{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En man kan stole på...
  • #1   9. jan 2011 Det er der vil, det er da derfor der er så mange der gifter sig....

• #2   9. jan 2011 Umiddelbart ja, men lev livet og find ud af det. Ellers finder du jo aldrig personen.

• #3   9. jan 2011 Jeg er sammen med min kæreste på 5.år, og vi kommer sgu ikke altid lige godt ud af det med hinanden, men andre gange har vi det fantastisk, og hende stoler jeg 100% på.. Så de findes derude et sted.. smiley

• #5   9. jan 2011 Alt er vel relativt.

• #7   12. jan 2011 Ahh mimmi den holder sku ik..

Der er løgne og så der hvide løgne.. Altså ting i bare ik vil høre og derfor pynter vi PÆNT på det.. Altså helt seriøst i vil ik vide hvad vi laver med gutterne efter 3 ugers indspærring med diskution om gardiner/at skulle male stue osv osv osv..
    Selvom vi ik er utro vil i jo ik høre om os stå og kamp ørle ned i fru hansen postkasse eller hva der nu forgår smiley

• #16   13. jan 2011 Naah sådan er det altså ikke...
    Hvis i så fik at vide hvad vi enlig havde lavet så skal vi også til at forklare hvorfor vi gjorde det, altså så ødelægger i helt det man nu kan huske af en fed aften med at skulle sidde og bund analysere alt hvad man havde fortaget sig..

Der er bare ting der ik behøver at blive sagt i et parforhold..
    Hvis man skulle være 100% ærlig 24/7 så ville det bare ik holde i længden..

Kan du lige forstille dig vi havde haft en hård dag på arbejdet og bare ik magtet noget resten af dagen, og så kom i ind i stuen og begyndte at snakke og vi så bare vendte os om og sagde "gider du ik lige holde kæft, jeg magter dig ik lige nu for at være ærlig".. Det kan du godt se ik.. Ik altid det er ærlighed man kommer længst med smiley

Kommentér på:
En man kan stole på...

Annonce