{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.047 visninger | Oprettet:

Kommer for hurtigt! :( {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.
har et problem.
Jeg har kun haft sex med to tøser i mit liv, så har ikke prøvet forskellene, men med min x kunne jeg sagtens holde mig.
Men med min nuværende kæreste kommer jeg indenfor 1 minut efter jeg er kommet op i hende, det er ligemeget om jeg tager det stille og roligt eller hvad jeg gør. Og det er hver gang. Og det hjælper ikke at gokke den af inden smiley

Hvad fanden skal jeg gøre? Er der alternativ til knibeøvelser???

Kun seriøse henvendelser tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommer for hurtigt! :(
  • #1   2. sep 2009 ved der er de der penisringe, ellers hvad?

  • #2   2. sep 2009 du kan få kondomer med noget bedøvende creme på og så sku du kunne holde længere smiley

  • #3   2. sep 2009 Skal sku ikke kneppe med kondom, aldrig gjort, skal aldrig prøve.

  • #4   2. sep 2009 Penis ring skulle du prøve, ikke nok med du holder længere, det er os bedre når du kommer,

    ellers drik dig fuld, jeg kæmper for at komme når jeg er fuld, smiley
    ellers er der os kondom, men så mister man alt det gode


  • #5   2. sep 2009 Gigi - Kig mine annoncer! smiley '

    Det er bare ikke særlig fedt at skulle ligge og slide huden på pikken væk hver dag, og så dermed faktisk næsten ikke engang have lyst til kæresten når det endelig er.
    Kan skuda bare sige til lægen det altid går så hurtigt smiley
    Kan det være en periode man kommer igennem, eller skal det virkelig TRÆNES VÆK? smiley


  • #6   2. sep 2009 Stefan B > det er ikke en periode, men med tiden skulle du da os kunne holde smiley

  • #7   2. sep 2009 Michael S
    Kondom magter jeg ikke nej, gider ikke drikke mig fuld for at kneppe min kæreste jo smiley
    Hvor kan de penisringe købes, hvis jeg ikke vil have lortet sendt hjem til forældres adresse = ingen internethandel, og jeg er fra kolding, der er ikke noget shops her længere... smiley


  • #8   2. sep 2009 Kolding Storcenter jo, men der er absolut intet af sådan noget smiley

  • #9   2. sep 2009 LOOOL!!! HAHAHAHAHAHAHA smiley kunne sq ikke lade være... tag fat i kalorius og slå ham op på maven så du vender den til at være mindre følsom. Det er det trick jeg har brugt smiley

  • #10   2. sep 2009 Gigi - Kig mine annoncer! smiley '
    God idé, men har ikke selv bil, afhængelig af at låne fars, og den bruger han til at køre i vores sommerhus i weekenderne, og damen går på efterskole smiley


  • #11   2. sep 2009 der går sgu da tog fra kolding til århus og ålborg..

    Hvis du tager århus, så stopper toger stort set lige midt i centrum, i bruuns galleri smiley Så det eneste du mangler bare bare at kunne komme fra din bopæl i kolding til banegården i kolding smiley


  • Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 141
    #12   2. sep 2009 Jeg tænker bare din nuværende kæreste må være mærkant mere lækker end din x?

  • #13   2. sep 2009 Kristian P

    Tænkte nogenlunde det samme smiley


  • #14   2. sep 2009 Hvad hvis i har gang i noget forspil, og hun får dig til at komme før i går igang?
    Det kunne være det kunne tage det værste.


  • #15   2. sep 2009 altså ved at hvis man vedligeholder sin sex (vi har sex hverdag for det meste) så bliver det automatisk trænet til at holde længere..

    min mand han holder længe, men hvis der så går kluder i rytmen og der måske går 3 dage så holder han dårligt i en reklame pause smiley



  • #17   2. sep 2009 Ta' lidt coke, og du kan blive ved hele natten..
    Du kan også køber nogen forskellige piller der kan hjælpe dig.


  • #18   2. sep 2009 tag nu til Århus med toget, også gå ind i Lust ..

  • #19   2. sep 2009 Du kan købe nogen piller der hedder PowerTabs.
    De er ikke lovlige her hjemme, men der er nogen få sex butikker der har dem.


  • #20   2. sep 2009 Sex er en sportsgren ligesom så meget andet...........det gælder om at komme først.

  • #21   2. sep 2009 jeg har løsningen :

    smør hemoride cream, lige under pik hovdet, du ved det følsomme punkt vendt en 5-10 minutter...

    lad mig sige min konklution, jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at komme, men holdte 45 min smiley


  • #22   2. sep 2009 jeg havde det samme problem med min kæreste smiley

    det vi gjorde var simpelthen og kneppe hele tiden og er vi heller aldrig stoppet med hehe.. det virker smiley

    det er sikkert fordi du er nervøs og gerne vil give hende noget men så er du alligevel os for ivrig smiley

    bare op på hesten igen når du har kommet 1 gang .. det burde virke smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #23   2. sep 2009 Skræmmende holdning du har til kondomer...
    Hvis hende du ligger med nu, har været sammen med 2 fyre før dig, og de 2 fyre hver har været sammen med 5 piger før hende, så er det sådan at du dyrker sex med 13 personer. Og de 10 piger fra før har sikkert også været sammen med nogle tidligere osv osv osv.
    40% af de 15-21årige er smittet med en eller anden kønssygdom. Og tallet er stigende. Men ikke alle seksuelt overførte sygdomme fører til udbrud, så man kan være smittet uden af vide det.
    Så med mindre både du og din partner er tjekket for sygdomme, så på med et kondom indtil i er testet.
    Og sådan skal det være med alle nye partnere.

