{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.966 visninger | Oprettet:

Jeg gav kæresten hvad hun fortjente {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har længe haft et super godt job som jeg er glad for.

Men for kæresten er det desværre ikke så lyserødt da hun går ledig for tiden og bare har virkelig svært ved at finde arbejde.

Og det er klart at med tiden ødelægger det humøret at være uden job og kun side sig selv hele dagen.

Men så tænkte jeg, hun skal da ikke føle sig nede bare fordi verden ikke lige står til hendes rådighed.

Men det gør jeg tilgengæld og det vil jeg vise hende med hele mit hjerte.

Så jeg fik arrangere en "jeg elsker dig" dag for hende.

Hendes dag gik således.

Jeg ringer til hende kl. 8:00 fra mit arbejde og sikre mig at hun er stået op, det var hun heldighvis men det plejer hun nu også at være :o)

Jeg havde fået en af hendes bedste veninder til at hjælpe mig da jeg ville overraske hende med lidt spænding og det virker bedst på denne måde.
Lidt inspireede af dem der arrangere bryllupper :o)

Så hendes veninde ringer på døren kl. 9:00 og overrakser hende og siger at jeg har arangeret en lille overraskelses dag for hende.
Hun får ikke at vide hvor hun skal hen, så hun gør sig klar til at komme ud af døren.
Så veninden tager hende med ned til byen hvor jeg har fået bestilt en tid til velnees massage for både hende og hendes veninde da hun jo skal have noget for at hjælpe mig :o)
Bagefter tager de op til den lokale og meget dygtige dame frisør hvor jeg har bestilt en tid og sagt at uanset hvad hun vl have lavet så betaler jeg beløbet, dette måtte jeg give et forskud på selvfølgelig :o)

Bagefter fik jeg arrangeret de lige kunne få en bid frokost at spise og lidt at drikke på en Cafe lige i nærheden.
Her har jeg afleveret en flot buket blomster med et lille kort i hvor jeg har skrevet hvor meget jeg elsker hende og at hun er midtpunktet i mit liv :o)
Dette aflevere cafe ejeren mens de sidder og får deres drikkelse og spise.
Her efter fik jeg aftalt med det lokale center at jeg ville give min kæreste for 2500 Kr tøj. det kunne ikke lige lade sig gøre først, men efter lidt hjælp fra en sød center chef kunne det godt lade sig gøre hvis jeg klart betalte pengene på forskud, men det skulle jo være sådan at hun kunne bruge lige så mange penge i hver tøjbutik som hun havde løst til, så jeg fik lavet en aftale med butik center chefen at hun kunne få et gavekort som hun kunne bruge løs af i de enkelte butikker.
Det var jo ok.
Så hendes veninde skulle blot afhente dette kort ved informationen sammen med endnu en buket blomster jeg havde købt til hende og et kort mere hvor jeg igen fortæller hende alt det hun betyder for mig og at der er vedlagt en lille shopings bilet/gavekort til at gå lidt amok med og her er det jo perfekt at det er veninden som er med :o)
Bagefter havde jeg købt 2 biletter til en film hun selv kunne vælge når veninden kunne fornemme at hun var færdig med sine indkøb, biografen er i samme center så der var god tid til at hun kunne få brugt nogle timer på tøj indkøb og en tur i Matas osv.

Efter filmen havde jeg arrangeret aftensmad for hende og hendes veninde på en resturant i samme center.

I første kort fortæller jeg hende at jeg desværre har travlt på mit arbejde så jeg først kan være hjemme dagen efter hvilke jeg tit er på, da jeg arbejde med uderejsende arbjede tit, men at jeg glæder mig til at komme hjem dagen efter for at høre om hendes dag.

Men hvad hun så ikke ved er at jeg selvfølgelig får et prej af hendes veninde når de har bestilt mad.
Jeg har nemlig forinden aftalt med spisestedet at jeg også skal spise med og at jeg godt vil komme med maden til hende som tjener :o)

Inden hun tog afsted havde jeg aftalt med veninden at hun skulle tage hendes mobil telefon så hun hverken kunne ringe til mig eller få forstyrende opkald undervejs :o) dette indvilliget hun heldighvis på :o)
Og dette gjorde at det var så meget sjovere at se hendes ansigt da det var mig der kom og serveret maden. :o)
Hun græd lidt og var helt overvældet og takked mig og sagde hele tiden jeg elsker dig :o)

Dette er det bedste jeg nogen sinde har gjort.
jeg elsker hende så højt at selv de 7500 Kr. jeg havde spænderet på hende den dag ikke var en eneste øre spildt.

Husk at vise jeres elskede hvor højt i elsker dem, det er det der tæller og gør det på jeres helt egen måde med egne ord.
og oplys livet for dem hvor mørket hænger over i form af, arbejdsløshed, eller måske andre ting der gør livet surt for dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg gav kæresten hvad hun fortjente
  • #1   2. okt 2009 DET GIDER JEG KRAFTHELVEDE IK LÆSE! XD

  • #2   2. okt 2009 jeg kom sq til det alligevel. og ka fandme kun sige .. fuck hvor er du sød!

  • #3   2. okt 2009 Hold nu op med at ødelægge folks indlæg!!!

    John: Rigtig fin idé, godt at din kæreste blev glad.. smiley


  • #5   2. okt 2009 Den har du sgu grejet helt godt, det er fandme flot gjort!

