{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

"Søde" piger? {{forumTopicSubject}}

Hvor er de "søde" piger henne? Jeg synes snart det er helvedes svært at finde en pige, der tænker på det indre?

Hvorfor SKAL han absolut være en af de pæneste knægte på diskoteket? Hvis han har en IQ på 15?

Det kan godt være det er mig der er galt på den, men er det ikke sådan det helst skal være piger? Jeg synes sgu snart ikke de vurderer efter om han kan vises frem til veninderne...

Er jeg helt galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Søde" piger?
  • #1   18. jan 2010 kender det kun alt for godt

• Jack N
    Jack N Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 266
    #2   18. jan 2010 arh, lad nu være at piv og kom ud og find nogle!!!

• Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 73
    #3   18. jan 2010 Sådan har det sq altid været.
    Og vi er jo ikke bedre selv. (:

• #4   18. jan 2010 kender det også kun alt for godt. men sådan skal det åbenbart være nu til dags

• #5   18. jan 2010 Ja sådan er livet..........

• #7   18. jan 2010 Må sige at ikke alle de kønne fyrer har en IQ på 15 ! Men det er jo det ydre der tænder en - det er det der får en til at ville snakke med en person !

• #8   18. jan 2010 ja, det er trist

• Jack N
    Jack N Tilmeldt:
    feb 2009

#9   18. jan 2010 * Diana * - Enig, og alle der mener noget andet giver jeg ikke noget for smiley

• #10   18. jan 2010 Øhh Hov hov :q jeg er faktisk sød, og jeg går ikke efter det ydre smiley det er det ydre der tænder men det indre der tæller smiley

• Jack N
    Jack N Tilmeldt:
    feb 2009

#11   18. jan 2010 Louise W - men ligegyldig hvordan du vender den er det altid det ydre man først ser og så tager det kun et halvt sekund at lave en bedømmelse...

• #13   18. jan 2010 Du kan sagtens være i besiddelse af begge dele smiley

Det skader aldrig at sætte sit hår, være velsoigneret og jeg kunne blive ved. Vær' præsentabel.

(link fjernet)

Her kan du eventuelt læse lidt tips og tricks, men det er selvfølgelig vigtigt ikke at være overfladisk.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 79
    #14   18. jan 2010 Hvad morten J skrev.

Du skal ikke være dig selv, men dit bedste selv smiley

• #15   18. jan 2010 hmm du kalder dig selv for ham den sjove? er du sjov eller er det bare noget du kalder dig?

for vil faktisk sige fyre med humor er i bedre kurs, end de de prettyboys smiley

• #16   18. jan 2010 Der er da massere søde piger derude som både ser godt ud og har noget mellem ørerne som ikke er super overfladiske smiley

Kridt skoene og bevæg dig udenfor diskotekerne og ind på andre beværtninger til det lidt mere modne publikum hvor man endda også kan fører en samtale uden at skrige sig hæs smiley

• #17   18. jan 2010 Der findes mange piger der ikke kun tænker på det ydre.. Spørger jeg min kæreste om hun synes jeg er smuk, så vil hun svare "nej", men hun elsker mig stadig og vil ikke miste mig.. Bare led!

• #18   18. jan 2010 hvis du har det bedst med nettet kan det også bruges som midlertidig løsning, evt. datingsider eller chatte..men start ud med at lede efter venner..så skal hun nok komme lige pludligs. er altid når man leder desperat man intet kan finde smiley så held og lykke med søgningen. er en super chat med mange mennesker på specifik radioen, og før den var coolfm et hit. og super mange søde mennesker. har selv fundet min fyr gennem netdate. så er bare med at klø på. og som de siger så spring ud i det. mød nogle mennesker... gækder bare om at være åben, og ikke bange for at fyre en bemærkning af i supermarkedet til hende den søde i køen foran dig smiley

• #19   18. jan 2010 sådan er det nu desværre engang ;s men når jeg score piger er det ikk ligefrem på et diskotek ;o jeg må jo knap nok komme ind på noget xD men du har ret for det ender alligevel altid med de har noget kørende som dør ud derefter....

• #20   18. jan 2010 Hvad gør du selv, når du f.eks sidder her på et internet site, og kigger fotoprofiler igennem ? Skriver du så til de mindre kønne, som virker yderst begavet i deres profiltekst ?

Verden er et overfladisk sted. Nogle er heldige, andre løber med nitten. Det kan jo både være udséende og IQ smiley

• #21   18. jan 2010 Anton H

det er vidst og begrænset hvor meget du har været på diskotek.

• #22   18. jan 2010 ja det er meget men har skam været til både fest og diskotek ;D

• #23   18. jan 2010 Det er det ydre der tæller, og sådan er det bare.
    Hvem fanden gider at gå hen til den fedeste og klammeste kælling på diskoteket? Nej man sidder og spotter efter de lækre damer.

Og folk der siger det er det indre der tæller er fulde af lort!!

• #24   18. jan 2010 Louise W:
    Enig!!

• #26   18. jan 2010 jeg kender det alt for godt.. får altid at vide at jeg er noget af det sødeste der findes og bare så dejlig men jeg er åbenbart bare ingens type i stedet.. det er nu også trælst.. smiley

• #27   18. jan 2010 XD

• #28   18. jan 2010 Så må du jo prøve at gøre noget ved det i stedet for..

tag dig noget sol, få en god kost, træn lidt, prøv at plej dit ansigt med lidt produkter...

