{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.044 visninger | Oprettet:

Første Date... {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge.

Ja nu tager jeg changen og skriver herinde, håber virkelig at folk vil svare seriøst, da det er et seriøst spørgsmål, tak smiley

Nu til mit spørgsmål, lige med lidt baggrunds historie:

Jeg har haft et godt øje til en sød pige på arbejdet, hen over sommeren. Der var for nyeligt en personale fest, hvor vi snakkede og dansede en del sammen, og jeg følte der var noget imellem os.
Og jeg blev virkelig glad da hun så havde skrevet til mig dagen efter på facebook, hun skrev godt nok bare "tak for en dejlig aften", men det var nok til at holde mig kørende i en uge. (hun tog på ferie dagen efter festen).
og jeg er gået hen og blevet små-forelsket smiley

hun er kommet hjem igen og vi har nu skrevet lidt sammen over facebook, og hun vil gerne på date med mig (Yes!), så nu kunne jeg godt bruge lidt idé´er til en date... jeg har kikket på nettet efter et arrangement vi kunne tage til i enten hendes eller min by, men uden held. og jeg ved ik om det er lidt for kedeligt med en Restaurant-Bio tur ?, jeg vil jo gerne se hende igen smiley

Please lad vær´ med at være ubehøvlede/sjofle, tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første Date...
  • Skjold B
    Skjold B Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #1   26. okt 2010 jamen så skriv dog hvor? jeg kan da finde massere at arrangementer:

    aok.dk

    men hvis du bor i det mørke jylland, så hjælper det jo ikke noget.


  • #2   26. okt 2010 sydfyn smiley

  • #3   26. okt 2010 Nu spørger du digselv, hvad er formålet med en date? At gå i biografen og snige armen rundt om hende ligesom i film? Nej, det her er den virkelige verden hr.. En dates formål er at de to interesserede personer lærer hinanden bedre at kende. Hvad gør du så? Tager hende et sted hen hvor I kan snakke sammen i afslappede omgivelser, men hvor I har noget at lave imens, så I har en undskyldning for stilhed og tænkepauser, som naturligvis vil forekomme medmindre I med det samme kommer til at snakke om noget der kan snakkes om i mange timer. Derfor er klassikeren at gå på rasturante rent faktisk stadig den bedste form for date. I får mulighed for at glo på hinanden, være stille uden at det er pinligt, og snakke. Værsgo.

  • #4   26. okt 2010 BaBoom's Cykel - ja selvfølgelig er det jo for at lærer hende bedre at kende, og jeg spurgte hende om hun ville med ud og spise en aften, det svarede hun ja til smiley
    det er efterfølgende jeg har tænkt på om vi evt. skulle lave noget andet også, altså et stand-up show, teater stykke eller andet ???


  • Skjold B
    Skjold B Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #5   26. okt 2010 Sydfyn... dejlig sted smiley
    Og lad være med at lytte til Hr Cykel, restaurant er ikke nødvendigvis en vinder. Tage hende med hvor du selv føler dig godt tilpas, så slapper du selv af. Og når du slapper af, så viser du hvem du er og det er jo det hun er faldet for til at starte med. Om det er bowling eller dirt-bike, vis hende hvem du er så skal hun nok hoppe på.

    Og når det så virker, så send lige en besked. Kender ejerne af et lille B&B i noget der hedder "lunderborg" eller noget i den stil. Så kan det jo være date 2 eller 3 smiley


  • #6   26. okt 2010 Skjold B - ja her er skønt smiley
    Bowling havde jeg da helt glemt, classiker ! men ja du har nok ret i at jeg vil være mere mig selv i vandte omgivelser, men det gør heller ikke noget hvis hun også føler sig lidt på hjemme bane, hvis du forstår ?


  • #8   26. okt 2010 Lemminger - ja det har jeg også tænkt på, men vil jo gerne vise lidt initiativ og at jeg gerne vil det smiley


  • #9   26. okt 2010 det ville da værre rart hvis der var nolge piger som ville komme med et forslag også ? smiley

  • Skjold B
    Skjold B Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #10   26. okt 2010 NEJ!!!

    Lad være med at spørge hende! Helt Seriøst! Vis noget initiativ, og find på noget selv. Vis at du kan selv.... når i bliver kærester får du masser af "muligheder" for at spørge hvad hun vil. Tro mig... smiley

    Nu har du chancen for at imponere hende lidt, og tage styringen. Og nu vil du gerne have at hun også skal føle sig godt tilpas. Men tro mig, hvis du selv har det godt med det I laver, så skal hun nok også slappe af og nyde det.

