{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Klaphatte {{forumTopicSubject}}

Når man fyrer 8 skud af mod en menneskemængde og bagefter forsøger at køre en ned så er det hverken terror eller mordforsøg ifølge en afgørelse om et forløb.

Så er det jeg lige skal tjekke kalenderen om det ikke er 1. April nix det er det ikke og så bagefter tjekker om det ikke er aber ude fra zoo som er sluppet ud af indhegningen og sidder og laver afgørelser i retten- nix... nu er jeg ved at løbe tør for muligheder for det lyder næsten for godt til at være sandt.

Hvad mon det næste bliver? mand begår selvmord med 47 knivstik i ryggen?

Kok uheld med 3 kg dynamit i en mikroovn? sprængt peking and?

https://www.avisen.dk/byret-otte-skud-mod-menneskemaengde-er-ikke-drabsfor_483148.aspx


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klaphatte
  • #3   6. feb 2018 ja rasmus men han er jo kradset af..

  • #4   6. feb 2018 Annella

    Jeg fatter i det danske rets system....


  • #6   6. feb 2018 Det sang John Mogensen allerede i 1971

    Der er noget galt i Danmark

    råddenskaben er bare mere skjult i dag, som løkke som afviser al kendskab til kvote konger men er til fest hos dem og får gavekort.


  • #8   6. feb 2018 FHHH

    af hva???

    //citat
    Her stod en stor gruppe mennesker, som de forsøgte at ramme med mindst otte skud, som de affyrede fra eller ved bilen.
    //citat slut


  • #11   6. feb 2018 FHHH

    Hvordan kan man plædere for det ikke er mordforsøg hvis man ikke har en gerningsmand - det giver da ingen mening. Så ville det være nogen som formodentlig vil begå en kriminel handling.

    //citat
    Før de to mænd flygtede fra gerningsstedet, skød de endnu en gang mod gruppen af mennesker på parkeringspladsen, men ramte butikken, hedder det i anklageskriftet.
    //citat slut...

    så kan det vist ikke være mere tydeligt - rød ladeport...


  • #19   7. feb 2018 Hvordan kan man skyde 8 skud ind i en menneskemængde og kun ramme en person, og hvordan kan man nøjes med efterfølgende at torpedere samme gruppe og kun ramme en mand????
    Begge personer må have været totalt skeløjet på begge øjne.... smiley smiley smiley
    Dommer og forsvarer demente, revidering af dansk lov ønskes...


  • #21   7. feb 2018 Jeg mener at der mere og mere er kommet en tendens til at 'tale ned' de faktiske omstændigheder ved flere kriminelle handlinger.

    Jeg tror at politiet har svære forhold at arbejde under, nemlig en ledelse som af politisk korrekthed, juridiske og økonomiske papirnussere, hellere lyver og nedtoner megen af det kriminelle som foregår.

    Ikke mindst går alt for meget idag under ' drengestreger', men har overhovedet ingen lighed med det!


  • #22   7. feb 2018 ja cris

    Det kan vi se i de domme der dømmes i. Det mest grelle jeg har oplevet er af en ung gut køre mor og barn ned fordi han var beruset og narko påvirket. Moderen overlever ikke men barnet gør med svære skader.

    6 mdr.blev det til fordi man tog hensyn til at personen var påvirket...

    Så næste gang i vil af med en person så fuld den og ryg khat og andet græs og kør bæstet ned, husk at bakke....


  • #23   7. feb 2018 Næh FHHH, selvfølgelig skal der straffes, især når man skyder vildt om sig på åben gade.
    Det er i sig selv meget alvorligt. Det er også alvorligt at køre en person ned.... smiley smiley smiley


  • Preben Olesen C
    Preben Olesen C Tilmeldt:
    aug 2017

    Følgere: 1 Svar: 5
    #25   10. feb 2018 de kan ikke ramme en ladeport om de så sad på den


Kommentér på:
Klaphatte

Annonce