  • #6   2. okt 2009 Ja mange tak, ved godt det var meget langt, men det gjorde så stort indtryk på mig at jeg tænkte at jeg ville dele den oplevesle med jer.

    Jeg elsker hende bare endnu mere i dag efter den dag jeg gav hende.
    Og jeg jeg er slet ikke i tivl om at det er gensidigt.
    Hun er mit et og alt.


  • #7   2. okt 2009 DET ER SKU RESPEKT SYNTES JEG -

  • #8   2. okt 2009 årh jeg ville nu gerne ha en som dig som min fyr da. men ville mere elske af bruge dagen med fyren. men hold op hun er da heldig at ha en kæreste der tænker sådan.

  • #9   2. okt 2009 Er du så færdig... Fandt jeg en kæreste der ville gøre det for mig ville jeg tilbede ham for evigt..

    Det er jo den sygeste kærligheds erklæring jeg længe har hørt...

    Tager sgu hatten af for dig.. Det er burde alle mænd sgu lige tage ved lære... :0)


  • #10   2. okt 2009 Thumps up for kreativiteten, det mener jeg virkeligt!

    Lige præcis som i fjernsynet. Hvor der er vilje, er der vej!


  • #11   2. okt 2009 er du virkelig? findes der virkelig sådan nogen som dig? smiley

  • #12   2. okt 2009 Godt gået, John C.
    De 2 ovenstående skal du ikke tage dig af - deres verden omhandler vist kun sig selv når man ikke kan glæde sig på andres vegne :o)


  • #15   2. okt 2009 jeg vil også have sådan en sød kæreste man smiley

  • #16   2. okt 2009 Hendes veninde var nu heller ikke svær at overtale til at holde en dag fri :o) trods hun ikke fik tøj og en tur i frisør stolen. :o)

    Det er i hvertfald en dag vi begge vil huske hele livet er vi meget sikre på og det gjorde langt større indtryk på både hende og mig en jeg overhoved havde forstillet mig.

    Og nej jeg har ikke knallet uden om, det har jeg slet ikke en moral der kan overtales til at være med til. eller et hjerte for den sag skyld.
    Men jeg kan godt lure det sjove i den kommentar :o)


  • #17   2. okt 2009 Respekt!
    Lige ud af landevejen!
    Fandme flot!


  • #18   2. okt 2009 Respekt!

  • #19   2. okt 2009 SYNTES DU SKAL SLETTE DIG INDLÆG smiley
    DET SÆTTER OS ANDRE FYRE I DÅRLIG LYS smiley
    SELVOM JEG NU ENGANG HAR KØBT EN FUCKING HEST TIL DAMEN PÅ DET TIDSPUNKT smiley HAHA


  • #20   2. okt 2009 Det er fandme godt klaret !! Fedt du viser din dame det, fed stil!!
    Men håber satme ikke damen læser det her og får gode idéer smiley


  • #21   2. okt 2009 Dagens mand smiley

  • #22   2. okt 2009 Det må jeg nok sige smiley well done smiley

  • #23   2. okt 2009 Du må være dagens mand i skysovs smiley
    Kan kun sige som de andre respekt og penge er jo bare et tal hvorimod kærlighed er meget vigtigere og dejligere.


  • #24   2. okt 2009 smiley det er bare det romantiske man kan gøre.

    Angel. : jeg er såå enig


  • #26   2. okt 2009 jeg takker for alle jeres fine kommentare, jeg havde virkelig også bare brugt omkring 1 hel dag på at få tingene klargjort og arangeret.

    Efter den dag, så er jeg begyndt oftere at skrive små kort til hende som hun læser når hun vågner, det er som at være nyforælsekede efter den dag bare meget bedre på en eller anden måde.

    Hun bliver også ved med at fortælle hun nok skal give mig sådan en dag når hun får et job og til det siger jeg at det behøver hun slet ikke, fordi det var hendes kærlighed der fik mig til at gøre det jeg gjorde, så på en måde var det mig der gengælte hendes kærlighed.
    Og sådan føler jeg det faktisk 100% det var ligeså godt for mig at opleve hvor glad hun blev som selv at have fået sådan en dag.

    Jeg brugte dog nogle dyre steder til at spise samt frisør osv, men det kan nok gøres billigere hvis i selv tænker på at give sådan en dag.
    Der er jo ingen der siger det skal koste boksen, men nu gik jeg også linen helt ud og tænkte det skulle være de bedste steder uden begrænsninger osv.
    Selvom det er nice at det er det de bedste steder er det jo trods alt tanken der tæller. :o)


  • #27   2. okt 2009 Nu det ikke for at "spolere" din sejrs dans - men syntes ærligt at din dag/tekst herinde handler UTROLIGT meget om PENGE og da du samtidigt skriver hele den smøre handler det også om opmærksomhed...

    Syntes det er fint og flot det du gjorde, men forstår ikke hvorfor ordet "penge" og "betaling på forskud" skulle indgå - penge er ikke den eneste måde at vise sin kæreste at man elsker hende smiley

    Når men nok om det, du fangede jo tilsynladende den opmærksomhed du ønskede smiley


  • #28   2. okt 2009 Det handler ikke om penge, det er det der er så vigtigt i denne sammenhæng hvorfor jeg også prøver at påpege at det ikke behøver koste en formue.

    Og jeg søger ikke opmærksomhed, jeg ville blot dele min oplevelse med alle jer andre fordi den gjorde så stort indtryk på både mig og min kæreste.

