{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

mister mere og mere troen på kærlighed {{forumTopicSubject}}

historien er følgende (håber ikk det bliver for rodet)

Der er selvfølgelig en pige.. en jeg har fået en masse følelser for og hva har vi alt.. jeg har åbnet mig meget for hende og fortalt hvordan jeg har det med hende osv og hun siger hun ik ker klar til noget da hun har en masse at kæmpe med for tiden, flink fyr so mjeg er acceptere jeg det og siger jeg gerne vil være hendes støtte igennem det hele hvis hun manglede en der.
Vi skriver sammen idag hele dagen indtil omking kl 17 siger hun så at hun skal smutte, fair nok, hun havde nævnt hun fik besøg ellers ville jeg gerne ha set hende, the fun part er så det er en af mine bedste venner hun har besøg af! jeg er slet ikk sur på ham da jeg ALDRIG vil lade en pige ødelægge et venskab for mig uanset hvad. Men hvor fedt er det da lige hun kører et mindre dobbelt spil nu her..

Sidder og har en masse blandet følelser er både meget ked og sur og vli bare svine hende til men det nytter jo heller intet.. Synes bare jeg altid ender i de her situationer her hvor jeg står tilbage og er blevet, udskyld udtrykket, røv kneppet af en pige.. og jeg åbner mig ellers sjældent op for nogen som jeg har for hende.. smiley hvorfor er der ingen reele søde piger i den her verden?!?

ved ikk helt hvor jeg vil hen med det her men mangler bare lige at få det læsset af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mister mere og mere troen på kærlighed
  • #1   2. aug 2010 Lær udtrykket: Hit 'n' Run

  • #2   2. aug 2010 .Baboom's Producer .>> kan du uddybe?

    Dude D>> ja helt sikkert.. er bare så pissed på hende.. fandme en so hun er..


  • #3   2. aug 2010 Glem da hende find en anden smiley

  • #4   2. aug 2010 Jimmy C
    ja det sgu skod sådan noget men ved din ven så hun køre lidt et dobbelt spil.?

    Men ja det bare op på hesten igen, der er os en til dig derude som har fortjent dig det 100.


  • #6   2. aug 2010 Så kan i lære hvordan vi piger har det (:

    Fyre er ikke altid bedre . Det gælder også for piger ..


  • #7   2. aug 2010 Kiksen >> ja jeg følker også bare alt det jeg har lagt i det hele er bare spild og det eller andet sted smadre det mit selvværd og får mig til at følge mig mindre god..

    Niffen!>> har lovet mig selv når hun engang skriver at hun er tilbage igen at ejg bare ikk skriver til hende mere.. hun kan fandme pisse ved en sten nu her

    Tommy T>> han ved godt jeg har lidt for hende men det har han vidst også.. men som nævnt for vil og skal det ikk ødelægge et venskab for mig, venner betyder mere for mig i mit liv end min familie gør.. men er en anden historie..

    Jeg er der når du ikk trækker for .>> jeg er bare en reel fyr når det kommer til stykken og ik ken player type og hva man elelrs ville kalde det.. havde det nu været mr. smart ass det havde gået udover havde jeg kunne forstå det.. men hvorfor en reel fyr??


  • #8   2. aug 2010 Fordi nogle piger er fjollede . De tuder altid over at de bliver udnyttet af diverse fyre . Men når der så endelig er en fyr der behandler dem ordentligt ender det med at de pisse ham og op ned af ryggen (ligesom du blev) Sandheden er at mange piger vil have de slemme fyre som er nogle svin . De vil bare ikke indrømme det smiley

  • #9   2. aug 2010 Jeg er der når du ikk trækker for .>> så må jeg helelre være et svin fra nu af så.. være ligeglad med hende.. og aldrig ses med hende når hun vil ses.. drikke mig stiv konstant osv

  • #10   2. aug 2010 Prøv du bare at lig hende på is og lad vær med at kontakte hende . Og du skal heller ikke svare hende hvis hun skriver . Så skal du nok se smiley

  • #12   2. aug 2010 Jeg er der når du ikk trækker for .>> tro mig hun kommer på is.. SÅ meget endda..

    michelle M>> ja det siger du ikk.. jeg er nok en af de mest uheldige i det spil der..


  • #14   2. aug 2010 michelle M>> er jo både godt og skidt.. sidder bare her og kan bare ikk forstå at jeg bare ikk må ha bare lidt medvind i livet..

  • #16   2. aug 2010 Det er piger der er nogen svin.
    Mange piger, har det med at tage til fester hver weekend, hvor de så kan møde nogen "flinke drenge" der kan byde dem på en drink. Samme aften ender de i samme seng, helst uden tøj på.