    Finder du en pige i byen til et one-nighter, og hun er villig til at dyrke sex uden kondom, kan du være 100% sikker på at hun også har dyrket sex uden kondom på hendes tidligere one-nightere, og så bliver det let til 100 personer der har været i kontakt med hende. Over 40 af dem har med garanti haft en eller anden form for seksuelt overført sygdom...

    I slut 80'erne og start 90'erne blev vi bombarderet med kampanger om vigtigheden af sikker sex. Det er vidst på tide at genoptage det.

    Mht. dit problem, så skal du trykke på et punkt mellem pungen og anus. Derinde sidder din prostata. Trykker du der (hårdt) vil du stadig få orgasmen, men du får ikke sædafgang. Rejsningen falder lidt, men koncentrerer du dig så om hende et par minutter er du hurtigt klar igen, og sådan kan du så fortsætte.
    Penisringe hjælper ikke på at du kan holde længere. De gør kun rejsningen fastere da blodet bliver forhindret i at løbe tilbage.


  • #24   2. sep 2009 Når du får sendt noget fra Orion af, er det i en hvis pose eller plastikpose, og man kan ikke se hvor det er fra. Derfor ville jeg sagtens mene du kunne købe det over nettet, og så bare sige det er noget til din computer eller sådan noget..

  • #25   2. sep 2009 Kvinder har også ret til og få orgasme / komme

    HVIS DE KAN NÅ DET


  • #26   2. sep 2009 tror sq ikke at knægten kan overskue at der er så mange som skriver i hans indlæg.. han glemmer lidt at svare

  • #28   2. sep 2009 Jeg har læst lidt af indlæggene, men svarer senere i dag, gider jeg ikke sidde og gøre i skolen, vil hellere læse lidt dybere i det først smiley

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #29   2. sep 2009 Husk vejrtrækningen. træk vejret langsomt og ikke holde det, tænk på noget andet og hold gerne en pause lidt .. imens kan du jo slikke hende eller andet... det hjælper fint. Kender det godt hvis man tænder så meget på ens partner at man bare kommer med det samme. men ovenstående virker fint, og med tiden skal du nok holde længere, lav evt de stillinger du ikke umiddelbart synes er spændende. bagfra er en NO GO, den er en sikker vinder hver gang, hold dig fra den inden du vil blæse raketten af imellem fedtkuponerne, tænk evt på noget kedeligt imens. din mor eks osv;-) håber det vil hjælpe.

  • #30   2. sep 2009 Allan J - Det er da for nederen hvis man skal til at tænke på noget nederen når man har sex, så går det fede da ligesom af det...

    Så hellere komme 2 hurtige gange, end have 1 mega lang tur, hvor man tænker på sin egen mor... Ej føj da...


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #31   2. sep 2009 he he;-) man kan tænke på noget andet lige i det man mærker det kilder.. men resten af agten kan man jo bare gøre som man vil...

  • #32   2. sep 2009 det var da en RIGTIG dum indstilling jeg skal ALDRIG prøve at knalde med kondomer!

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #33   2. sep 2009 kondomer kan være helt ok, og der holder man bestemt længere, det kan være rigtig frækt hvis det er hende der giver det på enten med munden eller hånden. samt hvis der er smag i så er det sjovere for hende også...

  • #34   2. sep 2009 he he, bageform dog

  • #35   2. sep 2009 Det er også fordi du vil have mange børn Maria smiley

  • #38   2. sep 2009
    Lars P > Det er da noget underligt at sige, sex kan være super godt med kondom rigtig nok, men det er endnu bedre uden


  • #39   2. sep 2009 Camilla B > rigtig nok, især når der kommer en masse one night stands, så er det kondom alt,

  • #40   2. sep 2009 Den dag lægen siger: "Jeg må desværre meddele dig at din HIV-test var positiv" fortryder du nok dit indskrænkede syn på brug af kondomer...

  • #41   2. sep 2009 lasse; jeg skal kun ha et barn en lille prinsesse smiley

  • #43   2. sep 2009 giver Michael S ret når man er fuld holder min 100 gange bedre

  • #44   2. sep 2009 Men ihvertfald held og lykke med dit problem

  • #45   2. sep 2009 men stefan! held og lykke med børnepengene.... har hørt at det bliver dyrt i længden vis man får for mange....

  • #46   2. sep 2009 Prøv da at slappe lidt af med jeres dårlige kommentare her tak.
    jeg skriver jeg ikke gider kondom, og mente nu med kæresten, hvis det endte med en trunte fra byen, en helt anden sag!
    Men hvorfor går i så højt op i lige det, det var ikke mit spørgsmål?
    Og jeg har i starten skrevet at jeg kun ønskede seriøse henvendelser, det er jeres ikke, i og med det ikke er en besvarelse på mit spørgsmål/problem.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #47   3. sep 2009 Hmmm dette indikerer da ellers du mener det generelt, også med en trunte fra byen:
    "Skal sku ikke kneppe med kondom, aldrig gjort, skal aldrig prøve."


  • molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #48   6. sep 2009 sådan havde jeg det også med min tidligere kæreste bom bom bom efter 2 minutter så kom jeg. men mit råd ville være at i skal bare fortsætte med at knalde så kommer det helt automatisk, til sidst kunne jeg fortsætte i 3-4 timer smiley

  • #49   4. okt 2009 tag en rykker 3 gange om dagen så skal jeg love dig for du holder længe det noget tøserne syns om så dan et par orgasmer i træk

  • #50   5. okt 2009 Der er ingen problem længere smiley

Kommentér på:
Kommer for hurtigt! :(

Annonce