{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

mick L
mick L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22

For helvede.! {{forumTopicSubject}}

Kæresten skred i fredags og sagde at hun skulle have til til at tænke over det hele... nu har jeg snakket med hende og hun siger at jeg ikke skla opgive håbet.. dog vil hun ikke se mig..? vi har været sammen i 5 år og det kom bare fra den ene dag til den anden... hvad skal jeg gøre... glemme hende og komme videre eller vente og se om hun virkeligt kommer tilbage som hun siger hun gør... selvom det er meget svært for mig at kommer videre... har nu brugt 4 dage i min seng...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For helvede.!
  • mick L
    mick L Tilmeldt:
    feb 2007

#1   16. nov 2009 Det er hun dog ikke...
    jeg har virkeligt brug for noget seriøst feedback...

• #2   16. nov 2009 Krallemutten ! -
    tror sku det dig der er lettere retarderet

• #3   16. nov 2009 Har prøvet nogenlunde det samme, se du bare og kom videre, det er ikke værd og vente på. Jeg ventede og det resulterede i at hun smuttede et halvt år senere.
    Men det kan jo godt være det er anderledes for dig, men jeg ville kommer videre hvis jeg var dig.

• #4   16. nov 2009 hmm...

synes nu oftes at når den ene person i et forhold beder om pause eller ligne, er det gerne tegn på at personen ikke rigtig gider mere.
    jeg kender ikke psersonligt nolge der har hodlt pause hvor de har været kærester igen bagefter....

men synes da ikke du skal opgive endnu, vent en uge eller sådan noget... så kan du måske begynde at overvejde at du måske skal smide hende ud af hovedet, hvis hun ikke er færdig med at tænke.

trist... men sådan går det jo desværre nolge gange...

• mick L
    mick L Tilmeldt:
    feb 2007

#5   16. nov 2009 problemet er bare at jeg vil ikke begynde at få alt det vi har sammen opløst (Lån, Forsikringer og div ting) hvis hun gerne vil tilbage om 2 uger...

• #6   16. nov 2009 Hun skal bare lige have dig lidt på afstand.. Synes du skal vente og se om hun kommer tilbage.. I har trods alt været sammen så længe, så mon ikke hun kommer til at savne dig.

• #7   16. nov 2009 ja okay forstår jeg godt, men så ville jeg vente en uges tid også spørge hvad hun helt ærlig ville. og hvis du stadig ikke viste det, ville jeg nok tage en snak med hvad i gør med fælles lån osv.

nu kender jeg ikke jeres forhold eller noget, men ved bare det er meget få (ingen i min omgangkreds) hvor det holdet særlig længe efter en pause.
    kender ihverflad mange tilfælde hvor pause med kæresten gerne er der man lige skal flirte, score eller ligne med "god" samvitgihed,
    jeg betegner ihverflad pause for et pænere ord for at jeg gider ikke rigtig det her mere. men sådan er det selvf ikke for alle. håber da det bedte for jer. tror bare ikke du skal gå med de støreste forventninger.

• #9   16. nov 2009 Tja vent på hende, andet ville være dumt smiley

Har selv holdt pause med kæresten, enten fordi man skal prøve noget nyt (hvilket ikke er sjovt ret længe) eller fordi det hele bare bliver for meget en stund. Og har hende da stadig godt igang på 3. år smiley

Men kommer hun ikke tilbage skal det nu nok gå alligevel, men som du siger vil det være træls bare at droppe ud når i har alle de ting sammen.

• #11   16. nov 2009 Det der med pauser har jeg aldrig helt forstået. Hvis man vil holde pause, kan man ligeå godt slå op, sådan ser jeg på det.

Men giv hende lidt tid, hun kan være kørt helt fast, og trænge til et pusterum.

• #12   16. nov 2009 Det er svært hvis du er en følsom gut. Kender det alt for godt. Har prøvet en del efterhånden, aldrig haft et "seriøst" forhold. Mit længeste forhold var 3 måneder hehe. Men har haft 10 stykker. Må indrømme jeg er blevet lidt mere kold, og ser det som en god ting for mig selv. Bliver ihvertfald ik såret på samme måde mere. Men det er noget du må gøre op med dig selv hva DU vil. Pauser forstår jeg heller ikke, det giver ingen mening for mig.

• #13   16. nov 2009 Grin af hende,

• #14   16. nov 2009 Vent på hende og så snak med hende, hvis hun ikke kan komme med en ordentlig forklaring på pausen, så drop det hele med det samme og sig det til hende direkte at det gider du ikke mere.

Fatter heller ikke den med pauser, er enig i at nårdet kommer til det er det ved at være dødsstødet mod forholdet..

Kommentér på:
For helvede.!

Annonce