{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.807 visninger | Oprettet:

Qwerty :( L
Qwerty :( L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22

Jeg har ingen venner {{forumTopicSubject}}

For lidt over 2 år siden valgte jeg at smutte fra stort set alle mine "venner", da jeg var på vej ud i noget lort, og at der var så meget bagtaleri og man kunne ik stole en skid på nogle af dem mere. Jeg gik fra dem, i håb om en ny start. Jeg havde lige fået et tilbud om læreplads og tænkte at det ville være perfekt. Kom væk fra det hele, og det gik faktisk meget godt.
Men nu her 2 år efter står jeg stadig uden nogle venner.... Har selvfølgelig "et par stykker", men vi har ikke rigtig samme interesser osv. så skriver kun lidt med dem på nettet for det meste. Og de er ret kedelige smiley
Og jeg kan ikke rigtig få nogle nye venner, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får det.. Det er jo lidt nemmere for dem som går i skole hvor der er en masse jævnaldrende osv.. Men når man bare går sammen med de samme 5-10 mennesker hver dag, så er det sgu lidt svært smiley og savner virkelig noget selvskab og tage i byen osv..

Har prøvet at få nye venner, men det er ligesom at hvis man siger til folk at man ikke har nogle venner (hvilket man næsten bliver nød til, når de siger "så bare tag nogle af dine venner med" eller lign..) så gider de heller ikke rigtigt at være venner med en :S
Og hvis man endelig snakker med nogle, så sker der bare ikke så meget mere end det. De starter aldrig selv en samtale, altså skriver en sms eller ringer eller spørger om man ikke kommer over eller lign..

Jeg tænker tit over om jeg gør noget galt eller HVAD jeg gør galt...
Før i tiden var det ikke noget problem at få venner..
Men nu er jeg ved at blive sindsyg af det smiley

Sååå ja... :S Er 22år, skal nok lige med smiley

Gider ikke høre på dumme kommentarer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har ingen venner
Kommentér på:
Jeg har ingen venner

Annonce