    Jeg er godt klar over at nogle tænker øv fordi de måske ikke har råd til at gøre lige precis dette, men som du også siger, så handler det om alt andet end penge, og der er mange andre måder at gøre det på, det vigtigste er at man gør det på sin egen måde og med sine egne midler.

    Som en siger, hvor der er vilje er der vej.



  • #29   2. okt 2009 Mr. Fun - du er bare misundelig!

  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #30   2. okt 2009 Mr. Fun - don't spoil the moment - that's no fun smiley

  • #31   2. okt 2009 Well done (Y)

    Gid jeg kunne gøre noget lign. en dag smiley


  • #32   2. okt 2009 Mr. Fun - du er da et bittert menneske...

    John C - sådan... det er fandme fedt gjort... hun har helt sikkert følt sig som en prinsesse i flere uger efter... herligt at høre der stadig findes romantikere derude...:)


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #34   2. okt 2009 Godt gjort smiley Men hvis du virkelig elskede din kæreste så fandt du dig et job, hvor du kunne se hende noget mere. Du skriver du tit er væk en dag eller mere..

  • #35   2. okt 2009 Sådan noget må du aldrig gøre igen smiley

    Du forhøjere jo standarden for os andre jo smiley

    Kvinder sladre du ved smiley


  • #36   2. okt 2009 Hvorfor skal han opgive noget, som han måske føler et drømme job Lasse L ?



  • #37   2. okt 2009 Mit job kvitere med afspadsering får de overarbejdstimer jeg oparbejder som udearbejdene på rejse opgaver, så derfor får jeg nogle gange hele dage hvor jeg så tilgengæld har helt fri :o) og så er det aldrig mere end højest 2-3 dage. Det er aldig en hel uge.

    Min første "jeg elsker dig dag" var faktisk at jeg hentede min kæreste i en lånt limousine (kunne desværre ikke skaffe en chaufør) og så kørte jeg hende til en restuarant i Roskilde som ligger på toppen af et vandtårn ca. 100 eller 200 meter over byen hvor man kan kikke ud over hele byen hele vejen rundt.
    Her spidste vi så og tog i biograffen bagefter på Ros Torv.
    Det var også en rigtig hyggelig og romantisk aften.
    Det var på hendes fødselsdag.


  • #38   2. okt 2009 Du skulle ha koebt en 60" fladskaerm istedet.














    Eller en uges ferie.


  • D M
    D M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 9 Svar: 26
    #39   2. okt 2009 godt at høre man selv ikke er helt fårked op smiley

    Lækkert at du har gjort sådan for hende...


  • #40   2. okt 2009 Dette cementerer bare det fact at vejen til en kvindes hjerte er via. penge.

  • #41   2. okt 2009 Julle har ret smiley

    Men stadig - Respeckt til dig, det ikk hverdag man høre om det


  • #42   2. okt 2009 Det er så sejt af dig..
    Ikke mange fyre ville give sin kæreste samme tur..

    Dog vil jeg ikke bytte min kæreste ud med nogen andre xD


  • #43   2. okt 2009 Nu har jeg ikke læst de andres mening, men ud af hvad jeg læser, så er det da vildt sødt og også fint fundet på, meeeen... Der var nogle ting jeg ville tage som "fejl"... Men fint og dejligt at se at der også findes andre drenge med samme intentioner for deres kæreste/kone, som jeg. Jeg får nemlig tit afvide "du er skør" smiley - Godt gjort!!..

  • #44   2. okt 2009 Min fyr kunne godt lærer lidt af dig smiley

  • #45   2. okt 2009 kun et ord smiley
    RESPEKT!


  • #46   2. okt 2009 real nice! respekt til dig!

    men jeg tør ikk tro hvad du finder på når du skal fri til hende smiley
    men super fedt gjort! (:


  • #47   2. okt 2009 Wow.. hold da helt op man.. Jeg ville sgu også være helt overvældet hvis jeg havde været din kæreste..

    Som en anden skrev ^^ Det er den vildeste kærlighedserklæring jeg længe har hørt om, hvor er det flot af dig.. Virkelig fedt gjort! smiley


  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #48   2. okt 2009 Det er da noget af en flot gestus af give din kæreste, det er virkelig smukt og nobelt at du tilsidesætter dig selv komplet og benyttet tiden på at forkæle og glæde din kæreste!

    Det er sådan nogle fyre der burde være flere af, ikke sagt man behøver bruge så mange penge, men blot sagt at man bør vise den man elsker at man faktisk gør det, det kan være alt fra en lille seddel ved sengen om morgene til en lille gave i ny og næ! det er hvertfald sådan jeg gør med min kæreste og samme faktisk med mine unger.

    En ukontrolleret hændelse er altid den bedste overraskelse smiley

    Respekt og godt gået! Keep it up!


  • #50   2. okt 2009 "Det handler ikke om penge, det er det der er så vigtigt i denne sammenhæng hvorfor jeg også prøver at påpege at det ikke behøver koste en formue."

    "jeg elsker hende så højt at selv de 7500 Kr. jeg havde spænderet på hende den dag ikke var en eneste øre spildt."

    I det siger du jo så selv at 7500 kr er mange penge, men at de er givet godt ud... - :S

    .....

    Og til jer andre... - bitter? - hvad F... snakker i om? - jeg har gjort vildere og større ting for mine kærester end at sende dem på shopping med en veninde hvor jeg betaler og så ender med at spise med hende...

