{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

what to do? {{forumTopicSubject}}

hej!

jeg er sku en del forvirret! Jeg har en veninde, en gude smuk pige virkelig så smuk at jeg ikk fatter hva hun egentlig ser ved mig. Nå, men det drejer sig om at jeg er faldet så meget for hende at jeg er ved at gå ud af mit gode skin, problemet er bare at hun siger at jeg ikk er hendes type og vil ikk sidde venskabet på spil MEN, der er et men, vi er i bad sammen af og til og når hun er ved mig gerne weekenderne over har vi det sindsyg sjovt og hygger hele natten men vi ender med at pille og ja hva der hører til dog ikk fuldbyrdet sex men meget andet og så ligger vi der og putter hele natten. Men hvorfor gør hun det så det hun gør sammen med mig, skal også siges at jeg for mms'er fra hende som ikk er for sarte sjæle. Er det bare mig som er helt forvirret eller hva sker der? HJÆLP!! Har sagt til hende hva jeg føler og hun har sagt om der er noget hun skal lade være med, men jeg nyder jo det vi har sammen så har sagt at det skal hun ikk men ja det giver jo bagslag smiley tager imod gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  what to do?
  • #2   2. jan 2010 Det er hårdt at være teenager smiley

  • #3   2. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !>> ja jeg ved det sku ikk.. jeg snakkede med hende igår aftes igen og hun elsker den opmærksomhed jeg giver hende osv. men bliver jeg udnyttet eller? for ja jeg er blind af naivitet lige nu

  • #4   2. jan 2010 Det er sjovt, jeg har det på præcis samme måde med min bedste veninde, dog minus bad og sex deling. Det er jo en guld situation for dig det der.. fatter ikke hvad problemet er?

  • #5   2. jan 2010 Og udnyttet? At blive udnyttet som mand af en smuk kvinde, man kan da ikke ønske sig andet smiley

  • #7   2. jan 2010 tjaa den første der smider skjoldet risikere at blive såret, i dette tilfælde dig.

    spil kostbar, og flirt flirt flirt til du segner. enten går det i sig selv, og i vil skilles, ellers vil det med tiden ende i et forhold.

    godt råd, smid ikke paraderne for tidligt.


  • #8   2. jan 2010 no offence, men kvinder er nogle underlige skabninger. Det bliver du lige som alle os andre, nødt til at leve med!

  • #9   2. jan 2010 FlosS >> ja det er måske rigtig nok jeg skal måske bare prøve at se anderledes på det. Jeg ville gerne vise hende men da hun intet ved om "my little cry for help" så gør jeg det ikk, det er så latterligt hvor smuk hun er smiley

  • #11   2. jan 2010 Alf .>> jeg vil prøve at holde igen med paraderne og være lidt mere kostbar selvom det virkelig er svært som bare fanden når man først ligger der osv.

    {mælkesnitte} i; >> ja det er der mange der siger og jeg kan også godt selv se det til tider men jeg er så fandens naiv, det bedste der kunne ske var sku at der kom en pige der bare tog vejret fra mig.

    Rasmus S>> ja en af mine venner har fået tattoveret "piger er dumme" og den tænker jeg ofte på for tiden


  • #12   2. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !>> skal se hva jeg kan gøre.. det ville være en for vild oplevelse at finde sammen med hende

  • #13   2. jan 2010 FlosS >> føler sku med dig der! og det er bare en evig kamp man sidder med da man bare vil gøre alt for hende og ja hele kroppen skriger bare efter berøringer fra hende osv. for fanden også den kærlighed til tider

  • #14   2. jan 2010 Tak og i lige måde smiley

  • #15   2. jan 2010 hun kører dig rundt.. Kør eller bliv kørt

  • #17   2. jan 2010 {mælkesnitte} i; >> ja du har sku nok ret da jeg spurgte hende af igår sagde hun at hun er helt skudt i mig som en ven og at hun elsker at være her hos mig da hun giver hende opmærksomhed og jeg gør hende glad osv. altså en masse positivt men ja du har nok ret i at det er bare noget løst fra hendes side af, gør fandme bare ondt

    FlosS >> så lidt, du kan da altid skrive hivs det er så kan vi da klynke lidt til hinaden smiley

    <3¨˜”°º•Majbrit•º°”˜¨<3 ¨>> ja det kan godt være, jeg er bare forvirret

    Alf.>> vil prøve meget seriøst at følge dit råd med paraderne og prøve at søge lidt mere ind i mig selv, men fuck det bliver sku svært


  • #18   2. jan 2010 Men for lige at vende tilbage til det emnet handler om, så nyd det. Jeg kan godt se, at det et eller andet sted er ydmygende, når du i virkeligheden er forelsket i hende, men at være i bad med hende og ligge og pille, SAMTIDIG med at man er rigtig gode venner, det kan altså hurtigt udvikle sig. Så som de andre siger, være tålmodig, lad være med at sælge dig selv ud, men spil kostbar. Sørg for at hun ved at du også er sammen med andre piger, så hun ikke tror at hun har dig om sin lillefinger. Så skal der nok ske ting og sager.

