1.962 visninger
|
Oprettet:
Større hulebyggeri i skoven - Regler? {{forumTopicSubject}}
Vi har fundet et fantastisk sted i skoven, hvor der med 95 % sandsynlighed ALDRIG kommer nogle.
Det er på en skråning, så vi har gravet et 3 meter bredt,4 meter langt og over 2 meter dybt hul i skoven. Det er en privat skov med alm. regler, hvor der er åbent for offentligheden mellem solopgang og solnedgang og vi har ikke fået tilladelse til at være i den.
Vi befinder os i skoven om natten/tidlig morgen,
Hvad sker der hvis ejeren opdager os?
Kom med jeres bud
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Ej hvor skulle vi vide det fra hvad han vil gøre? Det bliver vel bare en politianmeldelse.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 395
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 139
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 27 Emner: 1 Svar: 213
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 87
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 196
apr 2007
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
Baboom var IKKE det rigtige sted at spørge.
Gider i spare mig for jeres moral-prædiker?
For lige at afsluttet den her tråd, inden der kommer alt for mange åndsvage og ligegyldige kommentarer, kan jeg da lige fortælle hvad meningen med hytten er ved at svare på jeres spørgsmål og underlige fordomme:
Hvad laver vi i en mørk skov midt om natten?
- Tja, for at ikke at blive opdaget. Vi er ikke bange for mørke skove, som 90 % af alle mennesker er. Jeg arbejder til dagligt som bager, så jeg er primært vågen om natten, også på mine fridage, derfor er natten det perfekte arbejds tidspunkt for mig.
Har vi ødelagt naturen og gjort noget forfærdeligt hærværk mod hans private skov?
- Nej. Vi er ved at lave en klassisk træhytte. Det er ikke under jorden, så der er ikke nedstyrtnings fare. Når vi er færdige, vil vi bruge den til at udvikle os spirituelt og have et sted at gå hen, når der er brug for fred. Vi gemmer ej heller tyvekoster i hullet.
Skulle vi ikke have spurgt ejeren først?
- Det burde vi nok have gjort, men så går ideen lidt af, at det skulle være en hemmelig hytte. Vi er heller ikke sikre på hvem der egentlig ejer denne store skov og har efter en del research på nettet, ikke fundet ud af det. Man ser sjældent ejeren.
Hvis i nogensinde har prøvet at bygge en hule i skoven da i var små, ville i kunne se det fede i det.
I stedet for at bygge en dårlig og kvalitetsløs hule, har vi valgt at bruge nogle bedre materialer, end blot nedfaldende grene og kviste.
Jeg er ikke interesseret i at høre flere inputs her fra Baboom angående dette projekt. Det var en fejl at oprette en tråd med sådan et emne, her på siden.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Grav et hul i jeres egen have istedet for at smadre andres!
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Og jo, der i bygger noget, ligemeget hvor godt det så er på privat grund er det hærværk.
Har i ringet eller taget fat i Naturstyrelsen og hørt hvem der står som ejer af området?
Haha, så fordi folk ikke deler samme begejstring for hærværk som jer, så trækker du dit emne i hus.
Køb din egen grund, så kan du opføre lige hvad du vil
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 730
Derudover smider i indirekte affald i hans skov, ved at slæbe byggematerialer derud.
Hvis jeg var jer, så ville jeg få kontaktet ejeren, det kan i bl.a. gøre ved at få oplyst hvem der ejer skoven.
Husk på at hvis i bare forlader hulen, så skal ejeren til at bruge tid og penge på at fjerne alle jeres materialer, og dække hullet til igen.
Det er ikke for sjov at vi har noget der kaldes ejendomsret her i landet, så se nu efter at få kontaktet ejeren - chancerne for at han flipper ud er små efter min mening - bare aftal med ham at i fjerner tingene efter at i er færdige, samt dækker hullet til - Så er der ingen skade sket, og han har næppe noget imod i er der - medmindre det er en skov som han driver jagt i - For så kan det være farligt for jer at overnatte derude.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
- Håber det er i orden at jeg lige kigger forbi i morgen og bygger et par ting i din have? Jeg kan forsikre dig om at det bliver bygget godt og forsvarligt.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Men jeg forstår som sagt godt jeres begrundelse og synes det lyder meget fedt.
mar 2007
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
"Hvad sker der hvis ejeren opdager os?
Kom med jeres bud"
i dag kl. 12:43
Nu er jeg tilfældigvis skovfoged så vil mene jeg kan komme med det svar du søgte som er NEJ! Spaðe
Hold nu kæft et tåbelig svar...... Uddyb dog dit svar
dec 2012
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
Men jeg kan godt lide jeres ide og formål.
I savner ro og tid til fordybelse.
I kan søge på youtube efter huse i træerne. Jeg har selv, undersøgt, mulighederne, jeg har endda også skoven til det.
Det var bedre i brugte jeres kræfter og energi på at gennemføre et rigtig hus i træet. Det ser vildt godt ud og kan måske lejes ud efterfølgende.
Det kan skabe værdi for jer og skovejeren.
Jeg står selv at drive en privat skov. Med mindre skoven er offentlig ejet, så kan i være helt sikker på at det bliver opdaget med tiden.
Der kommer helt sikkert skovmaskine eller personer tæt ved.
Hvad der sker når i bliver opdage.. ja, i bliver helt sikkert upopulære.
I skal forsøge, at gå den ærlige vej. Det er gratis, at spørge.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
mar 2007
maj 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 77 Svar: 335
Folk herinde gør sig altid så hellige og uskyldige
Synes det er et fint projekt og jeg tvivler på at " en" mand kan benytte sig af en stor skov.
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
...... hahaha!!!! fuck en konge kommentar, den ryger direkte på "wall of idiots"
- Bliver simpelthen nød til at høre, er der en Chance for du er mentalt sat tilbage?
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 395
"udvikle os spirituelt og have et sted at gå hen, når der er brug for fred. ""
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Men for det første, om det er en skov eller have er sådan set ligegyldigt, området er privat, og i ville da ikke gå ind i en have og begynde at grave en hule?
For det andet, kan området hører under naturfredningens gegrafier, og er området fredet kan ejeren få en ganske hyggelig besked fra naturfredningsforeningen vedhæftet et bødeforlæg på 200.000-800.000 for " konstruktiv ændring af fredet jord"
Som han nok ikke er villig til at betale fordi I har lånt HANS grund, og UDEN tilladelse. Han er nok heller ikke villig til at låne jer de kvadratmeter, for at i skal sidde og snuppe baner og ryge fede.
Bare forsvind, I har intet at gøre på den grund
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
Men well, det kommer jo helt an på hvad han er for en gut, det er umuligt at sige hvad der vil ske.
Større hulebyggeri i skoven - Regler?