    Så nej, jeg er ikke bitter og nej jeg er ikke misundelig... - hvorfor skulle jeg være det? - kan ikke rigtig se hvorfor i hvert fald :S


  • #51   2. okt 2009 Mr. Fun

    Nu kender jeg ikke dine indtægter og ej heller dit forbrug.
    Men der står faktisk ikke noget om at jeg synes det er mange penge, der står kun at jeg ikke synes det var spilte penge.

    At jeg tilføjer det ikke behøver koste en formue skal de se i den sammenhæng med at DU pointere at du synes det er pengeneog det handler om og dermed opfatter jeg det som at du synes jeg prøver på at blamere mig med at det er mange penge.

    Der er en stor forskæl.



  • #52   2. okt 2009 hold da op..
    sikke da en dag. .

    sikke en gutter mand smiley


  • #53   2. okt 2009 John C...

    "jeg elsker hende så højt at selv de 7500 Kr" - SELV de 7500 kr... - det indikerer jo at 7500 kr er en god slat penge ...

    - og jeg siger jo intet negativt om din dag til kæresten, jeg siger bare at din tekst her handler om "penge" hele tiden... - hvorfor ikke bare skrive om dagen ??? - det er jo trods alt ikke en "pakke" du prøver at sælge videre (går jeg i hvert fald ikke udfra det er)


  • #55   2. okt 2009 Vil du gifte dig med mig? :b hahahha

  • #56   2. okt 2009 Mr. Fun.
    Du overfortolker det kan jeg så berolige dig med :o)

    Jeg synes det var lige så interesandt at fortælle om planlægningen af dagen altså hvordan jeg havde gjort og hvilke opgaver der var i det og hvordan jeg løste det, altså fortælle om den totale oplevelse som jeg oplevede den og planlagde den.
    Det er dig der får det til at lyde som om det er pengene det handler om hvilket faktisk kun er en meget lille del af den totale fortælling og oplevelse.

    Det er tilstadighed dig der får det til at handle om pengene ved at fortælle din opfattelse af hvordan du tror jeg vil have det til at lyde.

    Du glemmer bare lige i hvilken sammenhæng det skal ses og når jeg prøver at fortælle dig at det du opfatter er fortolket forkert, så undre du dig stadig,,, så du må meget undskylde men jeg synes det er ved at blive en smule ynkeligt at fortsætte med at forklare dig om den store onde verden du åbenbart lever i.

    Min verden er ikke så penge fikseret som du gerne vil gøre den til.
    Jeg er langt mere fikseret på at leve livet med de midler jeg har til rådighed, at det så kan overvælde dig så meget, det ødelægger nok mere din dag kan jeg se end det kan ødelægge min det mindste :o)

    Jeg har kun tilbage at sige til dig at jeg ikke kunne være gladere for det jeg har sagt og skrevet i denne tråd, fordi jeg jo også kan se det glæder og giver inspiration til så mange andre mennekser som læser om min og min kærestes oplevelse og det jeg gjorde som bragte os endnu tættere sammen i en tid der er svær for hende.


  • #57   2. okt 2009 Babooms sødeste i:

    Nej, jeg har jo allerede en rigtig sød pige som er min et og alt.
    og hende skal jeg gifte mig :o) hvis hun vil have mig ti lden tid :o)


  • #58   2. okt 2009 Jeg bliver meget sur på dig, hvis min kæreste læser dette! smiley

  • #59   2. okt 2009 Sød ting at gøre overfor sin kæreste:)

    jeg havde dog fortrukket at det hele var med min kæreste og ik min veninde. men jeg er heller ik så god til det der tøse fnider hygge hele dagen, er ik lige mig. Så sådan er vi jo forskellige smiley

    Men lyder da til hun blev glad, og er jo dejligt at få sådan overraskelser.


  • #60   2. okt 2009 Det er bare iorden John - stort tillykke til jer begge, du har virkelig gjort et stort stykke arbejde for at glæde din pige!

  • #61   2. okt 2009 Årh, sådan en fyr vil jeg også have! - Respekt til dig (;

  • #62   2. okt 2009 nu sidder halvdelen af alle piger på baboom og håber på at deres kæreste gør det samme ! smiley

  • #63   2. okt 2009 Det ville jeg da håbe for dem at de ville gøre, på deres helt egen måde og stil.
    Fordi det er virkelig noget som bygger forholdet op på et nivaue man kun kan drømme om når man har gennemført sådan en dag.

    Det er noget af det dejligste jeg nogen sinde har gjort for et andet menneske og ville ønske alle kunne og ville opleve det sammen med deres elskede.

    Det som gjorde det største indtryk på min kæreste var faktisk min omtanke for hendes lidt mørke tid og så kortene jeg havde skrevet til hende og det jeg havde skrevet i dem, men det holder jeg for mig selv og hende da det er af personlig karakter.


  • #65   2. okt 2009 Ja for søren... - helt basalt havde du jo bare foræret din kæreste et centerkort og en biograftur/wellness tur med en veninde og så spist en middag med hende i samme center...

    Kan egentlig ikke se det romantiske ved en hel dag fanget i et storcenter med en veninde (ved mange elsker at shoppe, men igen...) - jeg ville personligt ikke byde min kæreste at spise på en restaurant i et storcenter (vil da meget gerne vide hvor man kan inviterer kæresten ud i et center og spise uden at blive til grin)

    men igen, dine ord og snak om penge og planlæggelse har åbenbart gjort nogle piger bløde i knæene... og det kan du sagtens få respekt for...