  • #19   2. jan 2010 Bowiie < 3>> ja det kan godt være hun er det, hun siger jo jeg er så fantastisk sød og alt det der man kan lide at høre og det siger alle jo om mig, man ja hvis jeg er så fantastisk som alle siger så ja smiley men ja vi har det jo super skønt sammen og vil heller ikk ha det skal stoppe overhovedet..

  • #21   2. jan 2010 FlosS >> jeg skal prøve så godt jeg kan.. kom i tanke om jeg for 3 ugers tid siden i en bytur var endt sammen med en pige og jeg fortalte hende om det da hun syntes jeg var lidt mærkelig og efter hun hørte det blev hun lidt sær i noget tid og hun sagde hun fik et sug i maven osv. men ja jeg ved så ikk om jeg skal tage det så meget til mig men slog mig lige

    {mælkesnitte} i; >> nej det gør det godtnok ikk jeg føler jeg er i et ren helvede til tider og hun har bare kostet mig mange tårer og meget savn


  • #22   2. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !>> jeg skal se om jeg kan finde en veninde som evt er lidt frisk på legen håber bare ikk det giver bagslag men ja hvis hun bliver lidt sær så må der jo være noget der.

    Kristian T>> hehe de mms'er kommer ingen steder smiley de er sendt til mig og kun til at blive set af mine øjne smiley sådan vil det altid være smiley


  • #23   2. jan 2010 Ja, for eksempel gør som Pis aldrig imod vinden ! siger. Der er mange piger, specielt piger der ved de er flotte, der er vant til at de kan lege rundt med drengene, fordi de har stor selvtillid og ved at de er noget, og derfor godt kan tillade sig at opføre sig lidt svinsk engang imellem. Derfor er det en god idé at give hende noget modspil. Fx. med SMS'er, eller snak om en anden pige hvis i kommer ind på emnet med kærester osv. Sørg for at hun føler, at hun ikke har 100% styr på dig.

  • #25   2. jan 2010 Og sidst, men ikke mindst. Sig nej! Vær "manden" i forholdet. Det er nemt at man er med på den værste, uanset om det er godt eller dårligt, fordi man er forelsket i en person. Men modspil! Sig at det gider du ikke nogen gange.

  • #26   2. jan 2010 FlosS >> ja det var en god ide. Men ja det har sikkert noget at gøre med at hun vil vide hvor jeg er hele tiden og ha kontrollen over mig og jeg skal evt. reagere lidt modsat end hva hun regner med?

    Pis aldrig imod vinden !>> ja det er jo det.. mit problem er sku bare at jeg ikk lige er de fleste pigers type. er ikk lige den med pokemon hår og gstar tøj smiley


  • #27   2. jan 2010 Alf har fat i noget efter min mening... Nogle gange er man nød til at være lidt "tough guy", vend det hele lidt om og leg lidt med hende... Få så meget ud af det som muligt uden at binde dig...
    Det skal nok være svært, men sænker man først paraderne og åbner op for ens følser så ender man med at være den evige ven...


  • #29   2. jan 2010 Jimmy C - Ja, præcis. Du skal ikke gøre det så radikalt, at du ændrer dig fra idag til imorgen, for så vil hun helt sikkert synes at det er mærkeligt. Men begynd langsomt at "strit imod" og vær lidt mere konsekvent, det kan kvinder godt lide.

  • #30   2. jan 2010 FlosS >> jeg skal prøve men ja det er satme bare en kamp mod følelser og ens sind osv.

    TIL ALLE>> TUSIND TAK FOR DE GODE INPUT, ER GLAD FOR I GIDER BRUGE JERES TID PÅ MIG smiley


  • #31   2. jan 2010 Fuck Pokemon hår G-star... Få noget mere selvtillid og vis det smiley

  • #32   2. jan 2010 Hans K J>> ja den typiske evige ven, hader den tittel har alt for mange piger der er smuttet den vej der

    Pis aldrig imod vinden !>> nemlig melder aldrig fra er som en lille vild hundehvalp når hun spøger om vi skal ses, vi ses kun weekender, og så drejer jorden om hende hele den weekend fra min side af.

    FlosS>> skal prøve at tage mig lidt mere i nakken og melde lidt mere pas på nogle ting og se om jeg bliver lidt mere spændene igen på en anden måde.