    Hvis du bor alene har du alle muligheder for at score et par billige point, ingen kvinder kan stå for hjemmelavet mad...


  • #11   26. okt 2010 Skjold B - "når i bliver kærester" I like that smiley

    men ja jeg vil give dig ret i det du siger.
    Jo jeg har egen lejlighed, og er faktisk kok... har tænkt på at invitere hende hjem, men er det ikke lidt for tidligt at invitere hende hjem ?


  • Skjold B
    Skjold B Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #12   26. okt 2010 Slet ikke, jeg er enig med Christian, de bedste dates er derhjemme hvor du kan vise hvem du er. Hun vil aldrig få et bedre indtryk af dig end det hun får i dit eget hjem.

    Hvis du vil tage lidt af presset af, så spis hjemme og bestil biograf billetter til senere. Lad hende vide at I skal i bio efter i har spist, så slapper hun også af fordi hun ikke er "fanget" i din lejlighed.... men de billetter skal kun bestiiles, ikke betales.
    For hvis det går godt så kommer i til at snakke og hygge jer, og så behøver i ikke at gå videre nogle steder.

    Og når hun nu også er vild med dig, så vil hun ikke have noget imod at blive inviteret hjem. Bare husk at gøre det så afslappet som muligt, der må endelig ikke ligge noget pres i luften.

    Så skal alt nok gå godt, og når du så lære hende at kende så skal du nok finde på drømme-daten. Husk nu hun forventer ikke andet af dig, end at komme til at have en god aften.


  • #13   26. okt 2010 Skjold B - uha, det lyder som vise smiley det vil jeg kraftig overveje.
    nu ved jeg jo ikke hvor vild hun er med mig, men hvis det bare er halvt så meget, som jeg er med hende, så er jeg glad smiley


  • #14   26. okt 2010 *det lyder som vise ord*

  • Skjold B
    Skjold B Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #15   26. okt 2010 Du kan tage det helt roligt... hun tog trods alt kontakt til dig. Så der skal nok være noget der. Men som sagt, find på noget som er afslappet og ikke virker alt for opstillet og kunstigt. Og så kan du altid planlægge de helt store ting og sager når i kender hinanden bedre. Hvis nu I bliver nyforelsket, så vil selv de mindste ting imponere hende.

  • nicolai r
    nicolai r Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #16   26. okt 2010 Diller er vejen frem smiley

  • #17   26. okt 2010 Skjold B - Tak smiley

    nicolai R - udstemme herfra.


  • #19   26. okt 2010 Nu kan jeg se at du er uddannet kok, jeg synes bestemt at du skal lave noget lækkert mad til hende og dig.. tænde nogen stearin lys, også nyde maden, det ville jeg i hvert fald have det bedst med, som kvinde smiley ..

    Derefter kunne i tage ud og bowle, kun jer to selvfølgelig :o)

    jeg har ikke læst de andre kommentar, så ved ikke om foreslagene er brugt smiley ..

    Mvh Maja


  • #20   26. okt 2010 Nu har jeg ikke læst alle de andre forslag, men fyn.. Så kast hende ind i bilen og kør til Zoo, der kan man gå at snakke og have skide hyggeligt..! smiley Samtidig med man ser en masse! smiley

  • #22   26. okt 2010 Jeg var på date sidste torsdag... Og hende jeg var på date med sagde det sku være en utraditionel spændende date... ikke alt det cafe bio fis... :0)...

    Fint nok, jeg hentede hende på Amager, vi tog ind til et center og kørte gokart mod hinanden i 30 minutter, var en anderledes måde at starte dagen på, men hun ku li det...

    Efter tog vi på en hyggelig cafe hun foreslog... :0)
    Hvor vi sad i 2 timers tid og snakkede frem og tilbage..

    Så gik vi op af strøget, jeg havde i forvejen en tid hos tatovøren og pirceren samme dag, så jeg spurgte om hun var klar på noget rigtig utraditionelt.... Så vi røg ind til tatovøren først hvor jeg fik farvet min hånd op, og efter sku hun se jeg fik skiftet pircinger i kuglerne... ha ha.. hun gloede noget, men hun smilte da og syntes det var spændende.... smiley

    Vi sluttede aftenen af med at gå rundt inde i tivoli, og prøve lidt forskellige ting... Så pissede det ned med regn og vi gik hvert til sit, men alt i alt en hyggelig dag sammen.. :0) Nok den længste date jeg har været på .. men det var anderledes :0) og udfordrende!


