte tage en taxa hjem.. (DYR fornøjelse!!)
    Men først efter 6 år kom han kravlende tilbage.. Og der var jeg jo kommet så meget videre at jeg ikke følte noget for ham..

Så du SKAL gribe chancen.. Ellers vil du fortryde det..

• #13   13. feb 2011 Nadia: Tusind tak for hjælpen:)

• #14   13. feb 2011 Dolle - Man dør uanset hvad smiley

• #16   14. feb 2011 inviter hende til en fest igen, med en masse andre fyre også. måske også nogen hun ikke kender... sætter hun sig ved dig igen, så er jeg dælme næsten sikker på hun også savner dig, men ikke vil vise det smiley

hvis ikke - så lad være med at invitere hende mere smiley

• #17   15. feb 2011 Meningerne er som du kan høre meget forskellige fra hvem du spøger, måske burde du tage lidt afstand fra hende i denne svære face, giv hende noget tid til at komme sig over jeres brud, og konfrontere hende så senere med dine følelser for hende, hvis du presser for meget på nu, vil hun højst sansynligt bare skubbe dig længere væk...piger er en del mere følsomme når de kommer ud af et forhold så giv det lidt tid...

Kommentér på:
Hjælp mig piger.

Annonce