  • #34   2. jan 2010 Hans K J>> ja den selvtillid er desværre helt smadret ved mig, det kan jeg takke min skole tid for og en masse mobning pga mit udseende. Så det er nok der den halter ved mig mange gange

  • #35   2. jan 2010 Jimmy C - Ja, gør det. Kender det godt selv, det med bare at sige ja til alt, bare for at være sammen med personen, men det kører en ned i længden, fordi det er hende der styrer showet, og man i virkeligheden presser sig selv til noget som man ikke gider. Keywordet er igen: Modspil.

  • #36   2. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !>> skal nok prøve at holde den her tråd up to date og se hva der sker. Har nogle gange været så langt nede at jeg helt har overvejet at droppe ´kontakten helt fra hende men ja det tvivler jeg på jeg kan holde selv er bare bange for jeg kører mig ned med flaget

  • #38   2. jan 2010 FlosS >> skal prøve men ja øv det bliver ikk sjovt at skulle "undvære" hende mere end hva jeg gør nu her, men skal prøve at få de nosser til at vokse lidt mere og give modspil

  • #39   2. jan 2010 Nej, det er hårdt, jeg kender det udmærket godt, men jeg tror i sidste ende du får noget bedre ud af det. Nogen gange er det bedst at få hende lidt på afstand. Så tror jeg også, at du får mere ud af det når i er sammen, det er i hvert fald min erfaring.

  • #40   2. jan 2010 Et andet godt trick: Hvis du har Facebook, så angiv dig selv som "Single" i civilstatus, hvis du ikke allerede har gjort det. Hvis du ikke har gjort det i forvejen, så slet opslaget på din væg, der siger at du har ændret din civilstand. Efter et par dage sletter du så din civilstand. Der vil så på din væg stå: "Jimmy C er ikke længere single" med et lille hjerte bagefter. Så vil hun helt sikkert undre sig over hvad du har gang i, og hvis hun spørger, så bare sig at det er svært at forklare, og at du har gang i noget som du ikke rigtig er sikker på osv. smiley Piger elsker sådan noget.

  • #41   2. jan 2010 Pis aldrig imod vinden !>>> nej det er jeg ret sikker på at hun ikk ved, hun ved jeg har været ked over det osv. men ikk så slemt som jeg i virkeligheden er. HUn ved nok ikk hvor mange tårer hun har kostet mig og lange aftenener

  • #42   2. jan 2010 Jimmy - Kender også det fra skoletiden... Var selv altid den store, der er jeg godt nok stadig, men længe ikke på samme måde... Du ved hvad jeg mener, har set dine fotoalbums og du har også forandret dig en del...

    Min selvtillid var også næsten ikke eksisterende og det med piger var ikke noget jeg turde give mig i kast med...
    Men på et tidspunkt må man squ tage sig sammen og gøre noget ved det...

    Jeg var lidt i samme situation som dig engang, dog uden det med bad og det... Men var der hver gang pigen havde tid og gjorde alt for hende, var vild med hende, dog var jeg kun en ven...
    Jeg "sænkede paraderne" og blev brændt groft af og vildt såret, men tænkte aldrig igen og vendte det hele til min fordel, for den fejl ville jeg ikke begå igen...


  • #43   2. jan 2010 FlosS >> hehe den facebook ting der var lidt smart smiley skal jeg da lige overveje lidt smiley

  • #44   2. jan 2010 Hans K J>> kan høre du kender det alt for godt der.. jeg har nok alt for let ved at smide mine parader da man tænker "uh hun syntes jeg er sød" og så går det ned af bakke der..

  • #45   2. jan 2010 Ja, den er snedig smiley Og du gør jo ikke noget forkert i det, du kan jo ikke gøre for at det står på den måde i din profil og på dine venners startside smiley Men vent lidt med det, og fokusér på modspil i første omgang.

  • #47   2. jan 2010 FlosS >> jeg skal prøve det med modspillet lidt.. dumme tøs kan jeg kun lige tænke, hun var faktisk lige hurtigt forbi og hente hendes lader til hendes mobil som hun havde glemt og ja hundehvalpen kom frem igen var jo helt elektrisk igen arhh..

  • #48   2. jan 2010 * PRIMADONNA smiley *>> ja det kan godt være at hun gerne vil bekræftes af mig og på et tidspunkt er jeg ikk sjov mere eller noget.. gør ondt med den tanke.. men er så typisk mit held med piger på den måde smiley

  • #49   2. jan 2010 Ja, jeg kender det godt, og det er meget nemt at give sig helt hen og være den "håbløse romantiker". Men mange kvinder gider ikke have sådan en, ja undskyld udtrykket, tøffelhelt. En mand skal kunne sige fra, og være konsekvent, og ikke lade sig narre, en gang imellem. Hun bliver sikkert positivt overrasket. Nu ved jeg ikke hvilken type hun er, men mange piger kan også godt lide at de har lidt at bitche over, at der er noget drama og at alting ikke bare er idyllisk.