  • #66   2. okt 2009 Helt i orden Mr. Fun

    Men det var så Ros Torv, med biograf, tøj butikker og nogle rigtig gode spise steder og cafeer, hvor man ikke bliver til grin :o)

    Men tjek selv Ros Torv ud og vuder det selv.
    Men jeg vil give dig ret i at der er faktisk ikke mange andre centre du kan spise på en resturant i.


  • #67   2. okt 2009 http://rostorv.dk









  • #68   2. okt 2009 Var der lige inden de fik det lavet om (eller imens faktisk) - så håber standarten er blevet forhøjet lidt smiley

    men altså igen, det jeg har skrevet er ikke ondt ment, jeg syntes bare det er synd for folk der måske ikke kan ligge mellem 5-10.000 kr til at forkæle kæresten og syntes din tråd handlede lidt rigeligt om det smiley

    men igen... det er fint gjort af dig og syntes det er dejligt at se at kærlighed findes, ingen tvivl om det smiley


  • tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #69   2. okt 2009 det er sgu fedt gjort:D

    havde da helt sikkert gjort det samme hvis ikke lige det var for jeg var sådan en fattigrøv der går i minus på kontoen efter eb ebkelt tur på resturent:p


  • #70   2. okt 2009 Ok.

    Men ja der er virkelig blevet flot efter deres udvidelse af centeret som nu næsten er dobbelt så stort.

    Ja ingen tvivl om at det selvfølgelig virker mere imponerende og nemmere med midlerne til det, men altså nu havde jeg også sparet lidt af det op osv.
    Det er jo ikke noget man gør 1 gang om måneden, men så kan man måske pakke en madkurv og holde en romantisk frokost tur med kæresten ved skoven eller ved stranden måske i skoven ved bakken og køre en tur i hestevogn :o) det er også billigt og kan være ganske romantisk hvis man får pakket nogle overraskelser ind under turen, dem holder jeg meget af, som det med blomsterne og kortene. :o)


  • tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #71   2. okt 2009 hehe ja det er sgu rigtigt nok.. min favorit er pakke en madkurv og et tæppe og så til vesterhavet og se solnedgangen og derefter i biograf og så ud og spise.. det er sgu en perfekt aften til billige penge:D

  • #72   2. okt 2009 John C, Lad være med at forsvare dig. Du har gjort en god gerning over for din kæreste som hun blev glad for. Længere er den sgu ikke. Hvis en tur i netto kan glæde ens kæreste er det vel også det man gør selvom det kan virke lidt tarveligt.

  • #73   2. okt 2009 Nej jeg forsvare heller ikke det jeg gjorde, det jeg gjorde var det rigtige for mig i min situation og med den kæreste jeg har.

    Folk skal selv finde på noget som passer med deres midler, situation og kærester, ingen siger det er det samme, men jeg kan da godt se at det jeg har gjort rammer de flestes hjerter og det er jeg glad for at høre.



  • #74   3. okt 2009 Det kan man da kalde købekærlighed af højeste rang... hvorfor er det så skide vigtigt for dig, at fortælle om hvor dyrt det var og hvor meget det koster?


  • #75   3. okt 2009 Mr. Google.

    Det er det heller ikke, det er dig der opfatter det sådan.
    Man kan jo vende den om og sige, det er dig der kalder det købekærlighed og ikke mig :o) ligesom det er dig der vælger at fokusere alene på pengene og ikke den totale oplevelse.


  • #76   3. okt 2009 John - øv smiley

  • #77   3. okt 2009 man kan sku købe sig til meget smiley

  • #79   3. okt 2009 Læste lige dit indlæg.
    Det er jo den sygeste kærligheds erklæring jeg længe har hørt...
    Tager sgu hatten af for dig.. Du er sgu en mand med mod på livet og du ved da hvordan man kan fange pigens hjerte og ved da hvordan man kan gøre så den anden person føler sig af lidt mere.

    Sad seriøst og var ved at fælde en tåre fordi det der var for vildt gjordt ville aldrig have kunne have lavet så vildt et program for min dame.

    Men vil tage nogen af de ting til mig som du har gjort og måske finde på noget hen af dit fordi der jo masser af ting man kan gøre når man tænker i de baner du har gjort.

    Men du har sgu vundet respekt hos mig fordi du sgu en ordenlig mand som har styr på tingene. Tager virkeligt hatten af for det du har gjort der det er mega stort.


  • #80   3. okt 2009 Jeg elsker de personer som værdsætter mig i deres liv og jeg sørger også for at hengive min kærlighed til dem.

    Intet er stærkere end kærlighedens bånd i mine øjne.

    Det stærkeste man kan gøre er at vise sin kærlighed, at sige den og fortælle om den til den man elsker er blot ord der kan bekræfter det man i virkelighed gør igennem det man viser.


  • #81   3. okt 2009 John C
    Nu er det ik mig der har købt det, og ej heller skrevet en historie, hvor noget af det vigtigste er hvor dyrt ting er og hva det koster. Ergo er det heller ik mig der er skyld i det der er udtrykt.
    Og hvis du ik kalder det købe kærlighed, så prøv at slå kærlighed op i ordbogen...

    Og hva angår oplevelsen, så er den da ik vildt romantisk. Kunne finde mange andre måder, hvorpå ærligheden kom til udtryk på en tydeligere måde...


