{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

www.hot.dk ? {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt man ikke må tale om andre hjemmesider .. eller sådan noget smiley men gør jeg desværre lige alligevel.

Nu har jeg oplevet flere gange på facebook og dkbn at der er nogle der har skrevet til mig. "nå her er du også ;)" også spørger jeg jo nysgerrigt (staves?) hvor vi ellers havde skrevet.. jamen inde på www.hot.dk og det er bare lige sådan at jeg har INGEN bruger der inde !! det vil så sige er der er en eller andet pisse klam fed ulækker mega nederen noob som har oprettet en profil og brugt mine billeder og skrevet til alle mulige !! og jeg har sagt det til hot.dk MANGE MANGe gange men de vil ikke slette profilen og jeg syntes det er så klamt .. hvorfor skal nogle folk gøre sådan noget.. det er fanme sådan nogle fucking tabere der gør sådan.. de må godt nok have det dårligt med den måde de ser ud på ! .. fuck jeg hader sådan nogle klaphatte ..

havde bare lige brug for at fortælle det :D:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  www.hot.dk ?
  • mathine b
    mathine b Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 84
    #3   29. dec 2008 meld det til politiet så skal hot.dk nok få profilen væk

  • #4   29. dec 2008 lechero .. narh tror jeg ikke smiley

    - das ras.. det skal du godt nok ikke spørge mig om ? syntes bare det er herre klamt !


  • #5   29. dec 2008 Det er hårdt at være lækker hva ?..

  • #6   29. dec 2008 Rene J: det har intet med det at gøre , og nej jeg er ikke lækker .. ! det var slet ikke det jeg ville fortælle med noget !! fordi jeg syntes bare det er klamt hvorfor folk gør sådan ngoet ?

  • #7   29. dec 2008 det sker altså bare... det er os sket med nogle hunde fra hg... så er der noglse spassere der har taget billeder derfra og oprettet hunde på et aller andet som hedder min stald.

    meld det til politiet, de kan jo skade mega meget med det de skriver


Kommentér på:
www.hot.dk ?

Annonce