{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Der bør INGEN hensyn tages til denne familie. {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/krimi/dollar-levakovic-eftersoegt-af-politiet/9692479

Igennem årtider har Levakovic familien snydt og bedraget samfundet, kommunen, ældre, syge, m.f. Der er ingen grænse for hvem denne familie vil forbryde sig imod.

Flere familiemedlemmer er efterhånden blevet udvist til Kroatien, men eftersom der ikke er oplysninger om, at nogen af slægtningene opholder sig i Kroatien, har retten lagt til grund, at han ikke har anden tilknytning til Kroatien end sit statsborgerskab.

I byretten fremgik det, at udvisning for bestandigt vil være i strid med Danmarks internationale forpligtelser navnligt af hensyn til hans familieforhold. jvf. EB

Det er så lidt svært at forstå hvordan man tolker forpligtigelser i forhold til familieforhold. ? Det er vist efterhånden blevet et vidt begreb alt efter hvilken myndighed der tolker dette forhold. ?

Men hva' skal man efterhånden gøre med denne store familie, hvis livsstil er dybt bundet i kriminalitet?

Er det virkeligt så umuligt at blive fri for dem?

Hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der bør INGEN hensyn tages til denne familie.
  • #1   25. mar 2023 Cris7 det sker gang på gang at jeg ser hvordan Danmarks nænsomhed over for mennesker som på det groveste træder andre mennesker over deres tæer og ja har tæller kun en udvisning uanset hvilken teater styk de vil vise.

• #2   25. mar 2023 Der er love der ganske enkelt kambolerer med hinanden, og de forskellige myndigheder som skal afgøre dem, og de giver ingen mening!

• #3   25. mar 2023 Der tages for meget hensyn til forbryderen i den danske dommerstand.

Og med åbne grænser kommer de jo bare igen, hvis de ikke sidder bag lås og slå.

• #4   25. mar 2023 Ja, de kommer igen.

Men denne familie har terroiseret i mange mange år. Levet af kontanthjælp, trods dyre lejligheder og biler.

Skiftet navne ustandeseligt, hvordan kan dét lade sig gøre?

Det er uhyggeligt at man intet kan gøre for at få dem væk.

• #6   25. mar 2023 Jojo jeg håber at regeringen vil kigge godt efter og lave om på tåberegler smiley

• #8   25. mar 2023 #5 Jojo

Alle snyder hvis de får lov, ...jvf. Jojo

Nej, det er ganske enkelt ikke sandt. For flere har faktisk en god moral, og véd hvad der er rigtigt og forkert.

• #10   25. mar 2023 Ja det viser vel bare, at et juridisk problem bliver til en streg i en rundkørsel.

Men jo selvfølgelig kan der gøres noget, men det koster penge mange penge
    for de kan mandsopdækkes døgnet rundt og det er lovligt.

Men her har vi igen min kæphest, ingen burde have ret til mere end 1 pas. og
    Df kan vel skaffe noget grænsekontrol.

• #12   25. mar 2023 Stop nu, du ved jo godt, at det var et vildsvinehegn, og jeg tror da ikke du ser flygtninge som svin.

• #14   25. mar 2023 jo jo der har aldrig været sat hegn op der direkte var beregnet til, at stoppe flygtninge.

• #16   25. mar 2023 jo jo, ja mange ønsker også total forbud mod muslimer, men det er heller aldrig blevet til noget.

• #17   26. mar 2023 Ja uha da hvor den gangster familie kan få en’s pis i kog 🤬

Et tydeligt bevis på slagsiden af konventions forpligtigelsen når udlændinge af den type kan stille et samfund skakmat smiley

Dertil kan lægges et anseeligt antal mellemøstlige familier der ligeledes ernærer sig ved vold og kriminalitet og heller ikke kan smides ud grundet konventionerne 🤨

Tankevækkende at disse konventioner blev opfundet på baggrund af jødeforfølgelser verden over og nu omvendt beskytter den gruppe indvandrere der står bag netop jødeforfølgelser og alligevel mener ansvarsløse politikere fortsat ikke der er grund til at ændre de åndssvage konventioner 😤

• #19   26. mar 2023 "Levakovic var vist omkring 4 yil 6 år da familen flyttede hertil og kom til at bo på en campingplads hvor der hverken var vand eller andre moderne faciliteter. De måtte derfor rundt til naboerne og tigge alt muligt, og hvis de så et eller andet, der kunne sælges, så stjal de det, så de også kunne få mad."

