{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Findes det ? {{forumTopicSubject}}

Findes der en pige i det her land, som besidder nogle meget enkelte kvaliteter ?

Loyal og tillidsfuld
Indhold i sit liv
Intelligent
Humor
Selvtilld
SELVVÆRD!!
Styr på tingene
Potientiale
Godt udseende
Charme
Situations fornemmelse
Interesser

Kender i hende? Har snakket med flere venner som lige som mig siger det er "drømmepigen"... Men de har aldrig mødt en med de beskrivelser

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Findes det ?
  • #1   5. nov 2010 Eller det er måske for meget forlangt ?

• #2   5. nov 2010 tja drømme pigen findes vel lige så lidt som drømme manden...

men kan ik få det hele.... men vel heller intet sjovt ved det hvis alt bare var perfekt...

• #3   5. nov 2010 Tror sgu det er for meget forlangt :o)

Og hvis hun besider alt det når du møder hende. Hvad er der så at arbejde på sammen?`

Eller måske er problemet at hun netop har "indhold i sit liv" i form at en kæreste og derfor ikke er tilgængelig for dig...

• #4   5. nov 2010

jamen et hurtigt svar ja det gør hun hvis man tror på skæbnen smiley

• #5   5. nov 2010 Tja i har nok ret.. smiley Men det er jo heller ikk beskrivelsen på perfekt... Det er nogle ting som jeg selv mener er krav. Og det meste af det er jo os ting jeg ville se hos rigtige venner smiley Altså, selvfølgelig ikk så noget som godt udseende smiley

• #6   5. nov 2010 Kommer jo helt an på om hun har samme syn på de værdier som du har.. Måske i ikke finder de samme ting sjove, men alt andet er spot on? Så du lige vidt smiley

• #7   5. nov 2010 Jamen det er jo underordnet om jeg finder hendes interesser spændenede.. Det at hun selv gør og er ligeglad med hvad andre sysntes viser jo bare hendes selvværd er iorden hvis du forstår smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #8   5. nov 2010 det findes ikke! men du kan bare gå efter de grimmeste så bliver de sku nok hængene haha

• #10   5. nov 2010 Jamen hvis du selv kan sige du besiddet det hele på listen.. Så det kun fedt.. Og så det ligemeget med hvad andre sys smiley

• #11   5. nov 2010 Er der noget specialt på "listen" som du mener med det Heidi ?

• #12   5. nov 2010 ... Loyal og tillidsfuld - Man kan stole på personen, og er ærlig overfor hinanden (meget simpelt sys jeg)
    ... Intelligent - Ikke at man har en Ph.d eller doktor grad- Men man har en virkelighed fornemmelse og inteligents til at klare sig smiley

... Humoristisk - At man ikke er en tør rosin hvor det eneste og mest morsomme der er sket er man har kommet til at spille en falsk tone på en harmonika

... Selvsikker - Siger sig selv. tror på sig selv

... Potientiale. Har nogle mål og en mening med sit liv
    ... Pæn på ydre. Ikke ligner et traffikuheld. Ikke at man skal være model. men normal
    ... Charme . At man hvis man ikke har det bedste udseende, har en charme ? Eller hvis man er mega lækker at man så stadig er charmerende

... Situations opfangende At man ikk skider midt på gulvet i føtex og opføre sig pænt, og behandler folk med respekt !
    ... Interesser - At man har nogle interesser og noget at gå op i

• #13   5. nov 2010 Jeg forventer ikke ret meget af folk.. smiley Kommer an på hvad jeg skal med dem smiley hader ingen mennesker om de så er krimminelle eller konger smiley Der ingen mennesker der er mere værd end andre. Og ingen har mere ret til at være her end andre smiley Men ja, jeg kan selv sige ja til alle sammen smiley Og jeg tror heller ikke det er urealistisk at man kan det smiley Dem der ikk kan er os dem med lavt selvværd smiley For alle ting på listen høre sammn med godt selvværd smiley Os det som er min mening smiley

• #14   5. nov 2010 vil gerne uddybe hvis du ikk er helt med smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #15   5. nov 2010 Heidi H
    vi har heldig vis ikke samme mening alle sammen, men det ville jo også være kedeligt

• #16   5. nov 2010 Simon : Nej så ville det være en meget monoton verden smiley Og den ville på ingen måder køre rundt smiley