  • #83   3. okt 2009 * Lillelund *
    Jeg har ik ondt nogen steder, synes bare det er synd at folk ser købe kærlighed som en kærlighedserlæring...


  • #85   3. okt 2009 * Lillelund *
    Ja men måden hvorpå det foregår har intet med kærlighed at gøre, det er at bruge en masse penge og købe sig til lykke i en kort stund. Det er faktisk sådan shopaholic foregår, Man køber sig til en meget kortvarig lykke...
    Jeg har heller ik sagt der er noget forkert i det, sagde blot det ik var en kærlighedserklæring, men købekærlighed...


  • #86   3. okt 2009 Mr. Google aka MY ONE TRUE LOVE...

    det er nemlig det samme jeg mener smiley


  • #87   3. okt 2009 Det må man sige. Kærlighed siger bare alt

  • #89   4. okt 2009 Lillelund - præcis smiley

  • #90   4. okt 2009 EKSISTERER DU?!

    Kan du ikke liiige tage en snak med min kæreste? xD


  • #91   5. okt 2009 * Lillelund *
    Yes og så læser du lige teksten igen, hvor det hele er skrevet med prisen, som største fælles faktor...


  • #92   5. okt 2009 Lille lund helt enig smiley

    Og jeg siger det gerne 1 gang til :o) med et smil på læben :o).

    Opfatter man det som værende købekærlighed er det fordi man lægger vægt på pengene og fremhæver det som noget centralt og vigtigt ud af en større sammenhæng hvor pengene ikke er hovedrollen men kærligheden, jeg skriver jo netop at kærligheden er langt større end det som det kostede mig deraf vægtes kærligheden og netop ikke pengene.
    Kæresten fik oplevelser "ikke" penge.

    Jeg fortæller om hele oplevelsen og lægger vægt på hvor vigtig det er man viser og giver udtryk for sin kærlighed til sin kæreste og hvor meget man elsker hende og ikke at man skal bruge mange penge på hende.

    At give lige precis sådan en oplevelse koster selvfølgelig penge (sjovt nok), men det er lang fra det jeg fremhæver som værende noget centralt og vigtigt at man skal sørge for at det koster mange penge, det er ikke på noget tidspunkt angivet som værende et krav eller en nødvendighed i sammen hæng med at give sådan en dag, tværtimod jeg nævner flere gange at det kunne gøres for langt færre midler og at det vigtigste er at man gør det på sin egen måde med sine egne midler.

    Kæresten havde brug for at føle sig smuk, værdsat og elsket i en tid hvor hun netop følte sig overset, nedtrykt og trist grundet sin arbejdsløshed og den svære tid det er at finde jobs i.

    Jeg gav hende alt dette igennem min kærlighed med mine muligheder og forståelse for hendes person som kun jeg forstår så dybsindigt som jeg gør i og med jeg er hendes et og alt elskede kæreste.
    At sige penge var noget vigtigt er som at ytre sin egen fortolkning som værende min holdning og mening.
    Jeg må desværre skuffe fælt i denne sammenhæng, jeg planlagde nemlig først alle mine oplevelser og betalte dernest for dem som det skred frem i løbet af planlægnings dagen og først bagefter regnede jeg ud hvad det havde kostet mig.
    Ikke fordi jeg skulle se hvad den var værd, men for at afstemme mit buget for min opsparing, men klart jeg vidste da på forhånd at jeg havde råd til at ytre en hvis udfoldelse, ellers er man jo mindre begavet hvis man bare går amok og bruger ud over grænserne for sine midler.

    Sørgeligt at pengedelen betyder så meget mere for de få som netop har et behov for at fremhæve den ud af en langt større sammenhæng der har helt andre centrale faktore som det aller væsentligste "kærligheden"
    Hvilket alle andre (Det alt overskyggende Flertal!) heldighvis godt kan se, og det glæder mig virkeligt.


  • #93   5. okt 2009 Andrea med de mange....

    Ja jeg sidder lige her og skriver :o)
    Jeg har snakket med manges kærester igennem min tid, og nogle få også på opfordring af deres kvinder.
    Et eller andet må jeg gøre rigtigt siden så mange synes mit hjerte ligger på rette sted.

    Men min erfaring er igennem disse samtaler at kærlighed kommer indefra og kan ikke fortælles videre hvordan skal gives eller fortolkes.

    Mit bedste råd er at hvis man savner saft og kraft i sit forhold, så er den bedste hjælp som regel selv at gøre noget frem for at prøve at ændre modparten til at være noget man gerne vil have dem til at være.

    Jeg siger altid, hvis du savner romantik i forholdet, så sørg for at vise du selv værdsætter ikke bare at modtage romantikken men også selv at give den.
    Start i det små og byg det langsomt op.
    Begynd med små korte beskeder i madpakken på køleskabet eller som stikord på indkøbssedlen osv.
    Jeg skrev engang en indkøbssedel til min kæreste hvor der for hver 5 ting stod, "Jeg elsker dig skat og det er der ingen udløbsdato på"
    Forstil jer hvor stort et smil hun rendte rundt med på indkøbsturen
    Sådan nogle ting er guld værd :o)
    Når man starter sådan noget, så begynder modparten som regel selv at få løst til at han/hun gør noget for at gengælde det.
    og så opstår/genopstår forholdets romance igen :o)
    Det værste man kan gøre er at fortælle modparten om hvor mange ting man ønsker han/hun burde gøre anderledes.