Skal det nu, være en undskyldning for at være dybt kriminel?!?!

Hvordan tror du mange etniske danskere har oplevet det samme førhen, og senere er blevet ansvarlige og lovlydige samfundsborgere...???

Vi kender allesammen flere af sidstnævnte slags, men du har åbenbart helt tabt sutten!!!

• #20   26. mar 2023 Lige mine ord Madonna 👍🏼
    Elendig opvækst er sku ingen undskyldning for kriminalitet og havde det været tilfældet var vi nok et par stykker herinde der sad i spjældet nu - heriblandt mig 😅

• #22   26. mar 2023 Alis. forstå det nu, der er nogen der er bedre end andre.

Helt klart i egne øjne, og de skal ikke åbnes.

• #23   26. mar 2023 Alis C

Hvorfor skulle vi forandre os - det er skisme da ikke os der er kriminelle 🙄
    Alle har et valg og Levakovic familien er bestemt ikke på røven mere så hvorfor er det lige de vælger at fortsætte kriminaliteten ?
    Hvorfor gør vi ikke noget ved det - tjah hvorfor gør du ikke selv noget ved det Alis smiley
    Det var altså et fjollet spørgsmål…

• #24   26. mar 2023 Fakta er at integration aldrig har fungeret i Danmark, fordi vi var naive da vi lukkede op fra Tyrkiet i mine unge dage, uden at forlange noget, hvis de ikke havde job mere.

• #26   26. mar 2023 Alis du er vist ret alene om den antagelse at nogen hetzer klan familien og det er helt uforståeligt at du konstant forsøger at gøre kriminelle til ofre og ofrene som en del af de hensynsløse.
    Det du ønsker er netop den form for konsekvensløshed og politisk korrekt hensyntagen der har tvunget de svenske myndigheder i knæ.
    Der er vist ingen der forventer at de skal arbejde, men når nu kommunen forsørger dem er det vel rimeligt at forvente de ikke begår kriminalitet 🤔

• #27   27. mar 2023 #18 Alis

Levakovic var vist omkring 4 yil 6 år da familen flyttede hertil og kom til at bo på en campingplads hvor der hverken var vand eller andre moderne faciliteter. De måtte derfor rundt til naboerne og tigge alt muligt, og hvis de så et eller andet, der kunne sælges, så stjal de det, så de også kunne få mad.jvf. Alis

Alis, Levakovic er en sigøjnerfamilie, og det er den måde de lever på, helt bevidst. Det er for mange af dem deres normale livstil.

Det er helt normalt at flytte rundt på campingpladser, tigge, snyde folk i området, for så at skynde sig videre til de næste ofre.

Hvordan du på nogen måde kan ha' ondt af dem, og forsøger at finde grunde for at 'undskylde' deres handlinger er uforståligt.

• #30   27. mar 2023 Alis C

Ja hvorfor skriver jeg mon at det er det du ønsker ?

Ja det gør jeg fordi jeg går stærkt ud fra at det du skriver er det du mener så vis mig bare et sted hvor du placerer skylden på de kriminelle og ikke på samfundet og de væmmelige højreorienterede 🙄

Iøvrigt kan jeg betro dig at det selvfølgelig var de venstreorienterede der bærer skylden for at vi overhovedet skulle belemres med den afskyelige familie smiley

https://www.bt.dk/krimi/seks-medlemmer-af-samme-familie-udvist

• #32   27. mar 2023 Jamen, det er jo desværre ikke kun den familie vi har hørt om, der er jo 1000 vis af Sigøjner familier, der gør det samme. Jeg ved ikke, om der er nogen her, der kan huske den profil, der var flyttet til Romanien for at gifte sig med en ung smuk kvinde, han kunne berette om, hvilken tankegang og forståelse de har overfor deres medmennesker, hvordan de overlever, hvordan de opdrager deres børn fra de kan gå af, at de skal tigge og stjæle, så ergo det bliver printet ind i dem, fra ganske små børn, de er opvokset med at tigge, stjæle og anden kriminalitet.

