{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

piger hjælp mig.. {{forumTopicSubject}}

Der er en pige jeg mægtigt godt kan li, jeg har ikke snakket ret meget med hende, men hver gang jeg kommer ind i butikken hun arbejder i smiler hun så sødt til mig at jeg næsten glemmer hvad jeg kom for! Hun ikke kun smiler, hun siger faktisk også hej og nævner mit navn, så jeg ved hun genkender mig og lægger mærke til mig. Så nu er mit spørgsmål så til jer: Hvordan ville i reagere hvis der sad en sedel med lidt sødt tekst og telefon nummer i vinduesviskeren på jeres bil? - jeg ved nemlig hvilken bil hun kører i.. Jeg vil ikke virke for påtrængende men samlidig vil jeg gerne i kontakt med hende:S så kan jeg gøre det på den måde eller virker det forkert? Vær søde og svar mig ærligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piger hjælp mig..
  • #3   27. jun 2010 Istedet for at smide et stykke papir på hendes bil så sig det da til hende. Alt andet er for useriøst.

• #5   27. jun 2010 nikolai R: lige præcis.. jeg føler mig påtrængende ved at gå ind og snakke til hende på den måde.. Og det vil jeg ikke!

• #6   27. jun 2010 Hvad så hvis hun ikke svare? Vil du så stadig komme i butikken?

Jeg ville spørge om hun ville med ud og have en Smoothie, når hun har fri fra arbejde.

Det simple er tit vejen frem.

Anders J@ Det hedder Initiativ smiley

• #7   27. jun 2010 jeg ved kun hun hedder sine/signe ved ikke om det er med eller uden g???:S

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #14   27. jun 2010 Hun er pisse træt af dig og hader dig langt væk, men smiler og siger hej fordi hun får penge for det.. smiley

Men ellers så prøv det da.. måske lige smid en rose med..
    Så måske hun skriver tak også er det ellers bare om at gå til den...
    Kan jo også være at det lige er dagen hvor hendes kæreste kommer og henter hende og de tager hendes bil, så er det noget lort for så har han dit nr... smiley

Held og lykke og skriv lige hvad du gør og hvordan det går... smiley

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #16   27. jun 2010 tror hellere du skal komme lidt før lukketid der hvor hun arbejder, og så sige til hende at du virkelig gerne vil på date med hende smiley piger kan bedre lige en dreng der ikke er genert men som tør stå face 2 face.

• #17   27. jun 2010 christian P .. jeg har netop tænkt på det med rosen, men har oss tænkt at hvis den nu ligger og steger i solen på forruden, så bliver den måske lidt "slatten" men ved det ikk!

• #18   27. jun 2010 Jeg ville nok syntes det var barnligt at han ikke kom og sagde det til mig istedet for..

Hvis hun smiler og siger dit navn når hun ser dig, betyder det ikke nødvendigvis at hun kan lide dig på den måde, men bare at hun genkender dig (hvis du fx er stamkunde og i har haft en samtale før)..

Du kan jo spørge om du kan give en sodavand eller en bruger når hendes vagt er slut smiley Så er det ikke så formelt som hvis det skulle være på resturant, men man kan stadig sidde og snakke sammen uden det behøver være en date smiley

• #19   27. jun 2010 Mads - det var derfor mit spørgsmål var rettet mod pigerne så jeg kunne finde ud af hvad de engentlig syns;)

• #20   27. jun 2010 Tanja *Mor til Katja * det har du selvfølgelig ret i - der er så kun dét problem at byen hun arbejder i, er der kun en daglig brugs og en spar købmand! Så der er ikke de store mulighedder?

• #22   27. jun 2010 i stedet for at smide det på hendes bil, så sig da lige at du synes hun skal give dig et kald, en dag hun har lyst til en tur i biffen, eller bare et eller andet, en is ved søen eller noget der bare tager 5 minutter (NEJ IKKE SEX)

det virker fandme MEGET bedre, og er billigere end det store bif og spis tur hver gang

det viser også at man ikke bare er desperat efter at finde en kæreste, og man finder hurtigt ud af om kemien er der

GO 4 IT, livet er for kort til at lade chancer som det gå forbi næsen, fordi man er for langsom i skoene

MEDMINDRE hun bare er en LUMSK sælger, som misbruger chame for at sælge og lokke kunder tilbage

har selv prøvet det

• #23   27. jun 2010 ALT SÆLGES BILLIGT PIGER J - Må jeg så spørge dig om du har et rigtig godt forslag til hvad je evt kan skrive?
    Har tænkt at skrive noget i retning af " Hej SIgne, Jeg vil mægtigt gerne lærer dig bedre at kende.. Hvis det er okay og du har lyst, så skriv til mig *(mit nummer) og selvfølgelig mit navn nedderst":) du har måske et bedre forslag? smiley

• #24   27. jun 2010 samt det med at smide en seddel i hendes bil virker sådan lidt stalker-agtigt

hvis man nu bare sådan flygtigt smider en lille frisk kommentar ud, satte ssig selv lidt på spidsen, vil få hende til at tænke, "han er sgu da ikke bange for at blive gjort til grin, og han GØR da lidt ved tingene"

det kaldes for URINSTINKTET, og viser at du er manden for hende der tør tage ud på de farlige jagttogt for at skaffe føden og sørge for overlevelse, det er hvad kvinder leder efter, bare lidt forsimplet

men reglerne er stadig det samme

hvem af jer piger/kvinder søger ligefrem en karklud der bare mest viser at han ligger på sofaen, og hver gang der er optræk til skænderi, går udenfor og vil løse tingene på sms eller på msn????