    Det er lidt som med at dyrke sport, når man først kommer i gang, bliver man mere og mere frisk af at dyrke det, selvom man bruger energi så får man mere energi af at dyrke sport fremfor ikke at dyrke sport.


  • #94   5. okt 2009 John C

    Jeg vil ikke ødelægge noget!
    MEN!!! - Jeg viste det til en af mine veninder og hun sagde to ting - Hun synes det var syng at det ikke var DIG der var med hende, altså istedet for veninden... OG så syntes hun det handlede MEGET om penge det hele... Det kan godt være det ikke var det du ville sige med det, men det er sådan det ser ud...!
    - Så har jeg også en anden ting... De der blomster? - Hvor gjodt er det lige at give hende to buketter? - Især når hun er i et storcenter... Det er da nederen at skulle bære rundt på den i mens man handler osv ...


  • #95   5. okt 2009 Klart.
    En ting er sikkert det var ikke tiltænkt det skulle handle om pengene uasnet hvordan man opfatter det jeg fik skrevet.

    Men ja det med blomsterne var nemlig lidt upraktisk, men de blev blot lagt i bilen af veninden, men jeg syntes bare at det høre med til et kort :o)

    Tro mig jeg ville meget gerne have været der sammen med hende, men det var ikke muligt for mig og det var en af årsagerne til jeg valgte at fylde hendes dag med min omtanke og kærlighed, netop fordi jeg ikke kunne tilbringe min tid sammen med hende i en tid hvor hun følte sig allermesst alene og havde brug for mit nærværd.

    Men der er faktisk intet hun selv siger var forkert ved dagen og det er jo det vigtigste.

    Som sagt så skal man gøre det på sin egen måde og med egne midler, det der virker for mig og hende virker måske ikke for andre.
    Og hverken du eller andre ødelægger noget ved at fortælle mig hvordan i kunne have tænkt jer det anderledes, jeg forklare bare hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde og jeg er ikke i tvivl om at man kunne have gjort det på mange andre måder.

    Så min opfordring er stadig ud fra min oplevelse at man vedligeholder og plejer sit kærlighedsliv.
    Man ved ikke hvad man går glip af før det er for sent som man siger, og jeg vil ikke side om mange år og tænke hov jeg fik da egentlig ikke vist alt det jeg gik og tænkte og følte over for min kæreste/Kone.

    Man fortryder sjældent ting man har gjort forkert, man fortryder så godt som altid de ting man aldrig fik gjort, sagt og vist til dem der ikke er med os mere i livet.


  • #96   5. okt 2009 Vil da godt gide ret i at det handler meget om penge.
    men det er jo vores måde at læse det på, også måske bare den måde det er skrevet på. men sådan kan man jo hurtig misforstå ting der er skrevet, og betyder jo ikke at planen var at nærmst købe hende.

    Tror godt på du gjorde det af kærlighed.
    Havde min kæreste penge og tiden til ligne overraskelser, ville jeg da heller ikke tænke på at det var fordi han prøvede at købe mig, men fordi han holder af mig, og ønsker at lave en hyggelig dag med mig.

    Dog hvis han sender mig ned i en gang velnees massage haløj, så får han slag, for er da direkte tortur... hehe


  • #98   5. okt 2009 Camilla B

    - Det kan jeg love dig for at der gør smiley


  • #100   5. okt 2009 Lillelund...

    Nej, det er overhovedet ikke sådan jeg ser det! - Men han starter ud med at han har et godt job hvor man tjener gjode penge osv. SELVFØLGELIG er det relevant for teksten, når man læser videre men, jeg tror godt du kan se hvad jeg mener... Der er jo flere gange at det (desværre) kommer i fokus...

    John C...

    Det undre mig faktisk med de skrive færdigheder du har, at du så ikke kan se det selv smiley


  • #101   5. okt 2009 john c:

    Det har du naturligvis fuldstændig ret i!
    Har jeg også fået at vide en del gange efterhånden, og synes faktisk det hjælper!
    Jeg må prøve noget mere smiley


  • #102   5. okt 2009 JEG VIL OGSÅ HA SÅDAN EN TUR!!! jeg vil også forkæles smiley

  • #103   5. okt 2009 Jeg er så tæt på, at græde! Hun er SÅ heldig, at have dig!
    Så meget respekt!.. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige!
    Wao!..


  • #105   5. okt 2009 Nej, på den blå planet smiley
    - Tror ikke på at John og jeg er de eneste sååå... Kom du bare i gang med at lede smiley


  • #107   5. okt 2009 Det forstår jeg sku' godt... Når jeg ser på hvem jeg går i klasse med at drenge, så kn jeg godt forstå i piger er så generaliserende!!...

  • #108   6. okt 2009 Alexander,

    Jeg begynder at forstå at jeg for at have sendt et mere klart budskab, måske skulle have undladt visse dele, men igen jeg vil ikke ikke ændre måden jeg formulere mig på fordi nogle så ikke forstår mig korrekt.
    Hvis man skule formulere sig ud til et bredt puplikum så alle forstod tingene på 100% samme måde, så skulle man nok lave mere en bare en formulering af sin oplevelse :o) og når jeg så skal tage det i betragtning med hvor mange der egentlig forstår mig på den måde det var tiltænkt.
    Så synes jeg egentlig at jeg har gjort et glimrende stykke arbejde.