• #17   5. nov 2010 Hehe fedt nok Heidi.. Men jeg møder mange mennesker i min verden som ikke forstår helt smiley Der mange mennesker der ikke helt ved hvad selvværd er. smiley Og det kan der ligge MANGE grunde bag smiley

• #18   5. nov 2010 Ja og nej..... Jeg er gået igennem rigtigt meget i mit liv.. Og har stået på egne ben fra jeg var 12.. Jeg er gået i krig med mig selv smiley Og jeg har en masse oplevelser fra min barndom (f.eks en fraværende far) som gør jeg har været på nogle forkerte kanter... Og jeg har prøvet det hele for at finde min indre ro, og har personligt fundet ud af at den eneste vej frem i livet, er at finde ro og hvile i sig selv, og ha selvværd, men jeg er 21 år :=)

• #19   5. nov 2010 Jeg besidder ikk had, jeg har mine grænser og mål. Jeg har mine meninger... Og er helt forstående over at andre kan have andre menninger og holdninger smiley Men hvis vi alle bare ku følge en simpel livs vej, Behandl folk som man selv gerne vil behandles, og opfør sig ordentligt og med respekt... smiley

• #20   5. nov 2010 Den der pige findes kun i dine drømme..! smiley

• #21   5. nov 2010 Drømme kvinden!
    Pariser røv og minimum str DD, og så ska hun være lækker.

resten klarer man hen af vejen

• #22   5. nov 2010 Kaare R

Kunne man være lidt mere overfladisk? :S

• #23   5. nov 2010 andreas J - Kan følge dig rigtig meget i de ting du siger, og tror også jeg har været mange af de steder du har, uden at sige det med sikkerhed. Og jeg vil sige, at jeg ikke syntes din liste ikke er urealistisk, men at vil du finde den person er det vigtigt at være målrettet og ikke gå på kompromis med dine værdier, da det tit ender ud i ingenting. Og ikke mindst at du ved hvem du selv er og som du siger, hviler i dig selv smiley

• #24   5. nov 2010 mennesker, i tager fuldstændigt fejl. nok man damerne gå og bilde sig det ind, men der er forskelligt fra person, til person, hvor man antager damens holdninger, og omvendt. Du skal personligt helt selv vurderer pigen.

Folk kan skrive "de findes" men så findes de, til deres tildækning af behov.
    Hm. Nuvel, der er 100 % en som er så "perfekt" til dig. Altså det er jo ikke fordi, der kun findes 20 piger i den her verden.

• #25   5. nov 2010 man = kan

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #27   5. nov 2010 "problemet" med din liste er at succesraten for at opfylde dine krav afhænger af den person, der læser listen....

uden på nogen måde at bitche over min egen kæreste, så vil jeg selv mene at der er mange punkter på din liste hun IKKE lever op til...
    spørger du hende selv mener hun at hun opfylder dem alle.

styr på tingene, nej i mine øjne da hun er et rodehoved og ikke aner en skid om økonomi, ja i hendes øjne, hun er 30 og har klaret sig fint indtil videre smiley

situationsfornemmelse, nej i mine øjne, ja i hendes osv.....get it?

mange af dine punkter kan du fortolke individuelt....derfor bør du jo finde en pige som fortolker punkterne på samme måde som dig...

• #28   5. nov 2010 Amalie min gud! S

og du fandt ikk lige ironien?
    eller ska jeg prøve og skrive det igen?

• #29   5. nov 2010
    kaare R

Kunne du ikke se det i det jeg skrev ? smiley

• #30   5. nov 2010 Jeg vil våge at påske at min kæreste er BLEVET det, men det var hun ikke fra starten af. Bl.a. den gode selvtiliden og selvværd har jeg givet hende med tiden. De andre besad hun allerede fra starten af.

• #31   5. nov 2010 jaa hun findes! MEN JEG HAR FORLÆNGST HAPSET HENDE!

• #32   5. nov 2010 hartung K
    Så er der flere af dem smiley

• #33   5. nov 2010 hva søren smiley

• #34   5. nov 2010 den er jo lidt svær for det kan sagtens være der er en der besidder mange af de ting men fx har humor men ikke den samme som dig. Jeg tror man skal droppe de der tjek lister og se hvad tiden bringer. Måske kan man leve med at personen lige mangler et par af de ting, men at man stadig kan få det til at fungere. Du har sikkert også nogle fejl selv.. det har vi alle jo smiley

Kommentér på:
Findes det ?

Annonce