  • #24   26. okt 2010 Julie P -> Helt sikkert... Men hun ville jo have noget anderledes... og hun syntes det var cool...

    Men jeg kan sagtens følge dig, men nu har vi snakket så lang tid sammen, så jeg havde på fornemmelsen hun var åben for det meste.. smiley


  • #28   26. okt 2010 Du scorer ingen piger ved at tage dem med ud og spise eller i biografen. Det synes de kun er plat!

    inviter dem med ud og lav noget sjovt. Gå en tur i parken, en kop kaffe, et eller andet hurtigt men helt nede på jorden.

    Jeg plejer altid at inviterer dem hjem til mig selv, der har man det bedst og er mest rolig. Eventuel sæt en film på og sæt dig i sofaen, hvis hun ikke sætter dig ved siden af dig, så ryk ikke tættere på hende, men fortæl hende hun er asocial. Nu har du kontakt, og forhåbenlig ved du selv resten.

    PS. De fleste piger ved: film hos dig eller hende = sex...


  • #30   26. okt 2010 hahahaha.. smiley Aalborg date.. det noteret! og husket!

  • #31   26. okt 2010 Sikken en masse svar smiley tak for det...

    Nu siger de fleste af jer, at hun skal inviteres på mad hjemme ved mig. det har jeg selvfølgelig selv overvejet, men er det ikke for tidligt at gøre det på første date ?

    Silver J - haha, ja det er da en date der vil noget... men jeg kan desværre ikke bare lige samle brandholdet til en øvelse, og tror ikke min holdleder er specielt opsat på en date-øvelse, hehe, og har desværre ikke et ekstra rum...

    og nej, ingen "Aalborg date" selvfølgelig...


  • #32   26. okt 2010 og hun har lige været i Zoo, for 2 måneder siden ved jeg, ellers en rigtig god idé smiley

    Julie P - hmm, ja det lyder faktisk som en hyggelig idé med en gang pool, men vi har dog ikke nogen pool-bar, jo altså på Heidi´s og diverse værtshuse er der da et poolbord smiley


  • #33   26. okt 2010 Det er vel hva man er til.... jeg er personligt ik særlig glad for de der første dates, hvor man tager ud og spiser, går i biffen og sådan. men selvf, sådan er vi forskellige, og hvis du er kok og god til at lave mad er det da en god ide.

    men jeg ville nu stadig været nervøs over sådan en date, da jeg ville frygte den pinlige tavshed der ku komme under maden... men nu har i to jo selvf snakket samme før, så måske ik så stor chance for den ville komme. men ik noget der ville logge mig til en første date med en.

    Så heller tage en tur i zoo fx, eller hva man nu ku finde på... så kan man altid tage hjem og spise samme bagefter...

    men held og lykke med det ihverflad smiley


  • #34   26. okt 2010 ja det er helt klart den pinlige tavshed jeg frygter mest, og det er måske nemmere at undgå hvis vi er ude...

    nu har jeg selv lige pynset på en idé,: ud og spise et stiile og rolig sted, intet fint, og så ind og se Simon Jul´s nye one man show, det ville da være sjovt ? eller ?


  • #35   26. okt 2010 Kanon ide... :0) gør det.. og skal du være rigtig fræk, ind og få lavet nogle pircinger i kolorius.. ha ha .. så er du 100 på der ingen tavshed er
    Kan varmt anbefales.. smiley :-D


  • #36   26. okt 2010 Christiano . - haha, tror jeg springer over det med pircinger, det er ik lige mig... smiley

  • #37   27. okt 2010 ja, forståligt, den kan sgu hurtig opstå hvis man bare skal sidde og spise..

    men det med at tage ind og se simon jul var da en god ide, hvis hun altså er til sådan noget. men ligemeget hva ku ik da nok få en hyggelig tur ud af det, og ja så evt noget mad før eller efter.