    Sådan gør mange piger, gentagende gange.

    Så siger de jo at mænd er nogen svin - Ja I lader det gå ud over os andre udskyldige, som ikke kunne finde på den slags!, derfor får i lige tilbage af samme skuffe!.

    I ender jo i sengen med en ny person, i sengen, hver weekend, og hvis drengen så stikker af inden i vågner er han et svin. hm?. I har selv valgt at ligge jer sammen med en i ikke kender, og i gør det altid igen.

    Det er for det meste også piger, der er sine kærester utro - set fra min side.



    Men ro på.. Der findes nogen ordenlige modne piger derude et sted. Du skal desværre nok bare vente nogen år. Piger imellem 15 - 20 år er IKKE til at regne med, de er one, og modbydelige, satans dæmoner!. :D.


  • #17   2. aug 2010 Og jeg så ikke du var 28. men så er grænsen vel 15 - 30.

  • #18   2. aug 2010 Jeg kender godt historien, bare med omvendt fortegn..

    I fyre vil jo helst rende efter de kolde tøser, det er nok det der med at det man ikke kan få, er det der er mest interessant at gå efter...
    Jeg selv duer ikke til at spille kostbar og afvise en, bare fordi det er spillets regler.. Jeg troede heller aldrig jeg ville finde en, der satte pris på mig, men ham har jeg nu smiley


  • #19   2. aug 2010 *Det Bette Egern *

    Det er omvendt. Pigerne render efter drengene, og tænker "fuck min kæreste, han fand ikke ud af noget sidst, og det gør han sikkert heller ikke denne her gang"


  • #20   2. aug 2010 Måske skulle du begynde at gå efter piger på din egen alder, hvis det er det, din erfaring siger dig...

  • #21   2. aug 2010 Du kan, og skal ikke gå ind i et forhold, hvor din evt. partner ikke går ind for samme type forhold som dig selv. Eller hvor du er mere moden/voksen, og hun f.eks. stadig er den der som ikke ved hvad hun vil, men gerne vil have i både pose og sæk. If you know what I mean?

    Husk:
    (Yin' Yang) Du vil møde ondt, du vil møde godt.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #22   2. aug 2010 Bliver snart træt af at høre på den her pigerne mod drengene og drengene mod pigerne snak. Vi er alle mennesker, og agere forskelligt i sammenspil med forskellige mennesker.

    Jeg har, feks, været en røv overfor nogle fyre, nogle fyre har været en røv overfor mig. Sådan er livet og kærligheden. Det gør ondt og det er hårdt, men det hører med til at leve.

    Mht den specifikke problemstilling her, synes jeg bare du skal sige til dig selv, at du har prøvet at spille på en lottokupon, med dit hjerte som indsats. Der var desværre ikke gevinst denne gang, men det skal der nok komme en dag. Nogle gange små gevinster, andre gange så kommer den store sq smiley


  • #23   2. aug 2010
    *Det Bette Egern *

    Ramte jeg et ømt punkt?. Der fik du vidst kolde fødder. Hvis du selv har været sådan en pige der løber om hjørner med drenge, så skal du sgu ikke beklage dig her!. Din usling.


  • #24   2. aug 2010 Hvad fanden snakker du om? Prøv nu at læse, hvad jeg skrev, ikke!

  • #25   2. aug 2010 Christina - På det første punkt, kan jeg godt følge dig. Vi har meget trang til, at hvis vi som drenge sidder bag skærmen at så er der ingen søde piger. Og omvendt hvis det er en pige bag skærmen, så er alle drenge nogle svin.

    Der er lige så mange dårlige drenge, som der er piger. Og der er, ikke mindst, lige så mange gode drenge, som der er piger(Det er jeg ihvertfald overbevist om). smiley


  • #26   2. aug 2010 *Det Bette Egern *

    Du skal ikke sige fanden til mig. Ham kan du godt beholde indeni dig selv.


  • #27   2. aug 2010 På Jagt A - Okay, så beholder jeg ham, imens du sidder og læser i biblen i dit søndagsskoletøj smiley

    Dude D - Det samme gør jeg jo nok gældende den anden vej.. Der er ingen mennesker, der synes at desperate beundrere er spændende...
    Det, jeg mente, var bare at man fra starten ligeså godt kan gøre det klart hvad ens hensigt er.. Så slipper man for misforståelser og sårede følelser senere hen..


  • #28   2. aug 2010 Det samme gør *sig* nok gældende, skulle der stå

  • #29   2. aug 2010 *Det Bette Egern *

    Er du gal, jeg er sur nu.

