{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Ikke bestilt vare modtaget samt giro. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom..

Min lille søster på 15 år har modtaget en regning IDAG 26/06-2010, men på datoen står der 15/06-2010 som den blev afsendt det i, de modtog giroen fra "Oxygen magasiner A/S" på 714.00kr i
Som skal indbetales 30/06/2010.

Min lille søster har hverkent bestilt noget eller tilmeldt sig på noget. Det er sket før, hvor hun havde fået nogle gamle mønter. det ringede jeg ind og sagde at de ikke måtte sælge til under 18årig uden forældrnes tilladdelse.

På sedlen står der og det er kommet fra Advis A/S.

Jeg må desværrer konstatere at De ikke har betalt min klients krav på 714kr.

"Oxygen Magasiner ønsker naturligvis forsat, at de betaler. De er ikke fremkommet med relevante indvendinger, og jeg vil derfor opfordre dem til straks at betale kravet på 714kr. Modtager jeg deres betaling eller det underskrevne frivillig forlig senest den 30/6-2010 vil jeg undlade at sende sagen i retten. Et retslig forløb vil medføre yderligere udfigter for dem".

De kan ikke bare sende en indbetaling eller regning til en på 15 år som ikke har bestilt noget.?

PS: Har kontaktet dem dog uden held, de var ikke på deres pind.

Hvad kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke bestilt vare modtaget samt giro.
  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #1   26. jun 2010 Jamen hvis du er HELT sikker på at din søster ikke har betalt skal du selvfølgelig ikke betale
    Kontakt Advis og forklar dem at det ikke er noget der er bestilt af jer
    så må de jo modbevise din påstand.....


  • #2   26. jun 2010 Ring til dem. Hvis der ikke sker noget, må du henvende dig hos Forbrugernævnet.

  • #3   26. jun 2010 Hun har modtaget nogle ting før.

    Eks.

    Bøger gamle bøger
    Gamle danske mønter (svensk firma)
    forskellige reklamer.
    og NU Magasin :S

    De andre slap jeg afsted med.


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #4   26. jun 2010 Hvis folk er for dumme til at bruge nettet. Og tilmelder sig alt muligt pis, så stik dem dog en bog !

  • Rikke J
    Rikke J Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #5   26. jun 2010 Hvis ikke hun har bestilt disse varer og er 100% sikker på hun ikke har underskrevet eller accepteret det via nettet, så er de ting hun har modtaget.... gaver, du har ret til at beholde det et firma sender til dig hvis du ikke har bestilt disse varer, selvfølgelig ringer du til dem og siger tak for varene og siger at du ikke ønsker at modtage flere gaver fra dem..... sådan er forbrugerloven, tjek den ud.

  • #6   27. jun 2010 jeg mener også at man skal ha' tilladdelse under når man er under 18år.

    En pige på 15 som ikke har fået tilladdelse af forændrene som har fået en giro på 714kr.

    Men som sagt, jeg ringer til dem imorgen og hører ad.
    mange tak for jeres svar.


Kommentér på:
Ikke bestilt vare modtaget samt giro.

Annonce