  • #50   2. jan 2010 FlosS>> hun er en putte trold, hun ved hun er sygt smuk hun ville ryge på toppen herinde med det samme belive me, mega sød, charmerende så hendes type er vel meget normal bare med selvtilliden i TOP..

  • #51   2. jan 2010 Har hun mange drengevenner??

  • #52   2. jan 2010 Og hvis hun alligevel flipper helt ud, og ikke kan lide din "nye" attitude, så er hun ikke værd at samle på. Det er jo heller ikke fedt at have et forhold, hvor det er hende der dominerer hele tiden, og tror at hun kan få dig til hvad som helst.

  • #53   2. jan 2010 mig bekendt findes der ikke nogen facit liste til piger/kvinder.

    hvil i sig selv og være sig selv. og med lidt tålmodighed skulle det aldrig kunne gå helt galt. smiley


  • #54   2. jan 2010 Hans K J>> ved jeg ikk helt som sådan men hun har en anden rigtig god drenge ven som hun ses med og ja gud ved hva de laver hvis hun kan det med mig smiley

    FlosS >> nej nemlig, det var den tøffelhelt du kom fra. Har ellers lovet mig selv at være noget mere konsekvent i et forhold men ja jeg har bare ikk haft nogen siden hehe.. så det er jo let sagt


  • #55   2. jan 2010 tror det er farligt at begynde at spille et eller andet spil med masser af løgne, rygter om andre piger osv.
    men skal ikke kunne sige det, har aldrig prøvet det.


  • #56   2. jan 2010 Alf .>> ja det er jo det.. gad vide om de også syntes vi er lige så kompliceret?

  • #57   2. jan 2010 hehe er ret sikker på at de osse tager sig til hoved engang i mellem over os. det siger jeg i hvert fald tit til mig selv. smiley

  • #58   2. jan 2010 Altså jeg snakker ikke om at lyve og starte rygter. Jeg snakker om at VÆRE sammen med andre piger, ikke lyve om at man gør det. Generelt bare vise pigen, at man altså har et liv udover hende.

  • #59   2. jan 2010 Alf .>> ja må da håbe vi kan give dem de samme tanker til tider smiley for de piger kan da totalt ødelægge en til tider

  • #60   2. jan 2010 FlosS >> så må jeg igang med at kradse lidt op i mine venider og se om vi ikk skal ses lidt smiley

  • #61   2. jan 2010 Men lav noget drama, giv noget modspil. Piger kan godt lide at lege på den måde her, men det er ikke sjovt at lege, hvis du bare giver dig hen. Det er ikke sjovt at lege tagfat, hvis den ene bare sidder ned og er for nem. Sørg for at skab noget mystisk omkring dig, så hun aldrig ved hvor hun har dig.

  • #62   2. jan 2010 FlosS >> skal jeg prøve smiley og være lidt mere hemmeligheds fyldt smiley

  • #63   2. jan 2010 FlosS
    tror jeg misforstod dit råd. i stand corrected. smiley

    Jimmy C
    held og lykke med det hele i hvert fald.
    med alle de her råd, så glem ikke at være dig selv. hvis du begynder at lave for meget om ved dig selv, vil du bare virke falsk og det er faktisk endnu værre.


  • #64   2. jan 2010 Ja, præcis. Lad være med at fortæl hende alt hvad du går rundt og laver. Virk interessant, men uden at overdrive. Gør hende lidt jaloux nogen gange, men uden at gøre hende ked af det selvfølgelig. Bare antyd at du lige har været sammen med en anden veninde, uanset om det var sex eller bare hygge

  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #66   2. jan 2010 Hvad hedder hun?

  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #67   2. jan 2010 Kunne godt lyde som en jeg kender smiley

  • #68   2. jan 2010 -*-*-* JEG VIL TAGE JERES RÅD TIL MIG! OG ENDNU ENGANG TAK TIL JER ALLESAMME NFOR AT I GAD AT BRUGE JERES TID PÅ MIG *-*-*-

    Peter S>> ja der er mange der har været hjælpsomme nu her, håber virkelig også det lykkeds

    Daniel A>> hun forbliver anonym desværre


  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #69   2. jan 2010 Du kan bare skrive det i en besked til mig? kunne være sjovt at vide om det er hende jeg kender

  • #70   2. jan 2010 Daniel A>> så vil jeg hellere ha du skriver til mig så skal jeg nok give dig mit ærlige svar så kan det jo være hun kan give mig noget at forholde sig til også

Kommentér på:
what to do?

Annonce