    ----------------------

    R. Lund * har ihvertfald ret, i modsætning til de spøg og skæmt historier vi kaster i hovedet på hinanden.
    Synes bare at piger er begyndt at bruge den gyldne replik, som oprindeligt stammer fra en film "mænd er nogen svin" , når det i virkeligheden er 50 / 50, og det samme gælder for de godsindige. 50 / 50.


  • #30   2. aug 2010 Dude D

    "I fyre vil jo helst rende efter de kolde tøser, det er nok det der med at det man ikke kan få, er det der er mest interessant at gå efter..."

    Det var en henvændelse til alle os fyre. Men idet du giver hende ret, må du jo være en af den slags fyre.


  • #31   2. aug 2010 og kolde tøser opfatter vi jo som "med på den værste" tøser

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #32   2. aug 2010 På Jagt A: Nu bliver jeg nød til at blande mig.

    Kolde tøser, er piger der spiller kostbare, eller "hard to get" kan vi også kalde dem.

    Så det er bestemt ikke piger der er med på den værste, men derimod præcis det omvendte, nemlig piger som ingenting vil. Og her taler jeg ikke kun om sex, men piger der måske ikke lige ringer tilbage, ikke kan mødes halvdelen af gangene man prøver at aftale noget osv.


  • #33   2. aug 2010 Christina F

    Det var også det jeg sagde.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #34   2. aug 2010 På Jagt A: Så forstår jeg dig slet slet ikke??? Var udtalelsen "Og kolde piger er "med på den værste" piger" ironisk?

    Og i så fald, hvad er der så at blive sur over?

    Jeg synes Det Bette Egern giver udtryk for at hun er en pige, som gerne vil returnere opkald og siger ja tak til en invitation til en date, hvis hun kan li fyren, og ikke gider lege "jeg har ikke tid til at svare dig, for jeg er meget vigtigere end det" legen, som de kostbare piger netop leger.


  • #35   2. aug 2010 Dude D

    NÅ SÅ DET VAR DET!.

    Christina F

    Ja jeg joker selvfølgelig, når jeg siger at jeg bliver sur, og "det var præcis det jeg sagde".
    Men jeg har da hørt ordet kold i den forbindelse som "hey vil du ikke med hen og stjæle den der bil! - jojo! jeg er kold!." - altså i denne her forbindelse er kold det samme som "med på den værste".

    Havde nu ikke hørt, den med kolde piger før.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #36   2. aug 2010 På Jagt A:
    Ja så giver det lidt mere mening i min verden, og jeg har også hørt ordet "kold" brugt i den sammenhæng, som du nævner her.

    Men det er jo på en måde også den samme måde man bruger ordet på mht piger, dog ikke ment som at være med på den værste, men ment som at være ligeglad, og det er man jo også når man er kold i den sammenhæng du nævner .)



  • #37   2. aug 2010 Christina F - Lige præcis! Selvfølgelig skal der da være et lille spil mand og kvinde imellem, men der er jo grænser for hvor meget man skal spille skuespil.. Man skal jo heller ikke få modparten til at tro at man ikke er interesseret overhovedet, hvis man nu er det..

    Modsat gider man jo heller ikke en desperat bejler, der ikke giver en 2 minutters fred.. Men sådan tror jeg de fleste har det, uanset køn smiley


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #38   2. aug 2010 Det bette egern: Præcis smiley Og den går begge veje smiley

  • #39   2. aug 2010 Jeg kunne heller ikke forstille mig, at gå ind i et forhold hvor jeg har opdigtet mig selv til at være noget jeg ikke er. Eller omvendt, finde ud af at jeg havde indledt, et forhold med en som ikke er sig selv. Grundet skuespil i "opstarts"-fasen.

    Man er vel hvem man er. Og det skal man da sætte pris på. På den ene eller anden måde.


  • #40   2. aug 2010 Dude D

    Det er jeg da ked af at høre, at du føler.


  • #41   2. aug 2010 Jimmy C

    Jeg kan næsten mærke ud fra det du skriver, hvordan du har det. Forståeligt er det jo! - Jeg giver sig stor respekt i at du har indset at det ikke hjælper noget at svine hende til. Der vil der ikke komme noget godt ud af og de kræfter kan du sikkert brugte mere fornuftigt e andet sted.
    Jeh synes duskal tage en snak med hende og gøre det klart for hende at du har såret dig meget. Op på hesten igen og kom videre, hvis du finder ud af at det virkelig er et dobeltspol hun har kørende!


  • #42   2. aug 2010 hmm tja sådan har jeg også haft det engang Oo men fandt ud af min pige var i frankrig xD

  • #43   2. aug 2010 hvis du føler dig "BUTT_FUCKED" så er du det nok også. smiley

Kommentér på:
mister mere og mere troen på kærlighed

Annonce