Man blir jo os nødt til at gøre lidt ud af sig selv i dag, men altså jeg kender da masser af fyre der "grimme" men som har godt game omkring tøser, så det lige så meget hvordan man spiller sine kort.

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #29   18. jan 2010 tja man er sku nok født en forkert årgång hehe
    vi har kun "single moms" hehehe

• #30   18. jan 2010 Læg mærke til hvis en pige/dreng er røv lækker, holder forholdet sjældent lang tid.
    men hvis man er middel/'grim'. Så holder det længere tid, måske fordi at de 'grimme' er sødere, fordi det er den vej de har fået venner fx. og ik ved udseendet.

Lækker dreng/pige ender oftes med engangs knald. det er da også noget af det første man tænker.
    Smukke piger/drenge er til kæreste forhold smiley

• #31   18. jan 2010 Victor:
    Kan heller ik selv fordrage prettyboys.
    Den måde du beskriver dem på, er perfekt forklaret.
    Malene: Nemlig, personligheden siger bare alt. - og synes selv at hvis fx. man møder en fyr man tænker 'han er fandeme ik for køn' & man begynder at snakke med ham, så synes jeg selv at nu mere jeg snakker med ham, og nu mere jeg syntes om ham, nu pænere bliver han.
    Ved ik om det er fordi jeg/man forbinder det med hans indre ?
    .Ved ik om jeg er den eneste der har det sådan? smiley

• #32   18. jan 2010 haha mødte min dame på et dansegulv. Det er selvfølgelig ikke optimalt og dagen efter fik vi sat en date op med noget hyggelig madlavning og en god film.. 9 måneder.. Det føles rigtigt, vi har det virkelig godt og sjovt sammen, men alt kan ske..

• #33   19. jan 2010 Malene P
    Det samme med min kæreste smiley
    Min kærestes personlighed er bare perfekt for mig smiley

• #34   19. jan 2010 Sonnyside:
    Du forstår ik smiley
    Jeg kan ik fordrage den måde de er på smiley
    De tror de er så lækre, og dermed behandler de piger som affald.
    Har ik mødt en eneste prettyboy som ik var selvoptaget og behandlede piger som lort. <-- det kan jeg ik ta' smiley

Hjalp det? smiley
    Kan godt være det er mig der ik formulere mig ordentligt smiley soory-.

• #35   19. jan 2010 Du har fået mange gode svar kan jeg se..

Men hvor bliver de gode fyre af? Dem der rent faktisk mener det de siger? For jeg har sgu efterhånden opgivet at finde en!

• #36   19. jan 2010 hmm jeg ved ikke. Altsaa jeg vil sku have en kaereste som jeg kan vaere bekendt. Det nytter jo heller ikk han er vildt klog og vildt soed, hvis man bar ikk kan ta hans udseende.. Vil da have en kaereste som jeg synes er paen, og som jeg kan taende paa ikke kuun paa den indre men ogs paa det ydre..

Og desuden har jeg det saadan, at "grimme mennesker", det er tit og ofte dem der ikke goer noget ud af sig selv. Hvem gider date en klam person med fedtet haar, staerk lugt og bare ulaekker og uhygiejnisk? Det er tilladt at goere lidt ud af sig selv altsaa., og ta et bad og vaske sit toej og boerste sine taender.. hvor svaert kan det vaere...

• #37   19. jan 2010 Jeg ELSKER min kæreste, vil slet ikke have nogen anden!
    Ham har jeg mødt via nettet og det fortryder jeg sgu ikke!

Nu er jeg også en der meget sjældent går ud og møder nye mennesker..

Men jeg kan godt anbefale datingsites..

• #38   19. jan 2010 Jeg kan også varmt anbefale datingsites, har mødt alle mine "langtids-/langdistanceforhold" igenne disse sites.

• #39   19. jan 2010 Diana - ENIG!
    selvfølgelig er det udseendet man ser først, sjovt nok.. Men jeg bedømmer fyre på deres opførsel, adfærd & udstråling.

Piger er vel ikke anderledes en fyre er på det punkt..

• #41   19. jan 2010 Sonnyside:
    Har jeg heller ik sagt jeg gør, vel da.
    Se dog alt jeg har skrevet. ::)

• #42   19. jan 2010 Det fordi de fleste piger sætter deres værdi MEGET højere end de er, fordi de tror noget også skal fyrene helst være på sammen linie som dem smiley
    - De fleste piger er sindsygt snobbede og svære. Mange af dem er overhoved ikke sig selv..
    - Jeg syntes selv det forfærdeligt at se tøserne står og ser snobede og smarte ud f.eks i byen. HELT ærlig! se dog glad og smilende ud! IIH!
    - jeg tror måske du kigger efter de forkerte typer. OG måske tænker for meget over udseende.. De grimme mennekser har altså også et hjerte og måske en del mere hjerne end de fleste duller og snobber der findes i dagens Danmark smiley

• #43   24. jan 2010 victor, det har du ikke set vel? smiley

• #44   24. jan 2010 Helt sikkert Julie smiley <3 smiley <3 smiley

Kommentér på:
"Søde" piger?

Annonce