{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

Sex, kærlighed og forhold {{forumTopicSubject}}

Heej baboom.
Jeg sidder lige og snakker med en veninde om hendes forhold til hendes kæreste. Og vi har sq lidt svært ved at finde en løsning smiley

Lad mig starte;

De har været kærester i et år, de bor sammen og er 20 & 22 år.
Problemet er så, hun elsker ham virkelig højt, og det samme gør han ved hende.
De har det egentlig skide godt sammen.
Der er bare et problem. Sex.
Hun er ret afhæning af det. Og vil gerne ha det hverdag, flere gange hvis det kunne lade sig gøre. På det punkt, er han så ikke villig.
I starten af deres forhold, var det ingen hindring for ham at have sex med hende. Men her det sidste halve år, er det bare blevet til stort set ingenting.
Han kender til problemt, og det har været diskuteret mange gange.
Hun ønsker heller ikke at presse ham til noget han ikke vil.
Men seriøst, har sq ondt af hende.
Hun kan næsten tælle på en hånd, hvor mange gange de har haft sex i år.
Og det er højest 10 min per gang smiley

Jeg ved selv at man siger sex ikke betyder så meget når man elsker hinanden. Men når tankerne kommer op i hovedet at han snart er nød til at gøre noget ved det. (utroskab)
Så den altså gal! Hun vil ikke være ham utro. Og han kender hends tanker til det, fordi hun fortæller ham om det.
Det må da os betyde, hun er ked af deres situation.

Har du/I et godt råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex, kærlighed og forhold
  • #1   15. apr 2009 Jamen det skam ikke fordi der mangler nye udfordringer. For hun har den holdning, at hendes grænser ikke er fundet før hun har prøvet dem.
    (dog ved undtagelse af dyr og børn)

    Så det da ikke fordi hun ikke er frisk på nye ting.
    Har bar så ondt af hende.


  • #2   15. apr 2009 Jamen, hvis hun prøver at lægge op til ham, så ser han enten film, eller er for træt osv.
    Så der er altid en undskyldning.

    Og hun føler det hendes skyld. At hun ikke er tiltrækkende, og tro mig det er hun!
    For tit når jeg er sammen med hende, elelr vi er inde i byen, kommer fyrene tit hen til hende,

    Og hun har ikke i sinde at være ham utro. Men når han har kendt til problemet, burde han da være lidt behjælpelig, især når hun har givet det tid.
    Og nu er de jo ikke så gamle, så der er masser af andre fisk i havet.
    Men det sq synd for hende.


  • #3   15. apr 2009 Præcist.
    Og det sagde han os.
    Så siden jul, har hun knap talt om det.
    Det først nu det kommer på banen igen.


  • #4   15. apr 2009 Ja, selv efter et år burde man da være som nyforelskede!
    Eller flere år for den sags skyld.
    Men det heller ikke, let når han siger han prøver, og så intet gør.
    Og hvis hun afviser ham, bar for at give ham af samme skuffe, så blir han sur.


  • #5   15. apr 2009 Hun har efterhånden gjort ALT.
    Hun er meget åben overfor nye ting.
    Og har gjort alle mulige tænkelige ting.
    Selv hans fantasier, har hun haft gang i at opfylde.


  • #6   15. apr 2009 Men det heller ik let når der endelig sker noget at hele forløbet så tager max 10 min

  • #7   15. apr 2009 Noget af det første han fik at vide om hende, var at hun havde en stor trang til sex.
    Fint tænkte han vel så.
    I starten gik det meget godt. Og sådan.
    Men hun lægger ikke op hveraften, det yders sjældent hun gør det den dag i dag. Hun føler bar hun mangler noget. Det lyder måske latterligt. Men sex betyder meget for hende.

    Og alt det her ved han.
    Hun har overvejet at droppe sex helt. Og gå til lægen og se om der kan gøres noget.


  • #8   15. apr 2009 altså når det kun varer 10 min, så virker det jo bare som om det er noget der skal overståes ! de skal have gjort noget ved deres sexliv . så det bliver spændende ! ellers kan det sagtens ende i utroskab smiley men når det bliver kdeligt så er det klar at han ikke gider og det ødelægger forholdet på sigt smiley

  • #9   15. apr 2009 Hun har skrevet til ham nu, at hun ikke er interesseret i at have sex overhovedet. Så må vi se hvordan han vil reagere.
    Han lød overrasket. Men seriøst, når de endelig har sex, så når hun jo knap at blive ordentlig tændt, før det er overstået.


