{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommer for hurtigt :(
  • #1   3. jun 2009 onanere inden i skal have sex.

  • #2   3. jun 2009 Gummi xD?

  • #4   3. jun 2009 max: det har altid virket her.. eller ja. med fyre ikke mig selvf 8)

  • #5   3. jun 2009 øvelse gør mester.
    glem forspil og start med det samme, og så træk dig ud når du er ved at komme og vent lidt også forsætter du.


  • #7   3. jun 2009 fed hende op ! smiley

  • #8   3. jun 2009 lad hver og tænk over hovedet ,)

  • #10   3. jun 2009 Catia ja, men under 1 min er vel ikke så sjovt smiley

  • #12   3. jun 2009 Øvelse gør mester, gok den af lidt oftere, og træn!!!

  • #13   4. jun 2009 hej ,,
    du kan få div creme som nedsætter din følsomhed så du ikke kommer så hurti ..
    jeg er selv tattoovør og bruger somtider noget crem på de kunder som ikke kan lide smerten . det smøres på ca 30 min før det skal virke og det bedøver overhuden alser ikke noget med at det går i blodet eller noget det er kun overfladen af huden ..

    jeg ved fra ham som jeg handler tattoogrej hos at der er mange som bruger det samme crem til at smør på pikken ( kun på selve hodet ) når de skal dyrke sex . jeg har da også selv prøvet bare for at tjekke om det viker og må sige at det gør det meget enda . jeg fik vist smurt formeget på fordi jeg kunde bare ikke komme og efter 1½ times kamp måtte min kone sige stop ..

    jeg ved du kan købe det hos www.cooldstiel.dk staves ? på dansk koldtstål.dk og det koster ikke så meget under 100 kr og så har i nok til 30 -40 gange sex sef efter hvor meget du smør på .
    jeg vil tro at div sexshops også har noget af den slaks ..

    vis du gerne lige vil prøve det før du køber en masse hjem så kan du da godt få et glas af mig . send en pm med din ard så skal jeg sende et glas til dig ( det ligger i nogle små plastik glas og jeg mener du får 6 glas for 100 kr så det er ikke spesjelt dyret ) men somsagt så sponser jeg gerne et glas til dig og konen så i kan prøve om det er noget for jer ..

    somsagt smøres det på ca 30 min før det skal bruges . og jeg vil nok anbefale at du lige vasker pikken ren før du stiger på konen ellers så bliver hun også bare bedøvet og så er i jo ligelangt igen ..

    mvh tattoo G


  • #14   10. jun 2009 Træn dine bækkenmuskler.. Hver dag - knib sammen som når man virkelig skal tisse smiley
    Knib sammen, hurtigt efter hinanden, omkring 50-100 gange (til at starte med) om dagen, og så skulle du hurtigt kunne holde dig, efter et par uger med dette.


Kommentér på:
kommer for hurtigt :(

Annonce