  • #38   27. okt 2010 Hun er ikke så meget for Simon Jul, fandt jeg ud af. Så nu er hun inviteret til en tur i zoo og så mad bagefter, det ville hun gerne smiley så nu er jeg spændt på hvordan dét går smiley

  • #40   27. okt 2010 Julie P: tak, håber hun bliver glad nok smiley Det siger du ikke, min mave snurre som en vaskemaskine og jeg tænker kun på én ting konstant smiley

  • #42   27. okt 2010 smiley

  • #43   27. okt 2010 Og vi kan hermed konstatere at du skal starte med maden hjemme ;).. Kok? Og så har du ikke tænkt på det smiley .. Og mens i spiser skal hun trække en seddel med en "oplevelse" eller tur i skal bagefter :P.. Du skal ikke tage stilling, viser initiativ og åbner muligheder for lidt af det hele, men lader "indirekte" hende bestemme xP..

  • #44   27. okt 2010 ¤Cawani - Nu med 2 rotte piger ¤ - tror ikke du har læst hele tråden smiley
    Men tak for dit forslag, god idé med de sedler. det kan blive date nr. 2 hvis den første går godt smiley


  • #45   27. okt 2010 Lyder jo super... Må vi håbe det går godt (: ønsker dig ihverflad held og lykke med det (:

  • #46   27. okt 2010 Jo, jeg har læst det hele.. Men først bagefter smiley Havde bare ikke lige tid til at rette min egen "fejl"..

  • #47   27. okt 2010 Sabine - tak smiley

    Cawani - hehe, okay, helt iorden, det er også lidt en lang tråd nu...


  • #48   27. okt 2010 Ja, lidt er det.. Med lange indlæg.. Og maden skulle også passes..

  • #49   27. okt 2010 ja det rigtigt, men det er dejligt at så mange skriver med gode forslag, det er jeg glad for smiley

  • #51   27. okt 2010 Silver - tak tak, ja jeg skal nok lige skrive hvordan det går smiley og ja jeg forstod godt dit indlæg alligevel, stavefejl er gratis smiley

  • #52   1. nov 2010 lige en test, kan åbenbart ikke skrive i dette emne mere ?

  • #53   1. nov 2010 Simpelthen mærkeligt, jeg har ellers en beskrivelse af dagen, men kan ikke oprette den, har prøvet at dele den op..??!!??

  • #54   2. nov 2010 Hey alle der har svaret, eller måske bare læser med...

    Det var så idag at vores date fandt sted, og det blev en rigtig god dag, lidt anderledes end jeg havde forestillet mig, på den gode mode smiley

    Jeg hentede hende i Nyborg hvor hun bor (jeg bor i Svendborg), og vi kørte ind til Zoo i Odense. Vi fik snakket en del, men alligevel fik vi set det hel ret hurtigt, så vi tog ind til gågaden og gik og kikkede og snakkede. Det var lidt køligt, så en kop varm kakao faldt i god jord og det var rigtig hyggeligt smiley
    Hun foreslog at se en tidlig film i biffen og det var jeg med på, så vi var inde og se den der olsen banden film. vi var alene i salen pga. tidspunktet (dejligt), og hun tog min hånd halvvejs i filmen, så jeg kan ikke rigtig huske slutningen smiley hun er en dejlg pige...

    bagefter gik vi på en café og fik lidt mad og vi snakkede videre, vi havde ikke spist hele dagen, men havde alligevel ingen appetit ?
    Jeg var ellers ret nervøs for at samtalen ville gå i stå, men det gik godt smiley

    Jeg kørte hende hjem igen, og fulgte hende ind til huset, i kan måske selv gætte hvad der skete dér smiley som sagt, hun er rigtig dejlig... og vi skal helt sikkert ses igen.
    Har aldrig smilet hele vejen hjem fra Nyborg før smiley

    Har mest af alt lyst til køre ud til hende igen...

    Tusind tak til alle jer som har skrevet, det er jeg glad for smiley


  • #56   2. nov 2010 Det var sgu godt at høre det gik godt på jeres første date (:

  • #58   2. nov 2010 Tak alle sammen smiley

  • #59   4. nov 2010 Silver : Forresten, under daten fandt jeg ud af at hendes far er tidligere brandmand, så hun har været med ude til mange øvelser før smiley Så har man da også noget at snakke med min (forhåbentligt) kommende svigerfar smiley

  • #60   5. nov 2010 Haha.. Hvor herligt.. Held og lykke fremover smiley

  • #61   5. nov 2010 mange tak smiley

Kommentér på:
Første Date...

Annonce