sårn fungerer det bare ikke

VIS du er den som der kan sørge for hende, og du har styr på tingene

• #25   27. jun 2010 Jeg vil gerne tilføje en idé til din idé.. Du går ind i butikken, finder noget du skal købe, tager en 100 kr. seddel frem, og inde i den lægger du et stykke papir, hvorpå der bare står dit nummer.. Du betaler med sedlen foldet sammen én gang på midten, smiler til hende, og når hun så tager imod sedlen og skal åbne, så falder den selvfølgelig ud.. Så smiler du bare og fortæller det er til hende, så siger hun nok et eller andet bla bla bla, det er jo en kvinde! Og så kan du tjekke hendes reaktion der.. Smågriner, smiler og rødmer lidt, så skriver eller ringer hun til dig!
    Hvis jeg var en tøs, så ville jeg være solgt på den måde.

Har engang selv skrevet mit nummer i en avis i toget, så gik jeg forbi en tøs og lagde den hos hende, sagde hun skulle læse om en historie på side 12, og så gik jeg ud af toget, da jeg skulle videre. Der stod så mit nummer stort henover historien.. Og formoder hun har kigget, for hun har skrevet smiley

• #26   27. jun 2010 årh det ville da være mega sødt:)

• #27   28. jun 2010 Hvis jeg var pigen ville jeg foretrække sedlen i vindueshviskeren - helt sikkert.
    Det med at kontakte hende i den forbindelse mens hun er på arbejde, det ville jeg ikke bryde mig om - ville føle mig presset. Men på den anden side, så kan jeg godt li idéen som babooms toilet kommer med. Jeg synes så igen bare ikke at du skal sige noget til hende i den forbindelse, bare smil sødt, når betalingen er iorden, så siger du bare høfligt farvel og smutter..
    Så giver du hende valget - uden helt at konfrontere hende helt og alligevel lidt ved bare at stå foran hende:)
    Jeg villle være utrolig smirgert! og nysgerrig! smiley

• #28   28. jun 2010 6nul6nul6 * - i det fine vejr kan man jo købe en sodavand (til hver ;)) og sætte sig på en bænk/sten/græsplæne

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #29   28. jun 2010 Hun vil da ikke andet end at syns det er mega sødt! smiley

• #30   28. jun 2010 Nu må vi se, jeg har i hvert fald lagt en sedel og en lille lyserød rose under vinduesviskeren i dag.. Og så håber jeg bare på det bedste

• #31   28. jun 2010 skriv endelig en update når der sker noget nyt

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#33   29. jun 2010 UPDATE!!!

• #34   29. jun 2010 Ja, hvornår skal vi komme til bryllup og barnedåb?!

• #35   30. jun 2010 FUCK! - ja så fik jeg endelig et svar, og selvfølgelig har hun jo en kæreste.. Det var da også direkte dumt og naivt af mig at tro en pige som hende render rundt som singel! Hvorfor skal det altid ske for mig, jeg er åbenbart altid den der kommer for sent så damerne altid er optaget. Og skulle det endelig ske de ikk er, så er det ligemeget hvad man gør at søde ting så er der sku aldrig "bid"! - Så nej, Lokum, intet bryllup eller barnedåb i denne omgang:S

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#36   30. jun 2010 Aj, hvor det typisk. Men du gjorde et forsøg.
    Og det er super sejt! smiley
    Men hun skrev jo til dig? Siden du ved hun har kæreste?

• #37   30. jun 2010 Ja det gjorde jeg smiley ja, hun skrev en lille besked hvor hun sagde tak for brevet og hun syns det var modigt gjort men hun havde en kæreste.

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#38   30. jun 2010 Det er da altid noget at hun skrev til dig smiley
    Men ih hvor irriterende. Så må du ud og lede efter en anden.

• #39   30. jun 2010 nej, jeg vil ikke lede efter en anden.. Jeg vil opdage en anden..

• #40   30. jun 2010 Ej hvor ærgerligt.. synes ellers det var super modigt gjort

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#41   30. jun 2010 Ja okay. Så opdage en anden..
    God idé... Du har jo egentlig heller ikke travlt smiley

• #42   30. jun 2010 Så må du forklare, hvorfor det er dig hun skal have ;-)!

• #43   30. jun 2010 Nej, jeg har bestemt ikk travlt smiley
    Toilet - Ja for hun er en pige der er værd at kænpe for smiley

• #44   30. jun 2010 Hvad laver du her så? smiley

• #45   30. jun 2010 har hun ikke skrevet endnu?

• #46   30. jun 2010 jo hun skrev tidligere i dag og fortælte at hun allerede havde en buk..

• #47   1. jul 2010 nitte hva, så er hun jo kun en narrefisse

• #48   1. jul 2010 Arh, hun er vel ikke en narrefisse, fordi hun har en kæreste i forvejen? folk render jo ikke rundt med et skilt, der beskriver deres status smiley

Sys det er fedt gjort af dig, 6nul6nul6 * , og er sq ikke engang sikker på at jeg selv ville ha mod til sådan noget smiley

• #49   1. jul 2010 hvad sagde hun?

I kan jo starte ud med at være venner, når man er ung er kærligheden lidt løbsk smiley

• #50   1. jul 2010 Nikolai R - Jeg ville ikke har sagt det anderledes hvis jeg ikke var mor..

Hvor mange kender du der har mødt hinanden som unge og holdt sammen hele livet?

• #51   4. jul 2010 Rigtig fedt at du gjorde det - mega modigt!
    Ærgeligt hun allerede er optaget, meeen sådan er det ..

Kommentér på:
piger hjælp mig..

Annonce