1.455 visninger
|
Oprettet:
For helvede.! {{forumTopicSubject}}
Kæresten skred i fredags og sagde at hun skulle have til til at tænke over det hele... nu har jeg snakket med hende og hun siger at jeg ikke skla opgive håbet.. dog vil hun ikke se mig..? vi har været sammen i 5 år og det kom bare fra den ene dag til den anden... hvad skal jeg gøre... glemme hende og komme videre eller vente og se om hun virkeligt kommer tilbage som hun siger hun gør... selvom det er meget svært for mig at kommer videre... har nu brugt 4 dage i min seng...
feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
jeg har virkeligt brug for noget seriøst feedback...
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 209
tror sku det dig der er lettere retarderet
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 836
Men det kan jo godt være det er anderledes for dig, men jeg ville kommer videre hvis jeg var dig.
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
synes nu oftes at når den ene person i et forhold beder om pause eller ligne, er det gerne tegn på at personen ikke rigtig gider mere.
jeg kender ikke psersonligt nolge der har hodlt pause hvor de har været kærester igen bagefter....
men synes da ikke du skal opgive endnu, vent en uge eller sådan noget... så kan du måske begynde at overvejde at du måske skal smide hende ud af hovedet, hvis hun ikke er færdig med at tænke.
trist... men sådan går det jo desværre nolge gange...
feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 197 Svar: 774
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
nu kender jeg ikke jeres forhold eller noget, men ved bare det er meget få (ingen i min omgangkreds) hvor det holdet særlig længe efter en pause.
kender ihverflad mange tilfælde hvor pause med kæresten gerne er der man lige skal flirte, score eller ligne med "god" samvitgihed,
jeg betegner ihverflad pause for et pænere ord for at jeg gider ikke rigtig det her mere. men sådan er det selvf ikke for alle. håber da det bedte for jer. tror bare ikke du skal gå med de støreste forventninger.
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 539
Har selv holdt pause med kæresten, enten fordi man skal prøve noget nyt (hvilket ikke er sjovt ret længe) eller fordi det hele bare bliver for meget en stund. Og har hende da stadig godt igang på 3. år
Men kommer hun ikke tilbage skal det nu nok gå alligevel, men som du siger vil det være træls bare at droppe ud når i har alle de ting sammen.
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.183
Men giv hende lidt tid, hun kan være kørt helt fast, og trænge til et pusterum.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 222 Svar: 4.358
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 395
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 21 Emner: 92 Svar: 1.801
Fatter heller ikke den med pauser, er enig i at nårdet kommer til det er det ved at være dødsstødet mod forholdet..
For helvede.!