Denne profil kunne berette om, at hans EGEN svigermor stjal fra ham. De ledere, som er sat på posten er bund korrupte, så der kan godt berettes om et lovløst land, så der er vel ikke noget at sige til, at de ikke er ønsket nogle steder, uden jeg så skal blive kaldt for racist, for det gider jeg ikke høre på.

Jeg finder dem også i "varmegangen" til div. indkøbssteder, hvor jeg handler, de sidder med hatten fremme, Nørreport St + andre steder, hvor der kommer mange, det er ubehageligt.

• #33   27. mar 2023 Det eneste flertallet her kan blive enige om, er, at tage afstand fra de kriminelle sigøjnere, og ikke pleje omgang med dem, de er sikkert også ligeglade, bare de kan fortsætte deres kriminelle løbebane, ellers havde de nok kunne se fornuften i, at ændre sig, hvis de ønskede almindelig omgang med folk bl.a. her i DK.

Men det står jo Alis frit for, at blande sig med dem, og lade sig fuppe og bestjæle af dem, så har hun da noget mere at jamre sig over... smiley smiley

• #36   27. mar 2023 #34 - jeg forstår ikke din kommentar. Jeg kalder det trådudvikling omhandlende den samme folkefærd. Læs historien, Levacovic er ikke enestående, der findes desværre et hav af kriminelsager der er blevet begået af romaer i hele EU - mere end 100 år.

• #40   27. mar 2023 Jamen, jeg siger ikke undskyld, men så er jeg ude.

• #47   27. mar 2023 Det har du nok ret ind, men der findes ligeså mange Danskere som bundkorrupt og som har den gen liggende i familien, og jeg er sikker på at du kender nogen af dem ligeså godt jeg kender en par stukker. Jr. JoJo

Mig bekendt ude i verden, så er danskere ikke kendt som Sigøjnere. Lad nu være med at sammenligne alle problematikker på ALLE. Synes vi skal forholde os til det specifikke og ikke blande alle i en stor salatskål fordi vi gerne vil være så politiske korrekte *brækikon*

Danmark hører til et land blandt verden, hvor vi godt kan bryste os af at være: https://www.dr.dk/nyheder/penge/danmark-er-verdens-mindst-korrupte-land

• #49   27. mar 2023 Romanien kommer ind som nr 58 på listen over korrupte lande .....

• #50   27. mar 2023 #48 - uden at fornærme dig, så kan jeg læse, at du ikke er indfødt og har ikke samme kultur, som mig selv, og det er nok sådan, som det er, men du forstår godt min reaktion. Jeg er national, elsker mit land, kan ikke klare, nogen brænder mit nationalflag af, men jeg har oplevet, at 1000 vis søger til Danmark, som dig selv, og der må være en grund, jeg kan godt forstå det, for Danmark er paradis på jorden, det bliver jeg ved med at påstå til min død.

• #52   27. mar 2023 Godt du ved, hvad jeg mener. Nogle gange har jeg det med at skrive, som udtalen. Men jeg synes ikke at 1500 tallet har plads i den tråd anno 2023 og det er slet ikke en undskyldning for deres rædselsfulde opførsel.

Romaer er Sigøjner, den kan ikke gradbøjes. Og vil du mene, de er flygtet fra Indien, altså dem vi ser her i DK anno 2023, nej JoJo de kommer fra Rumænien.

Vi skal forholder os til nutiden.