  • #10   15. apr 2009 Nu ska i høre den bedste.
    Hun skrev det til sin kæreste at hun ikke vil ha sex mere.
    Det her var svaret fra ham.

    "Okay en kæreste som ikke vil have sex med sin kæreste. Hvor fedt er det?"


  • #11   15. apr 2009 Ja ku virkelig heller ik lade være med at grine af det svar!

  • #12   15. apr 2009 Ja, hun svarede os straks retur, "husk lige på det var dig der skrev det"

    Hvor dobbelmoralsk er han ik lige.
    Det eneste han jo næsten formår ved at ha sex med hende, er at få dumpet klatten. Og det da ikke noget problem for ham og gøre på enemand.

    Puha, håber bar han fatter det nu. Og hvis det ender med han slår op med hende på grund af det. Er han sq den mest latterlige person ever!


  • #13   15. apr 2009 Ja kærligheden er stærk her.

    Men håber så meget han fatter det nu. Hun fortjener virkelig det bedste!


  • #14   15. apr 2009 Og kærlighed&sex handler jo os om at være intime, bar ligge sammen nøgne under dynen uden det skal føre til sex. Eller bar kysse, ikke engang det kan han uden han straks tror det føre til sex. Så hverken hun bare prøver at vise følelser på den måde, og han tror det ska være sex, slår han til med det samme, knepper hende og så var det det.

    Kan på en måde godt forstå hun slår til når muligheden er der.


  • #15   15. apr 2009 Håber jeg dælme os (:

  • #16   15. apr 2009 bar luk for den varme hane smiley
    altså uden at være kold .D self stadig kærlig og kys og sådan, men ikke ligge op til noget smiley
    ved hvordan det er når kæresten gør det.. når hun kommer i en weekend og man glæder sig til det om aftenen, så der bar lukket blir.. blir helt kulret så.. så siger hun bare godnat ! og så er det det.. men hun plejer ikke at kunne vente til længere end næste morgen smiley men alligevel han skal sq nok komme hvis hun liige slapper af..
    så må hun ordne det selv i mellem tiden

    mænd vil ha det uopnåelige


  • #17   15. apr 2009 Havde samme problem med min eks kæreste :s
    Snakkede om det flere gange, men ja det fungerede ikke ..
    Men håber i finder en løsning smiley


  • #18   29. apr 2009 Jeg har det samme problem med min kæreste. I starten synes han det var vildt nice med en pige som havde meget lyst og ville gøre meget for ham i sengen, men nu er det måske 1 gang om ugen vi har sex. Vi har været sammen 1 år og 3 måneder. Han kommer altid med lange undskyldninger om hvor træt og udkørt han er, og jeg er ved at opgive. Jeg føler mig så grim når han afviser mig, men det er jeg vel ikke når der tit kommer fyrer hen til mig når jeg går på gaden og sådan.
    Jeg ved at min kæreste er træt af at høre på alt det med sex, men jeg bliver så bange for at han får det et andet sted, selvom han siger at han aldrig kunne finde på det og elsker sex sammen med mig.
    Så jeg forstår virkelig godt din veninde, det gør sgu ondt sådan noget. Jeg har besluttet mig for ikke at hverken nærvne sex eller noget overhovedet og se hvor længe der går før han kommer til mig, pt er der gået snart 10 dage smiley


  • #19   5. maj 2009 Puha, har det samme med min trunte.. Vi har været sammen 4 år nu, og det er over 2 år siden sidst vi havde sex.

    Hun har masser af undskyldninger hver gang .-(
    Føler mig klam og dum og og og... Hva fan stiller man op.? mine kammerater siger at jeg bare skal tage i byen og knalde nogen andre, og tro mig, tilbud er der engentlig nok af.. Men det kunne jeg fanme ikke finde på..

    HJÆLP her osse smiley


Kommentér på:
Sex, kærlighed og forhold

Annonce