{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.818 visninger | Oprettet:

Esben
Esben
Tilmeldt:
20. apr 2018
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 61 Svar: 1.966

Hjælp. {{forumTopicSubject}}

smiley LAV RINGE I VANDET smiley

Er blevet kontaktet af en hjemløs der er blevet overfaldet og havde ikke pengene til den medicin der skal til for at der er styr på de skader han har fået sig.

Manden har ALDRIG spurgt om penge før og lød presset....
Kan man andet end spørge hvor meget koster det ???? Jeg kan ikke.

Nu vil der sidde nogle og tænke at jeg er en nar at smide 500,- afsted til en hjemløs der ringer og beder om hjælp - fordi han vil drikke pisset op 😱

Faktum er bare at jeg syntes at vi som mennesker skal tro på det bedste i andre mennesker.

Nogle vil måske endda mene at jeg laver dette opslag for at få skulderklap ... men der tager du fejl.. opslaget her er lavet for at sprede ringe i vandet ....

Gør noget godt for dig selv - hjælp andre !

Del opslaget og lad ringende sprede sig smiley
Lad os stole på hinanden smiley

Man behøver ikke at kaste penge efter de hjemløse - det er ikke det jeg mener...
Smør 10 Sandwich skrid ud i gaderne og glæd en der mangler smiley

Fordelen er at du hjulpet et menneske og når du sidder i din sofa med benene oppe i dit hjem - så har du en fed fornemmelse i maven .... Den følelse kan ikke beskrives - den skal opleves smiley <3

Og for en god ro og ordens skyld - så er det mig privat der har overført beløbet og ikke min forening (Vi-gør.dk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.
  • #1   12. maj 2018 Kopi med tilladelse.

  • #2   12. maj 2018 Nu kommer jeg ikke så meget ind til midtbyen længere - men tidligere så sad der eller stod der som regel en eller flere der havde brug for en skilling -- eller nogen der stod og spillede og der var en skål, man kunne komme penge i ------ da har jeg jo givet mange stillinger væk
    ----- Men nu om stunder er der jo ikke nogen efterhånden, der har kontanter på sig - ja så er der snart kun Hus Forbi smiley

    Men JA jeg vidste da godt, at der var en stor chance for, at de penge, jeg gav, de gik til sprut !!!!


  • #3   14. maj 2018 Jeg ser færre og færre "Hus Forbi" sælgere her i byen.

  • #4   14. maj 2018 Der er to steder, jeg mest møder Hus Forbi sælgere
    - det ene er inde i banegårdshallen i Århus -
    -- det andet sted er ovre i Meny - der hvor man går ind i butikken


  • #5   16. maj 2018 Jeg talte med en igår udenfor Føtex.

Kommentér på:
Hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce