{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Første date
  • #1   12. sep 2009 Tror du ikke det kommer an på hvor godt pigen kender personen, plus hvordan daten egentlig går ?

  • #2   12. sep 2009 Som jesper L siger, så tror jeg det kommer meget an på om hun kender personen godt, evt. en ven eller lign. som hun har fået følelser for, eller om det er en eller anden hun har mødt over nettet og aldrig rigtig kendt...
    Hvis daten er en fiasko, tror jeg heller ikke man skal regne med noget smiley


  • #4   12. sep 2009 JA FOR HELVED!

  • #5   12. sep 2009 Hans H

    Lige netop!^^


  • jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 176
    #7   12. sep 2009 hvorfor skal alt her i livet være sikkert (sikker sex er en selvfølge) men hva er det der er så forfærdeligt ved at tage nogle chancer her i livet.
    Jeg har haft en hel del engangsknald og ja HANS H jeg havde overskredet de 11 stykker da jeg var 23. Sex er en fysisk ting som alle har lyst til. At elske med den du elsker og så at have sex med en anden er 2 forskellige ting, dejlige begge to :-)) men nu sker det jo at et forhold udvikler sig efter hed sex, men at nægte et forhold fordi at man har udvækslet kropsvæsker første aften er sgu lidt snobbet efter min mening.
    Jeg skal giftes her til foråret, og min kommende mand lå da i sengen på første date og han er her jo endnu ikke som kærestemateriale men som mand.
    Og nej man er sgu ikke billig fordi at man dyrker sex første aften. Det er et udtryk for at man har det godt... ( eller bare er stang lidderlig ;-p )


  • #8   12. sep 2009 Synes osse det kommer an på situationen, jeg havde sex med min nuværende kæreste på anden date og vi har været sammen lige siden 3 år lige om lidt! så nogen gange ja og andre gange nej !! XD

  • jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 176
    #9   12. sep 2009 Selvfølgelig kommer det an på situationen, men at dømme folk og synes at de ikke er værdige er noget gammelt bavl.
    Og nu er sex jo også individuelt, nogle mennesker er mere "frigjorte" end andre...


  • #11   13. sep 2009 Det med at sex på første date ikke føre til noget seriøst er noget fis !!!!!

  • #13   13. sep 2009 ja hver sin mening og holdning, men det forholder sig sådan at masse af forhold bliver til selvom man har sex på første date, så jo det kan lade sig gøre !!

  • Uffe S
    Uffe S Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #15   17. feb 2013 Jeg vil gætte på at der ca. er ligeså mange kvinder som mænd der har sex på første date smiley

  • #16   17. feb 2013 Uffe,
    kvinderne vil bare ikke indrømme det smiley

    De fleste kvinder ved inden for de første få minutter, om de har tænkt sig at have sex med manden. Så er spørgsmålet bare hvor længe de vil trække den efterfølgende.


Kommentér på:
Første date

Annonce