{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.581 visninger | Oprettet:

Online ordre fra USA - Aldrig fået en vare endnu. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Hvordan står jeg i denne situation.
Jeg har den 3/9 2013 bestilt og betalt for en t-shirt i USA.
Jeg fik en auto genereret email med at ordren var sendt.

Dagen efter den 10/9 sender jeg dem så en mail hvor jeg spørger om et tracking nummer.
Jeg får intet svar.

Den 21/9 skriver jeg så igen. Jeg skriver jeg stadig ikke har modtaget nogen pakke, og spørger til et tracking nummer på pakken, da jeg tror pakken må være blevet væk på vejen.
Jeg får intet svar.

Den 26/9 skriver jeg så igen, og kræver at de sender mig en tracking nummer på pakken, ellers vil jeg kontakte banken for at få dem til at trække pengene tilbage (jeg har betalt med VISA)

den 30/9 skriver jeg igen, men denne gang tilføjer jeg så samtlige mails til firmaet i Cc.
Jeg skriver igen at jeg simpelthen ikke fatter man kan drive virksomhed sådan, og at det er sidste chance for dem, før jeg beder banken om at trække pengene tilbage.

5 timer senere kommer der en mail fra direktøren om at han personligt vil tage sig af ordren bliver afsendt idag, da han også tror dem må være gået tabt under transit.

Jeg svare så tak for svaret, og beder så om et tracking nummer samtidigt.

Nu her den 5/10 har jeg så skrevet igen, for at bede om et tracking nummer, men jeg er fandme ved at give op på den her bestilling.

Det drejer sig om en t-shirt til 1000 kr cirkus.



Mit spørgsmål er:
Hvor lang tid efter et køb med VISA, kan banken gå ind og trække pengene tilbage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Online ordre fra USA - Aldrig fået en vare endnu.
Kommentér på:
Online ordre fra USA - Aldrig fået en vare endnu.

Annonce