{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Nicolai P
Nicolai P
Tilmeldt:
22. jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22

Optage via VHS - Mister TV-kanaler? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg skriver her, på vegne af min farmor.

Hun har efter yousee's kanalomlægning (02/12 - 2014) et problem:

Hun har et Sony Tv (Nyere tv, man kan hvert fald installere apps, som skype osv.).
Samt en Grundig VHS-Optager.

Hun modtager sit signal via antennestik fra yousee og hun ser kanalerne digital. Hun havde ikke dette problem før.

Men når hun sætter den til at optage et program fra f.eks. DR1, så imens den optager, så kan hun ikke se TV2 og TV3, men alle andre og hun kan godt se dem, når hun ikke optager. Men lige så snart hun optager noget, så siger de 2 kanaler: "Ingen signal".

Mens jeg var hos hende og prøvede at rode med det, prøvede jeg at ringe til yousee. Men efter at have ringet rigtig længe... Så havde jeg ikke mere tid til at sidde og vente på at de gad at tage telefonen. smiley

Så håber at der er nogle her, der måske har en løsning eller ideer til løsning?

Ellers må hun ud og købe en harddiskoptager eller andet. VHS er jo også rimelig meget last year... smiley

Men ja, problemet var der somsagt ikke før kanalomlægningen?

På forhånd tak!

Hav' en god dag.

Med venlig hilsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optage via VHS - Mister TV-kanaler?
  • #1   5. dec 2014 har lige været ude ved en kunde med 100% magentil problem.

    der er intet at gøre. det eneste du kan gøre er at koble VHS maskinen fra og køre antenne kablet direkte.

    det jeg endte med at blive enige med kunden om var at hun optog i soveværelset og så i stuen smiley ringede også til dem. men erfarede efter 20 min at det var bedre at spørge kassedamen nede i den lokale netto.


  • Nicolai P
    Nicolai P Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #2   5. dec 2014 Tak. Siger jeg videre smiley

Kommentér på:
Optage via VHS - Mister TV-kanaler?

Annonce