{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.113 visninger | Oprettet:

Ole o
Ole o
Tilmeldt:
15. mar 2009
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 27

Hun siger hun ikk er klar. {{forumTopicSubject}}

-Jeg vil starte med at sige, jeg skriver ikke det her fordi i skal have medlidenhed, men fordi jeg bare gerne vil ud med det.

For 2 måneder siden mødte jeg den her vidunderlige pige, som aldrig før har kysset med en dreng, eller haft en kæreste. Jeg faldt hurtigt for hende, og kunne mærke det var den rette. Jeg var så sammen med hende, og jeg tog det stille og roligt. Og prøvede virkelig og finde ud af om hun var pige for mig.
Jeg var så sammen med hende igen, og jeg burde have kysset, med jeg lod være. så i fredags var vi sammen, og jeg var fast besluttet på det skulle være nu, kysset skulle komme. Da vi så stod og ventede på toget, krammede jeg hende farvel, og lagde op til kysset. Jeg rørte hendes læber. men så sagde hun at hun ikke kunne, og lade hovedet ind på mit bryst istedet. Jeg vidste ikke rigtig hva det skulle betyde. Så idag skrev jeg, om vi skulle snakke om det, og det har vi gjort, hun fortalte, at hun virkelig godt kan lide mig, men var bange for det næste skridt. Jeg ringede til hende. og sagde at jeg virkelig er vild med hende, og jeg er sikker på vi kunne finde udaf det sammen. Men hun fortalte at hun er i tvivl. Jeg sagde så at hun skulle skrive når hun fandt ud af noget.
- JEg kan ikke finde ud af hva jeg skal gøre, for jeg kan jo heller ikke tvinge hende til at lide mig. Men hun er virkelig bare skøn. Jeg droppede arbejde for at være sammen med hende.
- Hvad vil i gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun siger hun ikk er klar.
Kommentér på:
Hun siger hun ikk er klar.

Annonce