• #56   27. mar 2023 #53 - Og dersom jeg er meget interesserede lærer jeg altid og hele tiden om verdens historien og undrede mig at dersom Danmark er verdens mest lykkeligste land, at der bor over halv million Danskere in Canada, og samlet set langt over 1.5 million in Nord Amerika,

Det kan du læse om i historien smiley

• #61   27. mar 2023 Jeg ved at der findes lande hvor der bor sigøjner og hvor de er glade for dem da de eksempelvis er gode som oprydder af ting der kan sælges og genbruges de har fundet ud af at genbrugsting er genbrugsguld ved at tænke på mange bække små går en stor å smiley

• #62   27. mar 2023 Joooooo jeg elsker historie lokal historie - Danmarkshistorie og Verdenshistorie smiley

• #64   27. mar 2023 Weena lad mig tage Bulgarien det var så et land smiley

• #65   27. mar 2023 Handler tråden om nutidens problemer om historien fra 1500 tallet, så kan jeg ikke se nogen mening med trådens emne.

Men skulle vores forfærdelige situation i samfundet handle om historien, så kan vi jo bare læne os tilbage og læse en historie, uden at tage stilling til nutiden.

Jeg forstår ikke rigtig de sidste indlæg om de forfærdelige forbrydelser der foregår i DK d.d. - historie fra fortiden, kan forklare alt og de kan løse alt, vi skal bare lukke øjnene og tænke på en god historie ...... øøøhhhh

• #67   27. mar 2023 Weena jeg skal spøger så får du den direkte fra kilden smiley

• #69   27. mar 2023 Weena Ja smiley

• #72   27. mar 2023 Nå ....., og jeg kan slet ikke læse, hvad det har med trådens emne at gøre, beklager.

• #75   27. mar 2023 Og der er ikke nogen af jer, der kan komme med noget konkret, kun henvise en historie tilbage i 1500 tallet, hvad kan vi bruge den til, det handler ikke om historie, det handler om nutidens fakta, hvad vi har af problemer, det er det tråden handler om, elsker i historie, så opret en tråd om historie, vi kan ikke bruge den i denne tråd med mindre I kan komme med en god løsning, vi venter spændt - men helt sikkert, uden at fornærme nogen, mennesker der har det så svært med at se kendsgerninger i øjnene, henvender sig altid til historie, fordi de mener, det er der hunden ligger begravet, men den er forlængst gået op i forråddelse, men vi kan så konstatere, at den lever i bedste velgående, men forklar lige, hvad vi skal bruge den til ??

Fakta er fakta, som om historie kan være den helt store undskyldning.

• #77   27. mar 2023 Understreg det, der er hidsig !!!!

• #81   27. mar 2023 Weena #78

Du kører tydeligvis konfrontations retorik i dit svar og det er nok ikke særlig klogt hvis vi skal håbe på et bedre debat klima 🤔

• #83   27. mar 2023 JoJo

Jeg kan heldigvis garantere at jeg hverken har eller vil få fjender har på Baboom 😅

Hvad fodbold angår tager jeg for det meste fejl når jeg gætter resultater smiley

• #84   28. mar 2023 #78
    Kære analyseekspert, ved du, hvad emsig betyder ??

Tillykke! Din evne til at analysere mit sprogbrug og følelsesliv er absolut på højde med Sherlock Holmes. Du har øje for detaljen, som en sand sproglig detektiv! Men lad os nu vende tilbage til sagens kerne, for vi er jo ikke her for at diskutere min sjæls intrikate labyrint, vel?

Baggrundshistorie er naturligvis vigtig, og som du så rigtigt påpeger, er vi ikke blot flagrende objekter uden rod. Men i dette øjeblik er det debatten, der fortjener vores opmærksomhed. Hvis jeg virker kort, abrupt og hårdt, så lad os kalde det en hyldest til effektiv kommunikation - vi må jo spare på bogstaverne i disse tider.

Så lad os lade vores følelsesmæssige analyser hvile for en stund og koncentrere os om emnet for debatten, det fortjener Trådopretter. Husk, vi er alle sammen en del af livets store træ, og vores grene vokser i forskellige retninger - nogle gange endda ind i hinandens territorium, dine er bestemt dominerende.

Jeg vil høfligst frabede mig din henvendelse og analyser af mig, har aldrig bedt om dem, der er en grund til, at jeg har blokeret dig.

Kommentér på:
Der bør INGEN hensyn tages til denne familie.

Annonce