    Som du er inde på så må mine skrive færdigheder jo et eller andet sted være i orden :o) og tak for den kommentar i øvrigt.
    Jeg gør nemlig ret meget ud af at prøve at formulere mig korrekt og derfor mener jeg heller ikke jeg bør se noget dårligt eller forkert i noget som jeg allerede har forsøgt gjort så godt jeg kunne på min måde :o)

    Derfor respektere jeg stadig jeres holdning/opfattelse for den måde i oplever det skrevne på, så længe i også respektere at det ikke var til hensigt at det skulle opfattes som det blev af de få :o)
    Hvilket jeg inderst inde også godt ved i gør ;o)


    Camila B,

    Ja der findes sikkert mange af min type, men jeg vil også give dig ret i at der er langt imellem jeg møder en ligesindet med lige så stor indsigt og forståelse over for andre menenkser og deres forskælligehder og behov og specielt inden for kærlighed og forhold.
    Mange forsømmer desværre deres forhold/kærlighed og følelser og ser det som noget man kan tage frem når man har brug for det.

    "Det man får ved at søge er erfaring når man ikke finder det man søger, og de store forhindringer der opstår i livet, er kun der til at vise os hvor meget vi egentlig gerne vil opnå det som vi søger, for bliver man ved så skal man nok opnå sine mål, og nogle gange på helt andre måder end man først antog mulige".
    Citat tyv stjålet af Randy Pausch men som er så sandt som det er skrevet.
    Så du må bare hænge i, så skal det nok komme til dig.


  • Tor R
    Tor R Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
    #109   15. okt 2009 Du er et stort menneske.. Det er fandeme smukt gjort, og dejligt at høre at i er blevet gladere for hindanden.. smiley
    Suverænt at dele den så andre kan blive inspirreret..!


  • #110   15. okt 2009 Tor R
    Hvis andre mangler inspiration, så har de da et trist liv.
    Hvis man ik fatter ordet omsorg, så burde man never ever aldrig nogensinde have en kæreste!!!


  • #111   15. okt 2009 Google...

    "så burde man never ever aldrig nogensinde have en kæreste" smiley

    LOL smiley


  • Tor R
    Tor R Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
    #112   15. okt 2009 Google: Jamen det er sku da fedt at han ligger det ud afligevel synes jeg.. Og man kan da sagtens være fuld af omsorg og forstå meningen med ordet, men ikke have gjort sådan før.. Har du gjort det præcis på samme måde for en pige før...? Ja jeg spørg bare smiley

  • #113   15. okt 2009 Mr.Fun - AKA - MACK DADDY! :
    Det er da rigtig... ;D

    Tor R
    Som tidligere skrevet så behøver jeg ik købe en kæreste jeg kan sagtens give hende kærlighed uden pengene er indvolveret...
    Og en hyggetur giver alle vel en kæreste, men så ville jeg både undlade veninde og shoppingcenter, hvis hun reelt betød noget for mig...


  • Tor R
    Tor R Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 7
    #114   15. okt 2009 Ja men det er da friskt at tage hende på en tur hvor hun kan hygge sig sammen en veninde, som han selv skriver så har hun ikk noget arbejde ergo har hun heller ikk nogen stor indtægt hvis hun overhovedet har nogen.. Så er det da dejligt at komme ud af hulen og gi den lidt gas.. Desuden hvis du spørg mig så er det bare penge og kan man have det fedt ved at bruge dem så er det da det man skal bruge dem på..
    Hvis du giver din kæreste den for neden, bruger du den så for at gøre hende glad..? smiley


  • #115   17. okt 2009 Ja for nogle er penge i sig selv hele betydningen af livet og de ser det kun sådan.
    For andre er det blot et middel til at ytre sin kærlighed og omsorg/omtanke og åbne nye muligheder for at give dem de elsker en oplvelse de aldrig vil glemme sammenholdt med den situation de selv sidder i.

    Gad godt at vide hvilke gaver Mr. Google og AKA sidder og pakker ud jule aften, er det ren og skær smil og kram eller hjemme lavet kastanie dyr alle sammen smiley , og hvis de så "ikke" er skaffet som et resultat af "midlet" penge, giver i så også jeres kærester (hvis i da har nogen, man tvivler helt) eller famlie en opsang om hvor upersonligt det er og at i altså ikke er til at købe for penge?

    Det er lavt at tænke sådan, og ikke mindst have de tanker når der i forvejen er tale om 2 mennekser der i forvejen elsker hinanden.
    Jeg kunne forstå jer hvis jeg havde gjort det samme for en person jeg blot skulle på 1 date med, så ville jeg nok også føle en smule "købe" agtigt over det, men nu er der tale om at Konstituere noget som allerede er "going strong" så jeg behøvede ikke at "købe" min kæreste, vi elsker jo allerrede hinanden, det var blot en bekraftigelse af dette, ser man det som noget andet, så tvivler jég stærkt på at i overhoved har stiftet bekendtskab med omsorg, omtanke, længere varende forhold og hvad der dertil høre.
    Prøv lige at få lidt situations fornemmelse, det skader ikke.
    Men det er jo slet ikke det det handler om for jer, det tror jeg alle og enhver har fattet efterhånden, budskabet i er her for at ytre er mest af alt som taget ud af "janteloven" så hvorfor skrive alt det udenomssnak, når det i vil sige kan skrives så kort her:
    (Du skal ikke tro du er noget) smiley


Kommentér på:
Jeg gav kæresten hvad hun fortjente

Annonce