{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

dannie j
dannie j
Tilmeldt:
15. nov 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været sammen med min kæreste i nu 2 år. VI har haft en del op og nedture men nok ligesom alle andre, jeg er lidt den jaoulu(staves) type, nå men her kommer mit spørgsmål: Jeg synes min kæreste har fucked pænt meget op igennem tiden men ved b are ikke om det er mig der er for sippet men, hun started med at danse op af en fyr I byen, og hendes undskylding var at hun altid har syntes han var mega lækker, , og så skrev hun til en af hendes ekskærester at hun ville have hans pik, men der sagde hun at det bare var for sjov, så skrev hun til en anden eks at hun lå i bare patter ude i haven, så tog hun en eller anden fyr med hjem efter byen der var godt nok andre med også men de sov i samme seng og det synes jeg bare ikke er iorden, og til den samme fyr skrev hun også at hun ville I sol med altså de der solarier. Jeg ved godt nok alt det her fordi jeg tjekker hendes facebook, det ved jeg godt ikke er iorden men føler mig liidt nødt til det.. Hvad skal jeg gøre her? Gider ikke alt det der macho pis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp?
Kommentér på:
Hjælp?

Annonce